Skocz do zawartości

Dead Air - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

W Dead Air 1.0 zobaczy coś nowego w Stalkerze. Zmieniające się dynamicznie pory roku. Dotychczas w modach gracze mogli sobie co najwyżej wybrać paczkę tekstur np z roślinnością letnią czy też jesienną.

Tutaj zmiany mają być cykliczne na naszych oczach (tom3kb: mam nadzieję, że w opcjach będzie można ustawić co jaki czas będzie to zachodzić bo nie chciałbym tego zbyt często). Jeśli komuś nie bedzie się takie rozwiązanie podobać będzie mógł sobie wybrać jeden zestaw pory roku na stałe.

Jak to wygląda w praniu można obejrzeć na filmikach.

 

  • Super 4
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Witam , zainstalowałem tego moda i mam taki problem , jak kupię  apteczki to nie sumują się w jedno w plecaku tylko każda jest osobno z innymi rzeczami jest tak samo. Gdy użyję spawnera i  zespawnuje sobie np. 4 abakany to w plecaku każdy jest wyświetlany osobno , jest jakieś rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłużę się przykładem węgla drzewnego, który jest potrzeby bodajże do napalenia w piecyku własnej roboty. Jeden pełny worek można użyć 3 razy. Jeśli masz 3 worki napełnione do 1/3, to wystarczy przeciągnąć je kursorem jeden na drugi, aż w inwentarzu pojawi się jeden pełny worek z węglem. Tak jakbyś przesypał węgiel z dwóch worków do trzeciego. Analogicznie można to zrobić ze wszystkimi przedmiotami (lekarstwa, papierosy, zestawy naprawcze, amunicja, kanistry itd.), których można użyć kilka razy. To ile razy można użyć takiego przedmiotu, pokazują zielone kreski.

Spoiler

1.thumb.jpg.dec6d16e445fb717051f6611ae3c6aef.jpg

2.thumb.jpg.e20c0d80cc0c018c3cf82ab0e2322bc8.jpg

3.thumb.jpg.546001e2b37660955bb619c8156859bd.jpg

4.thumb.jpg.2449b91ef6a0d50df86108bbbe58f1c9.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ja to widzę ta samo jak to Tomek opisał w temacie do DX Questlines - już kij z fabułą, wystarczyło by, żeby było jak najwięcej rodzajów zadań pobocznych z jak największym stopniem zróżnicowania. Czy nawet jakieś pomniejsze linie zadań czy małe linie fabularne - takie po 3-4 zadania - i już będzie fajno.

Z tego co mi wiadomo, to wersja 2.0 Questlines miała mieć znacznie większą różnorodność tego wszystkiego, natomiast jak daleko - czy blisko - jest do wydania.... to nie wiem (ale z tego co DX napisał na ModDB to coś tam się robi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@NieznajomyPszybysz ale pytamy to się w tematach moda.

A co do ubywania życia to może być kilka przyczyn. A nie łazisz czasem po laboratoriach albo podziemnych lokacjach bez butli z tlenem? Bo wtedy np człowiek się truje.

W takich modach dobrze zerknąć najpierw w jakiś FAQ żeby ogarniać mechaniki, poczytaj może i twój problem wyjaśnia:

https://www.moddb.com/mods/dead-air/news/dead-air-faq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.