Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Następne szybkie pytanko. :014:

Mógłbym ewentualnie dorzucać addony w trakcie gry i kontynuować z jej postępem? Czy wymagany jest reinstall? W przypadku reinstall'a mogę wrzucić "stare" zapisy do gry i kontynuować od tego momentu? Czy może konieczny jest reinstall i zaczęcie gry totalnie od nowa? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem debilem, zapomniałem po drodze wyłączyć trzy pomniejsze przełączniki, dopiero po ich dezaktywacji ten na samej górze zadziałał.

Pojawił się u mnie problem kwestii technicznej - nie mogę użyć przełącznika w laboratorium pod Jantarem. Dostałem za zadanie wyłączenie Machiny Cudów i po naprawdę ciężkiej przeprawie oraz zmarnowaniu 99% zapasów, po dotarciu na samą górę i podejściu do konsoli laboratoryjnej, przycisk F po prostu nie działa. Jestem trochę wkurzony, bo nie dość, że ostro srałem w pory przy każdym stawianym dalej kroku, to jeszcze nic mi nie zostało i nie wiem, co mam teraz zrobić. Dalsze drzwi, przez które prawdopodobnie się wychodzi, również są zablokowane i widać, jak Snork się za nimi czai i chce biec w moją stronę (wystaje mu ręka przez ścianę). Wszyscy tak mają i po prostu linia fabularna jest okrojona, czy to wina po mojej stronie?

Zdaję sobie sprawę, że w Anomaly gra się dla klimatu i czerpania smaczków ze świata i jego mechaniki, ale troszkę zadań też chciałbym porobić, a tu ledwo co szarpnąłem linię fabularną. I nie ukrywam, że ciągłe robienie pobocznych zleceń, typu eskorta bądź eliminacja przeciwnej grupy stały się zwyczajnie męczące po trzecim razie.

 

€dit - dodam jeszcze, że podobny problem z użyciem przycisku F mam przy ogniskach. Od samego początku rozgrywki nie mogę rozpalić ognia, mimo iż posiadam w ekwipunku wszelkie niezbędne przedmioty. Nie następuje żadna reakcja, ciągle ukazuje się napis [Rozpal ognisko (F)]. Nad tym jednak nie rozpaczałem, gdyż bez tej mechaniki byłem w stanie normalnie funkcjonować.

Edytowane przez originals
Dodatkowe info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanko do stalkerskiej braci. 

Grając już kilka godzin na addonach, mógłbym ewentualnie wrzucić jeszcze tą paczkę modeli, jako następny addon do anomaly? https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/hd-dd-models  

Czy spotka mnie wylot i ponownie wymagana jest gra od nowa? (+reinstall etc.) :sos:

Dodam jeszcze, iż wgrywałem wcześniej addona poprawiającego jakość podstawowych tekstur NPC.

Edytowane przez Hunter0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wgrałem dodatek "Artifact Drop Rate Immersion Update" na artefakty przy martwych stalkerach i mam coś takiego przy wczytywaniu save lub nowa gra:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 191
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ... (x86)/anomaly 1.5\gamedata\scripts\death_manager.script:76: attempt to perform arithmetic on a nil value
 

stack trace:

Szukałem w folderze script tego pliku "death_manager.script" ale go nie ma. Jak to naprawić?

 

Edit: Skasowałem dwa pliki death_generic i death_items z folderu :

Anomaly 1.5\gamedata\configs\items\settings, wczytałem save i przeniosło mnie na lokacje starową w kordonie, z ekwipunkiem z save ale bez żadnych zadań. Co tutaj się wyprawia :D ?!

Edytowane przez kocur21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Ta stara czołówka to jest przedmiot z kategorii złomu :P W sensie nie da się jej użyć, może da się ją rozebrać, ale nie próbowałem. A co do normalnej czołówki i wkładania do niej baterii to bodajże musisz ją przenieść z jej slotu do ekwipunku, wtedy najeżdżasz na baterie i przeciągasz je na czołówkę, na chwile zniknie Ci menu ekwipunku i odpali się animacja z dźwiękiem, jak menu pojawi się z powrotem to zobaczysz, że pasek naładowania pod czołówką się uzupełnił i wtedy dopiero wrzucasz ją z powrotem do jej slotu - taką sobie wymyślili mechanikę, co zrobisz :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marek1230 Tej samej paczki nie znalazłem, ale jest jeszcze to.

@Andre86 Musisz czasami trochę pochodzić po Zonie, żeby stwory i stalkerzy zaczęli się pojawiać w większych ilościach. Zależy to też od lokacji. W takim Mrocznym Parowie nie znajdziesz jakoś dużo stalkerów i mutantów.

Edytowane przez stalker1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 No bo ta, którą masz tym oknie gdzie amunicję itd - "Stara czołówka" to jest przedmiot z kategorii złom czyli bezużyteczny( może można ją zdemontować na części, ale pewny nie jestem). 

Baterie możesz włożyć do zwykłej czołówki - tej, którą masz w slocie obok hełmu/maski gazowej w taki sposób jak opisałem wyżej, przeciągasz do ekwipunku, żeby ją zdjąć ze swojej postaci, potem przeciągasz na nią baterie i po odtworzeniu animacji masz w pełni naładowaną czołówkę, wrzucasz ją z powrotem w jej slot i ot cała filozofia, tak samo robisz z PDA i detektorami jak baterie będą się w nich kończyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.