Skocz do zawartości

Powrót Legendy 0.9.2 - dyskusja ogólna


MaklerR

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Jak informują na oficjalnej stronie twórcy modyfikacji wersji 1.0 należy się spodziewać nie wcześniej niż pod koniec lata, a nawet później. Możliwe jest również całkowite uaktualnienie silnika gry.

Główny nacisk kładziony jest jednak na zadania. Będzie więc nowa fabuła dla "Czystego Nieba" oraz rozszerzenie głównego wątku fabularnego. "Ślimaki" dostaną również rozszerzoną fabułę (w 0.9.2 mieli jedynie małą linię fabularną). 

Spoiler

KZFkH3M.jpg

7iJfYQo.jpg

LQQ8441.jpg

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś z was mógłby, jeśli oczywiście wie, przedstawić tutaj lokalizację "Wzmocnionego Kombinezonu Najemnika"? Zakupiłem jego namiary w Barze, wedle których miał znajdować się na głównym placu Limańska, jednak nie mogę go znaleźć, mimo przeszukania CAŁEGO miasteczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Limańsku (twórcy moda nazwali tą lokacją na modłę starych buildów Miasteczkiem 32) nie ma znowu aż tak dużo placów. A głównym można nazwać w zasadzie tylko jeden z nich.

Na początku mała podpowiedź. Szukałeś na czerwonej "sikawce":)? W spoilerze jest dokładne miejsce:

Spoiler

ss_bbqn_05-28-18_18-53-54_(l10_limansk).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Expression    : 
Function      : invalid_parameter_handler
File          : xrDebugNew.cpp
Line          : 987
Description   : invalid parameter

stack trace:

0023:009D3DAE xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:009B95F1 xrCore.dll, CTimer::CTimer()
0023:009D7209 xrCore.dll, CInifile::save_as()
0023:0A1A3DCE xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
0023:0A1A740A xrGame.dll, CDialogHolder::UseIndicators()
 

 

witam mam takiego crasha o co tu chodzi?

mam spolszczenie gdy wchodze do grym mam rozdzielczosc 600x800 a kiedy chce zmienic to wywala mi gre z takim błedem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

TEIwjoOVBFM.jpg

Kolejny miesiąc minął niezauważony. Autorzy tradycyjnie dzielą się mini-raportem. Pracujemy na wszystkich frontach wolnym czasie w rzeczywistości. Krótko mówiąc, oto, co zrobili przez ponad miesiąc:

Spoiler

- Zakończono prace nad geometrią Mrocznego Parowu, w przyszłości naprawienie niedużych błędów i dopracowanie.

- Wreszcie wycięta lokacja Fabryka Rostok. Fragment lokacji stanie się jednym z Dziczą. Dzikie Terytorium od Мятежника zostanie zastąpione przez ich opcję.

- Wiele poprawek i dopracowań Promzony.

- Do szybkiego połączenia i kolonizowania przygotowuje się lokacja Czarnobyl. To mocno zmieniony buildowski bar. Lokacja gotowa jest w połowie. Zrzuty ekranu były dostarczane przez nas wcześniej, ale bez nazwy samego poziomu.

- Poprawiono prawie wszystkie bugi na Cichych Wzgórzach.

- Będą zmieniane i ulepszane: Kordon, Wysypisko, Medpribor i możliwe, że to nie cała lista.

- Fabuła Ślimaków, wkrótce będzie dokończona.

- W rozwoju także teraz jest również fabuła Monolitu, która pokaże pełną historię monolitowca (oddzielny demo-epizod był w 0.9.2).

- Wniesiono poprawki w fabułę CN, w związku z tym wiele epizodów będzie zmienionych.

- Wczesny etap tworzenia fabuły Ekologów/Naukowców. Ponieważ jest +/- w nowościach, to starają się realizować go z niestandardowym podejściem.

- Dużo zmian w interfejsach. W szczególności zmieniono interfejsy inwentarza i dialogów.

- Jedną z wielu innowacji silnika jest możliwość zmiany interfejsu w opcjach (podobnie było w LA). Na razie do wyboru 1935 i 1114.

- Przywrócono nieograniczoną ilość śrub ze względu na liczne prośby.

- Trwają prace nad rozszerzeniem i ulepszeniem paczki broni LR. Szczegóły - później.

⚠A teraz smutne wieści. Ze względu na dużą ilość obiektywnych przyczyn, autorzy przerabiają spawn modyfikacji od zera. Zajmie to nieokreślony czas, dlatego też nie będą podawać konkretnych dat. Pomoże to poprawić wiele wrodzonych błędów COC i LR, które ciągną się od 0.4 i możliwe, że nawet przyśpieszyć ładowanie gry i zoptymalizować samą rozgrywkę. Kolonizowanie także będzie znosić poważne zmiany. 

5MnUQ28iOo8.jpg

Screeny zrobione zostały na różnych wersjach i z różnymi ustawieniami graficznymi.

F2xbFV1zZ6s.jpg

Autorzy proszą, aby nie porzucać nadziei, nabrać cierpliwości i zrozumienia. Starają się w tym przypadku i dla nas. Dobrego łupu! (Хорошего хабара!)

UolIlMH2lSc.jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@Stalkerosky

Wejdź do gamedata\configs\misc. I tak:

items.ltx - różne przedmioty

outfit.ltx - kombinezony

artefacts.ltx - artefakty

Broń jest w gamedata\configs\weapons. Każda broń ma swój oddzielny plik.

Żeby zmienić cenę danego przedmiotu należy zmienić wartość w linijce cost =.

Sugeruję także zrobić kopię zapasową danego pliku na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier wiem i za to bardzo lubie tego moda ale chodziło mi oto aby zmienić cene części ciała z "Kota" bo na jednego mimo tego że strzelałem w głowe musiałem wywalić w niego 30 sztuk śrutu na które ciężko harowałem,żadnych innych opcji nie zmieniam :)

Pozdrawiam

@Ranger801 dziękuje bardzo za odpowiedź i radę.

Pozdrawiam :)

@kondotier ja nadal łaże,w kurtce z pistoletem i Ak i próbuje "oszczędzać" pieniądze za to uwielbiam tego moda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.