tom3kb Opublikowano 16 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Może też być tak, że spawn postaci jest dopiero wtedy gdy odpalą skrypty z zadań i fabuły i dopiero wtedy pojawią się tam npce, przeciwnicy itp. Nie muszą być przecież od początku na tych lokacjach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 16 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 6 minut temu, Ignachinio napisał: Wymieniasz osoby które tam nie doszły bo nie dawno zaczęły przygodę z modem @Ignachinio - nie zgodzę się z tym twierdzeniem, posty @vidkunsen'a są już ze stycznia tego roku, tak że nie jest to miesiąc od rozpoczęcia przygody z modem, podobnie jest z @boberm. Zobacz ich komentarze z 2 zakładki tematu i przypisane tam daty. @tom3kb - możliwe, gdyby lokacje były zasiedlone od razu to spawn przeciążałby grę, a w ten sposób uaktywnia się na określonym etapie rozwoju fabuły i mamy płynniejszą rozgrywkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 16 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 No to musisz poczekać na ich odpowiedź. Chodź @boberm tu już nie wchodzi więc może być to trudne Musisz wiec czekać na drugiego Kolegę. Wersja @tom3kb jest najbliżej prawdy. Na Placu Budowy jest właśnie tak jak pisze w Op 2.1 przeciwnicy pojawiają się falami. Tutaj pewnie jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 16 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Napisałem PW do @vidkunsen'a. Widziałem też posty niejakiego @Dr_Sztychowka w temacie ze stycznia, po 10 miesiącach gry powinni mieć jakiś progres - o ile nie zrezygnowali z gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Jestem tutaj: Spoiler Nie mam pojecia ile gry przede mną, co do zasiedlenia lokacji to bywa róznie ale jest więcej niż w wersji 2.0 i 2,1. Samo zasiedlenie wynika często z fabuły moda, dany kwest daje więcej lub mniej zycia na lokacji. Jak skończę to ocenię. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 16 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 A czyli Jantar. Miłej gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 16 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 (edytowane) Dzięki @vidkunsen, napisałem jeszcze PW do @Samotnik67, który pisał (w tym poście) że w fabule jest daleko, ale miał błąd w grze...ciekawe czy ten błąd wyeliminował najnowszy patch z 12.05.2022 ?, trzeba będzie "mieć na oku" ten quest. Edit: W dniu 7.05.2022 o 09:34, vidkunsen napisał: Byłem u kobit z miasteczka 37 - Kurczatow 37 - i tam co chwilę jest coś do roboty. A te laboratorium podziemne takie fajne, jakbym olbrzyma zwiedzał (Riese). szkoda że @vidkunsen nie napisał więcej, z jednej strony mapa Jantaru w poście - z drugiej pisze (wcześniej w temacie) o Kurczatowie 37, który jest znacznie później osiągalny niż sam Jantar. W bunkrze naukowców mógł rozliczać questy albo handlować, widzę tu dziwną sprzeczność w stosunku do wcześniejszych informacji nt. postępów w grze. Edytowane 16 Października 2022 przez AntiCitizen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Jantar zwiedzam po raz którys bo szukam części mutantów do kwestu. W/na Kurczatowie 37 jest sporo mutantów, czasem najmusy lub rozbójniki - prawa tzw. spawnu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 17 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 @vidkunsen zawsze możesz grać na paczce modów, która obecnie ogrywam. Minusem jaki ma to wyloty przy zadaniach od NPC. Po prostu brakujące dialogi, których twórca chyba nie będzie poprawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 Gram zazwyczaj na gołym modzie, unikam paczek i upiekszaczy graficznych - częste wyloty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 19 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 1 godzinę temu, vidkunsen napisał: unikam paczek i upiekszaczy graficznych - częste wyloty. @vidkunsen - mógłbyś rozwinąć temat wylotów...mod na silniku x64 miał być pozbawiony wylotów w stylu "out of memory"...liczyłem że będzie tego mniej w nowym wariancie, a tu słyszę takie nowiny. W OP-2.1 w lokacjach: Zakład Metalurgiczny, Bagna, Wschodnia Prypeć, Jupiter, Zaton - zawsze miałem wylot na pulpit i musiałem przechodzić na oświetlenie statyczne...twój wpis jest, hmm - niepokojący... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 Nie tyle niepokojacy AntiCitizen co bardziej techniczny. Na słabszym sprzęcie zawsze po jakimś czasie gry brakuje pamięci na te w/w duperele dotyczące "pięknej" grafiki i mamy wylot. Jak dodajesz broń, mutanty, lokacje (mało wymagające graficznie) to jest fajnie, jak dodasz bzdety pogodowe czy jakieś graficznie "wypasione" bambetle to wylot. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 19 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 Bagna zazwyczaj się cieły i psuły zapisy. Na pozostałych szło grać. Zresztą ten mod to bardziej fabuła i dużo broni a nie grafika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlopapa Opublikowano 20 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Dolina szeptów w opku 2.2 ma linię fabularną i jest zasiedlona jak dla mnie dość nudna i nic nie wnosząca. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 20 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 18 godzin temu, Ignachinio napisał: Zresztą ten mod to bardziej fabuła i dużo broni a nie grafika. niby tak, ale nie do końca...duża ilość itemów: broni, artefaktów, pancerzy, etc. - również przyczynia się do wylotów "out of memory", gdy po walce chcemy zebrać wszystkie przedmioty. Przykład to lokacja Magazyny Wojskowe. Przy próbie sprzedaży dużej ilości sprzętu Kutwie - zawsze miałem wylot j/w...dlatego na grafikę nie zrzucałbym wszystkich błędów. Podobnie miałem przy robieniu zapasów w plecaku na terytorium Baru, gdzie musiałem dywersyfikować sprzęt na 20 plecaków, bo przy 5 zawsze miałem błąd w stylu j/w...w takim przypadku grafika nie ma nic do rzeczy. Zgodzę się z tym, że OP to mod fabularny i tu postawię kropkę. 8 godzin temu, carlopapa napisał: Dolina szeptów w opku 2.2 ma linię fabularną i jest zasiedlona Dzięki za info, nie byłem tam w OP-2.1, dlatego nie mam jak porównać tego na jakim etapie rozwinięto lokację w wątek fabularny oraz spawn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Tak czy tak (so wie so) albo grafika albo skrypty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 W barze to i tak już jest lepiej. W opku 2.0 dało się pakować ile się dało do plecaków i do baru wchodziłeś 10 minut Teraz już jest lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 @Ignachinio - w wersji 2.1 początkowo miałem plecaki na dachu poza terytorium baru, tam gdzie stacjonuje sierżant Kicenko (na zachód od niego), później z uwagi na wyloty przenosiłem wszystkie plecaki za siatko-płot na wzgórze, gdzie mamy wejście na ATP, bo tam nie wczytywały się postacie z Baru i było dzięki temu mniej wylotów. Miałem osobno plecaki na snajperki, shotgun'y, karabiny, amunicję, artefakty, granaty, części mutantów, przedmioty questowe etc., ale miałem dzięki temu porządek i znacznie rzadziej widywałem pulpit. Zaletą takiego układu sortowania była możliwość sprawdzić towar po kliknięciu na mapę i najechaniu na plecak. Plecak z mix'em wszystkiego nie wyświetli nam na mapie wszystkich informacji o zawartości i jeśli np. dana postać chciała amunicję czy np. artefakt, to wystarczyło najechać na plecak i miałem info o tym co zawiera i czy mogę misję spokojnie pobrać. Drugą bazę schowków (> 20 plecaków) zrobiłem na dachu jednego z budynków na Jupiterze, obok wieży Aaz'a poza zasięgiem NPC'ów...nikt mnie jeszcze w tych miejscach nie okradł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Kradzieże to zupełnie inna para kaloszy zdarzają się rzadko i losowo. Ja często zakładałem schowki w zamkniętym budynku na terenie baru przy wejście do powinności. Minusem tego jest, że przy długiej grze i gromadzeniu ton rupieci zazwyczaj są wyloty. Dlatego na MW, Jantarze, w CP i Zatonie oraz Jupiterze zawsze mam po parę schowków dodatkowych. Pytanie czy gromadzisz wszystko bez wyjątku (zepsute PMm i amunicję do nich) czy tylko kąski zbierasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 (edytowane) @Ignachinio - przyjąłem 2 zasady tworząc schowki: 1️⃣ - zawsze miałem 1 sztukę broni/przedmiotu/artefaktu każdego rodzaju w schowku 2️⃣ - nie sprzedawałem amunicji (trup zostawiał 2-3 szt.), bo była na wagę złota Godzinę temu, Ignachinio napisał: Pytanie czy gromadzisz wszystko bez wyjątku Początkowo trzymałem tylko dobre/pełnowartościowe przedmioty, ale z czasem miałem tyle towaru (nie zawsze nadającego się na handel przez uszkodzenie), że nie miałem gdzie tego trzymać, dlatego zmodyfikowałem pliki handlarzy i każdy skupywał nawet największy szrot. Później okazało się, że np. Arnie chce uszkodzone pancerze a Pietrucha - uszkodzoną broń. Sprawdziłem plik cycle_task.ltx i spisałem sobie czego będą potrzebować poszczególni NPC...dzięki temu zawsze byłem przygotowany i odkładałem "szrotownik" do plecaka ze sprzętem dla każdej z wymienionej postaci. Zawsze miałem przedmiot do rozliczenia questu. Edytowane 21 Października 2022 przez AntiCitizen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Zdrowe i rozsądne podejście. Zeszycik i do dzieła. Można się było dobrze dorobić plus oczywiście amunicja wymiennie raz nato raz UW zależy czego więcej i gdzie idziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 (edytowane) @Ignachinio - tak, zeszyt czy notes to dobry dodatek do questów w OP...ja zawsze miałem ściągę, przykładowo - wiem że dzisiaj idę do Górnika w Pieczarze, żeby ta podróż miała większy sens niż rozliczenie jednego zadania, to brałem przedmioty dla Górnika, Chabarycza, Fimy Koksa... Górnik chce (przykład z pliku w OP-2.2): części mutantów ↓ rękę pseudogiganta (3 szt.) → oko mięsacza (3 szt.) → kieł drapieżnika (3 szt.) → serce rotana (2 szt.) → żabie łapy (5 szt.) → język ghoula (2 szt.) → tuszka wrony (5 szt.) → Zmutowany fragment mostka artefakty ↓ "Rubinowa Bateryjka" → "Śluz" → "Korale Babci" → "Kwaśny Jeżozwierz" przedmioty ↓ Kanister z benzyną → mały plecak (2 szt.) → Nieśmiertelnik monolitowca (5 szt.) → Bagnet M9 (kondycja min. 95%) → Kombinezon "Straż wolności" z maską przeciwgazową → Noktowizor standardowy → Kombinezon stalkera (2 szt.) → Pałeczka fosforowa (10 szt.) Idąc do Pieczaray brałem dla każdej postaci wszystko wg. kolejności "łańcucha zadań"...dzięki temu mogłem zrobić nawet 30 zadań cyklicznych na jednej wizycie. Miałem ponad 2 tyś. zadań cyklicznych w OP-2.1 zrobionych tym sposobem. Zawsze będąc na lokacji planowałem co komu mam oddać w ramach pobranych zadań, oczywiście nie wszystko dało się zebrać na początku, ale to co miałem, to brałem. Ważna tutaj była kolejność w łańcuchu, tzn. jak chcę Górnikowi oddać kieł drapieżnika, bo akurat go mam, to najpierw muszę oddać rękę pseudogiganta a później oko mięsacza - jak w przykładzie powyżej - tak jak w drabinie, nie przeskoczysz ze szczebla 1 na 5, musisz każdy zaliczyć po kolei. Edytowane 21 Października 2022 przez AntiCitizen dodatkowy wpis. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 (edytowane) Ja grałem w OP-2.1 - doszedłem do połowy zadań szachisty i mod stał się dla mnie za łatwy i nudny. Gram teraz w OP-2.2 ( nie zbyt często i przerwami nawet kilka mc). na angielskim. Op 2.2. jest trudniejszy, bardziej zbilansowany i przemyślany. Dla wytrwałych, planujących, lubiących wyzwania. Jeśli się chce to można pograć przynajmniej tą linię solanki dosyć szybko, nie biorąc zadań cyklicznych. No ale właśnie zadania cykliczne dają najlepsze bronie, kombinezony i artefakty: są bardzo ważnym motorem napędzającym rozrywkę. W Op największą satysfakcje daje właśnie ... strzelanie. Różna masa broni, o zróżnicowanej charakterystyce i jej skuteczność w świecie Zony daje dużą satysfakcję. Jestem w tej chwili na Generatorach i jeszcze dużo przede mną. Troszkę gra zaczyna klatkować na moim słabym sprzęcie i to jest główny problem teraz. Wylotów nie ma prawie wcale. Edytowane 21 Października 2022 przez ksantyp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Gram na modyfikacji https://stalkerportaal.ru/board/op_2_2/true-tacticul-weapons-pack-v3/42-1-0-853 i nigdy nie wiem kiedy będzie wylot przy zadaniu od NPC. @AntiCitizen mówiłeś że robiłeś po 30 zadań cyklicznych, ja się cieszę gdy zrobię 2. Modyfikacja ułatwia w znacznym stopniu grę, czasami aż za bardzo. Gdyby nie to że już trochę gram to bym wrócił do podstawki na czysto by uniknąć wylotów. Co do kwestii wylotów silnika x64... mam je dosyć sporadycznie, gdzie jest tego wina nie wiadomo. Czekam na spolszczenie, bo pomimo wersji angielskiej, spora cześć różnych dialogów jest po rosyjsku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Bo to zależy czy piszesz wszystko w zeszycie i wtedy jedziesz z kartki czy na pamięć. Kto co woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.