Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

DaarMoo - po wprowadzeniu pewnych zmian w plikach - a dokładniej w 1 pliku jest możliwa niesmiertelność i brak kolizji z tzw. spawnerem.

Ze względu na punkty karne jakie otrzymałem za tzw. spam nie będę opisywał tego zadania gdyż już wcześniej na forum o tym wspomniałem oraz opisałem (i nie tylko ja) i nie zamierzam otrzymać kolejnych punków/ostrzeżeń za tzw. spam.

Przelazłem częściowo z pamięci te nowa wersję moda a dopiero potem powtórzyłem już jako nieśmiertelny i z tzw. spawnerem (którego nazywam prywatnie kierownikiem plecaka) całego moda i jest to możliwe - autopsja.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem w poprzednią wersję, gram i w tą, i wielce mnie dziwi potrzeba pozyskiwania itemów za pomocą spawnera.

Fakt, trzeba trochę pobiegać zanim się wszystko znajdzie, bo jest rozrzucone po różnych lokacjach, a jak coś znajdziemy przypadkowo, to może być za wcześnie dla scenariusza i nikt o tym nie chce rozmawiać. To celowe zamierzenie moda, dające grę i przyjemność z niej.

A przede wszystkim, nie ma konieczności zbierania fragmentów dokumentu wg. numerów, a tym samym zaczynać od lokacji z nim. Inna droga, czasem może być korzystniejsza.

@C.I.CH.Y Jesteś szczęściarzem z tymi PDA z najemników. W mojej grze żaden nie miał. Ale za to znalazłem schowek z PDA i czymś tam jeszcze pod ścianą muru, przy którym zazwyczaj stoi Krugłow, ale z drugiej strony. Poszukaj schowka, jeśli rusznikarz z Agropromu- tak jak  u mnie - nie ma na ten temat dialogu.

I znajdźki pomocne w grze.

Już na samym początku gry - oczekując na naprawę snajperki - w białej osobówce niskiej części elewatora znajdujemy pistolet maszynowy PP z celownikiem, na łatwo dostępny z rozładowywanych pistoletów nabój 9x19. A nabytkiem nie do pogardzenia, jest Wiepr, znajdujący się w plecaku na lokomotywie stojącej na moście.

ss_fred_06-01-22_17-39-39_(escape).jpg   ss_fred_06-01-22_17-39-58_(escape).jpg

ss_fred_06-01-22_17-36-08_(escape).jpg    ss_fred_06-01-22_17-37-36_(escape).jpg

Obie bronie zabrałem o wiele później, stąd ta obfitość innych rzeczy w plecaku.

Na Wysypisku, w stacji trafo koło wiaty, po odepchnięciu beczek można otworzyć drzwi, a w środku jest schowek z TOZ z lunetą.

Najcenniejsze znalezisko, to prototyp Swaroga, znajdujący się w skrzynce na pace ciężarówki stojącej na rozwidleniu dróg na Magazynach. Z jego pomocą szybko nazbierałem artefaktów przeciw promieniotwórczości nawet po +5, co pozwala mi w końcu korzystać z innych.

           Swarog i art.                                                                                                                     I coś dla oka.

ss_fred_06-01-22_14-39-35_(bar).jpg    ss_fred_06-01-22_13-08-22_(military).jpg

ss_fred_06-01-22_18-19-11_(escape).jpg    ss_fred_06-01-22_19-19-24_(marsh).jpg

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen, @jurek48 najprawdopodobniej to czy można czitować zależy od strony pobrania. @Anton Gorodecki dał kilka możliwości :tort:  Ja ściągnąłem z torrenta i może dlatego nawet minimalna zmiana powoduje error. Ale nie będę ściągał ponownie. Tyle już się nagimnastykowałem, że mam dość.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.05.2022 o 14:03, kondotier napisał:

Ponieważ przy spolszczeniu podstawowym część z napisów menu była dla mnie niewidoczna z powodu tła, dokonałem małej korekty i teraz są one dobrze widoczne.

ss_fred_05-27-22_14-53-38_(escape) — kopia.jpg     ss_fred_05-28-22_11-54-45_(escape).jpg  

Jeśli ktoś chciałby skorzystać z tej zmiany, niechaj w gamedacie moda utworzy katalog textures, a w nim katalog ui i do niego wklei poniższy plik:

ui_actor_main_menu.dds 2 MB · 6 pobrań

Kolor czcionki nadal pozostanie żółty,

No dobrze,ja mam te foldery i pobrałem plik wkleiłem go ale nadal napisy w grze mam na biało na czarnym tle,więc w końcu która wersja jest poprawna? Nie tworzyłem tych folderów bo uznałem że jeśli je mam więc są one zbyteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FilmisterPL  Oryginalnie mod wyświetla pozycje menu na żółto, tak jak na lewym zrzucie. Masz nad nim napisane, dlaczego "dorobiłem" pod te napisy podkładkę przesłaniającą tło i czyniącą napisy wyraźniejsze. Biały ich kolor, to jeszcze inna próba ich "wyostrzenia".

Jeśli chcesz mieć żółte napisy bez tej podkładki, to po prostu nie dodawaj do moda tego pliku teksturowego dla menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FilmisterPL  Pierwszą rzeczą jaką zrobił dla mnie @Anton Gorodecki aby wyostrzyć napisy, była zmiana ich koloru na biały. Było już lepiej, ale nie dla mnie.

I możliwe, że tę poprawioną na biało wersję dał do tłumaczenia i stąd masz białe litery. Ale o tym tylko on się może wypowiedzieć. Co za różnica, żółte czy białe?

Ale dlaczego, z rzeczy nie mającej żadnego wpływu na moda ( oprócz tej lepszej czytelności menu ), robisz taki problem?

Moja podkładka jest opcjonalna, możesz dodawać lub nie. Tak samo mogą inni grający.

 

DODANO WAŻNE.

Aleś namieszał. Nieporozumienie polega na tym, że Ty masz nałożoną Edycję Polską spolszczenia,

Bez tytułu.jpg

w której ekran startowy jest inny niż w edycji podstawowej, którą mam ja. Nie widzisz różnicy?

Ten obraz wzięty jest z Twojej gry#2. A w #7 próbujesz wcisnąć inny ekran startowy. Najprawdopodobniej skończy się to wylotem. A żółte litery dotyczą tylko menu. W modzie nadal pozostają białe.

Nie można mieszać plików z tych różnych spolszczeń. Usuń ten mój plik dodający podkładkę i zapomnij o nim.

Jedyne co możesz zrobić, to powiedzieć to swoim oglądaczom, aby oni w ślad za Tobą nie namieszali.

Patrzyłem na ten ostatni filmik i coś Ci podpowiem, choć wyżej to już było.

Jesteś przy moście, to wejdź na niego i poszukaj na lokomotywie plecaka. Następnie idź do elewatora i w niskiej części zajrzyj do białej osobówki. Na tym etapie gry zbieranie artów to ryzykanctwo. I tak z nich nie skorzystasz, przez radioaktywność.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , nie trzeba w tym modzie wgrywać plików spawnera , wystarczy wpisać w konsolę g_spawn_to_inventory i np. wpn_rg6 i enter.

Tylko nie wiem czy to nie będzie wpływać na to resetowanie zadań jak pisze @DaarMoo i @vidkunsen z pierwszego postu Przestrzega również graczy przed używaniem spawnerów - niektóre dodatkowe linie zadań będą resetowane, gdy pliki spawnera pojawią się w modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie używam spawnera i nie mam też zrobionego zrzutu kiedy stałem przy schowku. Ale ten zrzut powinien chyba przekonać zwolenników spawnera, że to bez sensu.

ss_fred_06-01-22_17-39-39_(escape).jpg

 

Wszystko co mam, to znalezione i zdjęte z trupów. Jedyne co kupiłem, to kilka zwykłych apteczek, ale ze zwykłej przezorności. Schowków w modzie jest zatrzęsienie.

ss_fred_06-03-22_20-10-04_(radar).jpg

Każde niebieskie przekreślone na czerwono kółeczko, to schowek z prezentem. Tyle ich znalazłem. Np. na Dzicz, musiałem kursować 3 razy, aby przytargać do baru łupy ( brakowało mi trochę kasy na specjalne PDA ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawner - przydatny gdy jesteś koło handlarza, na przykład sidora, wtedy natrzepiesz jakis skafanderków, sprzedasz i masz kasę.

Zagladam czasm jak jest w modzie żeby zobaczyc czego szukam, jak ten, te bambetle wygladają

Kanon1022 - wpisałem komende ale inną i spawner nie wadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam normalną wersję spolszczenia tylko wywala mnie przy podejściu na bagna bo wybieram się do Doktorka ale nie mogę przejść bo mnie wywala do pulpitu.Czytałam wasze posty ale nie wiem,może ślepa jestem xD...albo ktoś jeszcze tego nie miał.Może ja mam słabego kompa(spokojnie zbieram na nowy xD) fajny ten mod i szkoda by go było(nie tylko jego :<)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram na wersji oryginalnej, komendy mam pospolite i często używane, nic nie koliduje z fabułą.

p.s. Karozilla86 - często masz wyloty bez tzw. loga, masz słaby sprzęt i komp/karta nie daje rady.

Mam tak często i traktuje te wyloty jak wyrzut (tzw. wybros). :) 

Obniz wymagania graficzne do zera - tekstury, cienie i inne takie tam pierdoły, liczy sie akcja, fabuła czy efekty wizualne w klimacie 10 000 odcieni zielieni. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier, @kanon1022 jeżeli ktoś instaluje spawnera to nie musi oznaczać, że od razu spawnuje wszystko na co ma ochotę. Ja podobnie jak @vidkunsen używam go bardzo sporadycznie w sytuacjach podbramkowych. 99% moda przechodzę bez spawnera. Ale lubię go po prostu mieć. Co do ostrzeżenia - trudno, nie zrobię więc jakiś pobocznych zadań. Jakoś to wytrzymam. Chyba :owieczka:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.