Agrael Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 @Monolithalian A skąd wziąłeś te zrzuty ? Ja gram w '' czystego " OLR. Nie instalowałem żadnych dodatków graficznych, bo chciałem mieć zachowany ten prawdziwy buildowski klimat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 @Agrael Zasadniczo jak tak na to patrzę to możliwe, że ktoś sobie skompilował z OLR jakiś mod na tekstury nieba bo reszta - roślinność i drzewa mi wyglądają na standardowe OLR, ale co to za modyfikacja to nie umiem powiedzieć bo dopiero się będę może sam zabierał za OLR, ale jak jest coś takiego to może wyszperam coś w necie choć tak jak napisałeś - dobrze by było jakby @Monolithalian podał źródło tych zrzutów to było by prościej dojść czy to jakiś dodatek czy może ktoś sobie personalnie to zmodował pod swoje gusta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) 57 minut temu, Szczepan9205 napisał: @Agrael Zasadniczo jak tak na to patrzę to możliwe, że ktoś sobie skompilował z OLR jakiś mod na tekstury nieba bo reszta - roślinność i drzewa mi wyglądają na standardowe OLR, ale co to za modyfikacja to nie umiem powiedzieć bo dopiero się będę może sam zabierał za OLR, ale jak jest coś takiego to może wyszperam coś w necie choć tak jak napisałeś - dobrze by było jakby @Monolithalian podał źródło tych zrzutów to było by prościej dojść czy to jakiś dodatek czy może ktoś sobie personalnie to zmodował pod swoje gusta Godzinę temu, Agrael napisał: @Monolithalian A skąd wziąłeś te zrzuty ? Ja gram w '' czystego " OLR. Nie instalowałem żadnych dodatków graficznych, bo chciałem mieć zachowany ten prawdziwy buildowski klimat. https://www.moddb.com/games/stalker-build-1935/news/stalker-oblivion-lost-remake-25-fixx19 Tutaj zostały oryginalne wstawione i jednak to nic innego jak SS wykonane w dobrych warunkach pogodowych, bo na ostatnim zdjęciu wszystko jest normalnie. Szkoda A ten dodatek graficzny od @FeRu nic nie daje, chyba że ja coś źle robie. Edytowane 11 Listopada 2020 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 12 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 Dodatek od @FeRu sporo zmienia. Oto dwa zrzuty od @smox. Zauważyłem, że grał w OLR rok temu właśnie z tym dodatkiem: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 8 godzin temu, Agrael napisał: Dodatek od @FeRu sporo zmienia. Oto dwa zrzuty od @smox. Zauważyłem, że grał w OLR rok temu właśnie z tym dodatkiem Zgadza się @Agrael, jednak nie jestem pewien, czy wygląd broni pochodzi z tego dodatku graficznego od @FeRu. Lubię sam zmienić sobie wygląd broni na ładniejsze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 13 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Przeglądałem sobie filmiki z OLR i natknąłem się na pewien ciekawy schowek na terenie Baru. Od 14:00: Spoiler Być może ktoś już w temacie moda o tym napisał. Ja próbowałem chyba z 20 razy tej sztuczki z granatami, ale poddaje się. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 14 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 Szkoda tylko że taki 'zryty', pójdzie trochę na naprawę a na moim obecnym zapisie to nie wiem czy nawet 100 rubli mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 15 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 (edytowane) Czy wy też tak macie, że jak dostaliście karabin myśliwski to po kliknięciu PPM wystrzeliwuje wam dwa naboje ? Bo normalnie to powinno przybliżyć cel Edytowane 15 Listopada 2020 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 15 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 @Monolithalian To normalne. Przynajmniej jak nie raz czytam opisy tej strzelby/karabinu w róznych modach to tak powinno być w większości modów, że po kliknięciu PPM wystrzeliwuje 2 pociski na raz, ale w większości jest tak, że PPM powoduje zoom - zależy od moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Wygląda na to, że to już koniec moich przygód z OLR. Kiedyś już w niego grałem, ale z jakichś powodów go nie ukończyłem. Dopiero teraz nadrobiłem zaległości i śmiało mogę napisać, że jest to mod jedyny w swoim rodzaju. Jeżeli ktoś lubi buildowskie klimaty, to się w nim odnajdzie. Warto zagrać w OLR, bo to jedyny taki tytuł, który przywraca wyciętą zawartość. Oczywiście jest jeszcze Lost Alpha, ale jej autorzy poszli troszkę inną drogą. Przy okazji uzupełniłem całe FAQ na #1 stronie. Taka ciekawostka. Zapewne większość ją zna, ale można przypomnieć. Po wyłączeniu anten na Radarze warto wrócić do Barmana i z nim zagadać. Odeśle nas do bunkra Żaby na Kordonie, a tam.. Spoiler I dla przypomnienia. Na Kordonie jest nieoznaczona droga do Baru. Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 16 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Jestem aktualnie w instytucie i szczerze to trochę zawiodłem się na tym modzie. Jest bardzo obcięty, zarówno pod względem NPC, mutantów, schowków jak i misji. Błyskawicznie skończyłem misje na kordonie i powędrowałem przez wysypisko do instytutu. Dołuje mnie ta pustka na mapach i swobodne poruszanie się. Zagrałem w tego moda tylko i wyłącznie z powodu laboratoriów, które podobno są epickie, ale to jeszcze przedemną. Narazie jestem zawiedziony, ale daje mu szanse, bo chociażby z "ostatnim stalkerem" było podobnie. Początek mizerny a później wow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 16 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Ten mod miał przywrócić buildowskiego stalkera i taki jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 17 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2020 Jak dla mnie to właśnie ta pustka na mapach i ciągłe uczucie samotności stawia tegoż właśnie moda nad wszystkimi innymi. Już na czacie kiedyś o tym wspominałem - że klimat w Stalkerze nie powinien być budowany w pierwszej kolejności mutantami, anomaliami i tymi podobnymi - tylko poczuciem odosobnienia w tym martwym świecie. To nie jest Park Łazienkowski, że byle jaka gawiedź może tam iść, tylko Strefa. Zresztą, niech Czyste Niebo będzie przykładem - w miejscach typu Kordon czy Wysypisko klimatu było tam mało bo człowiek miał wrażenie, że chodzi po centrum handlowym z tą różnicą, że tutaj do niego ktoś czasem postrzela. A potem znowu z drugiej strony, klimatem aż dudniło od lokacji pokroju Czerwonego Lasu czy w dużej mierze Bagien, gdzie bardzo często wędrowaliśmy samotnie ( na Bagnach głównie po skończeniu wszystkich zadań fabularnych na lokacji ) i czuć było ten klimat zaszczucia i odosobnienia. Tak samo Fabryka Jupiter w Zewie - poza paroma psami to ewentualnie można było co najwyżej do Najemników postrzelać jeżeli spełniło się specyficzne wymogi, a tak poza tym? Nic. Głucho, cicho i samotnie - i klimat był nieziemski. Jak dla mnie to właśnie wyprawa do Jupitera jest pod tym względem najlepszym zadaniem w całej trylogii. Jedyny problem jaki może powodować taka pustka jest wtedy, jeżeli questy są źle zaprojektowane i każą nam biegać pomiędzy tymi samymi punktami w kółko - wide Lost Alpha i zadanie na Kordonie z Grześkami, lub później ucieczka z Doliny Mroku do kopalni w Darkscape.... tylko po to, żeby od razu się do Doliny wracać. OLR w znacznej mierze tego typu fanaberii unika, częściowo poprzez konstrukcję zadań fabularnych, częściowo poprzez swobodę ich wykonywania. A co do laboratoriów... lepiej gacie na zmianę przygotuj Bo ja to generalnie wiele potrafię znieść, ale ostatnio jak przechodziłem X18, to w pewnym momencie się własnego cienia wystraszyłem i zacząłem napieprzać w niego z Protecty A do tego momentu to nawet żywego... zombiaka (?) nie spotkałem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Opublikowano 17 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2020 Ten mod to mistrzostwo , przydało by się spolszczenie do najnowszego fiksa , polecam zagrać tym którzy jeszcze nie grali LA miał właśnie taki być .Kiedyś sporo czasu grałem w ten pasztet od dezoawe ale nie wiem co ja w tym widziałem chyba byłem zahipnotyzowany , ponieważ ten mod to właśnie to na co ludzie w tedy czekali . Utracona wersja alfa stalkera to właśnie ten mod czekam na wersje 3.0 która jak mniemam jest finalną wersją tego moda . Kto się zdecyduje na zagranie w tego legendarnego moda niech uważa ten mod jest naprawdę trudny ale niesamowicie klimatyczny , to się wylewa z monitora .Dezoawe to się powinno uczyć od nich 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 18 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2020 Czy jakaś dobra dusza mogłaby zrobić reupload moda? Linki z pierwszego posta wygasły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2020 @Gatzek ja mam starszą wersję PL z fixem gdzieś tam pewnie nr5. Bo to poprawki graficzne w kolejnych fiksach mi nie były potrzebne, no ale może poczekamy z wrzucaniem bo może ktoś zchomikował tą wersję fix19 PL. A może w googlu znajdziemy. @edit @Gatzek a może chcesz porobić za królika doświadczalnego i pobrać z moddb i najwyżej na to zarzucić spolszczenie. Temat wraz z zangielszczeniem: https://www.moddb.com/games/stalker-build-1935/news/stalker-oblivion-lost-remake-25-fixx19 OLR v2.5 fixx 17: https://www.moddb.com/games/stalker-build-1935/downloads/stalker-oblivion-lost-remake-25-part-1 https://www.moddb.com/games/stalker-build-1935/downloads/stalker-oblivion-lost-remake-2517-part-2 OLR v2.5 z fixx17 na fixx19: https://www.moddb.com/members/jim1240/downloads/stalker-olr-25-patch-fixx17-to-19 Jakby działało to wrzuciłbym do pierwszego postu 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 18 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2020 Tutaj wersja ENG z fixem 33.11 https://www.moddb.com/games/stalker-oblivion-lost/downloads/oblivion-lost-remake-25-eng Możliwe że nie będziesz miał minimapy, w takiej sytuacji trzeba usunąć z gamedata/config/ui pliki zone_map i zone_map_16 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 18 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2020 @tom3kb @ArNiew weekend postaram się sprawdzić czy coś się da zainstalować z tych linków. Dzięki. Hmmm.... Czy te linki na moddb są do angielskiej wersji moda? Jeśli tak, to niestety nie będzie to dla mnie. Pa angliski ni kuta nie panimaju :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 @Gatzek z tego co tam jest napisane to mod po rosyjsku, angielskie tłumaczenie jest tam też w temacie do pobrania ale w oddzielnym linku. Znaczy się mówię o modzie w tej wersji 19. https://www.moddb.com/games/stalker-build-1935/news/stalker-oblivion-lost-remake-25-fixx19 Bo ta nowsza wersja od ArNie ma już nałożone angielskie tlumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 19 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 @Gatzek, @tom3kb Mógłbym rzucić okiem na tą angielską wstawkę, ale wydaje mi się, że autor tej paczki coś tam pogrzebał jeszcze po swojemu więc nie wiem czy warto się tym interesować. Natomiast przeglądając temat OLR na ap-pro okazuje się, że jest tam link do Fix'a 44 dla repacku OLR 2.5 + FIXX 19 czyli tego w sumie do którego linki mamy na forum i do którego spolszczenie jest zrobione. Także sugerując się nazwą wystarczy pobrać ten FIX 44 i wrzucić na wersję z FIXX 19 żeby mieć najbardziej aktualną wersję i ewentualnie dostosować pliki tekstowe polonizacji do tej łatki jeśli jakieś zmiany w tekście w ogóle są (ale, że fix jest po rosyjsku to ja już się tu nie popiszę) Fix ten powinien też w sobie zawierać też wszystkie poprzednie poprawki od 19-44 więc... Jest tam też link do repacku, który zawiera FIXX 46 z 19.10.2020, ale do samego fix'a już linka nie ma Takie rzeczy wnosi ten patch według opisu z ap-pro: Edycja sekwencji dialogu z Goplitem Nowa poprawka zmniejszająca pojawianie się Pijawek na urządzeniu Med-Priborze (wymagana nowa gra) Spawn: usunięto dodatkowy koniec z niektórych obiektów (wymagana nowa gra) Spawn: 3-krotnie wydłużono czas eksploracji w barze (wymagana nowa gra) Spawn: poprawka możliwego podłączenia dowódcy zwiadu w Barze na początku wyścigu (potrzebna jest nowa gra) Spawn: dowódca zwiadu w Barze został przeniesiony na stałe do trybu online (wymagana nowa gra) Dodano wyświetlanie wiadomości o znalezionych prototypach Dodano ścieżkę do paska? Może chodzi o pas na artefakty Poprawiona dokładność PKM Zmiany parametrów grafiki grawitacyjnej, aby zapobiec potencjalnym wylotom Dostosowano wygląd artefaktów „Rtęć”, „Płonąca Wata”, „Kula Elektryczna” (potrzebna jest nowa gra) Edycja emitera? na bagnach Przywrócono dźwięk projektora w Darklab, Rostoku i Prypeci Przywrócono odgłosy much w barze Spawn: edytowano logikę szefa ochrony na drugim piętrze bazy Wolności na MW Spawn: naprawiono powrót strażnika do bazy Wolności na MW (wymagana nowa gra) Spawn: logika dla drugiego odbiornika na pasku (wymagana nowa gra) Spawn: dźwięk do drugiej budki w barze (wymagana nowa gra) Zwiększona jasność r2_sun_lumscale_amb do r2 domyślnie Tłumaczyłem zmiany translatorem więc może to brzmieć bez sensu, tutaj link do oryginału: https://ap-pro.ru/forums/topic/945-oblivion-lost-remake-25/ Edit. Pobrałem tą łatkę i się okazuje, że ten odnośnik do FIXX 44 jest zaktualizowany do wersji 46 tylko zapomnieli tekstu zmienić, no i zawiera wszystkie fixy od 19 do 46 w sobie. Ale wracając do tematu, pobrałem - wypakowałem sobie pliki tekstowe, wrzuciłem do WinMerge, żeby porównać zmiany, a tam jakieś znaczki WinMerge pokazuje mi kodowanie windows-1251 Mieszar zamiast Win, nigdy się z czymś takim nie spotkałem - ktoś wie co to za kodowanie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 @Szczepan9205 A sam dokonałeś wyboru kodowania dla lewego pliku w opcjach WinMerge? Wejdź do nich i zobacz, co tam jest wpisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 19 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 @kondotier Nie nie dokonywałem, tak się otworzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 @Szczepan9205 No to wejdź do tych ustawień i daj 1251 Win dla lewego i 1250 dla prawego. Powinno być wtedy prawidłowo. Przy plikach z grażdanką, zawsze to trzeba robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 19 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 @kondotier Bez zmian. Chcesz to spójrz swoim fachowym okiem, przykładowy plik wstawię stable_bio_name.xml Ja i tak nie planuję tego tłumaczyć bo wszystko będzie i tak i tak w grażdance, ale pobrałem i wypakowałem, żeby zobaczyć jak duże są różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 @Szczepan9205 Porównałem ten załączony plik, z plikiem z moda który mam. Też nie jestem w stanie go przekodować. Ale podstawowy problem jest w tym, że jest wielka różnica w wielkości plików. Ten wstawiony, to połowa pliku z moda. Cholera wie, co namieszali. Ale dążenia nowych moderów, aby uniemożliwić ingerencję w mody, ostatnio nie znają granic. A przy okazji prób zauważyłem, że gdy ten plik otwierałem notatnikiem, to nie było w nim możliwości wybrania UNICODE. Tylko ANSI i odmiany dla 1251. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.