smox Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Mod nie wymaga mocnego sprzętu. To fakt, że zmienia textury, ale na te z 2002-2004 roku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Ale stalker, znajdzie jedzenie nawet tam, gdzie zabija promieniowanie, anomalie czy pijawki. I nie da się zabić :).Da się moda przejść do końca, choć czasem będzie bardzo trudno. Trzeba robić wszystkie zadania dodatkowe, wtedy nie ma problemów. I dokładnie i ze zrozumieniem, czytać dialogi i opisy itemów.Ale faktycznie, mod dla wytrwałych. ярмарка борьбаjarmarka borba - to nie nowe tekstury, tylko stare zarzucone lokacje. Już były stosowane w innych modach, tylko nie tak kompleksowo.A tak z innej beczki. Nie możesz nicka mieć naszymi literami? To nie jest uczciwa walka. Edytowane 4 Października 2014 przez kondotier 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FairFight Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Ekhm, sprawdzałem możliwość zmiany nicku w opcjach, wcześniejszy był "FairFight"... i niestety można zmienić tylko raz... :P więc już wrócić nie mogłem :P ale nie przeszkadza mi to, nie nick jest ważny tylko treść, którą zawierasz w swoich postach. PS. Nie bardzo mogę pobrać głównego moda 2,1GB z tego linku, jakiś limit jest. No nic może znajdę wstawkę na innym serwie. Edytowane 4 Października 2014 przez ярмарка борьба 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Prawdziwy Stalker . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Dodana polonizacja :) http://pliki.stalkerteam.pl/index.php?action=view_file&id=192 PS. Link będzie dodany do 1-go. postu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FairFight Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Hmm czy jeśli Oblivion Lost 2.2 chodził mi pięknie to coś się zmieni po instalacji Remake'a? Spadki fps, ścinki? Bo chyba nie ma żadnych nowych tekstur, prócz tych, które dodawał sam OL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Nie wspaniały , ale zajebiaszczy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Oblivion Lost Remake 2.5 to nie jest zwykły mod, tylko remake starych alf stalkera z roku 2002-2004.Nie zawiera na początku randomowych emisji jak OL2.2, ani innych takich bajek. OLR 2.5, to osobna gra zrobiona jako taka Lost Alpha, tylko że lepsza.Plusy OLR 2.5 to: - Przywrócony gunbob broni.- Przywrócone lokacje dosłownie wycięte z 2002-2004 roku- Przywrócona fabuła z starych zarysów fabuły z Oblivion Lost (1 wersja stalkera)- Dodano 2 nowe kałachy (AK47 i RPK chyba niech mnie ktoś poprawi)- Mnóstwo nowych opcji (rany postrzałowe na ciałach, HDR z 2004 roku) - Auta... (o nich nie pisze, auta jak auta wszystkie takie same jak w innych modach)- Jest poczucie że gra się w starego dobrego stalkera. Minusy OLR 2.5 to: - Jest masakrycznie trudny. Misery to przy tym pikuś. Tutaj wpadniesz w anomalie i wylatujesz za mapę.- Kontroler już w 4 queście!- Mało zagospodarowane przestrzenie- Dużo... dużo.... ZOMBIETłumaczenie rewelka, sam zrobiłem czcionkę ale raczej nie była moja pomoc potrzebna bo czcionka jakimś cudem JUŻ była w modzie... Ogółem mod jest klimatyczny, przestrzenie są odludne, mnóstwo mutantów. Pijawki nie biegają jak naćpane cały czas niewidzialne.Nie ma durnych cutscenek jak LANie dodaje nowych animacji, nie dodaje hd tekstur nie jest LA 2 tylko OL i to z prawdziwym duchem Stalkera.Messer (bo takie jest imię Naznaczonego w tej grze) ma ciekawe rzeczy w "swoim" (SPOILER ALERT)domuTak więc. Mod jest idealny dla tych co skończyli Cień Czarnobyla, Czyste Niebo, Zew Prypeci i LA to jest mod dla niego. Nie jest typowym modem i zalecam pobranie REPACKAbo mod był robiony na RUS wersje stalkera i ENG powoduje wyloty (Out of Memory) co nie jest prawdą - mod po prostu nie działa z dodatkowymi gamedata.db (typu polski db9 i jest crash) Mod na moje zdanie 8/10 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Brak tłumaczenia:http://speedy.sh/xnSY8/ss-juarez-10-05-14-00-45-53-lvl1-escape.jpg 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FairFight Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Ostro. Jak tylko przejdę zwykłego Oblivion Losta v2.2 wezmę się za to. Skoro poziom trudności jest wysoki to muszę spróbować. A jeśli chodzi o dużą liczbę zombie, jestem fanem tematyki zombie i chociażby Jantar w Stalkerze to moja ulubiona lokacja więc tutaj absolutnie nie będzie problemu, wręcz przeciwnie.Generalnie wszystko przejdzie byleby FPS nie siadał. Jeżeli są dodane tekstury z Alfy (nie LA ofc) to wporzo ale nie jakieś wypasione bo tracę komfort gry. Tak w ogóle to miło byłoby zobaczyć mod w stylu Oblivion Lost do CS'a i CoP. Biorę tu pod uwagę zarówno dodany kontent jak i wymagania. Edytowane 5 Października 2014 przez ярмарка борьба Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Brak tłumaczenia:http://speedy.sh/xnSY8/ss-juarez-10-05-14-00-45-53-lvl1-escape.jpgO co chodzi z tym "Brak tłumaczenia"? Następnym razem, napisz coś więcej o sprawie, bo powiewa grozą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 @jurek48 - naprawdę uważasz, że przeoczyliśmy nazwę głównego bohatera? Napisz krok po kroku co i jak instalowałeś. Z pewnością usuniemy ten błąd. Do wszystkich mających zamiar zagrać w tego moda - proszę dokładnie przeczytać pierwszy post (na samym dole, bo wyżej są opisane wcześniejsze wersje moda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Repacka miałem już zainstalowanego.Nałożyłem spolszczenie,skasowałem zapisy i zagrałem od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Kolega @smox pytał, co i jak instalowałeś, czyli napisz dokładnie, skąd i co miałeś do instalacji moda. Jest to ważne, bo może coś nie działa jak trzeba i należy ustalić gdzie leży przyczyna. Po ponownym przeczytaniu, post kolegi @litosns w pozycji 156 powinien zostać usunięty, bo zawiera błędne informacje. Proszę autora postu nr 156 o usunięcie, w przeciwnym razie zostanie usunięty przez administrację.Dałem nawet plusa za aktywność, ale okazało się, że post zawiera mylące dane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Dobrze @metek58, że napisaleś o skasowaniu postu z pozycji 156, bo ja to też zainstalowałem. Zainstalowałem jeszcze raz moda i sprawdzę, czy to nie u mnie wystąpił ten błąd, o którym napisałem w poście 160. Przepraszam za zamieszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Przepraszać zbytnio nie ma za co, no i dobrze, że zasugerowałeś sprawę, bo wielu by to w ten sposób zainstalowało i powstałby niezły bałagan.Tylko (jak napisałem wyżej) w postach staraj się ujmować więcej informacji, bo ciarki mi przeszły po plerach, jak czytałem o braku tłumaczenia. Wyglądało na spaprane coś od nas. Koniecznie napisz o wynikach z nowej instalacji moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jest wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 To dobrze, kamień z serca. Mała podpowiedź, gdzie na Kordonie znaleźć jedzenie, zanim pojawi się w sprzedaży. Kto chce szukać sam, nie zagląda do spoilera. Pierwsza część zadań na tej lokacji, to "czasówka" ze względu na głód. Jedzenie zdobywamy. 1. W piwniczce, przy wejściu z wioski Żaby, tam gdzie jest promieniowanie i od wejścia widać apteczkę i antyrad. Zrobić zapis na schodach, bo za pierwszym razem może się nie udać. Na wyższej półce. Trzeba podskoczyć, zabrać wszystko i uciekać. Już na schodach użyć antyradu i apteczki. 2. Losowo, mają żywność stalkerzy w domu na przeciwko piwnicy Żaby. Sprzedajemy artefakt znaleziony gdy idziemy z walizką, albo idziemy za piwnicę Żaby ( dokładnie w jej osi) nad bagienko, tam jest art.Rada. Nie sprzedawać na początku artów grawitacyjnych w brązowym kolorze. Będą bardzo potrzebne później. 3. W wiosce za mostem ( przy wykonywaniu zadania na przyniesienie artefaktu). W pierwszym domu okno z lewej strony wejścia, widać apteczkę i antyrad.Od tyłu domu, lub z prawego boku, pokój z piecem. W piecu. Przeszkadza anomalia. 4. Następny budynek gospodarczy. Na pięterku w kącie. Na wejściu anomalia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Chleb jest też za kominem w domku na początku wioski.Trzeba wejść po drabinie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Dzięki. Przyda się grającym Twoja informacja.Masz rację, ale przy poprzednich grach i testowaniu, za cholerę nie mogłem wejść na ten strych. Taka sytuacja z wejściem nawet na niskim przysiadzie, jest jeszcze kilka razy. Ale tam poszło. Teraz po rozbiciu skrzyni, znalazłem jeszcze dobrą amunicję. A ja dodam jeszcze radę, żeby nie pozbywać się tego skafandra EX-04, znalezionego razem z artem. Jest zniszczony, ale ma sprawny noktowizor, który już niedługo bardzo się przyda. Na następny trzeba dłuuugo czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Jak to ma noktowizor. Ja nie mogę go użyć. Dobra zamierzam naprawić moją winę.Byłem zmęczony dobra. Cały wczorajszy dzień poza domem to głowa bolała bo zwlekli mnie z wyra o 8 rano.Patch 0.1 jest oficjalny z strony moda naprawia animacje noża które bez niego NIE MAJĄ animacji ataku. Naprawia również błąd z animacją pistoletu bez magazynka.dokładny spis poprawek na stronie moda. (nie tej z tego wątku) olr_rask.script który wrzuciłem był z tego właśnie fixa. Jakbyście popatrzyli na różnice to zobaczylibyście że nie ma połowy plików. A bez niego animacja ataku noża wygląda jakvby Messer podcinał sobie gardło podczas chodzenia, a animacja mocnego ataku wygląda jakby straszył tym nożem a nie ciął. Edytowane 5 Października 2014 przez litosns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Na pewno ma. Może znowu coś "napoprawiałeś". Na dropa daję Ci trzy screeny. Pokazanie inwentarza, schody w bunkrze widziane bez i z noktowizorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Doczekałem się wreszcie polonizacji tego świetnego MODa . Wyrazy uznania i serdeczne dzięki całej ekipie tłumaczącej.. Dużo zdrowia i czekam na RZEŹNIĘ . Dodam tylko , że jeśli ktoś ma OLR 2.5 z innego źródła , niech sprawdzi polonizację, u mnie bezproblemowo działa wersja z # 87 tego tematu . No i zaczynam raz jeszcze, tym razem w v PL . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 gawron - ale w podanym przez Ciebie rus forum, jest mnóstwo linków na pobieranie, tak v.2.0 jak i v.2.5, połączonych i podzielonych na party. Problem który link wybrać.Spolszczenie jest zrobione do tego kompletu, który jest wskazany przy spolszczeniu. Z innymi może być problem, jak miał jurek48 po dodaniu niepotrzebnych dodatków.Tak że, pobierać należy tylko to, co jest zalecone. Wtedy bez problemu dojedziecie do końca. Eksperymenty na własną odpowiedzialność i bez pretensji do tłumaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jasna sprawa , wszyscy powinni przeczytać #1 . Tylko jeśli ktoś ma na dysku v 2.5 z innego źródła , może sprawdzić działanie polonizacji .Jeśli coś nie halo , pobrać polecaną wersję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.