tom3kb Opublikowano 9 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 @Agrael w sumie możesz dodać na serwer patch 8.2 bo to był ostatni patch ze spolszczeniem no i nawet mały patch do spolszczenia do niego wyszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 9 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 @tom3kb To ten patch 8.2 zawiera spolszczenie? Na wszelki wypadek też go wrzuciłem. W pobieralni mamy wszystko z wyjątkiem rozpakowanych folderów config, scripts i nieoficjalnego patcha z 09.09.2019 r., do których brakuje linków oraz samego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2022 Kilka obrazków z mojej gry. CEA2 Kilkanaście sekund i zmiana widoku. "Ciepłolubni". DODANO. Napisane 19.10,2022 No i moja przygoda z modem definitywnie się kończy. Kolejna niemiła niespodzianka, której usunięcie wymagałoby sporego cofnięcia się w zapisach i powtarzanie kupy gry. Może to mój błąd, ale spowodowany niedopracowaniem moda. Zadziałały u mnie nawyki z Odrodzonego, gdzie po dachu elektrowni mogłem przejść z CEA2 na CEA1. Tu się tego nie da zrobić, bo po takim przejściu brakuje tekstur i mod nie zaskakuje w zadaniach. A tak wygląda CEA1 z dachu elektrowni. Miałem ukończone zadanie na schowki Tubylca. Chcąc się cofnąć w zapisach - przy tym systemie zapisów bez nazwy - wybrałem za wczesny zapis i po przejściu na CEA1 dla zrobienia zadania Kuzniecowa na likwidację ciężarówek, nie zwróciłem uwagi, że zadanie na schowki jest niezaliczone. Zrobiłem kupę gry, zanim poszedłem do Kostii i tu dupa zimna. Niech to będzie ostrzeżeniem i zarazem poradą, aby przy cofaniu się w zapisach, zawsze sprawdzić, czy zaliczone zadania nie zostały pominięte. A, że już wcześniej miałem problem z Borowym, dam sobie spokój i poczekam na spolszczenie OP 2.2 . Może w nim będę miał więcej szczęścia. A zdania, że to mod zrobiony przez sadystów dla masochistów nie zmieniam. Ta gra mnie tylko w tym utwierdziła. A niektóre zadania, jak np. schowki Alpinisty w Prypeci mocno mnie ubawiły swoją nierealnością, nawet jak na warunki Strefy. Takie jakieś bajkowe. Ale to jest moje zdanie, bo wiem, że właśnie ta zabawa w linoskoczka niektórych "zachwycała". Co kto lubi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz1911 Opublikowano 6 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2022 Kurcze, miał ktoś coś takiego? Dotarłem do martwego miasta i wykonując zadanie na ograbienie bandytów znajduję wszystko z listy, zalicza mi pierwszy punkt (czyli znalezienie rzeczy) a jak mam już je oddać zleceniodawcy to nie ma dialogu ... oglądałem filmiki na yt i wszystko robię tak samo a oni jednak dialog mają. Fabuła na koniec gry mi utyka 😞 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave23 Opublikowano 7 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2022 Przyjaciele moi, dwie sprawy. 1. Gdzie znajdę przejście z Jantaru do Prypeci? (Zadanie na lek dla ojca Ariadny) 2. Gdzie znajdę bomby dymne? Kałmuk mówił że w chutorze u Mścicieli. Tylko gdzie? Obszukałem ten na Bagnach, w rodu mapy (Zadanie na odtrutkę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 7 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2022 @dave23 Trzeba poczekać na @Ignachinio, to może podpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 8 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Co do punktu pierwszego to musisz mieć rozpoczętą linię fabularną na egzę czarnego doktora (co pewnie masz ) i następnie uderzasz do Kałmuka (typek na bagnach siedzie w stacji pomp) po lekarstwo on Ci da namiar na to przejście i na kupca Dimaka z którym sobie pogadasz. A co do bomb są na dachu jednego z budynków. W chutorze w samym rogu mapy za placem maszynowym. Jeśli nie ma drabiny to czeka Cię akrobatyka. Ewentualnie sprawdź czy gdzieś obok nie ma w budynku drabiny i skacz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave23 Opublikowano 8 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 A po czym poznać czy mam linie na egze Czarnego Doktora? Wybaczcie tak dużą liczbę pytań ale z braku rzadko mogę teraz grać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 8 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 @dave23To co napisałeś w poprzednim poście (zadanie na lekarstwo) świadczy, że masz, ale jeszcze spory kawał do celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave23 Opublikowano 8 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Aaaaa dobra. Dzięki kolego! A tego Dimaka to gdzie mogę znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 @dave23 we wschodniej Prypeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 8 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2022 Dimak siedzi w Pralni we wschodniej Prypeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy1280 Opublikowano 12 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2022 Witam wiem że silnik słaby, ale może są jakieś shadery bądź dodatki poprawiające grafikę, wie ktoś może coś ? urozmaicił by trochę bo zajebisty mod 😀 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2022 @suchy1280 tak na szybko tu jakaś paka z teksturami: https://m.vk.com/@area_stalker-rss-1457487638-1190573435 Shadery też tam jakieś są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starika.. Opublikowano 12 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2022 Chyba wrócę do Soljanki, poddam swoją wytrwałość i siłę ducha ponownej próbie w tym modzie. Wzywa mnie jak Zona Striełoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrcszyman Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 I ja trafiłem na dziwną ścianę - chciałem skorzystać z teleportu, byle jakiego - czy to do baru/jantaru/kordonu (z wykorzystaniem blasku księżyca), czy z teleportera (za kasę), czy teleportu monolitowców. NIE MOŻNA SIĘ TELEPORTOWAĆ. "Teleportacja tymczasowo niemożliwa z powodu przyczyn technicznych. Proszę spróbować aktywować tę funkcję później." Cofnąłem się w zapisach, próbując szukać przyczyny. Okazało się, że spróbowałem zbadać ścieżkę do martwego miasta, zrobił się zapis i dostałem się do tegoż martwego miasta. Później chciałem jednak zrobić inaczej - cofnąłem się w zapisie, ominąłem nową lokację i robiłem dalej swoje, coś innego. A gdy dziś w rozgrywce chciałem skorzystać z teleportacji, nagle gra mówi NIE. Widocznie skrypty uznały, że jak raz odwiedziłem martwe miasto (a teleporty wtedy będą zablokowane), to pomimo cofnięcia zapisu, to w późniejszej grze nie będę mógł się teleportować. Przecież kufa nie wszedłem dalej w martwe miasto. Na szczęście/nieszczęście odbywało się to około 3 dni czasu gry wstecz. Teoretycznie dużo nie stracę, jak cofnę się w gierce, ale zrobiłem w międzyczasie kilka trudnych rzeczy, m.in. walkę-armagedon z mutantami w jowiszu (tunel/garaż kolejowy), ukryte schowki. Jak o tym pomyślę, że trzeba to jeszcze raz zrobić, to mnie krew zalewa. Weź człowieku teraz przypomnij sobie, co wtedy chciałem robić... Kasowanie zapisu z pamięci nic nie daje. Reinstalacja gry też nic nie daje. Ostrzegam zatem - jak ktoś chce tylko sprawdzić, czym jest martwe miasto i chwilę później cofnąć zapis, będzie miał problemy. Proponuję albo ominąć teleport do martwego miasta, albo iść tam, robić tamtejsze questy, skończyć główną fabułę i dopiero wrócić do normalnych lokacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 @mrcszyman - spróbuj usunąć plik z nazwą levelu z: \userdata\level_cache na wszelki wypadek - zrób kopię i z w/w folderu - przenieś ten plik w jakiś folder zapasowy. Zrób testy i daj znać czy pojawi się błąd j/w. Jak coś się zaczyna zapisywać w grze pomimo, wczytania poprzedniego save'a - sprzed incydentu, to ja zawsze działam w "\level_cache" i zazwyczaj to pomaga (choć nie zawsze). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrcszyman Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 Dzięki za odpowiedź - sprawdziłem poradę, skopiowałem cały folder, wkleiłem gdzie indziej, a z oryginalnego usunąłem wszystkie pliki - nie pomogło nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 (edytowane) Po nitce do kłębka dojdziemy... Spoiler <string id="telepot_allowed_1"> <rus>Телепортация временно невозможна по техническим причинам. Попробуйте активировать функцию позднее.</rus> <eng>Teleportation is temporarily unavailable for technical reasons. Try to activate the function later.</eng> <ukr>Телепортація тимчасово неможлива з технічних причин. Спробуйте активувати функцію пізніше.</ukr> <fra>La téléportation est temporairement impossible pour des raisons techniques. Essayez d'activer la fonction plus tard.</fra> <pln>Teleportacja tymczasowo niemożliwa z powodu przyczyn technicznych. Proszę spróbować aktywować tę funkcję później.</pln> </string> Ten komunikat z pliku sms_other.xml - prowadzi do tagu: telepot_allowed_1 a ten z kolei do pliku spawn_level_changer.script i funkcji: function telepot_allowed(obj_sect,check_danger) local num = teleports[obj_sect].pay if not check_danger then check_danger=true end if has_info("no_teleport_near_heli_btr") then sms("telepot_allowed_0", nil, "nano", 20000) return false elseif has_info("kod_vveden_verno") and not has_info("dead_city_atpeshka") then sms("telepot_allowed_1", nil, "nano", 20000) return false elseif num and not has_money(num) then sms("telepot_allowed_2", nil, "nano", 20000) return false elseif teleports[obj_sect].art and not db.actor:object(teleports[obj_sect].art) then -- если арт не нужен или его нет у ГГ sms(translate("telepot_allowed_3_0")..get_inv_name(teleports[obj_sect].art)..".", nil, "nano", 20000) return false elseif check_danger and actor_is_in_danger() then return false end -- это условие должно быть последним if not drrr.weight_ok() then if db.god.u[6] then db.god.c[6] = db.god.c[6]+1 return true -- с включенным анлимитом улетаем else sms("telepot_allowed_4", nil, "nano", 20000) return false end end return true end Ja bym przetestował wyłączenie pewnej sekcji skryptu, która za to odpowiada: Do folderu gamedata\scripts wrzuć ten przerobiony plik: spawn_level_changer.script Zrób kopię pliku oryginalnego wcześniej. Dzięki temu można będzie cofnąć zmiany. Edytowane 27 Listopada 2022 przez AntiCitizen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrcszyman Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 (edytowane) Gram bez gamedaty. Goluteńki opek. Stworzyłem foldery gamedata/scripts, wrzuciłem do niego pliczek. Ładuję save, próbuję użyć teleportu i niestety - to samo, Zrobię inaczej. Trochę dnia straciłem, bo grałem od save'a sprzed 3 dni gry. A przecież można było prościej. Cofnę się do save sprzed tej lokacji, ominę aktualne zadanie, wrócę do limańska, zostawię wyposażenie, przerzucę się do martwego miasta. Tam zrobię te trzy zadanka i ucieknę. Dzisiejsza moje granie w opeka już dało mi odpowiedź - gdy wróciłem do normalego świata przejściem na ATP, poszedłem do sejfu oraz plecaka, gdzie zostawiłem sprzęt, m.in teleporty. Sprawdziłem to i voila - gra odblokowała możliwość teleportowania. Edytowane 27 Listopada 2022 przez mrcszyman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 (edytowane) 50 minut temu, mrcszyman napisał(a): Gram bez gamedaty. Goluteńki opek. Stworzyłem foldery gamedata/scripts, wrzuciłem do niego pliczek. Ładuję save, próbuję użyć teleportu i niestety - to samo, jeśli nie masz modów, to gra korzysta z plików oryginalnych. Żeby zmienione pliki były widziane przez grę, to musisz w katalogu z modem (tam gdzie masz pliki gamedata.db, oraz folder userdata) dodać plik fsgame.ltx. Wrzuć sobie tam ten plik i zobacz czy jest efekt: fsgame.ltx Taka ingerencja da efekt w postaci napisu : "Developer Mode", można to usunąć ale trzeba w modding brnąć dalej. Edytowane 27 Listopada 2022 przez AntiCitizen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrcszyman Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2022 (edytowane) Mam tam taki plik. Były wcześniej sytuacje, że ratowałem się spawnerem. W tygodniu, jak wrócę z roboty, zwyczajnie cofnę się z aktualnie rozgrywanej misji, polecę zrobić pierwszą wizytę w martwym mieście i wszystko zaskoczy. edit. Oczywiście plik skryptu wrzuciłem do głównego folderu moda, jak napisałeś. Włączyłem grę, załadowałem zapis, bez efektu. Skasowanie pliku fxgame ltx zwraca komunikat z błędem, gra się nie uruchamia. Spokojnie, zrobię tak jak napisałem, za kilka dni. Dzięki za poświęcony czas. Edytowane 27 Listopada 2022 przez mrcszyman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave23 Opublikowano 1 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2022 Gdzie na placu budowy znajdę ten teleport? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 1 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2022 @dave23 Nie za bardzo wiem, o jakie zadanie chodzi, bo tak daleko nie zaszedłem w fabule OPka, a więc może się wstrzelę. Sprawdź proszę: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave23 Opublikowano 1 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2022 Tak, to to. Dzięki wielkie. A wie ktoś gdzie we Wschodniej Prypeci leży plecak z notesem Docenta? Bo łażę i zaglądam pod każdy krzak i nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.