LVutner Opublikowano 26 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 No w sumie... o gustach się nie dyskutuje Ale dźwięki chodzenia miałem z jakiegoś BFa, jak znajdę to podam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 26 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) @MonoLityczny Może zrobić zremasterowaną wersję S.T.A.L.K.E.R-a opartą na silniku 4a engine ? X-ray jest świetnym silnikiem, ma swoje jednak lata, aczkolwiek zasługuje na szacuneczek i uznanie . 4a engine moim zdaniem robi wrażenie, dawało się na tym silniku zrobić zarówno jak lokacje o charakterze zamkniętym, jak i otwartym, aczkolwiek były tam niewidzialne ściany , mimo tego nie dawało się aż tak we znaki. Edytowane 26 Marca 2016 przez seb-stryl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2REK Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Pytanie czy 4a jest kompatybilne z assetami do xraya. Wersje xraya miały dość płynne przejscie między wersjami jeśli chodzi o modele itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szperacz Opublikowano 3 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Dnia 25.03.2016 o 21:45, MonoLityczny napisał: Ja tam sądzę że należałoby siedzieć cicho i czekać zrobić wersje redux stalkerów. Myślę że tak może może się zajmę, wypiszcie mi wszystko co chcielibyście w takich reduxach to może coś się znajdzie dla każdego Jak już miała by powstać reedycja to tylko zrobiona przez developera gry, wtedy wywalili by lub poprawili w każdej części to co było niepotrzebne, źle działało i miało nie do końca wykorzystany potencjał, ale mogli by też wprowadzić parę nowości które zwiększyły by imersję w trakcie rozgrywki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 To dajcie mi pieniądze na kupno 4A engine i umiejętności. Na xrayu wszystko zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Tadadadad stare concept-arty ze Stalker 2 opublikowane dzisiaj. Źródło Portfolio Pracownika- https://vk.com/wall-24266846_3204 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Jest coś na rzeczy, coś co może stać się wielką niespodzianką dla fanów Stalkera. Oby nie "cukierkową" porażką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 @pacjent1972 co masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 TA POGODA JEST PIĘKNA... lepszej niewidziałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Nie napalajcie się to tylko dawne prace które artysta dołącza do CV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 https://www.kickstarter.com/projects/1577656602/areal, daje do myślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 @pacjent1972 nawet na to nie licz, lecą w kulki, już nawet jakieś problemy prawne mieli, śledzę już het het. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keron Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Sklejka zwiastunów/Przerywników filmowych ze wszystkich 3 części a ludzie łykają to jak pelikany 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Ta ten Areal to był głośny przekręt rok czy dwa lata do tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Czy to prawda? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 @OldManchodzi ci o koncepty lokacji czy anomalii? Bo jeśli tak, to takowe już dawno temu (bodajże 2 lata chyba) widziałem. Natomiast ile z tego przetrwało do obecnej koncepcji gry to ciężko powiedzieć. Moim zdaniem, o S2 wiemy na 100% na razie tyle: 1. Powstaje 2. Premiera zakładana - 2021 I to wszystko. Będzie się teraz pojawiać masa spisków, fałszywych wywiadów i innych tego typu fanaberii. Możemy jednak założyć również kilka mniej lub bardziej prawdopodobnych przypuszczeń: 1. Stara historia, o gościu (zakładana główna postać) co przyjechał do Strefy, spotkał Strieloka, który wkrótce później zginął i wszyscy obwiniali za to naszego bohatera - na 95% została skasowana, gdyż historia i sposób prowadzenia rozgrywki zbliżał by grę do Metra, a dodając fakt, że wyciekła ona do internetu - jestem w 100% pewien, że zobaczymy coś innego. 2. Mapa - nie wiemy, czy GSC pozostanie przy koncepcie tejże mapy, czy stworzy coś nowego, jednocześnie patrząc na nią ciężko mi powiedzieć, czy została ona stworzona dla starej historii która wyciekła, czy z myślą o już nowej fabule Spoiler 3. Silnik gry - rzekomo Unreal Engine 4 4. Wspomniane wcześniej concept arty anomalii, lokacji itp. - jeśli GSC zostanie przy już opracowanej lokacji, to prawdopodobnie większość z nich zobaczymy w grze. I tak jak co do punktu 1 moich przypuszczeń możemy robić zakłady, że będzie/nie będzie/S2 nie wyjdzie ( ), tak próba odgadnięcia czegoś dot. punktów 2-4 to jak wróżenie z fusów po pijaku z zamkniętymi oczami. Na dobrą sprawę to nie wiemy NIC.... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Mapę obejrzałem, zaś lipa i może trochę sosny. Cały czas mimo wcześniejszych zapowiedzi 1/3 strefy nie istnieje - chodzi mi tu o część białoruską strefy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodrise Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Unreal Engine...mmmmmmm...śliniotok mimowolny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 To już wiem kiedy kompa wymienię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 @vidkunsen tak jak pisałem, nie wiadomo, czy ta mapa wciąż jest aktualna i czy to ona znajdzie się we właściwej grze. Warto pamiętać o jednym: początkowo S2 miał powstawać na autorskim XRay 2.0. W moim odczuciu tenże silnik na wiele by raczej nie pozwalał, tak jak jego - w sumie - pradziadek i znów musieliby liczyć się z dużymi limitacjami. Natomiast jeśli plotki o UE4 są prawdziwe i wykupili licencję na użycie tegoż silnika, to nie dość, że znacznie skróci im to czas pracy nad grą, to jeszcze pozwoli na znacznie więcej w kwestii samej gry - lepsze ALife ( nie oszukujmy się: brak ALife =/= Stalker ), wiadomo - lepsza grafika, lepszy gameplay, no i znacznie większe możliwości jeśli chodzi o samą mapę, także możliwe, że uda im się wrzucić trochę z wspomnianej przez ciebie Białoruskiej strefy, co w sumie byłoby bardzo ciekawe i też chciałbym to zobaczyć. I już pomijam tutaj kwestie dotyczące działania gry jako takiego w ogóle - tak jak XRay lata na jednym rdzeniu, tak z tego co sprawdziłem ( nie gwarantuję, że tak jest ) UE4 używa tylu rdzeni i wątków, ile od niego zażądamy, więc w przyszłości, jeśli gra zostanie wydana, nie zdziwiłbym się, gdyby fani przerobili silnik gry pod użycie nawet 18 rdzeni intelowskich i9-tek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnich Opublikowano 30 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 Sergiy Grygorovych wstawil to na swojego fb z dopiskiem Утренняя, заводная,) Не мое . Ciekawe co mial na mysli... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czujny Opublikowano 30 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 20 minut temu, Mnich napisał: Sergiy Grygorovych wstawil to na swojego fb Nawet się uśmiechnąłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yatsek Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Chyba coś się ruszyło w związku ze Stalkerem https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=113316 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Tutaj już sam tweet Na obecną chwilę nie wiemy zbyt wiele, jedynie to, że 35 jest powiązane z rocznicą katastrofy. Poza tym, niektórzy sugerują, że 2.0.2.1 to może być tak naprawdę szyfr, a 35 to pierwsza wskazówka do jego rozwiązania. Pojawiły się też głosy, że liczba 5 to tak naprawdę cyryliczne b. A poza tym.... to nic. Na razie to pozostaje tylko czekać na nowe wskazówki, bo z tym co nam teraz dali to dużo nie zrobimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 1 godzinę temu, Arni napisał: Poza tym, niektórzy sugerują, że 2.0.2.1 to może być tak naprawdę szyfr Wątpię, jak dla mnie to to prosta zagadka, 2021-1986=35 Z resztą już inni pytali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.