Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie ukończyłem moda, niesamowite ile można zrobić z starego dobrego Stalkera. Mod jest FANTASTYCZNY. Jedyne co mnie wyprowadziło z równowagi niezliczoną ilość razy to jak często można dostawać po głowie i tracić przytomność, ale idzie to przeboleć dosłownie i w przenośni :D.

Edytowane przez Litterek
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 26.12.2023 o 20:56, LisKot napisał(a):

@vidkunsenTe z Doliny i Wysypiska już mam. Nie wiem gdzie te trzecie.

Rozwiń  

Autobus przy posterunku bandziorów w Kordonie Amigo 😉

@tom3kb Cofnąłem się od początku i pomimo, że też był tylko 1 art script zaskoczył…Wydaje mi się, że nie wolno było najpierw gadać z 2 typami w tartaku nieopodal. Innego pomysłu nie mam!

@vidkunsen a masz może link do tego spawnera? Ja mam rozpakowaną gamedatę scripts i configs jeśli ktoś chce…

Edytowane przez Mayer99
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 a po drugiej strefie anomalnej jak wyszedł na ciebie bandyta to nie oddałeś mu artów jak żądał, ja mu ich nie oddałem? I potem jest zadanie żeby sprawdzić co z żołnierzami pod mostkiem. Ja je poszedłem zrobić, pojawia się ten bandyta z ekipą. A ty też je robiłeś czy najpierw zaliczyłeś wszystkie strefy anomalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszedł patch 1.2: Patch 1.2 z moddb

Dodany do pierwszego postu.

Changelog:

  Pokaż ukrytą zawartość

@Mayer99 - Fixed a bug where Sidorovich’s quest to find artifacts might not be counted

Jest nadzieja ;)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tom3kb - pacz 1.2 to wyszedł w niedzielę - zainstalowałem, nowa nie potrzebna, nie utleniałem się bo to nie moja działka. ;) :)

Mayer99 - spałner:'

https://drive.google.com/file/d/1XzHOS8JIgvHRDK4aaQvUO3OU50IxTihd/view

https://disk.yandex.ru/d/CTiyseLC1FVvHw

Pacze 1.1 - 1,3:

https://disk.yandex.ru/d/AuDdDbek7Zw_Dg

Metek58 - poprawka 1.2 jest zgodna z poprawką 1.1 a poprawka 1.3 zmienia/poprawia teksty i niektóre ksywki:

  Pokaż ukrytą zawartość

W tego moda też grałem, nie wystawiałem bo i po co, to leży w gestii odpowiedniego działu z dyrekcji który wystawia mody według szablonu:

(kontynuacja 1 części, 7 lokacji, dla kogoś kto lubi taki rodzaj rozgrywki jest to fajny mod)

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i patch 1.3

AxND1rZeLlE.jpg

 Naprawiono brakujący tekst, szczególnie w losowych nazwach postaci. Niestety, ale już spawnujący się NPC z przekręconymi ksywkami pozostaną, ale z nowymi będzie wszystko w porządku.

Wszystkie poprawki należy umieścić w folderze głównym z grą oraz podmienić pliki. W folderze True Stalker\content\patches pojawią się pliki xpatch_ts_01.db, xpatch_ts_02.db, xpatch_ts_03.db. Po zainstalowaniu poprawek w menu gry powinna pojawić się wersja 1.3.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 Łatka 1.2 i 1.3 moim zdaniem nie są kumulatywne bo po pierwsze różnią się nazwami, a po drugie (co ważniejsze) rozmiarem - druga łatka ma prawie 50mb, a trzecia tylko 2mb, ale jakie pliki dokładnie zmieniają to ciężko stwierdzić bo oprócz plików tekstowych z tych łatek nie da się nic wypakować. Choć słyszałem, że podobno Unpacker/Extractor do OP 2.1 jest w stanie rozpakować całego TS.
 

Z drugiej strony dobrze, że tekstowe da się chociaż wypakować bo dzięki temu mam już przetłumaczone i przygotowane wszystkie pliki poza tymi z początkiem st_dialogs, st_quests i st_subtitles bo nimi się zajmę jak uporam się ze spolszczeniem nad którym obecnie pracuję i aktualizacją do spolszczenia Gammy, czyli jakoś po Nowym Roku. Dużym jednak problemem z True Stalkerem będzie to, że używa nowej czcionki stworzonej od zera - jakiejś didact_gothic, roboto, roboto_italic i roboto_medium i wszystkich tekstur czcionek jest 810, a bez dostosowania naszych znaków do tej czcionki polskie napisy w menu wyglądają tak:


 

  Pokaż ukrytą zawartość

Tam gdzie powinny być nasze znaki diaktryczne, a konkretnie ą, ł, ó, ż i ź jest pusto, więc bez "doklejenia" ich do tekstur czcionek będzie to wyglądało jak na moich zrzutach. Z kolei czcionka z CCz czy Zewu Prypeci też nie będzie pasowała bo po pierwsze może nie pasować do konturów w menu, dwa przez swój rozmiar może się nie mieścić w oknach dialogowych i trzy - żeby w ogóle działała to trzeba by przerabiać pliki z folderu ui i w odpowiednich linijkach zastąpić czcionkę, której używa TS tą z Zewu czy CCz czyli Arialem, Graffiti lub Lettericą - a to się raczej mija z celem :P 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb @Agrael @vidkunsen Widzę, że szybko patch'e do True Stalkera wychodzą, jest dobrze. Jest zainteresowanie, ludziska zgłaszają szybko błędy w grze, to i twórcy szybko reagują, wydając łatki. To mi się podoba. Na wersji 1.3 chyba raczej się nie skończy. Heh... pomyśleć, że dalej jestem w 1 rozdziale moda. 😛

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skryty - jestem w labie w dolinie.

Skorygowałem poprzednie błędy - schowek w tunelu na swałce - i gram dalej - 3 rozdział - chyba?, nie wiem, nie wnikam, gram.

Nie zbieraj kwestów, wykonać po kolei - skrypty mogą nie zaskoczyć.

Dałem wszystko nisko - stawiam na rozgrywkę i fabułę nie na 10000 odcieni zieleni - gram bez problemów i wylotów.

Poltergeist w fabryce w dolinie nad labem to taki fajny jest, zabija szybciej niż good praten vodka captain nelson - denaturat. :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na lokacji Novoshephelychi (rozdział 6) mam za zadanie znaleźć sposób na wyłączenie elektryczności w naukowej bazie gdzie trzeba podnieść artefakt, chodze po całej lokacji po tej bazie wszędzie, i nie moge znaleźć jak można to zrobić, jesli ktoś już to wykonał to prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 nie bardzo musisz ciułać tą kasę bo

  Pokaż ukrytą zawartość

 

@metek58 jest tak jak pisze @Szczepan9205 patche nie są kumulatywne (każdy ma inny rozmiar) i trzeba je wrzucać wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.