bolo Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Podczas uruchomiania wywala do pulpitu z takim błędem:FATAL ERROR [error]Expression : no_assert[error]Function : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById[error]File : e:stalkersourcestrunkxr_3daxrgamexml_str_id_loader.h[error]Line : 112[error]Description : item not found, id[error]Arguments : escape_traderCzy jest na to jakaś rada?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 25 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Brakuje ci jakiejś rozmowy NPC szukaj fixa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Udało mi się uruchomić, moda wypakowałem Winrarem a nie 7Zip, myślę, że to był powód, mam prośbę, chcę zwiększyć udźwig lecz nigdzie nie mogę znaleźć pliku actor na bank go nie ma a nawet na dwa banki, czy w takiej sytuacji można podnieść nośność? czy to jest celowe działanie twórców moda aby nic nie zmieniać. Jestem w barze i pod koniec emisji wylot z takim logiem, co to jest?FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function : CPatrolPathManager::select_point[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line : 155[error]Description : any vertex in patrol path [ld_per_bar_visitors_1_walk] in inaccessible for object [per_stalker_0010] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 bolo - wejdź na stronę moda ( link w #32 ) i z addonów weź fiksa na modyfikowany inwentarz. Ze screena widać 150 kg. W fixach, jest patch na usunięcie emisji, lub jej skutków. A ogólnie, to tych "udaleń" jest sporo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Tak zrobiłem i powgrywałem co tam było i poszło mimo, iż część linków nie działała, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 No to do przodu, stalkerze :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Mam taką malutką prośbę, jak zwiększyć udżwig, brak standardowego pliku actor i w związku z tym nie umiem sobie z tym fantem poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 kondotier :bolo - wejdź na stronę moda ( link w #32 ) i z addonów weź fiksa na modyfikowany inwentarz. Ze screena widać 150 kg :ermm: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Problem w tym, że link padnięty, ja z tej strony zassałem wszystko co było można ale jak wspomniałem część linków padła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 @bolo ; aby zwiększyć udźwig wystarczy dokonać zmian w gamedataconfigsystem.ltx .[inventory]take_dist = 2max_weight = 150max_ruck = 160 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Dzięki, zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Bolo ja mam dwie metody na min. udźwig:1/ tak jak gawron napisał czyli gmeranie w plikach2/ podstawka j/w 1006 i kopsarz trajnera w którym załączasz opcję udźwigu. Dwie metody i to ty masz zdecydować która ci bardziej odpowiada. :) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) Tej drugiej metody nie umiem, uczciwie powiem, że nie za bardzo wiem o co w niej chodzi, dziękuję za grzeczność i zainteresowanie.Już myślałem, że problem z udźwigiem rozwiązany, niestety pokazuje mi zwiększony udźwig lecz jak przekroczę 50 kg to nie mogę się ruszyć. Zmieniłem w pliku system wartości i okazuję się, że to nie wystarcza. Standardowo zawsze zmieniałem w pliku system i actor z tym, że tego drugiego pliku nie ma w grze i nie wiem co począć. Edytowane 29 Września 2014 przez bolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) actor będzie schowany. Dlatego ktoś kiedyś się pomęczył, zmienił go i wstawił jako patch. Ten link na rus forum jest nieaktywny?Nie pamiętam już, ale zobacz, czy nie ma tam jeszcze pliku inwentory. Tam gdzie system. Czasem w nim jest wstawiona opcja udźwigu. Pogadaj z qwert-em na PW. Tłumaczył go, to i może ma patch na udźwig. Edytowane 29 Września 2014 przez kondotier 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 29 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Spróbuję to poukładać , ale już nie dzisiaj . dzień miałem ciężki .Zdrowia . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Znalazłem tylko takie coś:actorsleep.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 @bolo; nie jestem w stu procentach pewny (nie mam jeszcze co dźwigać) , ale myślę , że MOD ciągnie wiele ustawień z podstawki . Po wrzuceniu pliku "actor.ltx" z podstawki do MODa , gra odpala i zmiany są widoczne w inwentarzu . Niedługo sam się przekonam . Pobierz spróbuj . actor.rar . Na nowo wprowadź swoje ustawienia . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Panowie co zrobić żeby mapa w pda pokazywała prawdziwe moje położenie, a nie że jestem np.na drodze, a w pda na mapce pokazuje że jestem gdzieś nie wiem 200 metrów od tej drogi.Dobry mod, ale za dużo wylotów np.z przejściem z lokacji na lokacje. Edytowane 2 Października 2014 przez bonio78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Z mapą to faktycznie trochę irytujące . Przyzwyczailiśmy się , że ostatnie modyfikacje są dopracowane , niektóre wręcz bezwylotowe . Ten MOD nie należy do najświeższych więc pozostaje przywyknąć do tego , że od czasu do czasu zobaczymy pulpit .Nic odkrywczego , ale tak po prostu jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Mapa w pda to ... to chyba inna forma anomalii przestrzaennej, fabuła mi sie kiepści, wyloty, może jakiś fiks. Cięzko jest grac w tego moda, coś z nim nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Mod niedopracowany i raczej marna szansa na dokończenie. Dobre rzeczy: wczytuje się szybko, interesujące mapy. Marne: bardzo liniowa fabuła, mało zadań pobocznych, mało zasiedlone mapy, fatalne błędy. Zakończyłem na odnalezieniu PDA na wysypisku po błędzie:FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [per_cauko_walk] in inaccessible for object [per_stalker_0046] Zdecydowanie nie polecam, ale wybór należy do was stalkerzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Miałem podobny wylot w jednym modzie na kordonie, obszedłem obszar, w którym ten błąd występował z innej strony i wszystko było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Próbowałem, nie jestem zajadły ale sie uparłem, nie dałem rady, co chwilę wyloty itd/itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Te same problemy z tym modem częste wyloty , błąd mapy i koniec gry po wzięciu zadania przejścia na jupiter . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Do modyfikacji pojawiło się kilka poprawek i patchy, oto ich opis i linki. Wszystkie zostaną dodane do #1 postu tematu. 1. Fix korygujący zasięg przy przejściu na Agro. Instalacja skopiować zawartość archiwum do folderu w drodze gamedata\levels\ld_l03_agroprom Link: http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2F6syfJOFf8EmpY Uwaga!!! Jeżeli u kogoś występują wyloty w czasie emisji, pojawiła się opcja usuwania emisji, w tym celu należy: 1. Wykonać kopię zapasową trzech plików z nazwami plików, które znajdują się w archiwum moda. 2. Skopiować folder gamedata do folderu z grą zgadzając się na podmianę plików. 3. Jeżeli przestaną uruchamiać się zapisy, zacznijcie nową grę LUB przywróćcie kopię zapasową i spróbujcie wrzucić do skrypu tylko plik vars. 4. Jeśli wszystko to co jest opisane w trzecim punkcie nie pomogło rozwiązać problemu emisji to należy rozpocząć nową grę bez emisji lub grać dalej z wylotami. Autor:Newman Link: http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2FgI3E7fGx8IdhU Jeżeli macie wylot na Agropromie zza tekstur z takim logiem: Autor: sine FATAL ERROR[error] Expression : fatal error[error] Function : CRender::texture_load[error] File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295[error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'terrain\terrain_agroprom_lm' To wstawcie ten fix, skopiujcie pobrany plik w folder: gamedata\textures\terrain\ Link:http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2FIAYiElaE8IiV2 Jeżeli na Wysypisku macie wylot z takim logiem: Autor: BeeRsek Expression : vertex || show_restrictions(m_object) Function : CPatrolPathManager::select_point File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp Line : 155 Description : any vertex in patrol path [ld_greh_most_walker2_1_walk] in inaccessible for object [gar_stalker_0015] Wstawcie fixa. Uwaga! Nowa gra wymagana! Stabilność przy kontynuacji nie sprawdzona. Link:http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2Fa5xjpi5D8IiYM Oficjalny patch: Oficjalny patcz od Autora moda: Sine & BeeRsek 1) Fiks AI-siatki na Agropromie od BeeRsek. 2) Fiks wylotów ai_vertex i im podobnych. 3) Fiks kwestów gałęzi Sajko. 4) Fiksy ikonek stalkerów. Niezbędna nowa gra. Inne fiksy nie są potrzebne. Link: http://stalkermod.ru/?goo=yadi.sk%2Fd%2FGJA5CR_ejgEVJ Udanego przechodzenia! 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.