Skocz do zawartości

PROBLEMY FABULARNE w Reborn Duplikat 7.63


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

Najdrok, a po co chcesz wchodzić do Lasu akurat tym teleportem. Są inne wygodniejsze.

A z oczami to jest problem. Strzygi można spotkać na początku gry, chyba po ziemią ( Metro jakieś ), później ich nie uświadczysz. Też miałem problem, ale okazało się, do tej chwili nie wiem dlaczego, że Sacharow zadowolił się 3 mln rubli, jednym mózgiem ( taszczyłem 11 ) i jednym okiem. I zadanie zaliczone. Takie to niespodzianki. 

Smox, też Doktora nie ma. A jak u Ciebie ze Striełokiem, bo ja widziałem go raz, całkowicie przypadkowo, bez dialogu. W areszcie Powinności w Barze nigdy go nie było. Chyba pójdę za wskazówką Kondotiera i poczatuję w Barze.

Poprawka, Doktor jest. Koło Cerkwi, gdy dzwony przestały bić pojawił się... i zaraz uciekł. Goniłem go, przystawał wtedy gdy wokół było masę wrogów i dalej biegł. Zniknął przy zburzonym moście, tam gdzie mała pieczara, i dostałem info (fioletowe) - na Topiel.         

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Bagiennym Doktorem jest tak - przed wejściem do cerkwi trzeba zabić zombiaki leżące na grobach. Wchodząc do cerkwi rozlega się grzmot i zaczyna bić dzwon. Zaczyna się wtedy atak zombiaków. Jeżeli uporamy się z nimi szybko, to Doktor stoi i można z nim pogadać, a jak zostanie sporo zombie, to ucieka. 

Nie wiem czy ta rozmowa jest niezbędna. Tak czy tak, po odprowadzeniu Doktora pojawia się taka wiadomość -

d0cf0a440370147.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby odpowiedzieć gdzie jest "7 Skoczek" trzeba wiedzieć który to. Kolejność znajdywania jest zależna od gry. W FAQ jakie są i gdzie się znajdują znajdziesz w tej części: ПРОБОЙНИКИ   .  W Места расположения пробойников: jest określone miejsce  szukania.

Jak nie doczytasz grażdanki, napisz jakie masz, znajdziemy właściwy. Ale przypuszczam, że nie masz tego z CEA, teleportującego pomiędzy CEA1 i CEA2. Trzeba być na pojedynczym CEA2 i z teleportu w pobliżu wyjścia z bunkra sterowania przelecieć na galerie.

Też to jest w FAQ.

A oczy Zgrozy(Strzygi) zdobywamy idąc do bunkra sterowania monolitu, przez Spełniacz życzeń.

 

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię ze znanych sobie lokalizacji wejść do Lasu Zapomnienia :), art teleportacyny przenosi mnie na chwilę z Baru do Lasu a następnie od razu na Wysypisko. Stąd wypatrzyłem drogę przez Las Wróżek - ale za wysoko. Tak obok to podsumuję swoje rozwiązane problemy, krata na Wysypisku przy teleporcie do Metra nagle po którejś bytności się otworzyła, stoper podczas jazdy BTR się wyłączy jak przejedziemy przez drugą dalszą bramę ( ja wjeżdżałem przez bliższą i ciągle ginąłem mimo odprowadzenia naukowca do bunkra - czas nie stawał tylko biegł dalej do zera). Czy moja obserwacja jest słuszna, że jak w Metrze ubijemy niby psy i niby kontrolery to się nowe nie pojawiają ? - jakoś teraz ich nie widzę. Nie mogę nadal brać pobocznych zadań stąd chcę dotrzeć do drugiego Baru, żeby zobaczyć czy w tym jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najdrok - po to miałeś ten film przy spotkaniu czołgisty, aby zobaczyć jak jechać. A w grze jeśli popełniasz błąd kierunku jazdy, to na fioletowo wyświetlają się podpowiedzi Czołgisty co zrobić. Timer się wyłącza w bramie, ale wtedy jest komunikat od naukowca, że została 1 minuta na dojazd do wagonu, a przy nim następna, aby szybko wysiąść.

Innym graczom radzę, aby po powrocie z kompletem remontowym, jeszcze raz obejrzeć tę jazdę instruktażową, albo w FAQ, albo z trailera na Jutubie.

Trzeba się do tego stosować, inaczej tak jak miałeś: z'ONO świeć na jego duszą.

W większości miejsc z ograniczonym dostępem, zombi i mutanty się nie respawnują.

Kolejnego zadania nie weźmiesz, jeśli nie wykonałeś poprzedniego. Czytasz, że:  "masz poważniejsze zadania". Musisz mieć zaległe.

Mod nie zawsze wpuszcza nas tam gdzie byśmy chcieli iść. Stąd te teleporty, które muszą najpierw przerosnąć, zrobić czasoprzestrzenną przetokę pomiędzy lokacjami, do momentu gdy nasza gra do tego "dojrzeje". Może to jest i z kratą na Wysypisku, aby przed koniecznością zbadania sterowni tam nie włazić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalszy ciąg tematu wskrzeszania.

Ci, którzy za to się wezmą niech wiedzą, że niesienie delikwenta z artem może skutkować wypadnięciem tegoż. Art należy mieć w swoim plecaku, aby uniknąć ponownego wczytywania save-a i ponownego taszczenia. Art najlepiej włożyć biedakowi w pomieszczeniu w którym powróci do życia.      

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz z innej beczki.

Topiel.

Pozostałe lokacje to pikuś z tym, co tutaj się dzieje. Wszedłem. Pustka całkowita. Schodziłem wszerz, wzdłuż i w poprzek. Nikogo oprócz Niemców, którzy walą do mnie ze wszystkiego co mają. W/g FAQ trzeba czekać trzy dni na Doktora. Ale jak liczone ? Siedzę już 4 dni zonowych i dopiero pojawiło się info (fioletowe, u góry), że minął jeden dzień na Topieli. 

Turyści. "Piękny" temat. Pierwsza grupa była w miarę zdyscyplinowana i dość sprawnie ją odprowadziłem. Podobnie z Lizą. Ale druga. Horror. Szef zbiera tylko fanty i nic więcej go nie interesuje, pozostali chodzą w tą i z powrotem i co chwila domagają się apteczek, które i tak nie skutkują. Dostałem zadanie aby czekając na Doktora odprowadzić nowicjuszy do teleportu. Ok. Niby proste. Ale jak to zrobić ? Zero kontaktu. Nic ich nie oderwie od tego co robią.

Walczę dalej.   

Edytowane przez DaarMoo
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem sajgon na Topieli i z racji tego że był bliski koniec głownego scenariusza to dałem sobie spokój i zacząłem zabawę od nowa.

U mnie już pierwsza grupa turystów robiła co chciała, odpuściłem kiedy to może za n-tym podejściem, grzecznie idą do domku do czasu aż pojawią się mutanty i potem są martwe mutanty. To już domek mają  głęboko w d****, ważniejsze to co zombiak ma ciekawego i już tak przy nim zostać. Wyprowadziło mnie to z równowagi i dałem sobie spokój :)

                

Edytowane przez _KieŁ_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadanie wypełnione ! Doktor Bagienny jest ! Teleport do z'Ony otworzony (co prawda trzeba było wczytywać sava, ale...)

Po ostatnim poście akcja strasznie przyśpieszyła. Musi być jakiś błąd w lokacji ponieważ dzień drugi i trzeci minął w ciągu paru godzin. Pojawili się nowi turyści, Werner, Dżil no i Doktor i wszystko działo się w południowej części Topieli. Ci , którzy kosztowali tyle nerwów dalej hasają w północnej. Zero kontaktu. Czyli wniosek, że tych z północnej trzeba zostawić, a czekać na tych z południowej. Ostatnie dwie grupy turystów bardzo karnie przemieściły się do teleportu. I jeszcze jedno. Żeby pojawił się napis "Misja wypełniona" nie wystarczy mieć to w pda, trzeba wejść do domku Doktora.   

Z wyposażeniem użyłem metody Cichego. Skuteczna, tylko trzeba zrobić szybki w tył zwrot do tp. Miałem też kilka wylotów związanych chyba z dużą ilością save-ów. Zostawiłem tylko kilka (resztę do folderu poza grą) i pomogło.

Byłem wcześniej  u Strażników. Cóż, lokacja mała, jedyna ważna osoba nie miała nic ciekawego do powiedzenia. Takie coś z paroma tp i monolitem. Pójdę jeszcze raz to z nim pogadam.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnienia. Ta "ważna osoba" która nie miała wiele do powiedzenia, miała wiele do podarowania. Może nie zwróciłeś uwagi, ale po rozmowie z nim, nagle przybyło Ci oznaczonych teleportów, szczególnie z prawej strony mapy. To sygnał że można tam już działać. Należało też sprawdzić teleporty, co są w tych trzech tunelach, teleport w budynku z lewej, wejście pod estakadą i po drabince. Tak teleportacja, nie jesteś na dachu. Tam Spełniacz życzeń, zabójca. A na estakadzie NPC bez dostępu. Teleport. No i jeszcze jeden teleport ze skakaniem z dachu na kraty w jednym oknie i przeskok do drugiego okna.

Ja już gram w v.7.64 i ta lokacja pojawiła się na samym początku gry. Trzeba pamiętać teleporty do niej od Zatonu. Nie lekceważ jej, jeśli chcesz bez nerwów zagrać w Zagadki północnej strefy zony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Zauważyłem. Ale, pojawił się nowy priorytet. Spotkać się ze Striełokiem. Jest nawet podpowiedź. Będzie tam, gdzie ostatnio zaznaczony był na mapie. Problem w tym, że Striełka przez całą grę nie miałem na mapie. Zaczynam szukać. Przypuszczalnych lokacji jego pobytu będzie tylko kilka.

7.64 w którą grasz to beta ?

  

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. U mnie nie było go w Barze, choć pójdę i sprawdzę. Wchodząc na Bagna nie dostałem od niego sms-a, choć Bagna też sprawdzę. Nie mam wyjścia, muszę go szukać. Przypomniałem sobie, że będąc wcześniej w Barze, Sid powiedział , "że gdzieś się kręci". No to i ja się pokręcę.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg wyjaśnień samego Era, rozmowa musi się odbyć, aby na Bagnach pojawił się BG. Najpierw trzeba porozmawiać z barmanem, on daje wskazówkę gdzie go szukać. SMS może przyjść, ale nie musi. To że doktor się pojawi w cerkwi, oznajmia dzwon jak do niej wejdziemy, po zabiciu zombiaków na obu cmentarzykach, oraz oddziały NRF, ten z cerki i podchodzące od strony wieży. Musi być bezpiecznie. Czekamy w cerki na dzwonnicy. Może to trochę potrwać.

W barze broń skupuje i nieźle płaci ten NPC co jest pierwszy od wejścia, w kantorku. Ten co zawsze zapraszał do wejścia.

Informacja dotyczy również 7.63.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ! Ale bez pomocy Forum Stalker Team, Ciebie, Kondotiera, Cichego i innych byłoby to niemożliwe.

Powiem Ci , że ten końcowy napis nie tyle mnie zaskoczył co wywołał pewien rodzaj pustki. Co by nie powiedzieć. Gram prawie dwa miesiące. Innych zainstalowanych modów nie tykałem.  

 Mimo, że skończyłem gram dalej. W spokoju, wszystkiemu dokładniej się przyjrzę. I cóż. Czekam(y) na cześć następną.      

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u Ciebie z rosyjskim?

Jeśli kumasz, to weź się za Zagadki północnej strefy zony.  Spełniłeś warunek przejścia Odmiennych światów, więc teraz dla rozrywki czas na Zagadki. Spora część początku moda, to coś nowego, do wykonania czego potrzebna jest znajomość z'ONY i jej tajnych przejść. A w miejscu gdzie scenariusze będą się pokrywać, też nie będzie tak samo, bo w tej początkowej części też możesz zmienić rzeczywistość na inną.

A następna część o roboczym tytule "Źródło" ( wiadomość od Era ), już jest zaawansowana. Ale... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy proszę o podpowiedz, jestem na Generatorach i mam zagwozdkę, chcę przejść na Radar 2 i przejście jeszcze nie aktywne, tak samo z przejściem na Zastawę. Czy trzeba coś zrobić na tej lokacji?, posiłkuję się poradnikiem, gram w ver. 7,63. Na lokację wszedłem przez Limańsk, w podziemiu zabrałem dokumenty z kodami, starałem się iść zgodnie z poradnikiem i utknąłem. Może ktoś miał coś podobnego, proszę o sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wejść do Warlabu, tam ( bo chyba na v.7.62 jeszcze są ), załatwić ogniste i elektryczne poltergeisty (niekoniecznie, ale mocno cię uszkodzą), te małe potworki, a przede wszystkim ich "rodzicielkę bez końca". Poznasz ją, bo jest kikukrotnie większa. Ona jest w tym pomieszczeniu do którego wchodzi się pod schodami po drabinie w dół. Tam na ścianie też jest taka szafka z bezpiecznikami.

Trzeba wyjąć bezpiecznik. To wyłącza mózgozwęglacz i chyba uruchamia teleport na MZ2.  Wchodziłem inaczej.

Tam można się dostać i z Warlabu. W tym pomieszczeniu z podestami, na ich końcach są z jednej strony przejście dalej po Warlabie, a z drugiej widać żelazne drzwi. To teleport na MZ2. Znajdziesz się w tunelu.

Chcesz dalszą podpowiedź?

Będąc jeszcze na górze Generatorów, dobrze jest zaliczyć Szklany tunel, Zarka Cię zaprowadzi do tele do Warlabu, albo po sąsiedzku jest tele znowu na Generatory. W FAQ masz schemat Szklanego i zaznaczone teleporty.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślicznie dziękuję ale nie za bardzo wiem gdzie jest ten szklany tunel, zrobię tak wrócę z rozgrywką do Warlabu wytłukę wszystko co można i wtedy wyjdę na Generatory i będę się starał zaliczyć ten szklany tunel, wtedy sprawdzę czy przejścia się aktywowały. Bezpieczniki wyłączyłem automatycznie nie przenosi, wszedłem schodami pod górę i wtedy był teleport. Przepraszam, gdzie jest ten cały FAQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.