Skocz do zawartości

Call of Chernobyl - DYSKUSJA OGÓLNA


vranorvs
Wiadomość dodana przez Agrael,

Call of Chernobyl 1.4.22 - POLONIZACJA, INSTALACJA, LINKI

 

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Mam taki błąd przy przejściu z Doliny Mroku do Cmentarzyska pojazdów.

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 428
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 255298 K
 

stack trace:

0023:0027717F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:624FDAB8 MSVCR120.dll, fcloseall()
0023:00277CA6 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc()
0023:00602418 xrCDB.dll, ISpatial_DB::verify()
0023:00601901 xrCDB.dll, ISpatial_DB::verify()
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pojawił się nowy patch do Call of Chernobyl:

http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/call-of-chernobyl-14-full

Zmiany są dość daleko idące, a obejmują m.in.:

- nową opcjonalną ścieżkę fabularną;
- bardziej rozbudowany kreator postaci;
- ulepszone statystyki w PDA;
- zaludnione lokacje podziemne;
- degradację artefaktów;
- dodatkowe zadania frakcyjne;
i sporo innych.
 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym mógł to bym spróbował zrobić spolszczenie, ale nie mogem. Z innych informacji parafialnych: na ModDB wróciły addony na bronie dostosowane pod wersję 1.4. Jak ostatnio patrzyłem to był AO 3 i OWR. STCoP Weapon Packa nie zauważyłem, ale jako że wersja na patch 1.3.20 była oficjalntm dodatkiem, to można się spodziewać, że i pod tego apdejta się pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ pojawia się coraz więcej modów w języku angielskim, zachodzi potrzeba aby ci co go znają na tyle dobrze aby tłumaczyć, nauczyli się też tego, jak to się robi. My tłumacze z rosyjskiego, chętnie podpowiemy, przekażemy swoje doświadczenie.

A kandydaci na nowych tłumaczy oprócz znajomości języka, powinni mieć ogrom dobrej woli i anielską cierpliwość. No i wolny czas.

@Arni - a jaki jest powód że nie możesz?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arni- jak będziesz gotów i zdecydowany, daj znać. Wskażę Ci potrzebne narzędzia i dam rady uniknięcia problemów.
A czy tłumaczysz moda, addony, fixy czy diabli wiedzą co jeszcze, zasady są te same. Poszukaj jeszcze innych chętnych, bo tłumaczenie w pojedynkę to mordęga i wieczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, w razie gotowości poinformuję. Wiem też, że tłumaczenie samodzielne to ostateczny akt desperacji i rozpaczy, jednak w przypadku addonów do broni jest to kwestia góra kilku plików, więc addon jest do zrobienia solowo na spokojnie. Wiem, bo sam kiedyś tłumaczyłem sobie z angielskiego właśnie Weapon Packa do Zewu i były tam tylko chyba 2 pliki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja grałem, wrażenia są pozytywne, w końcu podziemia jak i Elektrownia są "żywe", gram na wersji 1.4.10, ale gdzieś był już patch .11. Mam paczkę dodatków na bronie, pancerze itd. dziś planuje robić addon dla NPC'ów w postaci większej różnorodności modeli pancerzy, ale to wieczorem/nocą.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zainstalowałem również czystą wersję moda Call_of_Chernobyl_1_4_14 bez dodatku Misery i dołożyłem do niej AO3_for_Call_of_Chernobyl_v4 - pukawki są piękne. Sam mod też zachwyca... Rzecz jasna gram w języku Rosyjskim. @Junx - nie testuję wersji ENG - słabo znam język :rolleyes:....

1521f5513589607.jpg  3fe915513589710.jpg  09b091513589892.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię grać w kilka modów jednocześnie, więc kontynuuję moją przygodę w nową odsłonę Czarnobyla. Jest wspaniale... :D

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

ŹRÓDŁO OPISU DBG: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/videos/call-of-chernobyl-in-game-debugging

   Do moda załączony jest edytor i spawner. Aby go uaktywnić dopisujemy po spacji frazę " -dbg" w elemencie docelowym w skrócie gry na pulpicie. Powinno wyglądać to tak: "C:\Call_of_Chernobyl_1_4_14\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\Stalker-CoC.exe" -dbg

7165d8514085904.png

Aktywacja dodatku następuje przez "ESC" i następnie wciśnięcie klawisza "S" 

 

 Na stronie można poczytać więcej:  http://forum.epicstalker.com/viewtopic.php?t=297  Kilka screenów z edycji ode mnie:

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Film przedstawiający możliwości programu:

 

 

/// 11.12.16 ///

Uparcie brnę w niego równolegle z AZM. Emisja daje kopa :D. Zestrzelenie śmigłowca z AK 12 to majstersztyk :005:. No i przepiękna Dolina Mroku...

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Najnowszy patch CoC 1.4.15: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/coc-1415-patch

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie Parafialne: Ekipa pracuje nad mapą Dolina Mroku, będzie ona powiększona DWA RAZY. Będzie to zbiór najlepszych map w całej serii połączone w jedną, lista map:

- CS Darkvalley
- SoC Darkvalley
- Build 1935 Darkvalley
- GSC archive (Iov)
- old darkdolina part

1479046527247.jpg

 

Aktualne prace: Wykończenie "wnętrza" mapy

Następnie: Zmiana podstawowych tekstur na te z AN4 do testów

Kolejno: Wykończenie AI mapy, tworzenie spawn'u/świateł

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka nowych informacji z prac nad modem.

Na początek obrazki ;) przedstawiające kilka miejscówek z nowej Ciemnej Doliny. Tą co wyżej wstawił @Junx

43035993.jpg13351139.jpg58359631.jpg

Trwają prace nad wnętrzami budynków, implementacją oświetlenia na mapie, roślinnością z "Absolute Nature 4".

Możliwe, że w przyszłości zmiany dotkną też lokacji Bagna i Bar. Bagna zostałyby powiększone, a Bar połączony z Dziczą.

Tworzone są nowe funkcje, np "szybka podróż - fast travel" pomiędzy znanymi nam już miejscówkami, system jak w różnych rpg-ach.

Szybka podróż nie będzie możliwa gdy będziemy krwawić, będziemy napromieniowani, w pobliżu będą wrogowie albo gdy będzie trwała emisja.

Takie rzeczy gracz będzie sobie mógł włączyć/wyłączyć w opcjach gry. Szybkie podróżowanie standardowo ma być niby wyłączone (z opisu filmiku).

Źródło: AP PRO

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej kilka zrzutów ekranu pochodzących z dodatku Call of Chernobyl HD Models Addon do modyfikacji Call of Chernobyl, podmieniającego modele NPC na ich odpowiedniki w wysokiej rozdzielczości. Niektóre z nich naprawdę złapały mnie za serce (choć ogólnie sceptycznie patrzę na dodatki graficzne). Oceńcie jednak sami.

mwjf4gU.jpg 8ipNEW1.jpg xMLdpik.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.