Junx Opublikowano 27 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 To już nie mam pomysłu, trudno jakoś może to naprawię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Mam taki błąd przy przejściu z Doliny Mroku do Cmentarzyska pojazdów. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : out_of_memory_handler [error]File : xrDebugNew.cpp [error]Line : 428 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Out of memory. Memory request: 255298 K stack trace: 0023:0027717F xrCore.dll, xrDebug::fatal() 0023:624FDAB8 MSVCR120.dll, fcloseall() 0023:00277CA6 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc() 0023:00602418 xrCDB.dll, ISpatial_DB::verify() 0023:00601901 xrCDB.dll, ISpatial_DB::verify() Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Ustawienia graficzne zmniejsz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Dzięki @Ranger801 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Pojawił się nowy patch do Call of Chernobyl: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/call-of-chernobyl-14-full Zmiany są dość daleko idące, a obejmują m.in.: - nową opcjonalną ścieżkę fabularną; - bardziej rozbudowany kreator postaci; - ulepszone statystyki w PDA; - zaludnione lokacje podziemne; - degradację artefaktów; - dodatkowe zadania frakcyjne; i sporo innych. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) Degradacja artefaktów - gdzieś w którymś modzie była taka opcja, że po jakimś czasie (gry) artefakt tracił właściwości i zamieniał się w całkowicie neutralny. Edytowane 9 Października 2016 przez pacjent1972 Pisownia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4emka Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Czy ktoś wie czy do tego moda będzie robione spolszczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Jak bym mógł to bym spróbował zrobić spolszczenie, ale nie mogem. Z innych informacji parafialnych: na ModDB wróciły addony na bronie dostosowane pod wersję 1.4. Jak ostatnio patrzyłem to był AO 3 i OWR. STCoP Weapon Packa nie zauważyłem, ale jako że wersja na patch 1.3.20 była oficjalntm dodatkiem, to można się spodziewać, że i pod tego apdejta się pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Ponieważ pojawia się coraz więcej modów w języku angielskim, zachodzi potrzeba aby ci co go znają na tyle dobrze aby tłumaczyć, nauczyli się też tego, jak to się robi. My tłumacze z rosyjskiego, chętnie podpowiemy, przekażemy swoje doświadczenie. A kandydaci na nowych tłumaczy oprócz znajomości języka, powinni mieć ogrom dobrej woli i anielską cierpliwość. No i wolny czas. @Arni - a jaki jest powód że nie możesz? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 @kondotier - martwy komputer. Na święta najpewniej jednak kupię nową maszynę, także w razie czego mogę się zabrać za tłumaczenie. Dodatki na bronie również mógłbym przetłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 @Arni- jak będziesz gotów i zdecydowany, daj znać. Wskażę Ci potrzebne narzędzia i dam rady uniknięcia problemów. A czy tłumaczysz moda, addony, fixy czy diabli wiedzą co jeszcze, zasady są te same. Poszukaj jeszcze innych chętnych, bo tłumaczenie w pojedynkę to mordęga i wieczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Ok, w razie gotowości poinformuję. Wiem też, że tłumaczenie samodzielne to ostateczny akt desperacji i rozpaczy, jednak w przypadku addonów do broni jest to kwestia góra kilku plików, więc addon jest do zrobienia solowo na spokojnie. Wiem, bo sam kiedyś tłumaczyłem sobie z angielskiego właśnie Weapon Packa do Zewu i były tam tylko chyba 2 pliki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 @Arni - nie spamujmy już tego tematu. Jakby co, to pisz na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 W końcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 I jak? Ktoś grał już w tego ulepszonego Call of Chernobyl? Jakie wrażenia? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Ja grałem, wrażenia są pozytywne, w końcu podziemia jak i Elektrownia są "żywe", gram na wersji 1.4.10, ale gdzieś był już patch .11. Mam paczkę dodatków na bronie, pancerze itd. dziś planuje robić addon dla NPC'ów w postaci większej różnorodności modeli pancerzy, ale to wieczorem/nocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Zainstalowałem również czystą wersję moda Call_of_Chernobyl_1_4_14 bez dodatku Misery i dołożyłem do niej AO3_for_Call_of_Chernobyl_v4 - pukawki są piękne. Sam mod też zachwyca... Rzecz jasna gram w języku Rosyjskim. @Junx - nie testuję wersji ENG - słabo znam język .... Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 @cichy Spoko, inni będą testować Ja dziś zrobiłem update do angielskiej wersji, bez CoM jakoś łatwo się gra, chyba dlatego, że mało gram na mistrzu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Lubię grać w kilka modów jednocześnie, więc kontynuuję moją przygodę w nową odsłonę Czarnobyla. Jest wspaniale... Spoiler ŹRÓDŁO OPISU DBG: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/videos/call-of-chernobyl-in-game-debugging Do moda załączony jest edytor i spawner. Aby go uaktywnić dopisujemy po spacji frazę " -dbg" w elemencie docelowym w skrócie gry na pulpicie. Powinno wyglądać to tak: "C:\Call_of_Chernobyl_1_4_14\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\Stalker-CoC.exe" -dbg Aktywacja dodatku następuje przez "ESC" i następnie wciśnięcie klawisza "S" Na stronie można poczytać więcej: http://forum.epicstalker.com/viewtopic.php?t=297 Kilka screenów z edycji ode mnie: Spoiler Film przedstawiający możliwości programu: ŹRÓDŁO: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/videos/call-of-chernobyl-in-game-debugging /// 11.12.16 /// Uparcie brnę w niego równolegle z AZM. Emisja daje kopa . Zestrzelenie śmigłowca z AK 12 to majstersztyk . No i przepiękna Dolina Mroku... Spoiler Najnowszy patch CoC 1.4.15: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/coc-1415-patch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 13 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Ukazał się patch 1.4.16: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/coc-1416-patch 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dotarłem na Cmentarzysko Techniki... Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 18 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Ogłoszenie Parafialne: Ekipa pracuje nad mapą Dolina Mroku, będzie ona powiększona DWA RAZY. Będzie to zbiór najlepszych map w całej serii połączone w jedną, lista map: - CS Darkvalley - SoC Darkvalley - Build 1935 Darkvalley - GSC archive (Iov) - old darkdolina part Aktualne prace: Wykończenie "wnętrza" mapy Następnie: Zmiana podstawowych tekstur na te z AN4 do testów Kolejno: Wykończenie AI mapy, tworzenie spawn'u/świateł 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Kilka nowych informacji z prac nad modem. Na początek obrazki przedstawiające kilka miejscówek z nowej Ciemnej Doliny. Tą co wyżej wstawił @Junx Trwają prace nad wnętrzami budynków, implementacją oświetlenia na mapie, roślinnością z "Absolute Nature 4". Możliwe, że w przyszłości zmiany dotkną też lokacji Bagna i Bar. Bagna zostałyby powiększone, a Bar połączony z Dziczą. Tworzone są nowe funkcje, np "szybka podróż - fast travel" pomiędzy znanymi nam już miejscówkami, system jak w różnych rpg-ach. Szybka podróż nie będzie możliwa gdy będziemy krwawić, będziemy napromieniowani, w pobliżu będą wrogowie albo gdy będzie trwała emisja. Takie rzeczy gracz będzie sobie mógł włączyć/wyłączyć w opcjach gry. Szybkie podróżowanie standardowo ma być niby wyłączone (z opisu filmiku). Źródło: AP PRO 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Poniżej kilka zrzutów ekranu pochodzących z dodatku Call of Chernobyl HD Models Addon do modyfikacji Call of Chernobyl, podmieniającego modele NPC na ich odpowiedniki w wysokiej rozdzielczości. Niektóre z nich naprawdę złapały mnie za serce (choć ogólnie sceptycznie patrzę na dodatki graficzne). Oceńcie jednak sami. Spoiler 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charon Powinność Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Za duże ma wymagania zmniejsz ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.