smox Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Mam taki mały problem.W poradniku przetłumaczonym przez @vidkunsena pisze tak - Maszyna w bunkrze pod starą zaporą . Wyłącz ją i przejdź do Woronina. Dobra, tylko jak się stamtąd wydostać? Idąc w jedną stronę ginę od zakapturzonej postaci, a hologram prowadzi mnie tam gdzie nie ma przejścia. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Dnia 22.05.2014 o 09:28, smox napisał: Mam taki mały problem. W poradniku przetłumaczonym przez @vidkunsena pisze tak - Maszyna w bunkrze pod starą zaporą . Wyłącz ją i przejdź do Woronina. Dobra, tylko jak się stamtąd wydostać? Idąc w jedną stronę ginę od zakapturzonej postaci, a hologram prowadzi mnie tam gdzie nie ma przejścia. Co robić? smox!!! wczoraj byłem i wiem, że przetłumaczona przeze mnie solucja/opis przejścia jest bardzo lakoniczna. przedmieścia Prypeci generator/maszyna pod zaporą - to!!! to jest koszmar, błądzisz po tunelach, za tobą biega cały czas matołek/fantom o ksywie matrix (patrz film na bagnach jak on powstał oraz dalszy film w w/w generatorze) i tu uwaga! on co jakiś czas cię dopada i "czaruje" do ciebie "mackami" - wysyła jakieś siatki skanujące które ci odbieraja żywotność ( zalecane dużo apteczek i bandaży ) UWAGA nie zabijaj go gdyz wtedy zabijesz siebie!!! w końcu docierasz do generatora, cofasz sie lub nie, zalezy czy wcześniej znajdziesz pda przy zwłokach naukopca, wajcha, kody do kompów już masz i...i zaczyna się koszmar powrotu do wyjścia, co chwilę filmik, zdechlaki-zombie, anomalie i w końcu!!! wyjście. Zanim dotrzesz do podziemii pod zaporą na jej terenie jeszcze spotkanie z monolitem cię czeka, polecam tę lokację jako że oferuje ona dużo schowków i tzw. znajdek oraz nowy (skrin z gry) bar. Ale to nie koniec koszmaru! potem przwewodnik i do groty czyli podziemia Prypeci. Preliminania czyli w/w generator pod tamą za nami, teraz podziemia Prypeci. Dużo korytarzy, drabinki, schody ale "uśmiech zadowolenia i miłości do twórców moda" wywołują anomalie, radiacja, mutanty, coś jak spotkanie z zusem, co krok to kostucha nas bierze w objęcia. p.s. napisałem do cichego, żeby uwzględnił moje wskazówki/porady i jakby mógł to niech zamieści w formie piktograficznej "mapy" tuneli na obu w/w lokacjach. Nie miejcie do mnie żalu o moje tłumaczenie gdyż tak jak autor w/w solucji w wersji rosyjskiej ja też tak jak wy poznaję na wlasnej skórze ten mod, a na rosyjskiej stronie nie ma na razie żadnych wskazówek. Więc co kto ma w dłoń i naprzód dla ojczyzny! Edytowane 23 Lutego 2016 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Dzięki. Z Matrixem mi się udało, wpadł w anomalię i leżał prosząc o apteczkę. Nie bez problemu znalazłem i wyłączyłem generator. Naukowca nie znalazłem. Więc tak - muszę odszukać naukowca, no i co - czy jest coś w komputerach? No i gdzie jest wyjście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Trzeba szukać, krążyć itd/itp, sam!!! nie wiem jak mi sie udało? komputra nie mogłem otworzyć bo co chwilę (a jest ich parę tam) wrong password!!!koleś sobie dał spokój i wylazł stamtąd metodą: jump_to_level... Dopóki nie będzie solucji z obrazkami to będzie kłopot, ale jest nadzieja bo juz paru od nas z form juz to przeszło. ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Dzięki, pochodzę tam trochę i jak mi się nie uda, to się teleportuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Aha, co do teleportu i potem oraz tez i bez teleportu to moze zaistniec sytuacja taka jak np. , że po zdaniu i zaliczeniu misji u woronina masz pustke w pda, wtedy działać wg. solucji - pieczara i podziemia.teraz jestem w trakcie misji dla ekologów w prypeci. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Witam Bardzo dużo osób na różnych forach zgłaszało problem z kupnem recept transmutacji artefaktów - tylko kilkanaście recept w ofercie a potem CTD. Na forum DezOwave wypuścili poprawkę, ale po rosyjsku. Pobrałem cały pakiet poprawek, wydzieliłem część o transmutacji i podpierając się polonizacją (jeszcze raz wielkie dzięki dla ekipy) przerobiłem ją na j. polski. U mnie działa b. dobrze - Sacharow ma w ofercie wszystkie recepty (chyba ponad 30 ale nie liczyłem) i po wyczerpaniu pozycji do sprzedaży opcja dialogowa znika. Wszystkie recepty są po polsku i działają (polecam Białe Słońce). Nie mam dostępu do żadnej "plikowni" a tu nie ma opcji dodania załącznika (archiwum jest malutkie 19kB), wiec jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt. Pozdrawiam PS. Kolega @smerf45 zamieścił ten pakiecik w "plikowni" i można pobierać: http://www30.zippyshare.com/v/64760269/file.html PS. Przepraszam za zamieszanie, ale mam potwierdzenie od kilku osób że ta poprawka u nich nie działa, widocznie nie udało mi się namierzyć wszystkich plików odpowiedzialnych za sprzedaż recept. U mnie działa bardzo ładnie pewnie dlatego że instalowałem jeszcze inne poprawki. Pozdrawiam Edytowane 3 Czerwca 2014 przez Andre Woz 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlopapa Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Dzięki, pochodzę tam trochę i jak mi się nie uda, to się teleportuję Właśnie skończyłem to zadanie wychodzisz tą samą drogą co wszedłeś do bunkra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Właśnie skończyłem to zadanie wychodzisz tą samą drogą co wszedłeś do bunkra. Tak, udało mi się zrobić to zadanie. Problem miałem z wyjściem. Stała mi na drodze zakapturzona postać i ginąłem w zaporze ogniowej. Za bardzo pchałem się do przodu, wystarczyło się cofnąć, postać i zapory znikały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 (edytowane) Ufff jestem w sarkofagu i mam trzy opcje. Prypeć - wchodzisz na lokację, idziesz do szkoły do trepów na prawo od miejsca twojego teleportu, potem misja do ekologów, na lewo od teleportu wg. podstawki szkoła z ekologami jest poza mapą. Misja z ekologiem, najpierw po niego do budynku przy głównej alei potem do budynku obok domu kultury. Misja zaliczona, zdac ja do ekologa potem w pda misja hotel pokój 26, duch i na elektrownię - 2 wyjścia. 1/ stadion i "krew i piach" czyli spartakus/mutant i reszta jego wesołej ekipy albo bokiem po prawe od stadionu a tu ok. 5-u pijawek. Elektrownia - burki/psy barykada i zadanko od trepów, wybrałem samotność długodystansowca, trepy się ciągną za mną w oddaleniu. Monolit-broń krótka i długa oraz rpg-7, jesteś przy wejściu do podstawki, nie wchodzić bo nic tam nie ma, na lewo od ciebie jak podejdziesz to widać 3-y portale - żaden nie działa więc idziesz w przeciwną stronę. dwie metody - pierwsza to idziesz drogą do wejścia głównego do instytutu, monolit, anomalie, mutanty, radiacja, brama (trzymasz sie szyn kolejowych), za bramą mutanty, monolit, i btr. Drugi wariant ( zalecane antyrady, bandaże, apteczki) czyli schody, dach, schody i do bramy, "sciągasz monolit z dachu). Teraz gadka ze zleceniodawcą potem z Makarowem i chyba przez portale do sarkofagu, ja poszedłem naokoło do wejścia do podziemi. Sarkofag - zaraz na lewo od ciebie pakamera wchodzisz, gaz idziesz do konca, czerwono, cofasz się normal, wychodzisz i idziesz dalej aż do rozwidlenia (drzwi i korytarze z instalacją na ścianie) tu 2 lub 3-y zdechlaki - jeden przeźroczysty i znowu drzwi, w między czasie jest pakamera wktórej w NS5 TT2 stał psychopata Charon, tam jest "twój" pda z kodem i jakieś papiery. Wchodzisz do pakamery, komputer, brak fazy/zasilania, 2 razy coś pstrykasz na innych pulpitach (patrz w pda) działa. Otwierasz i na dół do pliku, otwierasz i do pda przedtem i potem filmiki, idziesz do drzwi po przeciwnej stronie hali/pomieszczenia zx komputrem, filmik z monolitem i ... . Po komputrze otrzymujesz misje wyłączenia generatora (pda) a po filmiku z monolitem i czaszkami otrzymujesz wiadomość, że Monolit (ten pseudo kryształ górski) baaaaaaaaaardzo cię kocha i czeka na ciebie - jak w podstawce (fonetycznie) "but zawierszon czielawiek..." . masz trzy opcje: 1/ idziesz do wyjścia którym wszedłeś 2/ szukasz innego wyjścia ? 3/ idziesz do kochanego Monolitu i to jest jedno z zakończeń gry takie jak w podstawce. załączam skriny i tu prośba do cichego niech przejrzy to może coś sie przyda do solucji. p.s. jestem na rozdrożu, co wybrać, czyli powrót przez wejście czy szukać nowego wyjścia/ ?. Edytowane 23 Lutego 2016 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlopapa Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Ja zawszę tam gdzie jest kilka wyjść robię sobie twardego sejwa i nazywam go odpowiednio i przechodzę wszystkie możliwe opcje, kończę jedno to wracam do sejwa i przechodzę następne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Ja zawszę tam gdzie jest kilka wyjść robię sobie twardego sejwa i nazywam go odpowiednio i przechodzę wszystkie możliwe opcje, kończę jedno to wracam do sejwa i przechodzę następne.Więc mamy podobną metodę.;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Dla tych, co dopiero zaczynają, dobra podpowiedź, gdzie szukać dokumentów i co robić z komputerem w X18. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X5CjyFCxAzg 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Film jest świetny!!!masz ode mnie 1 pkt za...ha ha ha..za świetny akcent, taki szkolny!!!Miałem kiedyś w ogólniaku( na szczęscie tylko pół roku) lektora który tak marudził w hoch deutschu, że tylko on sam wiedział co mówi. Wczoraj kobita do mnie:...ek, misiu tyle grasz w tę rosyjską grę, po co ty zabijasz te mutanty, potwory a przeciaż masz mnie! ;) ...każdy ma swojego kontrolera do eksterminacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlopapa Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 (edytowane) Oj moja żona nienawidzi stalkera bo poświęcam mu więcej czasu niż jej, a już szczególnie nienawidzi nieumarlaków jak chodzą i mówią MACZIIIII i mnie jak po nich powtarzam Edytowane 23 Maja 2014 przez carlopapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Mam pytanie. Sieryj i reszta Stalkerów nie przeżyli odbijania Hangaru na Wysypisku, bandyci tak szybko ich wybili, że nawet nie zdążyłem dotrzeć. Wziąłem od niego co trzeba i zadanie zaliczyło, ale czy będzie on potem do czegoś potrzebny? Musi wyżyć, czy niekoniecznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 (edytowane) Sieryj, jego kwestię zalatwiłem metodą "razwiedki", samotnie, dopiero potem z nim gadałem i "odbijałem" hangar, po tym fakcie nie interesowałem sie nim i chyba mi nigdzie na pda nie wypłynął.Jakby co to polecam zwrócić sie do cichego, on ma solucje z obrazkami. Edytowane 23 Maja 2014 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Sieryj nie jest już więcej potrzebny. Daje jeszcze jedno zadanie na wybicie zombie, i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Pomimo , że Sieryj w dalszej grze nie będzie potrzebny , u mnie musi przeżyć . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Mały fix umożliwiający korzystanie z zestawu remontowego - http://www.mediafire.com/download/4c7u33j4xog86bc/repair_kit.7z 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Tylko miejcie na uwadze, że jeden plik (stable_la_messages), który jest w text, ma zawartość po angielsku. Porównałem plik tekstowy z wcześniejszym z polonizacji w WinMerge i znalazłem dołożoną linijkę: </string> <string id="ui_use_repair_kit"><text>Are you sure you want to use %d repair kit charge? You will have %d charges remaining.</text>Proszę znających dobrze j. angielski o przetłumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Proszę. <string id="ui_use_repair_kit"><text>Czy jesteś pewien, że chcesz użyć %d ładunków zestawu naprawczego? Pozostanie ci wtedy %d ładunków.</text> Wydaje mi się, że "charge" będzie właśnie znaczyło ładunek - tylko to ma sens w tym kontekście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Nie mam pewności, ale popatrz na wcześniejszy tekst w tym pliku. Ja sobie to tak przetłumaczyłem:Czy jesteś pewien, że chcesz użyć %d zestawu remontowego? Pozostanie ci %d do użycia.Proszę o zweryfikowanie i ewentualną poprawkę mojego tekstu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Nie mam pojęcia, jak to wygląda w grze, ale skoro został użyty wyraz "charges", to opieram się na założeniu, że ktoś zrobił to celowo. A jeśli tak jest, to %d nie oznacza procentów zużycia zestawu naprawczego, tylko konkretną liczbę ładunków, które zestaw naprawczy ma. U Ciebie jest za to założenie, że chodzi o procenty, co pozostaje w sprzeczności ze wspomnianym wyrazem "charges". Trzeba by jednak sprawdzić to w grze, żeby rozstrzygnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Tak, masz rację, że chodzi o jakiś procent. Ja przyjąłem procent zużycia. Sadzę, że tu pada pytanie, czy GG godzi się na zastosowanie zestawu naprawczego przy podanym procencie utraty zasobów tegoż zestawu. Tak jak piszesz, trzeba to zobaczyć w grze i samo wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.