Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mroczny Parów przy próbie opuszczenia lokacji wylot

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression   : fatal error
[error]Function   : CScriptEngine::lua_error
[error]File   : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line   : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsbind_stalker.script:477: attempt to concatenate field '?' (a nil value)
 

stack trace:



Dobra mod dalej niegrywalny.. podsumuję to gdzie doszedłem i ocenię ten mod.

 Zaczynając, zaciekawiło mnie to, że mod był robiony na bazie NS. Dlatego to właśnie jego wybrałem, aby po okresie przerwy w graniu w mody fabularne zacząć sobie coś tam przechodzić.

 

 Zaczynając mod miałem jak najlepsze zdanie o nim, w końcu coś robione na NS wiec pewnie i będzie można handlować z ludźmi sprzętem jak i wykonywać masę zadań pobocznych. Niestety już w Kordonie przekonałem się o błędzie mojego założenia. Zadania robione ewidentnie na siłę, dużo biegania z jednego krańca na drugi. Tak naprawdę zbieranie czegokolwiek w tym modzie było bez sensu. I tak oto nowy stalker zielony kot, ma w połowie gry milion na koncie.. Brak możliwości walk na arenie też dawał się we znaki.

 

Mod w niektórych miejscach ma się wrażenie, że jest  tandetny robiony na dopiero... dodana lokacja starego wysypiska wybitnie nie pasująca do tej gry. Długie to liniowe i zero zadań do wykonania. Czyli w skrócie bez sensu totalnie. Pozostałe lokacje też nie oszałamiały ilością przeciwników, zadań artefaktów.

 

Stabilność moda oceniam na 1, i choć w całym modzie miałem parę wylotów które zdarzały się po wejściu na lokacje to jednak nie było to frustrujące ot wiadomo przypadłość NS. Niestety Mroczny Parów to tragedia bug trap z dupy nie do obejścia.. mod kwalifikuje się przez to na tak niską ocenę.

Ogólnie moda ocenią na słabe 4.. coś tam z NS zostało ale większość została zamieniona na gorsze.. i niestety to widać.

Edytowane przez Ignachinio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Mroczny Parów to tragedia bug trap z dupy nie do obejścia..

 

Co do błędu który zgłaszałeś oraz niestabilności moda w Mrocznym Parowie możesz sprawdzić ten sposób: Cofnij się w sejwach i zanim pierwszy raz wejdziesz na tą lokację to przenieś do plecaka bioradar

 

U mnie nie było żadnego problemu z tą lokacją ale robiłem na niej wszystkie misje bez bioradaru w slocie. Mroczny Parów to jedyna lokacja na której aktywny bioradar może powodować takie problemy.

 

Zawsze warto spróbować.

 

EDIT:

Właśnie skończyłem moda.

Jak dla mnie w skali 1-10 oceniłbym go na 6.

Miejscami mod bardzo dobry miejscami nic specjalnego taki trochę "nierówny".

Inne Wysypisko akurat mi się podobało - Mroczny Parów również :)

Natomiast nie podobał mi się całkowicie podziemny parking - gdyby tej lokacji nie było nic by się nie stało. Jak dla mnie zrobiona była na siłę ale to moje zdanie.

Zaskoczyło mnie zakończenie niestety negatywnie..

Ale ogólnie mimo moich paru zastrzeżeń uważam, że warto w Zakamarki Prawdy zagrać :)      

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pacjent1972 przypiął/ęła ten temat
  • 2 miesiące temu...

Cześć wszystkim! 

Ostatnio postanowiłem zacząć przygodę z modami fabularnymi. Wybór padł na "Zakamarki Prawdy". Zainstalowałem wszystko według instrukcji, po uruchomieniu gra działała poprawnie.

W pewnej chwili musiałem wczytać grę. Zaraz po synchronizacji gra się zacinała i mówiąc potocznie "wywalało do pulpitu". Niżej zostawię log, który mi jako laikowi mało cokolwiek mówi. 

(Z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy przy zakładaniu tematu.)

Spoiler

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2600.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 34133 files cached, 6748Kb memory used.
Init FileSystem 1.840202 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4062276 K], reserved[53904 K], committed[78060 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9069 K], process heap[663 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1735 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia 
[e:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[e:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:A20]: NVIDIA GeForce GT 220 
* GPU driver: 21.21.13.4201
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2761 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=279
load time=73 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [190 ms]
"e:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" -nointro
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 81981 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    8241 ms
* [prefetch] memory:  87686Kb
* phase time: 8268 ms
* phase cmem: 169667 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 65 ms
* phase cmem: 156289 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 156289 K
Wczytywanie zapisanej gry "goha5.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9919 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 30809 objects are successfully loaded
* Game goha5 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\goha5.sav' (4.098s)
* phase time: 4098 ms
* phase cmem: 196650 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 196682 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 196706 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 196706 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4080 ms
* phase cmem: 269373 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 562 ms
* phase cmem: 270410 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 808 ms
* phase cmem: 270783 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 3538 ms
* phase cmem: 274814 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 75 ms
* phase cmem: 274840 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\program files (x86)\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 30 ms
* phase cmem: 275014 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 105 ms
* phase cmem: 275053 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started 
- Game configuring : Finished 
* phase time: 603 ms
* phase cmem: 283812 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 910, 296907 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 2979 ms
* phase cmem: 283812 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 283812 K
* [win32]: free[3136712 K], reserved[100148 K], committed[957380 K]
* [ D3D ]: textures[307148 K]
* [x-ray]: crt heap[283812 K], process heap[32774 K], game lua[25683 K], engine lua[192 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5478 K], smem[26936 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 

stack trace:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie to wygląda.
U mnie wyrzuca z błędem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : d:\nowy folder\gamedata\config\

Czy Twoja wersja STALKERA jest z CD-ACTION? 

Czy dodawałeś do moda jakieś dodatki? (addon)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wczytać mój sejw:
oldman_quicksave.dds
oldman_quicksave.sav

Skoro nie instalowałeś dodatków.
Zainstaluj jeszcze raz podstawkę.
Skoro masz oryginał pobierz ją z tego namiaru:
Pobierz repack RU i lokalicaję PL (sound i text)
https://mega.nz/#F!Ql5CSLxb!gNkfqg-xAUfYezLuMaFtYQ!FwgXmSDL

Wypakuj do jednego folderu zrób skrót na pulpit do silnika XR_3DA.exe
Do właściwości skrótu dodaj po spacji -nointro

Element docelowy: .....bin\XR_3DA.exe" -nointro

Pobierz paczkę z mojego namiaru wypakuj do głównego katalogu gry w razie potrzeby ze zgodą na nadpisanie plików i graj.

https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZA1Oh7Ze9KofCrvPzQ2lKCfBmgExz8aL8Ny

Nie znam rozwiązania tego problemu i jak dla mnie jedynym podejrzanym jest wersja gry 
z CD-ACTION. Może po prostu ten mod nie chce gadać z tą wersją a inne mody będą.   
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej problem był spowodowany przez wersję z CD-ACTION. Twoje sejwy również nie działały, dopiero kiedy ściągnąłem repack i na nim zainstalowałem moda, to wszystko zaczęło działać poprawnie. 

Cóż teraz nie pozostaje już nic innego jak tylko grać :waveyellow:

Bardzo dziękuję przy pomocy w "szukaniu" rozwiązania.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ross71 Najważniejsze, że działa :) 
To co pobrałeś jako repack (3 pliki) zachowaj i jak będziesz zmieniał moda który ma podstawkę SoC to korzystaj z tej wersji.
Z tym, że jest to wersja 1.0006 
Żeby śmigało jako np. 1.0004 w głównym katalogu gry masz katalog patches.
W nim są wszystkie wersje 1.0004, 1.0005, 1.0006.
Sprawdzasz na jakiej wersji działa mod i zmieniasz wersje w ten sposób, że kasujesz swój katalog bin 
i z katalogu np. 1.0004 kopiujesz wszystko do głównego katalogu gry  z nadpisaniem plików. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

"chyba naprawdę nie masz już w co grać z modów, że go wygrzebałeś ;)" - Oj, tu macie rację panie adminie, bo szukałem całą noc i dzień czegoś, co dawałoby nowe spojrzenie na stalkerskie uniwersum i jednocześnie nie było napisane koszmarną rosyjską kalkomanią. :)

 

"to podaj loga błędu" - I tu jest właśnie problem, wyświetla się tylko domyślne windowsowe okienko, najpierw pisze, że trwa wyszukiwanie rozwiązania problemu, potem coś że nie odnaleziono przyczyny czy coś takiego. Słowem sami chyba nie wiedzą co się schrzaniło.

 

Całość poprana była z Mega.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.JPG

Edytowane przez Wania Kindżał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, postanowiłem jeszcze raz zagrać w tego moda,ale mam duże problemy zawiesza mi się komp ,muszę go restartować na twardo. Próbowałem wejść do baru ale cały czas komp się zawiesza i twardy reset.Mam taki log. Proszę o szybką odpowiedź i konkretne porady.

Spoiler

* MEMORY USAGE: 290631 K
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files x 86\cieŃ czarnobyla zakamarki prawdy\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\dolg\fight\backup\backup_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\program files x 86\cieŃ czarnobyla zakamarki prawdy\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\walther\p99_shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files x 86\cieŃ czarnobyla zakamarki prawdy\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\val_vss\shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files x 86\cieŃ czarnobyla zakamarki prawdy\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\m203_shot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files x 86\cieŃ czarnobyla zakamarki prawdy\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\rpg7\rpg7_holster.ogg
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : xrServer::Process_update
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_update.cpp
[error]Line          : 37
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Beer from the creator of 'O_ACTOR '

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.