DaarMoo Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2021 @Agrael ja jestem po X10, ale nie mogę z niego wyjść. Wylot z zerowym logiem. Najlepsze jest to, że jak wchodzę do X10 to mogę zaraz wyjść. Jak oblecę całość, nie ma szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Tyle pamiętam, że gdy zacząłem grać, to był to jakby podstawowy mod. Następnie Fagot wrzucił do moda swój indywidualny fix utrudniający rozgrywkę, dodający stałe, niskie promieniowanie na wszystkich lokacjach poczynając od Wysypiska. Jednocześnie tym fixem dodał to "zaciemnienie" podziemi. Ten fix na stałe został dodany do wersji moda dostępnej do pobrania. Ale żadne łatki nie naprawiły tych problemów z ustawieniami jasności. Moda doprowadziłem do końca, ale taka ilość zmian jaką autor wprowadził podczas mojej gry, a na dodatek informacja, że mod nie jest dokończony i planuje zmienić zakończenie i dodać dalszy ciąg, pozwala mi ocenić go jako BT. A finalizacji jakoś nie widać. No i ja grałem na pobraniu z odsyłacza do wersji Fagota, tej ze zrzutu. No i mocno mnie dziwi brak jego obecności na naszym forum, a wiadomość o przetłumaczeniu moda na pewno do niego dotarła. Nawet @LENA_D mu ją przekazała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 14 godzin temu, DaarMoo napisał: jestem po X10, ale nie mogę z niego wyjść. Wylot z zerowym logiem. Najlepsze jest to, że jak wchodzę do X10 to mogę zaraz wyjść. Jak oblecę całość, nie ma szans. Nie miałem tego problemu, natomiast miał go @mkk7. Jedyne co pomogło, to zmiana w pliku alife na switch_distance = 10. Niestety przy każdym podejściu do anten, musiał zamieniać plik. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 ja dalej nie moge uruchomic moda pisze ze fsgame.ltx brakuje ktos wie co jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 @Szeregowy Killer a gdzie zainstalowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Godzinę temu, Szeregowy Killer napisał: nie moge uruchomic moda pisze ze fsgame.ltx brakuje ktos wie co jest? 1. Tworzymy folder o dowolnej nazwie. Ten mod to repack i nie potrzebuje podstawki. 2. Uruchamiamy instalator i jako miejsce instalacji wskazujemy mu właśnie ten folder, żaden inny. 3. Gdy instalator zrobi swoje, wszystko, co jest potrzebne mamy w jednym miejscu: pliki gry, pliki moda, bin, plik rozruchowy i rzeczny fsgame.ltx. 4. Grę odpalamy plikiem - ! НАЧАЛО ИГРЫ. Spoiler Jeśli masz inaczej, to znaczy, że coś skopałeś, a jeśli masz tak samo, to nie potrafię Ci pomóc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 no tak klasycznie to nie ważne grazdanka folder był i zapomniałem zmienić litery na byle co klasyka mojej głupoty ale dzięki ❤️ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 @gawron u mnie wystarczyła zmiana switch_distance na 50. Oczywiście po przejściu zmieniłem na fabryczny. A powodem zamieszania było dwóch baranów, których zastrzeliłem przed wejściem do labu. Leżeli zbyt blisko wejścia mieszając w skrypcie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Oj nabiegałem się dzisiaj po Zonie. W każdym razie przypomniała mi się informacja od Kabla, którą pozyskał z PDA Krzywego: Spoiler Radioaktywne bagno mamy na Agropromie, a plecak znalazłem w kontenerze. Ciekawe czy o ten właśnie schowek chodziło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Tak z ciekawości, czy w tym modzie da się spać? Jakieś łóżka, śpiwory? I czy można naprawiać broń i pancerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 @tom3kb I pomyśleć, ale z rozgrywki tego moda niewiele mi zostało w pamięci. Pamiętam tylko to sytuacje, które wywoływały problemy i końcówkę moda w Prypeci. Więc precyzyjnie nie odpowiem na Twoje pytanie. Ale skoro w moich sarkaniach przy grze, nic nie pisałem o braku takich możliwości, to chyba są. Sidor nie miał w sprzedaży śpiwora, lub ktoś nie dawał go za jakieś zadanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 @tom3kb Pisałem o tym. Poprzednia strona tematu Taka '' ciekawostka ". Na Wysypisku i na Agropromie można spotkać stalkerów, którzy należą do Równowagi. Oboje zlecają po jednym ( prostym ) zadaniu, ale najważniejsze jest to, że jeden z nich sprzedaje śpiwór. Sidor ma zbyt wysokie ceny, a więc lepiej kupić go u stalkera: Spoiler Warto również zbierać pieniądze. Później bardzo się przydadzą. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 I chyba ci stalkerzy z Równowagi ( nowe ugrupowanie ) również naprawiają broń i pancerze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 8 godzin temu, tom3kb napisał: Tak z ciekawości, czy w tym modzie da się spać? Jakieś łóżka, śpiwory? Na większości lokacji jest materac, na którym można się przespać, tylko kosztuje to 500 rubli. Tyle wynosi opłata za ochronę podczas snu. W spoilerze przykłady z Kordonu i Dziczy. Spoiler 17 minut temu, kondotier napisał: stalkerzy z Równowagi ( nowe ugrupowanie ) również naprawiają broń i pancerze. Zgadza się, tylko oni remontują. Pierwszego, który zajmuje się naprawami spotykamy na Agropromie, ale jest ich niewielu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 @gawron Sądziłem, że można korzystać tylko ze śpiwora. Łatwo przeoczyć takie drobnostki. Stalker należący do Równowagi, którego znajdziemy w Prypeci, opowie nam o dziwnie zachowującym się kontrolerze. I.. Faktycznie: Spoiler Trzeba przyznać, że dość inteligentny okaz. Aż żal zabijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Ważna informacja. Najnowszym użytkownikiem naszego forum został współautor tego moda @ed_rez . To on robił całą grafikę. W dziale dla rosyjskojęzycznych zasygnalizowałem mu problemy z ustawianiem jasności. Może uda mu się rozwiązać problem. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Też znalazłem plecak na bagienku. W innym miejscu i do tego pusty. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Wlazłem do podziemii Agropromu i jakoś strasznie ciemno nie jest a jak włączy się noktowizor to już w ogóle 🎸 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 @tom3kb Już pisałem o tym wiele razy. Te egipskie ciemności są celowo wprowadzone. Będą we wszystkich podziemiach. Nic się z rozjaśnieniem nie da zrobić. Jest tylko autorski fix na silniejszą latarkę. https://disk.yandex.ru/d/wQx4CATG6jypPw A tu jeszcze raz daję autorską łatkę, naprawiającą (?) problem z ustanowieniami jasności. https://disk.yandex.ru/d/QqZBJc9RSpJc2w Kiedy ją zastosowałem grając, zadziałała. Obie poprawki są tutaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Wg mnie nie jest źle szczególnie, że te podziemia zna się na pamięć Tam gdzie świecimy latarką nieźle widać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 @tom3kb Grasz z oryginalną latarką, czy tą z łatki? Łatkę na problem z jasnością zastosowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 @kondotier z oryginalną z moda no ale wszystko chyba zależy od osobistych preferencji co do tego kiedy są "egipskie ciemności" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 1 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 @kondotier Ja się zgadzam z @tom3kb Dotarłem do podziemi i jak sobie odpalimy latarkę + noktowizor to jak najbardziej da się grać (możliwe, że na statyce i tym drugim renderze + z ReShade jest ciemniej), ale egipskimi ciemnościami bym tego nie nazwał choć jest ciemniej niż w podstawce. Dodatkowo (aczkolwiek jeszcze nie mam 100% pewności) wydaje mi się, że po tym jak odwiedzimy Podziemia Agropromu i wrócimy na powierzchnię to chyba problem z niezapisującymi się ustawieniami znika bo pograłem ostatnio trochę i dotarłem do Doliny Mroku i gra zapamiętywała mi (nawet jak zginąłem) klawiszologię i inne ustawienia tylko nie jestem pewien czy ustawienia dźwięku mi się nie resetowały, ale dam jeszcze znać jak dziś trochę pogram. Aczkolwiek nie wiem też czy to nie dzięki temu, że w fsgame.ltx zmieniłem ścieżkę, w każdym razie nie zmieniałem tego już po Agropromie także nie wiem czy po prostu po podziemiach wszystko jest jak być powinno czy ta zmiana załatwiła sprawę. $app_data_root$=true|false| STALKER-USER\ na $app_data_root$=true|false| _appdata_\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 @Szczepan9205 Weź pod uwagę to, że ja grałem w moda wtedy kiedy jeszcze nie było tych łatek na latarkę i niegubienie ustawień jasności. Dodawałem je w trakcie gry. Co do moda później dodał @Fagot i jaka wersja jest przetłumaczona nie mam pojęcia. Ale przecież nadal z jasnością występują problemy. Mod w założeniu miał samoczynnie ściemniać podziemia, a po wyjściu z nich wracać do powierzchniowych ustawień. Było to proporcjonalne. Jeśli na powierzchni były zmienione ustawienia na najjaśniejsze, to i w podziemiach było jaśniej. Dałem nawet taki zrzut z jasnymi podziemiami. Ale bez tej silniejszej latarki i z niemożnością rozjaśnienia na powierzchni, po podziemiach chodziłem "na pamięć". A gdzie na Agropromie w podziemiach stoją bandyci, dowiadywałem się z błysków wystrzałów. Aktualnie grającym, gdy @Fagot pozmieniał niektóre upierdliwości jest grać łatwiej. Ale też pojęcie ciemności jest względne. Każdy ciemność "widzi" inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 1 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 @kondotier Biorę to oczywiście pod uwagę, aczkolwiek ja ustawienia jasności ustawione mam od samego początku gry na standardowe - czyli idealnie na środek suwaka i tak jak pisałem - u mnie i bandytów było widać i po ścianach lub na oślep nie musiałem chodzić - wyrzuciłem ReShade co prawda bo te "duchy" tekstur mnie wkurzały, ale z ReShade nie jest w modzie dużo ciemniej - bardziej ReShade dodaje efekt sepii. Także możliwe, że kiedyś jak Ty jeszcze mod ogrywałeś to może był taki problem z egipskimi ciemnościami, ale teraz nie powiedziałbym, żeby takowe były W każdym razie chyba to samoczynne ściemnianie i rozjaśnianie działa bo na pewno w podziemiach miałem ciemniej niż normalnie, ale spokojnie dało się je przejść i możliwe, że do tego momentu ogólnie ustawienia się nie zapisują, a potem wszystko już wraca do normy, kto wie Nadal występują? Możliwe, że nie zwróciłem uwagi bo wyrywkowo śledzę temat, ale narzekał ktoś na to, że w Podziemiach Agro lub w całej grze jest ciemno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.