Skocz do zawartości

Człowieczy Los. Krok w Nieznane: Deja Vu


Rekomendowane odpowiedzi

3slW7UnUHKo.jpg
 
Tytuł oryginalny: 
Путь Человека.Шаг в неизвестность. Дежавю
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 09.11.2014 r.
Autor: Хемуль36рус
Autorzy spolszczenia: @yellow, @metek58, @kondotier, @smox
Śr. długość rozgrywki: ok.30 godzin


OPIS:

Spoiler

Minął rok od wielkiej Emisji, którą spowodował swoimi działaniami Striełok. Wielu, w tym chciwy handlarz Sidorowicz sądziło, że nic nie przetrwa, jednak stało się inaczej. Zona uległa poważnym zmianom - powoli lecz nieubłaganie zaczęła się rozrastać, a na domiar złego pojawiły się nieznane dotąd stworzenia. 

Jednocześnie w piwnicy jednego z domów na Kordonie legenda odzyskuje przytomność...

W Człowieczy Los Krok w Nieznane: Deja Vu nie uświadczymy nowej fabuły - całość została oparta o wiele nowych i czasami powiązanych ze sobą historii napotkanych stalkerów. Podczas eksploracji Strefy Wykluczenia sporą część czasu poświęcimy na poszukiwanie schowków, dokumentów bądź innych wartościowych dla naszych zleceniodawców przedmiotów. 

  • Nowe i wzbogacone o poszukiwanie schowków zadania; 
  • Nowe mutanty, artefakty i broń;
  • Lekkie zmiany w grafice oraz nowe modele NPC;
  • Do modyfikacji powstał nieoficjalny dodatek - Outfater;

Autor moda w 2018 roku zakończył prace nad inną produkcją, która doczekała się również spolszczenia - W Piekle... Psy

SCREENY:

Spoiler

20191221221039_1.jpg.0d89f2ee4bc51b1d7a2529b3715a5b62.jpg

20191225204526_1.jpg.171b20e21490f216d204c035def4d194.jpg

20200102141652_1.jpg.2a3762c2b8331b2065ed2f9305f023ce.jpg

VIDEO:

Spoiler

Przegląd moda od Ap-Pro

 

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  1. Cień Czarnobyla 1.0004.
  2. Rozpakowane archiwum z modem (folder gamedata i bin) umieszczamy w głównym katalogu gry.
  3. Plik user.ltx umieszczamy w folderze, gdzie nasza gra przechowuje zapisy.
  4. Z folderu - Шейдеры на любой вкус możemy wybrać interesujące nas shadery.
  5. Wypakowujemy pobrane spolszczenie i folder gamedata umieszczamy w głównym katalogu gry (zawiera dwa niezbędne fixy).
  6. Dodajemy zapis -nointro do właściwości skrótu gry.
  7. Otwieramy plik fsgame.ltx i zmieniamy linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|

zmieniamy na:

$game_data$ = true| true| $fs_root$|

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Yandex - [KLIK]
GoogleDrive - [KLIK]

Spolszczenie:

Nasz Serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na uploadowanie polonizacji na inne serwery i udostępnianie linku do pobierania na innym forum niż stalkerteam.pl.


Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png

 

  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

"Złudzenie", czyli " a może to będzie", nie jest adekwatne do "Deja vu", czyli "to już chyba widziałem". Bo to przecież jest retrospekcja doświadczeń tak GG, jak i grającego. "To już w innych modach było". A teraz jest trochę inaczej.

I to "już było", może być odpowiedzią na spadek oceny moda. Bo przeniesienie znajdki z o pięć metrów, z kabiny do rury, czy zrobienie schowka pod blachą, nie robi nowego moda. A niemożność zakupu śpiwora, co w dalszej grze skutkuje "padaniem" GG w czasie akcji, na pewno nie jest hardkorem. Bo zamiast działać, trzeba w krytycznym momencie szukać miejsca, gdzie GG odzyska świadomość cały i zdrowy.

A czy odzyska w ogóle, nie wiem, bo zrobiłem modowi pa pa. I nie tylko z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze zrozumiałem czego szukasz, to wejdź na dach, podejdź do tej wieżyczki, gdzie jest skrzynka ze schowkiem i wskocz do środka. Spokojnie, można wyjść bez problemu, po oczyszczeniu schowka.

W poprzednim moim postcie, piszę że schowki poprzenoszono o niewielkie odległości. Przynajmniej na Kordonie, bo dalej na razie nie wyszedłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz na niego nakierowanie z dialogu?

Jego nawet widać, jak z drugiej strony od tego wejścia, stoisz na dachu i zaglądasz do wieżyczki, przez dziury, po wyrwanych deskach. Tylko musisz świecić latarką.

Jak wskoczysz do balkoniku przodem, to masz go z prawej za plecami w narożniku. Nie pod nogami.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zaczęliśmy spolszczenie moda - Путь Человека."Шаг в неизвестность. Дежавю." 

 

Proszę o opinię w sprawie tego "Дежавю". Jak widać autorzy się nie przejmowali i napisali Deżawi

 

Ja bym dał nazwę Deja vu, dobrze wyjaśnił to Cichy w poradniku - "Wyjaśniła się kwestia nazwy moda - Deja Vu - Naznaczonemu co jakiś czas w różnych miejscach przypomina się, że w tym miejscu już był i zna je - takie nawroty wspomnień".

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne, że Deja Vu, autorzy ładnie sobie to "uprościli". Może nikt tam nie wiedział jak to się pisze ;) A może stalkerzy mają gdzieś jaka jest pisownia grunt, że każdy wie o co chodzi. Do dzisiaj jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś napisał deżawi, fer plej :) czy coś w tym stylu. Ach ci rosjanie :)

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Ufff. Prawie po dwu miesiącach grania ( zacząłem 7 grudnia ub. r. ) zobaczyłem napisy końcowe i podziękowanie autorów moda za dojście do końca.  I jeszcze mi jedna trudna lokacja została na dokończenie we freeplayu, do którego wejdę wczytując ostatni zapis w grze. Mogłem ją zrobić od razu, ale wolę ją mieć oddzielnie.

Ten mod jest prawdziwą gratką dla koneserów i nie tylko. Ale trzeba mieć mocny komputer i przede wszystkim mnóstwo i to naprawdę mnóstwo wolnego czasu. No i wytrwałości, roztropności i mocnych nerwów :).  Rozbudowany system zadań, dwa główne wątki, które można rozegrać kolejno, lub co lepsze i prawidłowsze - równolegle i na koniec jeszcze dwa wątki niezależne.

Na znanych lokacjach, nowe zadania, schowki tam gdzie przedtem ich nie było. Ciekawe i humorystyczne rozwiązanie antycziterskie, choć bez problemu możemy grzebać w pliku actor . Nie zdradzę, jakie to rozwiązanie, niech pozostanie niespodzianką. Zwiększanie udźwigu jest w tym modzie niecelowe, bo mod stopniowo robi to za nas, choć nie ma artów na udźwig. Zaopatruje nas też w dostateczną ilość amunicji na wykonywane zadania.

Trzeba jednak wykonywać w s z y s t k i e  zadania dodatkowe. Szczególnie początek na Kordonie i Wysypisku. Zrobimy po zonie niezliczoną ilość kółeczek, na których nigdy nie będziemy się nudzić i rozprężać. Na istotnych lokacjach znajdziemy płatnych ( umiarkowanie ) przewodników.

Są i piękne stalkerki, którym możemy przynieść kwiat. A że kwiat jest jeden, więc trudny wybór dla nas.

 

Spolszczenie moda jest bliskie ukończenia, więc warto przygotować miejsce na dysku. Jest i gotowy poradnik. Ale z góry uprzedzam, że nasza gra nie pokryje się dokładnie z opisanym w nim przebiegiem gry. Mała zmiana w kolejności wziętych, czy wykonanych zadań i już mamy swoją kolejność gry. Ale bądźcie pewni, że nie wpadniemy w ślepy zaułek. I tu głęboki ukłon autorom moda. Na pewno zrobimy wszystkie zadania od których się nie odżegniemy i będziemy mogli grać swobodnie dalej. Aż do napisów końcowych :yes: :D :thumbsup: .

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak mocnego kompa nie potrzeba, by zagrać w tego moda. Jeśli ktoś ma trochę słabszy i wie o tym (lub nie  :smile: ), to zmniejsza ustawienia gry w opcjach na "chudsze" i popyla dalej. Trzeba czytać sms-y ukazujące się na ekranie, bo one nam podpowiadają co mamy w danym czasie pilniej zrobić. Jeśli jednak (np. w czasie szaleńczej walki) przegapimy eska, to zaglądamy w PDA i tam w historii komunikatów, znajdziemy ten esemesek. Tak jak kolega wyżej opisał, podniesienie sobie udźwigu i targanie ze sobą pół wagonu sprzętu, skutkować będzie tym, że od potrzebnego nam rozmówcy, dostaniemy... po mordzie :D . Tak, dosłownie! Nie chcą z nami rozmawiać - od razu walą w ryj. Jest to jako zabezpieczenie przed cziterką, he-he. Ale i na to jest sposób, jeśli ktoś na prawdę lubi "kolekcjonować" dużo sprzętu :wink: .

Gdy oddamy gotową polonizację do pobieralni, to gorąco polecam zagrać w tego moda, gdyż jest w nim coś, co wciąga jak marycha.  :woot:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak metek58 napisał mam starca na dwa rdzenie, lece na xp i daje nisko, grywalnośc może być, daje radę :)

 

Prosty sposób coby w jape nie zebrać od jakichś buraków - polecam skrzynki/plecaki tam kitrac sprzęt przed rozmową - to działa! potem z powrotem sprzęt do swojego oplecaka i w zonę ;)

 

czity itd/itp to wg. mnie wyrównanie szans z komputrem ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 https://disk.yandex.ru/client/disk/Загрузки

 

Ten adres jest zły - nie jest to odnośnik bezpośredni do pliku tylko ogólny do konta na dysku związany z lokalnym komputerem (adres zapisany jest pewnie w cookies).

Aby podać linki z yandexa do konkretnego pliku publicznego, trzeba ten link uzyskać - jest to możliwe.

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.