Skocz do zawartości

Misery


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Sorki zapomniałem dorzucić bo żeby sprawdzić czy w ogóle zakończenia działają to zaraz odpaliłem drugie, poszło więc zacząłem szukać jednej nieprzetłumaczonej linijki w tekście bo jednocześnie dostosowuje spolszczenia do Misery i Gunslingera do tej hybrydy i opróżniłem folder z logami. Tu macie pełny log:

 

xray_szczepan(misery+gunslinger).log

Wiem, że w logu jest trochę linijek typu:

"Cannot find saved game ~#i#:xrs_rnd_npc_loadout: error wrong ammo_type set for wpn_tt33, missing value in ammo_class"

Ale w zasadzie te linijki nie powodowały wylotów wcześniej, a od kiedy zacząłem moda to podobne się pojawiały w konsoli i przy niektórych wylotach, ale tamte były typu takiego, że wystarczyło włączyć grę od nowa i było można grać dalej, a ten uniemożliwia freeplay.

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Szczepan9205 napisał:

Sorki zapomniałem dorzucić bo żeby sprawdzić czy w ogóle zakończenia działają to zaraz odpaliłem drugie, poszło więc zacząłem szukać jednej nieprzetłumaczonej linijki w tekście i usunąłem plik. Tu macie pełny log:

Hmm, więc popatrzałem i linijka 112 powoduje Wylot do pulpitu. a jest to ( $user$generic1_r ) na dole tych linijek widze "Luminance" ( inaczej Luminacja - Miara natęzenia swiatła )

Jakie masz ustawienia graficzne w grze? Bo sądze ze grafika tu jest problemem albo Wujek jar.

Spróbuj obniżyc Grafike, a jak to nie zadziala idz pogrzebaj w plikach Wujka Jarka. Nie jestem do końca pewny.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 Sprawdzę, co będzie na niższych ustawieniach, ale to już jutro. Dzięki za pomoc :) Pół dnia prawie dzisiaj spędziłem nad tym modem, żeby go ukończyć co by mieć pewność czy można wypuścić "spolszczenie" więc już dziś brak mi chęci do sprawdzania tego :P 

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zainstalowany na czysty COP  i od razu wylot z takim błędem :

ATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'dynamics\weapons\wpn_saiga\wpn_saiga.ogf'.
 

stack trace:
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Makuva tu masz listę zmian v2.2.1 w stosunku do poprzedników, nie ma tego za dużo, raczej kosmetyka. Chyba niewiele zmian wg trudności.

LIST OF CHANGES

  • Improved German localisation
  • Added French localisation
  • Tweaked repair feature
  • Improved debug tool
  • Tweaked anomaly effects
  • Updated AI squad spawns
  • Updated radio music
  • Corrections to trade prices (to prevent exploits)
  • Sun positioning corrections
  • CTD bug fixes in relation to zombies
  • Improved zombie AI behavior
  • Tweaked NPC loadouts
  • Corrections to weapon aims for 4:3 resolutions
  • Text and item description corrections
  • Updated credits screen
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Makuva Jest dodatek do Misery pod tytułem "Les Miserables". Od autora w skrócie: "Celem tego przebalansowania jest poprawienie gry do tego stopnia, by była mniej denerwująca a bardziej miła i nagradzająca za wysiłek graczy."

Edytowane przez stalker1997
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@sidorovicz Ale przez zacinanie się masz na myśli to, że ogólnie działa ok tylko pojawiają się małe i krótkie ścinki czy cały czas się zacina?

Jeśli ogólnie działa ok tylko pojawiają się tzw "mikro ścinki" to to jest normalne na Misery bo działa na 32bitowym silniku XRay i nie ważne na jakim sprzęcie będziesz grać to i tak będzie się zacinać jak będzie wczytywać NPCów i mutanty w okolicy ;) A jeśli cały czas się zacina to musisz się pobawić ustawieniami, ale z tym modem z tego co czytałem ciężko uzyskać stabilne 60 klatek - nawet ludzie z porządnym sprzętem zgłaszali problemy z płynnością, a 32bitowy silnik gry nawet przy dobrym sprzęcie nie wykorzysta większej części jego potencjału :P 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe nie ma za co dziękować :P Ten mod po prostu ma to do siebie, że jego optymalizacja leży - tym bardziej, że Misery ma już swoje lata. Także dopóki go ktoś nie przeniesie na ten 64 bitowy silnik, który lepiej będzie wykorzystywał zasoby komputera to będzie miał mikro ścinki, w sumie na 64 bitowym silniku też mikro ścinki mogą wystąpić - wszystko zależy od tego jak autor zajmujący się modem nad nim popracuje - jeśli to typowy "rzemieślnik" który tylko przeniesie jakieś rzeczy z innego moda na Misery, ale nie wykorzysta 64 bitowego silnika to mod będzie cierpiał na te same bolączki co bazowy mod, ale jeśli ktoś zna się na rzeczy i popracuje nad modem na tyle, że przeniesie go na 64bitowy silnik i popracuje nad optymalizacją to bardzo prawdopodobne, że nie będzie żadnych ścinek - jako przykład mogę podać niektóre mody bazujące na Call of Chernobyl - jedne są na 32 bitowym silniku i mikro ścinki są wszechobecne, ale jeśli zbierze się ekipa ogarnięta i przeniesie mod na silnik 64 bitowy+ popracuje nad optymalizacją jak przykładowo twórcy Anomaly to będzie potrafił przenieść mod na 64 bitowy silnik i popracuje nad optymalizacją do takiego poziomu, że nawet na wysokich/maksymalnych ustawieniach przy wykorzystaniu DirectX 11 będzie chodził na wysokich/maksymalnych ustawieniach w stabilnych 60 klatkach na sekundę ;)

A póki nikt się nie podejmie przeniesienia Misery na ów silnik to według mnie przynajmniej te mikro ścinki będą normalną rzeczą :P I z tego co wiem jeszcze nikt się tego nie podjął, bo mimo wszystko biorąc pod uwagę, że Misery jest w miarę popularnym modem to jeszcze nikt się tego nie podjął - możliwe, że przez to jak przesadzony dla niektórych graczy poziom trudności oferuje ten mod :D

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Anton Gorodecki zmienił(a) tytuł na S.T.A.L.K.E.R MISERY 2.2
  • 2 miesiące temu...

Wie ktoś gdzie w modzie do Stalkera - Misery, mam zmienić w plikach, żeby nie ginąć po jednym strzale? Wiem że damages.ltx lub actor.ltx ale nie wiem czy: w podstawowym gamedata (z folderu Zewu Prypeci), gamedata z misery 2.1.1 czy gamedata z misery z klasą, np. recon.

Będę wdzięczny za pomoc, bo na razie mnie rozbraja poziom trudności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne podejście do tego moda .Po rozpakowaniu mamy kilka folderów 

Addons

data

Multi-language information

1.Czyli dodatki pomijam 

2. Dane (czyli data) Co z tego folderu mam wrzucić  go gamedata żebym ciągle nie logował się na forum i nie wrzucał plików z błędami foldery/pliki z tego folderu "wrzucam" przed zainstalowaniem spolszczenia ,czy po zainstalowaniu spolszczenia.

3.Pomijam.

Dostępny jest spawner do tej wersji.?

 

Zainstalowałem moda bez podmiany plików gamedata, nie używałem spolszczenia pobranego z tego forum mod jest spolszczony  spolszczenie jest w instalatorze.

oto link do filmiku z instalacji.

Yhttps://youtu.be/oP_pl43x3I

 

Edytowane przez kmicic0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam problem z synchronizacją pionową w grze. Mimo iż jest ona włączona w opcjach to występują rwania ekranu oraz gra ma ogromne spadki klatek, momentami może być 150 fps a po chwili spaść na ułamek sekundy do 30. Przeszkadza to w grze więc pytam was czy istniej rozwiązanie tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Mam dziwną sytuację. Grałem w MISERY już 7 razy i nigdy nie miałem problemów oprócz 2 razy które teraz mam. Zainstalowałem sobie moda TAZ 2.0, i wszystko było spoko. Po kilku godzinach gry, kompletnie straciłem możliwość patroszenia mutantów. Później, w ogóle screeny się nie robiły. Naprawiłem screeny tym, że włączyłem grę jako administrator, ale patroszenie mutantów dalej pozostało. Ale to nie jest jeszcze krytyczny problem.

Kiedy wróciłem z Wsch. Prypeci, poszedłem sobie na Zaton. Pobawiłem się, później chciałem sobie iść na Janów. I wtedy zaczęły się problemy. Kompletnie wszystkie zapisy które miałem na lokacjach Zaton lub Jupiter, nie chciały się załadować. Wywalało grę z takim logiem:

Spoiler

(dużo tego Cannot find...)

! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_load: secret stash loaded: zat_hiding_place_106 | 11718 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_load: dynamic object loaded: pas_to_pri_sr | 11146
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_load: dynamic object loaded: pri_to_pas_sr | 11142
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_load: dynamic object loaded: jup_to_zat_sr | 11468
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_load: dynamic object loaded: jup_to_pas_sr | 11470
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_load: dynamic object loaded: pas_to_jup_sr | 11144
! Cannot find saved game ~#i#:despawning distant npc squads
! Cannot find saved game ~#i#:interpret despawn data - searching in game for zat_dredge_blocker
! Cannot find saved game ~#i#:inventory_radiation.change_inv_arts_rad: inv_arts_rad= 0
stack trace:

0023:065DA108 xrRender_R3.dll

Zacząłem nową grę, i znowu mogłem na Zatonie się bawić. Lecz po jakoś 2 godzinach gry, grę mi wywaliło i znowu taki sam log. 

Podaję techniki które zastosowałem, z nadzieją że gra pójdzie

Spoiler

-Włączenie gry jako administrator

-Zmiana oświetlenia na statyczne

-Reinstall gry

-Nowa gra

-Próba przejścia z Ws. Prypeci do Janowa bez ekwipunku

-Przy oświetleniu statycznym gry nie wywalało, ale ładowało się raczej w nieskończoność. Po upływie 2 godzin gra dalej się nie załadowała

-Przywrócenie ustawień domyślnych grafiki i klawiszy

 

Podaję całego loga, może ktoś coś tam wyhaczy. Już nawet nie zależy mi bardzo na tym żeby gra poszła, ale chciałbym nadrzędnie dowiedzieć się co poszło nie tak.

xray_filip.log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Ostatnio kupiłem wszystkie dostępne noże u Brodacza i nic, nawet jak by noże były tępe to wyskoczyłby komunikat chyba. Jakby każdy mutant martwy już był oskórowany. A na pewno już nie był bo nawet świeżo zabity mutant też nie jest "skórowywalny".

Coś z klawiszami pewno spartaczone, ale co z tego jak gra w ogóle nie działa :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dr_Sztychowka Przeinstaluj na nowo całego moda razem z TAZem 2.0. Wszystkiemu winny może być TAZ, to jest baardzo crashujący się mod, pomimo że dodaje dużo ciekawych rzeczy to jest niedopracowany. Zainstalowałeś też patcha do tego TAZa? Autor wymaga żeby go zainstalować.

Z tym patroszeniem mutantów bywa różnie. Trzeba czasem dobrze do mutanta podejść i wycelować aby była możliwość patroszenia. Stalkerzy czasem też to robią. Patroszyć je trzeba OD RAZU bo po jakimś czasie nie da się już tego robić, będzie ci nawet wtedy pisało. 

EDIT: Link do patcha do TAZa został usuniety....wrzucę go samemu potem bo taki patch posiadam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Suseł napisał:

Przeinstaluj na nowo całego moda razem z TAZem 2.0. Wszystkiemu winny może być TAZ, to jest baardzo crashujący się mod, pomimo że dodaje dużo ciekawych rzeczy to jest niedopracowany.

Cały Zew Prypeci przeinstaowałem, Misery zainstalowałem, TAZ już miałem pobrany to tylko wypakować.

16 minut temu, Suseł napisał:

Zainstalowałeś też patcha do tego TAZa? Autor wymaga żeby go zainstalować.

16 minut temu, Suseł napisał:

Link do patcha do TAZa został usuniety....wrzucę go samemu potem bo taki patch posiadam

Ale do 2.0? Jak tak to ekstra.

W ogóle coś mi nie pasuje bo na Moddb jest tylko wersja beta, chyba że ja coś nie dopatrzyłem...

Tylko jedne wątpliwości mam, autor na Moddb pisze "This package an All-In-One download, it already includes its latest patch," czyli że chyba wszystko jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.