Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nic nie dodawałam, tylko czysty SGM 2.2
Jedyne modyfikacje jakie robię to jakieś proste rzeczy w notatniku, ostatnio dodałam sobie tonę udźwigu do egzo Czystego Nieba bo musiałam przenieść złom z bagien i kordonu do cywilizacji.
Zaraz spróbuję ten plik od Ranger801, jak nie zadziała to się wkurrr.. i zrobię speedrun przy użyciu tego spawnera o którym była tu mowa wcześniej
Jak to działa? Jak ten spełniacz życzeń co zawsze był w complete? Jeśli tak to super, bo nie chce mi się co chwilę patrzeć na kartkę z komendami

Jeszcze jedno. Obiło mi się o uszy coś o szpitalu i że trzeba tam przez chwilę być monolitianinem
To konieczne czy tylko ułatwi sprawę? Bo w prypeci pokusiłam się na ten super karabin i zabiłam przywódcę monolitu. Głupio z mojej strony, bo równie dobrze mogłam wziąć go później od jakiegoś najemnika/dawna

Ranger801 twój plik mi pomógł
Jesteś wielki uwu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwykłym 2.2 też chyba w Prypeci dawało się dołączyć na trochę do frakcji Monolit i zrobić dla nich parę questów ale to nic zobowiązującego, każda frakcja miała tu swoją linię fabularną bodajże. Trzeba by spojrzeć tu do poradników od SGM.

Zetknąłem do tego od Geonezisa i tam na pewno była taka możliwość jak napisał Ranger801.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnym trafem po dodaniu twojego pliku mój quest co do alphy "continue to search for bombs" został zastąpiony przez "check out the arranged meeting place". Ten quest już dawno zrobiłam, jak przychodzę na miejsce to nikogo nie ma, a osoba która oryginalnie dawała tego questa zniknęła ze skadowska już dawno temu. Naprawa tego nie jest moim priorytetem, Cień Czarnobyla przyzwyczaił mnie do tego że ceną za freeplay może być jeden, ciągle aktywny quest, więc mi to nie przeszkadza.
Jednak po wykonaniu tego questline z podziemi agropromu nie mam już więcej questów fabularnych. Gra stoi w miejscu, zombie jest od groma mimo że zadanie "surge of psi-emission" zostało wykonane, i nie wiem co mam robić. Wie ktoś czy na waniliowym 2.2 jest coś jeszcze potem? Zrobiłam tu już w sumie wszystko co było do zrobienia, i nie interesuje mnie sandbox w którym jedyne co jest do roboty to bogacenie się
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Ппривет,

Mam problem, po powrocie z bagien na kordon przy podchodzeniu do mostku mam wylot, okienko z logiem mi się blokuje i nie mogę nic otworzyć. Teoretycznie mogę obejść bokiem, ale to mnie nie satysfakcjonuje bo pół mapy mam wyjęte z życia. Załatwiłem co miałem i idąc z posterunku płd. w stronę mostu oczywiście znowu wylot, w rogu ekranu mignęło mi coś czarnego. Patrząc przez lornetkę, crash jest w momencie spawnu postaci przy tunelu z elektrami. Na samym początku w xrayu były błędy z brakiem textur pfx, wstawiłem tam cokolwiek ale wylot jest nadal. Zaradzimy coś ? Obym nie dostał po łbie, że już było... Bo nie mogę nic znaleźć...

 

  Pokaż ukrytą zawartość

EDIT 25.03.2020 : Wróciłem do gry i jakoś przymknąłem oko na to wszystko, ale mam teraz inny problem, otóż oddział Alfa zachowuje się tak jakby mnie nie widział, żeby było śmieszniej to w żelaznym lesie ich dowódca grał nawet na gitarze ;) Są wrogo nastawieni, ale zero reakcji na cokolwiek. Trochę mi głupio zbierać taki sprzęt po parędziesiąt tysięcy bez walki, a nawet dla samej satysfakcji chciałbym ich rozwalić... Wie ktoś o co może chodzić ?

Edytowane przez sahar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dopiero teraz (chyba po 3 dobach) przyszła właśnie wiadomość od najemników abym z nimi to omówił. Ja idę rozmawiać a oni zaczynają do mnie strzelać i zadanie nieudane. Jednak coś poszło nie tak jak trzeba. A jedyne informacje są na tym zdjęcie w sprawie tego zlecenia :

 

ss_gulgoi_07-27-20_23-41-40_(zaton).jpg

Edytowane przez Mephisto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiem tak. Kawał solidnej roboty odwalili robiąc ten repack GUNSLINGER + SGM 2.2
Wygląda na to jednak, że wykorzystuje on ostatnią wersję tej paczki broni więc jak ktoś jeszcze ma na dysku moje spolszczenie (Prosiłbym o udostępnienie bo po reinstalacji Windows 10 przepadły mi pliki, gapa ze mnie w pośpiechu zapomniałem zrobić kopii) to niech nie myśli, że zadziała z tym repackiem.

A teraz moja relacja, jak na razie dopiero liznąłem wstęp i akcję w wiosce kotów.
Po załadowaniu translacji angielskiej SGM 2.2 i angielskiej translacji GUNSLINGER do repacka powitało mnie ładne menu w języku angielskim. Translacje działają od razu bez potrzeby adaptacji, jeśli chodzi o same pliki tekstowe ;) Można wrzucić te tłumaczenia w obojętnej kolejności, ale dla 100% pewności polecam zachować localization.ltx z SGM 2.2
Poniżej parę screenów. Na samym dole dwa screeny do porównania, bo autor repacka się postarał i dodał parę dodatków, które w żaden sposób nie biją się z translacją.
W akcji tam można zobaczyć dwa większe dodatki, czyli nowa pogoda na bazie moda CGIM oraz adaptacja map z Anomalii. Główną różnicą będzie roślinność z tego co widzę.
ss_daime_07-28-20_02-48-47_(escape).thumb.jpg.44840e3199d41599713a53854543b418.jpgss_daime_07-28-20_02-48-52_(escape).thumb.jpg.5b91092ccef80821d3a70d6cc0faca78.jpgss_daime_07-28-20_02-51-40_(escape).thumb.jpg.5366f394127a1d146ec1701055dd8a3b.jpgss_daime_07-28-20_02-57-21_(escape).thumb.jpg.67c18ac91d33baf0cf456ba146c385ee.jpgss_daime_07-28-20_02-57-50_(escape).thumb.jpg.a73e3aba35000afbfe5b8d0dca874427.jpgss_daime_07-28-20_03-15-54_(escape).thumb.jpg.0a452ebfd668c0f850035b724273929a.jpgss_daime_07-28-20_03-17-47_(escape).thumb.jpg.f795f4892c78a0e6de4fb9a9e38b6d2b.jpg

Jeśli chodzi o performance, to chodzi jak typowy SGM 2.2 według mnie. Klatki są w miarę płynne, ale nie ma mowy o stabilnych 60 FPS'ach. Prędzej 40-50.
Gdyby Gunslinger był robiony na bazie 64 bitowego silnika to sytuacja pewnie była by lepsza, no ale cóż, mówi się trudno.
Dla chętnych wrzucam angielskie tłumaczenie najnowszej wersji GUNSLINGER z Discorda fanów tego moda, oraz oficjalne tłumaczenie angielskie SGM 2.2
https://cdn.discordapp.com/attachments/662606258250973203/709756083392217129/Gunslinger_09.05.2020_Translation_English_v1.1.zip
http://www.mediafire.com/file/adr6xhy7ctkj912/2.2_English__trans.7z/file
Jak powyżej. Kolejność instalacji w sumie obojętna, ale zachować localization.ltx z SGM 2.2
Update: Z góry uprzedzam, że nie jestem pewny, czy instalując obie translacje mod będzie w pełni przetłumaczony na angielski. Jest szansa, że wystąpią brakujące teksty. Od razu mówię, że za żadne z tłumaczeń nie odpowiadam i nie będę łatał błędów.

Edytowane przez DaimeneX
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaimeneX Otóż mnie się udało zachomikować :D W sensie wykorzystałem je do hybrydy Misery i Gunslingera, która wykorzystuje nawet troszkę starszą paczkę gunslingera niż ta do której była ostatnia wersja Twojego spolszczenia ( ale na razie tylko dla własnych potrzeb więc nie bój się, nikomu Twojej pracy nie udostępniałem bez pytania o zgodę ;) ).

Trzymaj link:

https://mega.nz/file/rAgmlSZb#gYCqgsrZBOChfU2nyy-PqUVE-q7Pz4urM26H4aZ5alE

Mam nadzieję, że w SGM chociaż wykorzystali pukawki z Gunslingera, które zamieniły tylko swoje odpowiedniki bo w tej hybrydzie z mizerią np. wszystkie strzelby automatyczne wykorzystują model Sajgi, ale tylko strzelba Trapera i "spas12" od Żwawego wykorzystują oddzielne nazwy i opisy , a protecta, spas12, winchester1300 i jakaś tam jeszcze mają tę samą nazwę i opis Sajgi, próbowałem zmodyfikować pliki na podstawie ich nazw ze spawnera, żeby było jakieś zróżnicowanie w nazewnictwie i opisach, a skoro wykorzystują jeden model broni no to uznałem, że po prostu będzie np. Sajga12, Sajga12k, Sajga12S itd(wg wikipedii oczywiście, żeby nie było żadnego sci-fi ). Ale nie działa bo cały czas 4 lub 5 wykorzystuje tą samą linijkę z st_items_weapons i koniec więc mam nadzieję, że tu twórcy takiej "kiszki" nie odwalili i że 4 różne bronie nie wykorzystują jednego modelu :P 

A co do tego SGM+Gunslinger nawet nie wiedziałem, że ta wersja wykorzystuje lokacje z Anomaly... Oglądałem dłuższy kawałek streama do którego link wstawił @kamil190 i Kordon wyglądał mi jak zwykły taki jak w CoC czy innych tak samo tekstury nieba choć sam grający latał z kałaszem z Gunslingera, ale po tej trawie i tych skrzywionych drzewach koło posterunku na Kordonie widać, że to jednak z Anomaly... Chyba się zainteresuję tym modem jak tylko skończę przechodzić Mizerię bo SGM bardzo miło wspominam, a jak bajerki graficzne są i GSL to chyba warto będzie zagrać raz jeszcze...

Edytowane przez Szczepan9205
  • Super 1
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anatolij Jak tak spojrzałem właśnie na pliki polonizacji SGM to w gamedata oprócz folderu configs są jeszcze foldery anims,scripts,sounds i textures(z czego ostatnie 2 raczej nie powinny powodować błedów), nie licząc folderów znajdujących się jeszcze w folderze configs czyli gameplay,misc,mod_parameters,scripts,ui( i tutaj wszystkie 4 mogą być problemem) i 3 plików ltx.

Obstawiam, że błędy są przez folder scripts bo jako, że nowa wersja to adaptacja Gunslingera do SGM to zapewne skrypty zawarte w spolszczeniu mogą się podmieniać z tymi z adaptacji, które są napisane od nowa lub różnią się od tych z polonizacji i przez to wyloty.

Jutro ściągnę sobie tą adaptację i zobaczę z czym to się je, bo wydaje mi się, że warto by było zaadaptować spolszczenia SGM i Gunslingera do tej nowej wersji. Nie wiem czy @DaimeneX pracuje lub planuje pracować nad adaptacją, a skoro wspominał, że mod wykorzystuje najnowszą wersję Gunslingera to może być problem z dostosowaniem tego, ale zobaczę co z mojej strony uda mi się wydłubać :) 

Problemem może być to, że jak @DaimeneX napisał w temacie Gunslingera : "Po sprawdzeniu jak wszystko wygląda w grze, wygląda na to, że Strifer (autor Gunslingera) pozmieniał bardzo dużo. Wszystkie przedmioty są bez tekstu, a pliki, które tłumaczyłem wcześniej w większości są już niepotrzebne. Moda trzeba tłumaczyć od zera praktycznie". Więc może się okazać, że będzie z tym więcej roboty niż mi się wydaje.

Edytowane przez Szczepan9205
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś będzie miał wyloty z powodu braku pamięci z paczką GUNSLINGER to powiem, że jakiś śmiałek na Discordzie Gunslingera pracuje aktualnie nad silnikiem 64bitowym do moda.
Możliwe, że będzie w pełni kompatybilny z tą paczką jak będzie gotowy, na razie to taki projekt WIP i stale są nad nim czynione prace. Autor pokazywał zdjęcia z gry więc można było zobaczyć Zew Prypeci i autor zapewnia, że wiele rzeczy będzie zoptymalizowane ;) 

Edytowane przez DaimeneX
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.