Ranger801 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 @PolskaStalkerka Wejdź do gamedata\scripts i wrzuć tam ten plik: https://yadi.sk/d/uAwl4RCE3QkedQ Przed tym zrób oczywiście kopię oryginalnego pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskaStalkerka Opublikowano 27 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Nic nie dodawałam, tylko czysty SGM 2.2 Jedyne modyfikacje jakie robię to jakieś proste rzeczy w notatniku, ostatnio dodałam sobie tonę udźwigu do egzo Czystego Nieba bo musiałam przenieść złom z bagien i kordonu do cywilizacji. Zaraz spróbuję ten plik od Ranger801, jak nie zadziała to się wkurrr.. i zrobię speedrun przy użyciu tego spawnera o którym była tu mowa wcześniej Jak to działa? Jak ten spełniacz życzeń co zawsze był w complete? Jeśli tak to super, bo nie chce mi się co chwilę patrzeć na kartkę z komendami Jeszcze jedno. Obiło mi się o uszy coś o szpitalu i że trzeba tam przez chwilę być monolitianinem To konieczne czy tylko ułatwi sprawę? Bo w prypeci pokusiłam się na ten super karabin i zabiłam przywódcę monolitu. Głupio z mojej strony, bo równie dobrze mogłam wziąć go później od jakiegoś najemnika/dawna Ranger801 twój plik mi pomógł Jesteś wielki uwu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 W zwykłym 2.2 nie trzeba chyba być monolitowcem, takie coś było zdaje się w wersji Geonezis. Tak czy inaczej, ja w 2.2 zawsze eksterminowałem bazę Monolitu i nie było z tym problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 W zwykłym 2.2 też chyba w Prypeci dawało się dołączyć na trochę do frakcji Monolit i zrobić dla nich parę questów ale to nic zobowiązującego, każda frakcja miała tu swoją linię fabularną bodajże. Trzeba by spojrzeć tu do poradników od SGM. Zetknąłem do tego od Geonezisa i tam na pewno była taka możliwość jak napisał Ranger801. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskaStalkerka Opublikowano 27 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Dziwnym trafem po dodaniu twojego pliku mój quest co do alphy "continue to search for bombs" został zastąpiony przez "check out the arranged meeting place". Ten quest już dawno zrobiłam, jak przychodzę na miejsce to nikogo nie ma, a osoba która oryginalnie dawała tego questa zniknęła ze skadowska już dawno temu. Naprawa tego nie jest moim priorytetem, Cień Czarnobyla przyzwyczaił mnie do tego że ceną za freeplay może być jeden, ciągle aktywny quest, więc mi to nie przeszkadza. Jednak po wykonaniu tego questline z podziemi agropromu nie mam już więcej questów fabularnych. Gra stoi w miejscu, zombie jest od groma mimo że zadanie "surge of psi-emission" zostało wykonane, i nie wiem co mam robić. Wie ktoś czy na waniliowym 2.2 jest coś jeszcze potem? Zrobiłam tu już w sumie wszystko co było do zrobienia, i nie interesuje mnie sandbox w którym jedyne co jest do roboty to bogacenie się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Z tego co pamiętam, to w 2.2 nie końca. Jak już nie ma innych zadań i wszystko masz zwiedzone, to by było chyba na tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STALKER CHEEKIBREEKI Opublikowano 7 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Linki nie działają :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Ale te z pobieralni nie chodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 To już kwestia do załatwienia przez "górę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STALKER CHEEKIBREEKI Opublikowano 7 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Mi chodzi o spolszczenie Ale mod fajny z wioski stalkerów gdzie są bandyci po walce wziąłem radio bandytów i poszedłem dalej w zonę polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtlasSwiata Opublikowano 19 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Hmm mial ktos z was problemy z dzwiekiem ? Raz dziala raz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartox Opublikowano 14 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 (edytowane) Ппривет, Mam problem, po powrocie z bagien na kordon przy podchodzeniu do mostku mam wylot, okienko z logiem mi się blokuje i nie mogę nic otworzyć. Teoretycznie mogę obejść bokiem, ale to mnie nie satysfakcjonuje bo pół mapy mam wyjęte z życia. Załatwiłem co miałem i idąc z posterunku płd. w stronę mostu oczywiście znowu wylot, w rogu ekranu mignęło mi coś czarnego. Patrząc przez lornetkę, crash jest w momencie spawnu postaci przy tunelu z elektrami. Na samym początku w xrayu były błędy z brakiem textur pfx, wstawiłem tam cokolwiek ale wylot jest nadal. Zaradzimy coś ? Obym nie dostał po łbie, że już było... Bo nie mogę nic znaleźć... Spoiler * Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz [GenuineIntel], F6/M10/S7, 3292.00 mhz, 28-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2 * CPU threads: 4 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 50573 files cached 35 archives, 9631Kb memory used. Init FileSystem 2.186102 sec 'xrCore' build 3967, Dec 14 2009 EH: 7B92154C739622810458C5578D4133BC -----loading d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\configs\system.ltx -----loading d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\configs\system.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll refCount:m_pAdapter 1 Loading DLL: xrRender_R4.dll command line Executing config-script "user.ltx"... [d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\savedata\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll ! Unable to find InstallUserName entry in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! * [win32]: free[4034028 K], reserved[62556 K], committed[97656 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[23663 K], process heap[2955 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[28100 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=D:\Games\S.T.A.L.K.E.R\S.T.A.L.K.E.R. - Sigerous Mod 2.2\bin\ dir[1]=D:\Games\S.T.A.L.K.E.R\S.T.A.L.K.E.R. - Sigerous Mod 2.2\ dir[2]=D:\Games\S.T.A.L.K.E.R\S.T.A.L.K.E.R. - Sigerous Mod 2.2\bin\ dir[3]=C:\Windows\system32\ CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\configs\default_controls.ltx"... [d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"... ~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density' ~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600] [d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\configs\default_controls.ltx"... [d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight' ~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000] ~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time' ~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever [d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\savedata\user.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is Generic Software * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1C03]: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB * GPU driver: 25.21.14.1891 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 1654 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1) * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'models\model_puh' * distortion: used, dev(30),need(14) * color_mapping: used, dev(30),need(14) * SSample: 1600x900 compiling shader postprocess compiling shader postprocess_d compiling shader postprocess_cm_pre * SSample: enabled compiling shader particle_distort compiling shader particle compiling shader particle - r__tf_aniso 1 - r1_tf_mipbias 0. compiling shader simple_color compiling shader portal compiling shader editor compiling shader sky2 compiling shader sky2 compiling shader clouds compiling shader clouds Starting engine... compiling shader hud_font ! Unable to find InstallUserName entry in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! ! Unable to find InstallCDKEY entry in registry Loading DLL: xrGameSpy.dll intro_start intro_logo intro_delete ::update_logo_intro compiling shader yuv2rgb ! Invalid ogg-comment version, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\sounds\main_menu\main_theme.ogg * [win32]: free[3841904 K], reserved[82236 K], committed[270100 K] * [ D3D ]: textures[64 K] * [x-ray]: crt heap[91628 K], process heap[18365 K], game lua[2701 K], render[164 K] * [x-ray]: economy: strings[28440 K], smem[0 K] * 0.0 : [ 55] $null * 0.0 : [ 2] $user$cmap0 * 0.0 : [ 2] $user$cmap1 * 0.0 : [ 3] $user$distort * 0.0 : [ 6] $user$rendertarget * 0.0 : [ 5] $user$rendertarget_color_map * 0.0 : [ 1] $user$sky0 * 0.0 : [ 1] $user$sky1 * 0.0 : [ 1] $user$tonemap * 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit * 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit1 * 0.0 : [ 1] amik\anomaly\electric_radial * 0.0 : [ 1] amik\explosions\anim_dirtexp_3 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_0 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_1 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_2 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\decal_concrete * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explo_end * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_flash_atlas * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_smoke03 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\final_expl * 0.0 : [ 1] amik\explosions\ring_grey * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke128_3w * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke2 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_cannon * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_white_tiled3 * 0.0 : [ 1] amik\fly\fly * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\962e6155 * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\blood * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\m * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt * 0.0 : [ 1] amik\mine\mine * 0.0 : [ 1] amik\nature\list * 0.0 : [ 1] amik\nature\stonedebris1 * 0.0 : [ 1] amik\nature\wood_part * 0.0 : [ 1] amik\static\gas_light\flame_zippo * 0.0 : [ 1] amik\weapons\00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\12x70 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\9x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_5 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_6 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_8 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_5 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\mg42out * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trail * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_02 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_04 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_05 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\357mag * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\45 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\50_ae * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x7x28 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\6x5x50 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x54 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x7x57 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x92x57 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\mg42out * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_12x70 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_0 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace * 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace_01 * 0.0 : [ 1] det\det_list * 0.0 : [ 1] flare\flare_04 * 0.0 : [ 1] fx\fx_fire1_06 * 0.0 : [ 1] fx\fx_fire1_13 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_lightning * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_4 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_5 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_6 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_halo_phase_7 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_4 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_5 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_6 * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_phase_7 * 0.0 : [ 1] fx\fx_rain * 0.0 : [ 1] fx\fx_rainsplash1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_fog * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_halo * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_morning * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_rise * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge * 0.0 : [ 1] fx\fx_volumefog1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_04 * 0.0 : [ 1] glow\glow_anamorphic * 0.0 : [ 1] glow\glow_blue * 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange2 * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange_bright * 0.0 : [ 1] glow\glow_rays * 0.0 : [ 1] glow\glow_reddish1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_white * 0.0 : [ 1] lights\lights_flashlight2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-fire01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_16 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_18 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_19 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_21 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_23 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2_green * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_5 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_88 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_blurry_cloud * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_brick * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_water * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lightings * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretedebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretepuffs_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2inv * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lens_base * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lightning_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distort_anomaly * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distortion * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_electrostatic * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_benzin * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flamefx_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_04 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_05 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_07 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_08 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_g-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gologramma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_intense2_a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ligth_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_plasma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_skinsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_b * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_10 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_100 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_20 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_30 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_40 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_50 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_60 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_70 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_80 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_snow_90 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks_poison * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spikey_star * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_step_blood * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_synus * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_test_textures * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehglassdebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_water_wave * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips3 * 0.0 : [ 1] prop\prop_fake_bed_fireplace * 0.0 : [ 1] prop\prop_provod_02 * 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_1 * 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_1#small * 0.0 : [ 40] sky\af1_cloudy\cloudy_2 * 0.0 : [ 40] sky\af1_cloudy\cloudy_2#small * 0.0 : [ 18] sky\af1_cloudy\cloudy_3 * 0.0 : [ 18] sky\af1_cloudy\cloudy_3#small * 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_5 * 0.0 : [ 14] sky\af1_cloudy\cloudy_5#small * 0.0 : [ 56] sky\af1_foggy\foggy_1 * 0.0 : [ 56] sky\af1_foggy\foggy_1#small * 0.0 : [ 30] sky\af1_foggy\foggy_2 * 0.0 : [ 30] sky\af1_foggy\foggy_2#small * 0.0 : [ 48] sky\af1_foggy\foggy_3 * 0.0 : [ 48] sky\af1_foggy\foggy_3#small * 0.0 : [ 46] sky\af1_foggy\foggy_4 * 0.0 : [ 46] sky\af1_foggy\foggy_4#small * 0.0 : [ 46] sky\af1_foggy\foggy_5 * 0.0 : [ 46] sky\af1_foggy\foggy_5#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_blowout\blowout1 * 0.0 : [ 6] sky\af3_blowout\blowout1#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout1_1 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout1_1#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1 * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5_night#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6_night#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout7 * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout7#small * 0.0 : [ 4] sky\af3_blowout\blowout7_night * 0.0 : [ 4] sky\af3_blowout\blowout7_night#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\00-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\00-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\00-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\00-00-hm#small * 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\00-00-nm * 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\00-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\01-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\01-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\01-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\01-00-hm#small * 0.0 : [ 37] sky\af3_clear\01-00-nm * 0.0 : [ 37] sky\af3_clear\01-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\02-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\02-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\02-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\02-00-hm#small * 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\02-00-nm * 0.0 : [ 25] sky\af3_clear\02-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\03-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\03-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\03-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\03-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\04-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\04-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\04-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\04-00-hm#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\04-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\04-30#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\05-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\05-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\05-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\05-30#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_clear\06-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_clear\06-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\07-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\07-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\08-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\08-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\09-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\09-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\10-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\10-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\11-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\11-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\12-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\12-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\13-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\13-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\14-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\14-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\15-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\15-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\16-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\16-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\17-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\17-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\18-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\18-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\19-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\19-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_clear\20-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_clear\20-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\20-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\20-30#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\21-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\21-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\21-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_clear\21-30#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\22-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\22-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\22-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\22-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\23-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_clear\23-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\23-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_clear\23-00-hm#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\05-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\05-00#small * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\06-00 * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\06-00#small * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\07-00 * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\07-00#small * 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\08-00 * 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\08-00#small * 0.0 : [ 23] sky\af3_cloudy\09-00 * 0.0 : [ 23] sky\af3_cloudy\09-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_cloudy\10-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_cloudy\10-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_cloudy\11-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_cloudy\11-00#small * 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\12-00 * 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\12-00#small * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\13-00 * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\13-00#small * 0.0 : [ 36] sky\af3_cloudy\14-00 * 0.0 : [ 36] sky\af3_cloudy\14-00#small * 0.0 : [ 28] sky\af3_cloudy\15-00 * 0.0 : [ 28] sky\af3_cloudy\15-00#small * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\16-00 * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\16-00#small * 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\17-00 * 0.0 : [ 18] sky\af3_cloudy\17-00#small * 0.0 : [ 20] sky\af3_cloudy\18-00 * 0.0 : [ 20] sky\af3_cloudy\18-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\19-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_cloudy\19-00#small * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\20-00 * 0.0 : [ 10] sky\af3_cloudy\20-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\06-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\06-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\07-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\07-00#small * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\09-00 * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\09-00#small * 0.0 : [ 40] sky\af3_foggy\10-00 * 0.0 : [ 40] sky\af3_foggy\10-00#small * 0.0 : [ 10] sky\af3_foggy\11-00 * 0.0 : [ 10] sky\af3_foggy\11-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\12-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\12-00#small * 0.0 : [ 27] sky\af3_foggy\13-00 * 0.0 : [ 27] sky\af3_foggy\13-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\14-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\14-00#small * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\15-00 * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\15-00#small * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\16-00 * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\16-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\17-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\17-00#small * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\18-00 * 0.0 : [ 19] sky\af3_foggy\18-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\19-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_foggy\19-00#small * 0.0 : [ 22] sky\af3_foggy\20-00 * 0.0 : [ 22] sky\af3_foggy\20-00#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\00-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\00-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\00-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\00-00-hm#small * 0.0 : [ 25] sky\af3_partly\00-00-nm * 0.0 : [ 25] sky\af3_partly\00-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\01-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\01-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\01-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\01-00-hm#small * 0.0 : [ 38] sky\af3_partly\01-00-nm * 0.0 : [ 38] sky\af3_partly\01-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\02-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\02-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\02-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\02-00-hm#small * 0.0 : [ 24] sky\af3_partly\02-00-nm * 0.0 : [ 24] sky\af3_partly\02-00-nm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\03-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\03-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\03-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\03-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\04-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\04-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\04-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\04-00-hm#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\04-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\04-30#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\05-30#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\06-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\06-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\07-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\07-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\08-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\08-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\09-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\09-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\10-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\10-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\11-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\11-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\12-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\12-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\13-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\13-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\14-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\14-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\15-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\15-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\16-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\16-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\17-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\17-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\18-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\18-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\19-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\19-00#small * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\20-00 * 0.0 : [ 66] sky\af3_partly\20-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\20-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\20-30#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-00 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-00#small * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-30 * 0.0 : [ 33] sky\af3_partly\21-30#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\22-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\22-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\22-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\22-00-hm#small * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\23-00-fm * 0.0 : [ 12] sky\af3_partly\23-00-fm#small * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\23-00-hm * 0.0 : [ 8] sky\af3_partly\23-00-hm#small * 0.0 : [ 26] sky\af3_rainy\07-00 * 0.0 : [ 26] sky\af3_rainy\07-00#small * 0.0 : [ 30] sky\af3_rainy\09-00_19-00 * 0.0 : [ 30] sky\af3_rainy\09-00_19-00#small * 0.0 : [ 58] sky\af3_rainy\13-00 * 0.0 : [ 58] sky\af3_rainy\13-00#small * 0.0 : [ 24] sky\af3_rainy\15-00 * 0.0 : [ 24] sky\af3_rainy\15-00#small * 0.0 : [ 31] sky\af3_rainy\15-00-2 * 0.0 : [ 31] sky\af3_rainy\15-00-2#small * 0.0 : [ 44] sky\af3_rainy\16-00 * 0.0 : [ 44] sky\af3_rainy\16-00#small * 0.0 : [ 32] sky\af3_rainy\20-00 * 0.0 : [ 32] sky\af3_rainy\20-00#small * 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube * 0.0 : [ 5] sky\sky_12_vibros_cube#small * 0.0 : [ 24] sky\sky_13_cube * 0.0 : [ 24] sky\sky_13_cube#small * 0.0 : [ 22] sky\sky_13_cube_night * 0.0 : [ 22] sky\sky_13_cube_night#small * 0.0 : [ 14] sky\sky_13_vibros_cube * 0.0 : [ 14] sky\sky_13_vibros_cube#small * 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube * 0.0 : [ 10] sky\sky_14_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_17_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_17_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_17_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_18_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_18_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_19_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_19_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_1_clouds_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_1_clouds_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_20_clouds_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_20_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_20_cube#small * 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube * 0.0 : [ 4] sky\sky_2_clouds_cube#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_2_cube * 0.0 : [ 3] sky\sky_2_cube#small * 0.0 : [ 9] sky\sky_3_cube * 0.0 : [ 9] sky\sky_3_cube#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_4_cube * 0.0 : [ 2] sky\sky_4_cube#small * 0.0 : [ 27] sky\sky_5_cube * 0.0 : [ 27] sky\sky_5_cube#small * 0.0 : [ 5] sky\sky_6_cube * 0.0 : [ 5] sky\sky_6_cube#small * 0.0 : [ 8] sky\sky_7_cube * 0.0 : [ 8] sky\sky_7_cube#small * 0.0 : [ 6] sky\sky_8_cube * 0.0 : [ 6] sky\sky_8_cube#small * 0.0 : [ 43] sky\sky_9_cube * 0.0 : [ 43] sky\sky_9_cube#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_1 * 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_1#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_clear_10 * 0.0 : [ 3] sky\sky_clear_10#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_12 * 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_12#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_2 * 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_2#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_3 * 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_3#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_4 * 0.0 : [ 1] sky\sky_clear_4#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_6 * 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_6#small * 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_8 * 0.0 : [ 2] sky\sky_clear_8#small * 0.0 : [ 6] sky\sky_clear_9 * 0.0 : [ 6] sky\sky_clear_9#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_2 * 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_2#small * 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_3 * 0.0 : [ 3] sky\sky_cloudy_3#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_4 * 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_4#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_6 * 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_6#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_7 * 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_7#small * 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_9 * 0.0 : [ 1] sky\sky_cloudy_9#small * 0.0 : [3316] sky\sky_oblaka * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_sleep_screen * 0.0 : [ 1] ui\ui_fog_of_war * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_drop_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass01 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass02 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass03 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass04 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_8 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_9 * 0.0 : [ 1] wm\wm_grenade * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_dead * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_metal * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_ston * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood2 * 8.1 : [ 1] saharx - quicksave * 18.0 : [ 1] ui\ui_pda_menu_anims * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent * 33.0 : [ 1] ui\ui_ani_cursor * 42.7 : [ 4] fx\fx_noise2 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_console_02 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_19_1024_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_22_1024_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_01 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent * 128.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent * 256.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent * 256.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_02 * 270.0 : [ 1] ui\video_voroni_crop * 936.0 : [ 1] ui\video_water_crop * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_hint_wnd * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_main_menu * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_mp_screen * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_save_load * 1024.1 : [ 1] ui\ui_common * 1024.1 : [ 1] ui\ui_mod_widescreen compiling shader model_def_hq compiling shader model_def_hq_3 compiling shader model_def_lq compiling shader model_def_lq_3 compiling shader add_point compiling shader model_def_point_3 compiling shader add_spot compiling shader model_def_spot_3 compiling shader model_shadow compiling shader model_def_shadow_3 "d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\bin\xrengine.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 106691 K Loading objects... compiling shader model_def_hq_0 compiling shader model_def_lq_0 compiling shader model_def_point_0 compiling shader model_def_spot_0 compiling shader model_def_shadow_0 compiling shader model_env_hq compiling shader model_env_hq_0 compiling shader model_env_lq compiling shader model_env_lq_0 compiling shader model_env_hq_1 compiling shader model_env_lq_1 compiling shader model_def_point_1 compiling shader model_def_spot_1 compiling shader model_def_shadow_1 ! Invalid ogg-comment version, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\sounds\weapons\wpn_colt1911\colt1911_shoot.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\sounds\weapons\wpn_protecta\protecta_shoot.ogg compiling shader model_env_hq_2 compiling shader model_env_lq_2 compiling shader model_def_point_2 compiling shader model_def_spot_2 compiling shader model_def_shadow_2 ! Invalid ogg-comment version, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\sounds\weapons\wpn_val\val_shoot.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\sounds\weapons\wpn_vintorez\vintorez_shoot.ogg Loading models... compiling shader model_def_hq_4 compiling shader model_def_lq_4 compiling shader model_def_point_4 compiling shader model_def_spot_4 compiling shader model_def_shadow_4 compiling shader model_def_hq_2 compiling shader model_def_lq_2 compiling shader simple compiling shader model_def_lqs_1 compiling shader model_env_hq_3 compiling shader model_env_lq_3 compiling shader model_distort4glass_3 ! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02' * [prefetch] time: 1935 ms * [prefetch] memory: 77970Kb ! Unable to find InstallUserName entry in registry ! Player name registry key (InstallUserName) not found ! * phase time: 2039 ms * phase cmem: 187270 K * phase time: 8 ms * phase cmem: 187270 K * Loading spawn registry... * 16129 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 27271 objects are successfully loaded * Game saharx - quicksave is successfully loaded from file 'd:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\savedata\savedgames\saharx - quicksave.scop' (2.475s) * phase time: 2474 ms * phase cmem: 268279 K * phase time: 24 ms * phase cmem: 268317 K * phase time: 61 ms * phase cmem: 268317 K * WARNING: player not logged in * client : connection accepted - <All Ok> * phase time: 47 ms * phase cmem: 268349 K * phase time: 16 ms * phase cmem: 268349 K * phase time: 3054 ms * phase cmem: 361278 K compiling shader vert compiling shader vert compiling shader vert_point compiling shader vert_spot compiling shader vert_l compiling shader vert_l compiling shader base_lplanes compiling shader base_lplanes compiling shader simple compiling shader simple_point compiling shader simple_spot compiling shader impl_dt compiling shader impl_dt compiling shader impl_point compiling shader impl_spot compiling shader impl_l compiling shader impl_l compiling shader lmap compiling shader lmap compiling shader lmap_point compiling shader lmap_spot compiling shader lmap_l compiling shader lmap_l compiling shader tree_s compiling shader tree_s_point compiling shader tree_s_spot compiling shader lod compiling shader lod compiling shader tree_w compiling shader tree_w_point compiling shader tree_w_spot compiling shader avg4 * phase time: 66 ms * phase cmem: 362177 K * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65520 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65510 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 60403 verts, 1887 Kb * [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65524 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 43201 verts, 1350 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65500 verts, 2046 Kb * [Loading VB] 9617 verts, 300 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 484347 indices, 945 Kb * phase time: 56 ms * phase cmem: 362461 K * phase time: 30 ms * phase cmem: 367689 K compiling shader detail compiling shader detail_wave compiling shader detail_still * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p * [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K) * phase time: 13 ms * phase cmem: 367721 K * Loading HOM: d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\levels\escape\level.hom * phase time: 33 ms * phase cmem: 368020 K * phase time: 12 ms * phase cmem: 368020 K * phase time: 33 ms * phase cmem: 368020 K * t-report - base: 1164, 607397 K * t-report - lmap: 14, 14337 K * WARNING: player not logged in ! default LevelMap used for level[digger_stash] ! default LevelMap used for level[l04u_labx18] * phase time: 1454 ms * phase cmem: 392768 K * phase time: 32 ms * phase cmem: 392768 K * [win32]: free[2549796 K], reserved[97896 K], committed[1546548 K] * [ D3D ]: textures[653827 K] * [x-ray]: crt heap[392768 K], process heap[38205 K], game lua[53374 K], render[217 K] * [x-ray]: economy: strings[63679 K], smem[9989 K] compiling shader model_def_lqs_0 compiling shader model_def_hq_1 compiling shader model_def_lq_1 compiling shader model_def_lplanes_0 compiling shader model_def_lqs_3 compiling shader model_distort_1 ! Unknown command: dump_infos intro_start game_loaded * MEMORY USAGE: 412519 K * End of synchronization A[1] R[1] intro_delete ::update_game_loaded ! Missing ogg-comment, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r\s.t.a.l.k.e.r. - sigerous mod 2.2\gamedata\sounds\sound_effects\gas_mask_idle.ogg stack trace: 0023:055AE8B3 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder() 0023:055AFB45 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder() 0023:04DBA5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo() 0023:04DBA898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo() 0023:04DB20A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call() 0023:04DBAAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield() 0023:02959DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall() EDIT 25.03.2020 : Wróciłem do gry i jakoś przymknąłem oko na to wszystko, ale mam teraz inny problem, otóż oddział Alfa zachowuje się tak jakby mnie nie widział, żeby było śmieszniej to w żelaznym lesie ich dowódca grał nawet na gitarze Są wrogo nastawieni, ale zero reakcji na cokolwiek. Trochę mi głupio zbierać taki sprzęt po parędziesiąt tysięcy bez walki, a nawet dla samej satysfakcji chciałbym ich rozwalić... Wie ktoś o co może chodzić ? Edytowane 25 Marca 2020 przez sahar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave23 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Hej wszystkim. Ktoś wie jak zrobić żeby handlarz w Kordonie miał na sprzedaż wszystkie bronie? Nie chce mi sie znowu przechodzić pół gry żeby mieć ciekawe pukawki. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 @dave23 co prawda nie z Zewu ale schemat postępowania będzie podobny, musisz znaleźć pliki handlarzy i edytować wg uznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Trwają pracę nad adaptacją moda Gunslinger do SGM 2.2 i SGM 2.0. Jak to wygląda na tą chwilę możecie obejrzeć na kilku filmikach. Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 23 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 SGM 2.2 + Gunslinger - link do pobrania: [KLIK] A tutaj strim: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mephisto Opublikowano 27 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 (edytowane) Ja się załamie chyba bo misja jedno a znacznik na mapie drugie a mianowicie może ktoś wie gdzie jest ten odział naukowców eskortowanych przez powinność? Jak próbuję pogadać ze Szluga to nie ma żadnej lini dialogowej.... Edytowane 27 Lipca 2020 przez Mephisto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samotnik67 Opublikowano 27 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 @Mephisto Nie przyszedł ci czasem jakiś SMS? Sprawdzałes Historie dialogów? może przyszło i nie zauwazyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mephisto Opublikowano 27 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 (edytowane) Dopiero teraz (chyba po 3 dobach) przyszła właśnie wiadomość od najemników abym z nimi to omówił. Ja idę rozmawiać a oni zaczynają do mnie strzelać i zadanie nieudane. Jednak coś poszło nie tak jak trzeba. A jedyne informacje są na tym zdjęcie w sprawie tego zlecenia : Edytowane 27 Lipca 2020 przez Mephisto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 28 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 (edytowane) No powiem tak. Kawał solidnej roboty odwalili robiąc ten repack GUNSLINGER + SGM 2.2 Wygląda na to jednak, że wykorzystuje on ostatnią wersję tej paczki broni więc jak ktoś jeszcze ma na dysku moje spolszczenie (Prosiłbym o udostępnienie bo po reinstalacji Windows 10 przepadły mi pliki, gapa ze mnie w pośpiechu zapomniałem zrobić kopii) to niech nie myśli, że zadziała z tym repackiem. A teraz moja relacja, jak na razie dopiero liznąłem wstęp i akcję w wiosce kotów. Po załadowaniu translacji angielskiej SGM 2.2 i angielskiej translacji GUNSLINGER do repacka powitało mnie ładne menu w języku angielskim. Translacje działają od razu bez potrzeby adaptacji, jeśli chodzi o same pliki tekstowe Można wrzucić te tłumaczenia w obojętnej kolejności, ale dla 100% pewności polecam zachować localization.ltx z SGM 2.2 Poniżej parę screenów. Na samym dole dwa screeny do porównania, bo autor repacka się postarał i dodał parę dodatków, które w żaden sposób nie biją się z translacją. W akcji tam można zobaczyć dwa większe dodatki, czyli nowa pogoda na bazie moda CGIM oraz adaptacja map z Anomalii. Główną różnicą będzie roślinność z tego co widzę. Jeśli chodzi o performance, to chodzi jak typowy SGM 2.2 według mnie. Klatki są w miarę płynne, ale nie ma mowy o stabilnych 60 FPS'ach. Prędzej 40-50. Gdyby Gunslinger był robiony na bazie 64 bitowego silnika to sytuacja pewnie była by lepsza, no ale cóż, mówi się trudno. Dla chętnych wrzucam angielskie tłumaczenie najnowszej wersji GUNSLINGER z Discorda fanów tego moda, oraz oficjalne tłumaczenie angielskie SGM 2.2 https://cdn.discordapp.com/attachments/662606258250973203/709756083392217129/Gunslinger_09.05.2020_Translation_English_v1.1.zip http://www.mediafire.com/file/adr6xhy7ctkj912/2.2_English__trans.7z/file Jak powyżej. Kolejność instalacji w sumie obojętna, ale zachować localization.ltx z SGM 2.2 Update: Z góry uprzedzam, że nie jestem pewny, czy instalując obie translacje mod będzie w pełni przetłumaczony na angielski. Jest szansa, że wystąpią brakujące teksty. Od razu mówię, że za żadne z tłumaczeń nie odpowiadam i nie będę łatał błędów. Edytowane 28 Lipca 2020 przez DaimeneX 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 28 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 (edytowane) @DaimeneX Otóż mnie się udało zachomikować W sensie wykorzystałem je do hybrydy Misery i Gunslingera, która wykorzystuje nawet troszkę starszą paczkę gunslingera niż ta do której była ostatnia wersja Twojego spolszczenia ( ale na razie tylko dla własnych potrzeb więc nie bój się, nikomu Twojej pracy nie udostępniałem bez pytania o zgodę ). Trzymaj link: https://mega.nz/file/rAgmlSZb#gYCqgsrZBOChfU2nyy-PqUVE-q7Pz4urM26H4aZ5alE Mam nadzieję, że w SGM chociaż wykorzystali pukawki z Gunslingera, które zamieniły tylko swoje odpowiedniki bo w tej hybrydzie z mizerią np. wszystkie strzelby automatyczne wykorzystują model Sajgi, ale tylko strzelba Trapera i "spas12" od Żwawego wykorzystują oddzielne nazwy i opisy , a protecta, spas12, winchester1300 i jakaś tam jeszcze mają tę samą nazwę i opis Sajgi, próbowałem zmodyfikować pliki na podstawie ich nazw ze spawnera, żeby było jakieś zróżnicowanie w nazewnictwie i opisach, a skoro wykorzystują jeden model broni no to uznałem, że po prostu będzie np. Sajga12, Sajga12k, Sajga12S itd(wg wikipedii oczywiście, żeby nie było żadnego sci-fi ). Ale nie działa bo cały czas 4 lub 5 wykorzystuje tą samą linijkę z st_items_weapons i koniec więc mam nadzieję, że tu twórcy takiej "kiszki" nie odwalili i że 4 różne bronie nie wykorzystują jednego modelu A co do tego SGM+Gunslinger nawet nie wiedziałem, że ta wersja wykorzystuje lokacje z Anomaly... Oglądałem dłuższy kawałek streama do którego link wstawił @kamil190 i Kordon wyglądał mi jak zwykły taki jak w CoC czy innych tak samo tekstury nieba choć sam grający latał z kałaszem z Gunslingera, ale po tej trawie i tych skrzywionych drzewach koło posterunku na Kordonie widać, że to jednak z Anomaly... Chyba się zainteresuję tym modem jak tylko skończę przechodzić Mizerię bo SGM bardzo miło wspominam, a jak bajerki graficzne są i GSL to chyba warto będzie zagrać raz jeszcze... Edytowane 28 Lipca 2020 przez Szczepan9205 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 28 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 Dodałem polonizację i krzaczki wychodzą .Polonizacja SGM2.2 działa , ale tylko z folderem tekst resztę jak wrzucę pokazuje błędy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 29 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 (edytowane) @Anatolij Jak tak spojrzałem właśnie na pliki polonizacji SGM to w gamedata oprócz folderu configs są jeszcze foldery anims,scripts,sounds i textures(z czego ostatnie 2 raczej nie powinny powodować błedów), nie licząc folderów znajdujących się jeszcze w folderze configs czyli gameplay,misc,mod_parameters,scripts,ui( i tutaj wszystkie 4 mogą być problemem) i 3 plików ltx. Obstawiam, że błędy są przez folder scripts bo jako, że nowa wersja to adaptacja Gunslingera do SGM to zapewne skrypty zawarte w spolszczeniu mogą się podmieniać z tymi z adaptacji, które są napisane od nowa lub różnią się od tych z polonizacji i przez to wyloty. Jutro ściągnę sobie tą adaptację i zobaczę z czym to się je, bo wydaje mi się, że warto by było zaadaptować spolszczenia SGM i Gunslingera do tej nowej wersji. Nie wiem czy @DaimeneX pracuje lub planuje pracować nad adaptacją, a skoro wspominał, że mod wykorzystuje najnowszą wersję Gunslingera to może być problem z dostosowaniem tego, ale zobaczę co z mojej strony uda mi się wydłubać Problemem może być to, że jak @DaimeneX napisał w temacie Gunslingera : "Po sprawdzeniu jak wszystko wygląda w grze, wygląda na to, że Strifer (autor Gunslingera) pozmieniał bardzo dużo. Wszystkie przedmioty są bez tekstu, a pliki, które tłumaczyłem wcześniej w większości są już niepotrzebne. Moda trzeba tłumaczyć od zera praktycznie". Więc może się okazać, że będzie z tym więcej roboty niż mi się wydaje. Edytowane 29 Lipca 2020 przez Szczepan9205 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 30 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 (edytowane) Jak ktoś będzie miał wyloty z powodu braku pamięci z paczką GUNSLINGER to powiem, że jakiś śmiałek na Discordzie Gunslingera pracuje aktualnie nad silnikiem 64bitowym do moda. Możliwe, że będzie w pełni kompatybilny z tą paczką jak będzie gotowy, na razie to taki projekt WIP i stale są nad nim czynione prace. Autor pokazywał zdjęcia z gry więc można było zobaczyć Zew Prypeci i autor zapewnia, że wiele rzeczy będzie zoptymalizowane Edytowane 30 Lipca 2020 przez DaimeneX 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.