Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Ech... Pamiętam bardzo dobrze jak oszukiwałem sam siebie, że te 10 klatek u Sidora to tylko tymczasowo, że zaraz wyjdę z tego zapierdziałego bunkra i będzie lepiej... 

Dla Ciebie retro, dla mnie to był wtedy fotorealizm :P Na premierę Cienia mało kto dysponował sprzętem, który byłby w stanie uciągnąć wszystko na full bez poślizgu a nawet jeśli, to i tak wersja 1.0 miała swoje bolączki.

Dłuższego posta powyżej na miejscu moderacji dodałbym do #1 w tym temacie, jako rozsądny tutorial dla słabszych komputerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stalker1997

Fajny teścik :) Podobne parametry miałem gdzieś w okolicach 2008r. I komp długo od tego czasu stał jako ten "na wsi". Teraz jest tam jeszcze gorszy ;)

Do grania w Stalkera i w większość modów wystarczyło wtedy i nawet dziś.

Wiadomo, jak ktoś ma takiego złomka to jak instaluje mody, które wyszły ponad 10 lat od premiery do tego w takie, które silnie modyfikują grafikę to trzeba podchodzić zdrowo rozsądkowo i nie odpalać od razu w fullhd i na high :) i można się wtedy miło zaskoczyć jak ty.

@Sierioża

Tutorial jest prosty, w przypadku starych kompów. Zaryzykuj i zainstaluj tylko nie wygłupiaj się z ustawieniami grafiki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Trzecia beta modyfikacji «Anomaly 1.5.0» została wydana do otwartego testowania, ale autorzy już ciężko pracują nad nadciągającymi aktualizacjami. W procesie pracy znajduje się system sortowania przedmiotów w inwentarzu. Także oczekuje się na niektóre ulepszenia elementów interfejsu. Częściowe wyniki pokazano na wideo:

https://vk.com/video-176949447_456239200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko-prośba do bardziej doświadczonych stalkerów: czy możliwe jest przeniesienie modelu Barrett'a m98 Bravo z moda Road to the north do Anomaly właśnie? Chodzi mi o sprawy silnikowo/legalne jak i też techniczne. Model z RTTN wygląda naprawdę świetnie i chętnie bym się nim pobawił również w Anomaly :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co to wyszedł DUŻY Update: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-update-2

A po nim jeszcze jeden hotfix: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-hotfix-7

Naprawione m.in crash podczas misji na Bagnach na stacji pomp czy też crash po zakończeniu ostatniej linii fabularnej w momencie gdy Striełok znika (akurat dziś mi się trafiło) 

 

Aha a jeśli macie taki błąd: 

FATAL ERROR

[error]Expression : <no expression>
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : Xr_ini.cpp
[error]Line : 530
[error]Description : fatal error
[error]Arguments : Can't open section 'keep_one'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Zastosować się do instrukcji od kolegów z Discorda: 

To everyone running around with those "loot" mods that edit gamedata/configs/items/settings/death_generic.ltx Your game crashes and your log gives the keep_one FATAL error. People advice you to delete death_generic.ltx or wait until the modder releases an update. But its very easy to fix yourself, just open gamedata/configs/items/settings/death_generic.ltx (use notepad ++) and copy the following lines at around line 805 just above "[keep_items] ;-- don't release" [keep_one] ;-- corpse can have only one copy of these items, useful to avoid bloat caused by xray grenade_f1 grenade_rgd5 grenade_gd-05 grenade_smoke

Edytowane przez bartas47
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie się mogę zwrócić z pytaniem, więc pozwolę sobie tutaj. Mianowicie mam problem z mrugającymi elementami otoczenia w Anomaly. Problem uchwyciłem na tym filmiku:
https://youtu.be/N3DOiJ87mHs
Zmiana renderea i ustawień graficznych niewiele wnosi. Przy każdym wariancie wciąż mrugają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BeF1990 Sprawdź sterowniki do Twojej karty graficznej, zaktualizuj jeśli trzeba. Przeinstaluj grę i po procesie uruchom grę na oświetleniu statycznym (DirectX 8, R1). Próbuj kombinacji ustawień graficznych, związanych z teksturami i dystansem wyświetlania obiektów (w szczególności statycznych). Jeżeli się nie mylę, to na X-Rayu takie rzeczy dzieją się od czasu do czasu (takie coś pojawiało się również u mnie). To tyle, co właściwie mogę ci na razie doradzić. Daj znać, jaki rezultat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna aktualizacja: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-update-3

Opis spolszczyłem w spoilerze:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 
Edytowane przez stalker1997
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko bo ja raczej zielony jestem w w tych tematach. Gdzie rozpakować addony i czy wymagana jest "czysta" nowa gra?

A i jak nie zostać rozpoznanym gdy zakłada się kombinezon innej frakcji? Coś tam pisało na dole ekranu, ale stalkerzy po wejsciu do baru 100rad zrobili ze mnie miazge i 2 h grania na iron modzie nibypsu w gardło :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nikt Zdecydowana większość addonów nie wymaga gry od nowa; a na pewno te, które są zaktualizowane pod update 3. Folder addonu - "gamedata" - wklejasz do głównego folderu Anomaly.

Co do kombinezonu, to jedno wiem na pewno. System jest podobny trochę do Hitmana, gdzie dowodzący daną grupą rozpoznają Cię od razu (przykładowo Kapitan wojskowych w Kordonie, przesiadujący w wieży patrolowej). Na dole masz pasek wykrycia. Działa on w sposób intuicyjny, to jest: zielony znaczy niski poziom wykrycia a pomarańczowy bliski wykryciu. Z tego co mi gdzieś przez mgłę świta, to jest jeszcze czynnik reputacji Stalkera, który warunkuje w jakim momencie i sposobności zostaniemy wykryci.

Edytowane przez stalker1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę o tym, co zauważyłem w Anomaly 1.5.0 beta 3.0:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.10.2019 o 16:33, kamil190 napisał(a):
  • Po zabiciu mechanika, otrzymujemy nielimitowany dostęp do imadła:

ss_kamil190_10-09-19_14-02-52_(l04_darkvalley).jpg

 

Rozwiń  

Co do opcji z mechanikami można jeszcze dodać, że mechanikom, którym dostarczyliśmy wszystkie rodzaje narzędzi, od czasu do czasu udostępniają nam za darmo stół. Można wykorzystać błąd, po prostu spamując dialogiem dopóki nie udostępnią nam go za darmo. Zauważyłem również, że im większa reputacja, tym częściej będą udostępniać nam stół za darmo.

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat

 

Rozwiń  

Jak pobrać tę 4 część?
Klikam sobie na alternatywne linki, wszystkie poprzednie części już mając, klikam sobie na 4 część, daje pobierz i wyskakuje mi że wykorzystałem limit google drive, jestem totalnie zielony w takich sprawach.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc i z góry przepraszam za kłopotliwość taką zapewne błahostką.

Edytowane przez Grimm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.10.2019 o 17:58, Grimm napisał(a):

Jak pobrać tę 4 część?

Rozwiń  

Chodzi Ci o te opcjonalne tekstury? Wchodzisz w https://drive.google.com/drive/folders/1xaUa_TJ9DWrjf1IRbZCV115UfHgx8uXX

i klikasz tu:

Przechwytywanie.PNG.36628f82db847cc9636361529a0ec0f8.PNG

A jak GD przymula (a lubi przymulać), to masz: Anomaly-150-4-Optional-RussianTextures.7z

PS: Nick Burkhardt, to Ty? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo :D
I tak serial powiem całkiem, całkiem niezły, to raz, a dwa to, przecież świetna
ksywa dla stalkera.
Grimm - łowca potworów. ;)

 

Kurczę, ja to nie umiem instalować takich rzeczy, pewnie coś źle zrobiłem.
Podczas włączania gry, wyskakuje mi

AnomalyDX8.exe - błąd systemu
Nie można kontynuować wykonywania kodu, ponieważ nie znaleziono obiektu MSVCP140.dll.
Nie ważne jaki DX wybiorę jest ten sam błąd tylko numerek DX inny, wiadomo.

Zaraz po nim wyskakuje identyczny błąd tylko nie znaleziono obiektu VCRUNTIME140.dll

 

Edytowane przez Grimm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.10.2019 o 19:07, Sierioża napisał(a):

@Grimm Na pewno dobrze zainstalowałeś? W pierwszym poście masz instrukcję wideo.

A co do błędu z VCRUNTIME140.dll, to uratuje Cię poradnik: 

Doinstaluj brakujące biblioteki. 

Rozwiń  

Dzięki bardzo wszystko już śmiga, prócz jednego małego problemu, kiedy wchodzę w ekwipunek lub handel.
To jakby to opisać... nie rozmazane, po prostu jakiś błąd jak było na starych telewizorach kiedy nie było sygnału.
Nie przeszkadza mi to specjalnie, ale irytuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie z nudów odpaliłem i od razu podkopsalem parę zmian bo jakoś tak za mało "atrakcji" i od razu widać, że mod typu który już oglądałem - grafika itd/itp - więc zobaczę/pogram co mi fabula przyniesie.

p.s. polecam n/w strony, sporo dodatków ale tylko po (łatwej) rejestracji:

https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons

https://comod.me/resources/categories/addony-dlja-anomaly.4/?page=6

Moje ulubione dodatki:

  Pokaż ukrytą zawartość

ss_tomahawk_10-19-19_15-49-02_(mainmenu).png

p.s. 2 teraz szukam rusyfikatora..

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem że Tomek wrzucił screen z celownikiem 3D. 

Owszem, dodałem wstępną implementacje, i ona będzie dostępna dla modderów chcących coś działać z nimi, w następnym update.
Nie mam za bardzo czasu aby pracować nad optymalizacją owych celowników - jestem pochłonięty odnawianiem oświetlenia statycznego. Może
się to załapie do następnego update. Póki co nadziałałem sporo zmian od wydania trzeciego update, większość to niewielkie aczkolwiek znacżace zmiany
w silniku, czy też grafice.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpocząłem zabawę z nim i muszę powiedzieć - żona się wkurza, że za dużo przy nim siedzę - a to dobrze świadczy o modzie <devil>

 

czwarty dzień i cztery razy rozpoczynałem grę :D 

wybór szrotu i części przeogromny - trzeba to trochę ogarnąć - mega praca Panowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.