Szczuropies515 Opublikowano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 (edytowane) Gra z fixem się włączyła, spolszczenie działa w menu. Ale nie mogę się do gry włączyć bo wysypuje taki błąd. Miał ktoś coś podobnego? Wiecie jak to naprawić? Zmiana grafiki nie pomaga, szukałem w necie to nikt na redditach nie znalazł (a przynajmniej ja nie znalazłem) rozwiązania. EDIT: Włączenie gry jako administrator też nie Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : [error]Function : invalid_parameter_handler [error]File : xrDebugNew.cpp [error]Line : 1028 [error]Description : invalid parameter stack trace: Edytowane 26 Maja 2020 przez Mokebe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grim Reaper Opublikowano 27 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 Mam pytanie dotyczącej samego moda i co się w nim dzieje, co stało się z porucznikiem Szulgą i jego oddziałem? Z tego co pamiętam, to jakiś npc mówił, że stracili pozycję w Janowie, ale wszyscy zostali zabici? W ogóle Powinność w tej pięknej modyfikacji wygląda na praktycznie upadłą frakcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 27 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 2 godziny temu, Grim Reaper napisał: Mam pytanie dotyczącej samego moda i co się w nim dzieje, co stało się z porucznikiem Szulgą i jego oddziałem? Z tego co pamiętam, to jakiś npc mówił, że stracili pozycję w Janowie, ale wszyscy zostali zabici? W ogóle Powinność w tej pięknej modyfikacji wygląda na praktycznie upadłą frakcje. Szulga jest w janowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 27 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 (edytowane) @Monolithalian Szulga nie jest w Janowie. Z tego, co można dowiedzieć się od przywódcy wolności, Lokiego. @Grim Reaper, fragment dialogu z Lokim w spoilerze w luźnym tłumaczeniu: Spoiler - A co się stało z powinnościowcami, którzy tutaj stacjonowali? Gdzie są teraz? - To nie jest łatwe pytanie. Nie tak dawno temu, stalker o imieniu Aleksander pojawił się i pomógł znacząco tutejszym ludziom - człowiek ten zrobił wiele dobrych rzeczy. Dzięki niemu, każdy utrzymywał roztropny balans na stacji. Napięcia na tle frakcji w budynku nawet zaczęły opadać. To jest, dopóki monolit nie wychylił łba znad ziemi i zaczął spoglądać w naszym kierunku. - Co się stało potem? - Cóż, pułkownik Szulga - dowódca powinnościowców którzy tutaj byli - zdecydował, że nie będzie miał zamiaru znowu znosić sekciarzy przemierzających swobodnie Zonę. Zabrał tak wielu ludzi, jak tylko mógł, powiedział "Nie martw się, wrócimy na czas picia" i wymaszerował prosto do Prypeci. Mózgozwęglacz reaktywował się niedługo po tym i... więcej ich nie widzieliśmy. - Czy poświęcenie było tego warte? - ...Nie. Mając na uwadze ryzyko wpuszczenia ich wszystkich te lata temu... teraz pewnie piją obok wypranych i chodzących trupów. Edytowane 27 Maja 2020 przez stalker1997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 27 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 2 godziny temu, stalker1997 napisał: @Monolithalian Szulga nie jest w Janowie. Z tego, co można dowiedzieć się od przywódcy wolności, Lokiego. Ukryj zawartość A racja, pomyliłem go z tym gościem od wolności co tam siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 29 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Czy ma ktoś rozwiązanie na tego buga z doktorem na bagnach ? Nie można z nim porozmawiać. ( nie śpi, nie gra, nie pali, jestem stalkerem, mam misje, wczytuje gre ale to skutkuje tylko tym że dialog pojawia się na 1 sekunde a potem znika ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 29 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 @Monolithalian Ja miałem tak samo, udało mi się z nim pogadać w taki sposób, że zrobiłem sobie quicksave przed próbą rozmowy z nim. W przypadku doktorka jest tak, że on zawsze tam siedzi, ale po zrobieniu quicksave przed nim i wczytaniu go doktor będzie stał na nogach i przez chwilkę będziesz miał możliwość pogadania z nim, musisz się niestety wstrzelić w moment i patrzeć, w którym miejscu pojawia ci się napis odnośnie rozpoczęcia rozmowy, jak już to wyczaisz to jak wczyta ci się gra szybko "celujesz w to miejsce myszką i klikasz przycisk, żeby rozpocząć rozmowę a potem radzę cały czas klikać szybko 1 żeby jak najszybciej przeskoczyć wszystkie dialogi i zakończyć rozmowę. O czym gadali to sobie zobaczysz potem w PDA, a z doktorkiem już od dawna jest jakiś problem, podobno to naprawili, ale Ty teraz opisujesz ten błąd, a ja widziałem ostatnio taką samą sytuację na streamie z Anomaly więc chyba jednak nie udało im się tego naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayer99 Opublikowano 29 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 Hey. Chciałem podmienić dźwięk z tłumikiem mojego Fav SR25 na ten z TAZ 2.0. Tu pojawił się mały zgrzyt, bo w Anomaly po rozpakowaniu plików .db nie ma dźwięków do Sr25 ani pliku config.ltx dla tej broni - używa on dźwięków m16. Ten z kolei nie ma dźwięku z tłumikiem w m16 sounds. Pogubiłem się w tym nieco. Może ktoś bawił się w port broni z TAZ 2.0 do Anomaly...? Najbardziej zależy mi właśnie na SR25 i MK14 EBR...Ten 2 ma w Anomaly naprawdę słaby wygląd odbiegający od reszty broni moim zdaniem. Jeśli komuś nie przypadł do gustu Barrett m98b polecam mój mały addon z MODDB: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/barrett-m98-bravo-new-model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 W dniu 29.05.2020 o 18:05, Szczepan9205 napisał: @Monolithalian Ja miałem tak samo, udało mi się z nim pogadać w taki sposób, że zrobiłem sobie quicksave przed próbą rozmowy z nim. W przypadku doktorka jest tak, że on zawsze tam siedzi, ale po zrobieniu quicksave przed nim i wczytaniu go doktor będzie stał na nogach i przez chwilkę będziesz miał możliwość pogadania z nim, musisz się niestety wstrzelić w moment i patrzeć, w którym miejscu pojawia ci się napis odnośnie rozpoczęcia rozmowy, jak już to wyczaisz to jak wczyta ci się gra szybko "celujesz w to miejsce myszką i klikasz przycisk, żeby rozpocząć rozmowę a potem radzę cały czas klikać szybko 1 żeby jak najszybciej przeskoczyć wszystkie dialogi i zakończyć rozmowę. O czym gadali to sobie zobaczysz potem w PDA, a z doktorkiem już od dawna jest jakiś problem, podobno to naprawili, ale Ty teraz opisujesz ten błąd, a ja widziałem ostatnio taką samą sytuację na streamie z Anomaly więc chyba jednak nie udało im się tego naprawić. Kurde nie dam rady, a nie ma jakiegoś pliku który by to naprawił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit_raf@o2.pl Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 Priviet stalkiery kiedy będzie gotowe spolszczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 @wit_raf@o2.pl jak będzie zrobione, na razie masz wersję "testową"/nieukończoną jak ci się śpieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit_raf@o2.pl Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 oooooooooo matko zono zarywam nocke : D dobra- pobieram : D THX priviet! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 W stalkerze "last day" monolitowcy często wypowiadają swoje kwestie kiedy nic nie robią, a w anomaly mają to ucięte albo bardzo ograniczone i moje pytanie wygląda następująco: czy dało by się przenieść/podmienić pliki dialogowe monolitu z moda "last day" do anomaly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 @Monolithalian Na pewno byłoby można, ale to jest robienie moda od nowa. To byłoby tak, jakby autor powieści już po jej wydrukowaniu, podrzędnym osobom w ich wypowiedziach dodał po jednym zdaniu. Książkę trzeba drukować od nowa. A skoro zostało to ograniczone, na pewno są jakieś merytoryczne przyczyny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 8 godzin temu, Monolithalian napisał: czy dało by się przenieść/podmienić pliki dialogowe monolitu z moda "last day" do anomaly ? Rozpakuj sobie archiwa sound.db z Anomalii. Sprawdź strukturę (i nazwy) plików. Zrób to samo z plikami dźwiękowymi (gamedata\sounds\characters_voice) z Last Day. Następnie sprawdź "jakimi głosami" mówią Monolitowcy w Anomalii (pliki character_desc_XXX linijki przykładowo, oczywiście:) typu <snd_config>characters_voice\human_02\monolith\</snd_config>). Później w wybranych ścieżkach np. ...characters_voice\human_02\monolith w Anomalii trzeba "dołożyć" pliki z LD. Utwórz sobie folder ...gamedata\sounds\characters_voice w Anomalii i wrzucaj pliki a potem słuchaj Monolitowców Tyle teorii. Praktykę będziesz musiał sprawdzić sam. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Witam nie mogę odpalić tego moda , pojawia się tylko pierwszy ekran uruchomienia jakiś konfiguracyjny i tyle dalej nie idzie wczytać gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Postępowałeś zgodnie z instrukcją instalacji? Co zawiera log? U mnie struktura plików wygląda tak (+ spolszczenie): DODANO: 1 minutę temu, kanon1022 napisał: Co trzeba zmieniać w pliku fsgame. Nic nie trzeba w nim zmieniać. Instalowałem z torrenta i gra działa poprawnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 @Anton Gorodecki , pobierałem z torrenta i nie było tak jak podałeś , pobieram drugi raz z serwerów zobaczymy jak będzie . Co trzeba zmieniać w pliku fsgame. @Anton Gorodecki Ja z torrenta nie miałem tych plików po wypakowaniu co Ty. @Anton Gorodecki Po uruchomieniu zaczyna się wczytywać i wylot. Spoiler * Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2495.00 mhz, 23-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT * CPU cores/threads: 4/8 Found commandline file! Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx File System Ready... FS: 53195 files cached 54 archives, 9729Kb memory used. Init FileSystem 0.527194 sec 'xrCore' build 7608, Dec 5 2019 EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166 -----loading d:/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\system.ltx -----loading d:/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\system.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Available render modes[1]: [renderer_r1] command line "d:\anomaly 1.5.0\bin\anomalydx8avx.exe" -smap4096 -smap2048 -dbg Executing config-script "user.ltx"... [d:/anomaly 1.5.0\appdata\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll * [x-ray]: Full Memory Stats * [win32]: free[137438796896 K], reserved[34632 K], committed[121880 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: process heap[38935 K] * [x-ray]: economy: strings[27035 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=$ dir[1]=D:\ANOMALY 1.5.0\ dir[2]=D:\ANOMALY 1.5.0\bin\ dir[3]=C:\WINDOWS\system32\ CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft devices OpenAL Soft SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is SOUND: OpenAL: All available devices: 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "d:/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx"... ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res' ~ Valid arguments: integer value in range [64,2048] [d:/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... ! Unknown command: [d:/anomaly 1.5.0\appdata\user.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is OpenAL Soft * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M * GPU driver: 26.21.14.4614 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 4040 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1) * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 4096K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'models\lfo_black_soft_lens_weapons' ! Version conflict in shader 'models\lfo_glass_lens_weapons' * distortion: used, dev(30),need(14) * color_mapping: used, dev(30),need(14) * SSample: 1920x1080 compiling shader postprocess compiling shader postprocess_d compiling shader postprocess_cm_pre * SSample: enabled compiling shader particle_distort compiling shader particle compiling shader particle compiling shader simple_color compiling shader portal compiling shader editor * loading script _G.script * loading script class_registrator.script * loading script ui_main_menu.script * loading script smart_terrain.script * loading script se_level_changer.script * loading script se_actor.script * loading script se_stalker.script * loading script se_heli.script * loading script se_zones.script * loading script se_item.script * loading script se_smart_cover.script * loading script se_car.script * loading script se_artefact.script * loading script se_monster.script * loading script sim_squad_scripted.script * loading script ui_options.script * loading script txr_utils.script * loading script alun_utils.script * loading script utils.script * loading script axr_main.script * loading script game_registrator.script compiling shader sky2 compiling shader sky2 compiling shader clouds compiling shader clouds * [x-ray]: Starting Main Loop Starting engine... compiling shader hud_font intro_start intro_logo intro_delete ::update_logo_intro * loading script xrs_dyn_music.script * loading script xrs_debug_tools.script * loading script debug_cmd_list.script * loading script db.script * loading script actor_proxy.script * loading script axr_keybind.script * [x-ray]: Full Memory Stats * [win32]: free[137438298204 K], reserved[60984 K], committed[594220 K] * [ D3D ]: textures[16 K] * [x-ray]: process heap[199331 K] * [x-ray]: economy: strings[27202 K], smem[0 K] * loading script ui_load_dialog.script * loading script ui_mm_faction_select.script * loading script ui_item.script * loading script itms_manager.script * loading script warfare_options.script * 0.0 : [ 55] $null * 0.0 : [ 2] $user$cmap0 * 0.0 : [ 2] $user$cmap1 * 0.0 : [ 3] $user$distort * 0.0 : [ 6] $user$rendertarget * 0.0 : [ 5] $user$rendertarget_color_map * 0.0 : [ 1] $user$sky0 * 0.0 : [ 1] $user$sky1 * 0.0 : [ 1] $user$tonemap * 0.0 : [ 1] $user$viewport2 * 0.0 : [ 1] act\act_controller_hit1 * 0.0 : [ 1] amik\anomaly\electric_radial * 0.0 : [ 1] amik\explosions\anim_dirtexp_3 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_0 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_1 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\boom_2 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\decal_concrete * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explo_end * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_flash_atlas * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl * 0.0 : [ 1] amik\explosions\explosion_smoke03 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\final_expl * 0.0 : [ 1] amik\explosions\ring_grey * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke128_3w * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke2 * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_cannon * 0.0 : [ 1] amik\explosions\smoke_white_tiled3 * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\962e6155 * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\blood * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\blood\m * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim * 0.0 : [ 1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt * 0.0 : [ 1] amik\nature\list * 0.0 : [ 1] amik\nature\stonedebris1 * 0.0 : [ 1] amik\nature\wood_part * 0.0 : [ 1] amik\static\gas_light\flame_zippo * 0.0 : [ 1] amik\weapons\00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\12x70 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\6ways2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\9x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle6ways1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\btr\muzzle6ways2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_4_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_5 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_6 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\dtk_8 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\flameshoot_5 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\mg42out * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trace_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flame\trail * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_02 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_04 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\flash_05 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\357mag * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\45 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\50_ae * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\5x7x28 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\6x5x50 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x62x54 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x7x57 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\7x92x57 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_2 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x18_3 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\grishik\9x39 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\mg42out * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_12x70 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak * 0.0 : [ 1] amik\weapons\shells_ak_01 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_0 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\smokeshoot_1 * 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace * 0.0 : [ 1] amik\weapons\trace_01 * 0.0 : [ 1] fozest\fire_spark_04 * 0.0 : [ 1] fozest\small_fire_looped10x4 * 0.0 : [ 1] fozest\small_fire_looped10x4_dist * 0.0 : [ 1] fozest\smoke02 * 0.0 : [ 1] fx\fx_flare1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradien2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_gradient_02 * 0.0 : [ 1] fx\fx_lightning * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_full_clear * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_full_cloudy * 0.0 : [ 1] fx\fx_moon_full_verycloudy * 0.0 : [ 1] fx\fx_rain * 0.0 : [ 1] fx\fx_rainsplash1 * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun2 * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_cloudy_dark * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_fog * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_fog3 * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_gradient_day_clear * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_halo * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_morning * 0.0 : [ 1] fx\fx_sun_rise * 0.0 : [ 1] fx\fx_sunset * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient * 0.0 : [ 1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge * 0.0 : [ 1] fx\fx_volumefog1 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\dist\distortion_default * 0.0 : [ 1] ghost_particles\eft_style\eft_flame * 0.0 : [ 1] ghost_particles\eft_style\empty * 0.0 : [ 1] ghost_particles\eft_style\f4_sparks * 0.0 : [ 1] ghost_particles\eft_style\smoke01 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\eft_style\smoke02 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\glow\glow01 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\shells\r_pop\12ga * 0.0 : [ 1] ghost_particles\shells\r_pop\545x39 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\shells\r_pop\9x19 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\shells\r_pop\9x39 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\shells\shell_762x39 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\shells\shell_9x18 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\smoke\generic_smoke_white_00 * 0.0 : [ 1] ghost_particles\smoke\smoke_loop_5x5 * 0.0 : [ 1] glow\glow_04 * 0.0 : [ 1] glow\glow_blue * 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1 * 0.0 : [ 1] glow\glow_fire1_soc * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange2 * 0.0 : [ 1] glow\glow_orange_bright * 0.0 : [ 1] glow\glow_rays * 0.0 : [ 1] glow\glow_white * 0.0 : [ 1] glow\glow_yellow * 0.0 : [ 1] new_pfx\explosions\eplosion04_dxt5 * 0.0 : [ 1] new_pfx\smoke_animated_2 * 0.0 : [ 1] new_pfx\wblood_4 * 0.0 : [ 1] new_pfx\wblood_6 * 0.0 : [ 1] pfx\gunparts * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-explosion-02a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-fire01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ani-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_16 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_17 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_18 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_19 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_21 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_23 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_2_green * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_5 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_88 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_anomaly_9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bloodsplash2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_blurry_cloud * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_brick * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_bubble_water * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_cc_lightings * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretedebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_concretepuffs_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist2inv * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist7 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist8 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist9 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_lens_base * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_dist_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distort_anomaly * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_distortion * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_electrostatic * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_expl_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flame_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flamefx_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_05 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_07 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_flash_08 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_g-smoke-01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gologramma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_gradient1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_leaves_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_light4 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lighting_stancia_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_lightning_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_ligth_6 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_plasma * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_rain * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_rez_electra2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_rez_electra3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_green * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_pisto1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_shells_pistol * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_skinsplash1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_a * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_b * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_c * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_f * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_g * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_n * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_o * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_o2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_o3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smoke_p * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_smokepuffs2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spark_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_sparks2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_specks_poison * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_spikey_star * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash3 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_splash_02 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_step_blood * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_stonedebris2 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_synus * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_teleport * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_test_textures * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehglassdebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_water_wave * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips1 * 0.0 : [ 1] pfx\pfx_woodchips3 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\12ga * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\45acp * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\545x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\556x45 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x51 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\762x54 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x18 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x19 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\9x39 * 0.0 : [ 1] pfx\r_pop\shells\fake_shells * 0.0 : [ 1] pfx\snowo * 0.0 : [ 1] prop\prop_fake_bed_fireplace * 0.0 : [ 1] prop\prop_provod_02 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\explosions\explosion_smoke01 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\explosions\final_expl * 0.0 : [ 1] shoker_mod\explosions\firesmokeparticle * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_ak_shells_1 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_shells1 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_shells2 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_shells3 * 0.0 : [ 1] shoker_mod\pfx\pfx_smoke_1 * 0.0 : [ 1] sky\af1_foggy\05-00 * 0.0 : [ 1] sky\af1_foggy\05-00#small * 0.0 : [ 6] sky\af1_foggy\06-00 * 0.0 : [ 6] sky\af1_foggy\06-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af1_foggy\08-00 * 0.0 : [ 2] sky\af1_foggy\08-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af1_foggy\09-00 * 0.0 : [ 1] sky\af1_foggy\09-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af1_foggy\11-00 * 0.0 : [ 1] sky\af1_foggy\11-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af1_foggy\13-00 * 0.0 : [ 2] sky\af1_foggy\13-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af1_foggy\15-00 * 0.0 : [ 3] sky\af1_foggy\15-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af1_foggy\17-00 * 0.0 : [ 2] sky\af1_foggy\17-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\04-30 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\04-30#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_clear\05-00 * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_clear\05-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\06-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\06-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\07-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\07-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\08-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\08-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\09-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\09-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\10-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\10-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\11-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\11-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\12-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\12-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\13-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\13-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\14-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\14-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\15-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\15-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\16-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\16-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\17-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\17-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\18-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\18-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\19-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\19-00#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_a_clear\20-00 * 0.0 : [ 6] sky\af3_a_clear\20-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\20-30 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\20-30#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\21-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_clear\21-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_a_cloudy\05-00 * 0.0 : [ 3] sky\af3_a_cloudy\05-00#small * 0.0 : [ 4] sky\af3_a_cloudy\06-00 * 0.0 : [ 4] sky\af3_a_cloudy\06-00#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_a_cloudy\07-00 * 0.0 : [ 6] sky\af3_a_cloudy\07-00#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\08-00 * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\08-00#small * 0.0 : [ 16] sky\af3_a_cloudy\09-00 * 0.0 : [ 16] sky\af3_a_cloudy\09-00#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\10-00 * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\10-00#small * 0.0 : [ 9] sky\af3_a_cloudy\11-00 * 0.0 : [ 9] sky\af3_a_cloudy\11-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_cloudy\12-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_cloudy\12-00#small * 0.0 : [ 9] sky\af3_a_cloudy\13-00 * 0.0 : [ 9] sky\af3_a_cloudy\13-00#small * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_cloudy\14-00 * 0.0 : [ 5] sky\af3_a_cloudy\14-00#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\15-00 * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\15-00#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\16-00 * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\16-00#small * 0.0 : [ 9] sky\af3_a_cloudy\17-00 * 0.0 : [ 9] sky\af3_a_cloudy\17-00#small * 0.0 : [ 11] sky\af3_a_cloudy\18-00 * 0.0 : [ 11] sky\af3_a_cloudy\18-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_a_cloudy\19-00 * 0.0 : [ 3] sky\af3_a_cloudy\19-00#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\20-00 * 0.0 : [ 7] sky\af3_a_cloudy\20-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\05-30 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\05-30#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\06-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\07-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\08-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\08-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\09-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\09-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\10-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\10-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\11-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\11-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_a_partly\13-00 * 0.0 : [ 3] sky\af3_a_partly\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\14-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\16-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\16-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\17-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\18-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\19-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\19-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_a_partly\20-00 * 0.0 : [ 2] sky\af3_a_partly\20-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\20-30 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\20-30#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\21-30 * 0.0 : [ 1] sky\af3_a_partly\21-30#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_blowout\blowout1 * 0.0 : [ 6] sky\af3_blowout\blowout1#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout1_1 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout1_1#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout2_night#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout3 * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout3#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout3_2 * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout3_2#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3 * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night * 0.0 : [ 2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout3_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1 * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout4_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout5_night#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi#small * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night * 0.0 : [ 7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6 * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6_night * 0.0 : [ 1] sky\af3_blowout\blowout6_night#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout7 * 0.0 : [ 3] sky\af3_blowout\blowout7#small * 0.0 : [ 4] sky\af3_blowout\blowout7_night * 0.0 : [ 4] sky\af3_blowout\blowout7_night#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_foggy\07-00 * 0.0 : [ 6] sky\af3_foggy\07-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_foggy\09-00 * 0.0 : [ 2] sky\af3_foggy\09-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_foggy\10-00 * 0.0 : [ 3] sky\af3_foggy\10-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\11-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\11-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\12-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\12-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\13-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\14-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\15-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\15-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\16-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\16-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\17-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\18-00#small * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\20-00 * 0.0 : [ 1] sky\af3_foggy\20-00#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_rainy\07-00 * 0.0 : [ 6] sky\af3_rainy\07-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_rainy\09-00_19-00 * 0.0 : [ 3] sky\af3_rainy\09-00_19-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_rainy\13-00 * 0.0 : [ 3] sky\af3_rainy\13-00#small * 0.0 : [ 3] sky\af3_rainy\15-00 * 0.0 : [ 3] sky\af3_rainy\15-00#small * 0.0 : [ 2] sky\af3_rainy\16-00 * 0.0 : [ 2] sky\af3_rainy\16-00#small * 0.0 : [ 6] sky\af3_rainy\20-00 * 0.0 : [ 6] sky\af3_rainy\20-00#small * 0.0 : [ 5] sky\sky_oblaka * 0.0 : [ 34] sky\skygod_night\cloudy_00-00 * 0.0 : [ 34] sky\skygod_night\cloudy_00-00#small * 0.0 : [ 56] sky\skygod_night\foggy_00-00 * 0.0 : [ 56] sky\skygod_night\foggy_00-00#small * 0.0 : [ 38] sky\swtc_clear\00-00-fm * 0.0 : [ 38] sky\swtc_clear\00-00-fm#small * 0.0 : [ 26] sky\swtc_clear\01-00-fm * 0.0 : [ 26] sky\swtc_clear\01-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\02-00-fm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\02-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\03-00-fm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\03-00-fm#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\04-00-fm * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\04-00-fm#small * 0.0 : [ 3] sky\swtc_clear\05-00 * 0.0 : [ 3] sky\swtc_clear\05-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\06-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\06-30 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\06-30#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\07-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\08-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\08-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\09-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\09-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\10-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\10-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\11-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\11-00#small * 0.0 : [ 4] sky\swtc_clear\12-00 * 0.0 : [ 4] sky\swtc_clear\12-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\13-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\13-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\14-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\14-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\15-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\15-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\16-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\16-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\17-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\17-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\18-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\18-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\19-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\19-00#small * 0.0 : [ 3] sky\swtc_clear\20-00 * 0.0 : [ 3] sky\swtc_clear\20-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\20-30 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\20-30#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\21-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear\21-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\22-00-fm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\22-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\23-00-fm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear\23-00-fm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\00-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\00-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\01-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\01-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\02-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\02-00#small * 0.0 : [ 15] sky\swtc_clear_alt\03-00 * 0.0 : [ 15] sky\swtc_clear_alt\03-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\04-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\04-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\04-30 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\04-30#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear_alt\05-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear_alt\05-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\06-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\06-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\07-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\07-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\08-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\08-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\09-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\09-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\10-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\10-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\11-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\11-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\12-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\12-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\13-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\13-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\14-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\14-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear_alt\15-00 * 0.0 : [ 2] sky\swtc_clear_alt\15-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\17-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\17-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\18-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\18-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\19-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\19-00#small * 0.0 : [ 3] sky\swtc_clear_alt\20-00 * 0.0 : [ 3] sky\swtc_clear_alt\20-00#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\21-00 * 0.0 : [ 1] sky\swtc_clear_alt\21-00#small * 0.0 : [ 3] sky\swtc_clear_alt\23-00 * 0.0 : [ 3] sky\swtc_clear_alt\23-00#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_cloudy_light\06-00-cloudy-dark * 0.0 : [ 2] sky\swtc_cloudy_light\06-00-cloudy-dark#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_cloudy_light\21-00-cloudy-light * 0.0 : [ 1] sky\swtc_cloudy_light\21-00-cloudy-light#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_dark\05-00-storm * 0.0 : [ 2] sky\swtc_dark\05-00-storm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\06-00-cloudy-dark * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\06-00-cloudy-dark#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\07-00-cloudy-light-rain * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\07-00-cloudy-light-rain#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\09-00-cloudy-dark-rain * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\09-00-cloudy-dark-rain#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\10-00-cloudy-light-rain * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\10-00-cloudy-light-rain#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\11-00-storm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\11-00-storm#small * 0.0 : [ 3] sky\swtc_dark\13-00-cloudy-dark * 0.0 : [ 3] sky\swtc_dark\13-00-cloudy-dark#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\15-00-storm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\15-00-storm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\16-00-storm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\16-00-storm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\17-00-storm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\17-00-storm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\18-00-cloudy-light-rain * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\18-00-cloudy-light-rain#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_dark\19-00-storm * 0.0 : [ 2] sky\swtc_dark\19-00-storm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\19-30-storm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\19-30-storm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\20-00-storm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_dark\20-00-storm#small * 0.0 : [ 3] sky\swtc_storm\08-00-storm * 0.0 : [ 3] sky\swtc_storm\08-00-storm#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_storm\09-00-storm * 0.0 : [ 2] sky\swtc_storm\09-00-storm#small * 0.0 : [ 5] sky\swtc_storm\10-00-storm * 0.0 : [ 5] sky\swtc_storm\10-00-storm#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_storm\12-00-storm * 0.0 : [ 2] sky\swtc_storm\12-00-storm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_storm\14-00-storm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_storm\14-00-storm#small * 0.0 : [ 2] sky\swtc_storm\15-00-storm * 0.0 : [ 2] sky\swtc_storm\15-00-storm#small * 0.0 : [ 1] sky\swtc_storm\20-00-storm * 0.0 : [ 1] sky\swtc_storm\20-00-storm#small * 0.0 : [ 1] ui\ui_actor_sleep_screen * 0.0 : [ 1] ui\ui_options_sliders * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_1_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_blood_drop_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_asfalt_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_brick_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_concrete_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass01 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass02 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass03 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_glass04 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_ground_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thik_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_metall_thin_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_2 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_3 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_4 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_5 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_6 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_7 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_8 * 0.0 : [ 1] wm\wm_bullet_wood_9 * 0.0 : [ 1] wm\wm_grenade * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_dead * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_blood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_metal * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_horiz_ston * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood1 * 0.0 : [ 1] wm\wm_knife_wood2 * 8.1 : [ 1] ui\ui_magnifier2 * 9.5 : [ 1] ui\moty2018 * 16.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_01 * 16.1 : [ 1] ui\ui_grid * 32.1 : [ 1] ui\ui_font_arial_14_1600_cent * 33.0 : [ 1] ui\ui_ani_cursor * 42.8 : [ 4] fx\fx_noise2 * 64.1 : [ 1] ui\ui_actor_portrets_special * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_console_02 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_hud_02 * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_16_1600_cent * 64.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_18_1600_cent * 128.1 : [ 1] ui\new_game\ui_new_game_factions * 128.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_19_1600_cent * 128.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_22_1600_cent * 128.1 : [ 1] ui\ui_font_letter_25_1600_cent * 160.1 : [ 1] ui\ui_actor_portrets_mlr * 256.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_32_1600_cent * 353.4 : [ 1] ui\ui_noise * 512.1 : [ 1] ui\ui_font_graff_50_1600_cent * 1024.1 : [ 1] ui\new_game\ui_new_game_back_t * 1024.1 : [ 1] ui\new_game\ui_new_game_main * 1024.1 : [ 1] ui\new_game\ui_new_game_maps_1 * 1024.1 : [ 1] ui\new_game\ui_new_game_popup * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_background * 1024.1 : [ 1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu * 1024.1 : [ 1] ui\ui_common * 2048.1 : [ 1] ui\ui_actor_hint_wnd * 2048.1 : [ 1] ui\ui_actor_main_menu * 4096.1 : [ 1] ui\ui_actor_main_menu_one * 4096.1 : [ 1] ui\ui_actor_portrets * 4096.1 : [ 1] ui\ui_options * 32768.1 : [ 1] ui\ui_icon_equipment compiling shader model_def_hq compiling shader model_def_hq_4 compiling shader model_def_lq compiling shader model_def_lq_4 compiling shader add_point compiling shader model_def_point_4 compiling shader add_spot compiling shader model_def_spot_4 compiling shader model_shadow compiling shader model_def_shadow_4 "d:\anomaly 1.5.0\bin\anomalydx8avx.exe" -smap4096 -smap2048 -dbg * phase time: 0 ms * phase cmem: 297612 K * [x-ray]: Prefetching Data Loading objects... compiling shader model_def_hq_0 compiling shader model_def_lq_0 compiling shader model_def_point_0 compiling shader model_def_spot_0 compiling shader model_def_shadow_0 compiling shader model_env_hq compiling shader model_env_hq_0 compiling shader model_env_lq compiling shader model_env_lq_0 compiling shader model_def_hq_1 compiling shader model_def_lq_1 compiling shader model_def_point_1 compiling shader model_def_spot_1 compiling shader model_def_shadow_1 compiling shader model_env_hq_1 compiling shader model_env_lq_1 compiling shader simple compiling shader model_def_lqs_0 compiling shader model_env_hq_2 compiling shader model_env_lq_2 compiling shader model_def_point_2 compiling shader model_def_spot_2 compiling shader model_def_shadow_2 Loading models... CResourceManager::DeferredUpload -> START, size = 847 TextureLoading -> thread 1 started! TextureLoading -> thread 2 started! TextureLoading -> thread 3 started! TextureLoading -> thread 4 started! TextureLoading -> thread 4 finished! TextureLoading -> thread 1 finished! TextureLoading -> thread 3 finished! TextureLoading -> thread 2 finished! texture loading time: 1988 * [x-ray]: Prefetched Data * [prefetch] time: 2691 ms * [prefetch] memory: 917894Kb * loading script _G.script * loading script class_registrator.script * loading script ui_main_menu.script * loading script smart_terrain.script * loading script se_level_changer.script * loading script se_actor.script * loading script se_stalker.script * loading script se_heli.script * loading script se_zones.script * loading script se_item.script * loading script se_smart_cover.script * loading script se_car.script * loading script se_artefact.script * loading script se_monster.script * loading script sim_squad_scripted.script * loading script ui_options.script * loading script txr_utils.script * loading script alun_utils.script * loading script utils.script * loading script axr_main.script * loading script game_registrator.script S.T.A.L.K.E.R. Anomaly version 1.5.0 Beta 3.0 Update 4 using marshal library * loading script _g.script * loading script actor_backpack.script * loading script actor_menu.script * loading script actor_menu_inventory.script * loading script actor_proxy.script * loading script ai_stalker.script * loading script alife_storage_manager.script * loading script artefact_degradation.script * loading script autosave_on_interval.script * loading script axr_beh.script * loading script axr_companions.script * loading script xr_effects.script * loading script axr_keybind.script * loading script axr_fight_from_cover.script * loading script axr_npc_vs_box.script * loading script axr_npc_vs_heli.script * loading script axr_overheat.script * loading script axr_radio_in_heli.script * loading script axr_stalker_panic.script * loading script axr_task_manager.script * loading script axr_trade_manager.script * loading script xr_conditions.script * loading script axr_turn_on_campfire.script * loading script azazel_mode.script * loading script warfare.script * loading script bind_anomaly_field.script * loading script bind_anomaly_zone.script * loading script bind_artefact.script * loading script bind_awr.script * loading script bind_camp.script * loading script bind_campfire.script * loading script bind_car.script * loading script bind_container.script * loading script bind_crow.script * loading script bind_device.script * loading script bind_door_labx8.script * loading script bind_dynamo_hand.script * loading script bind_faction.script * loading script bind_heli.script * loading script bind_item.script * loading script bind_level_changer.script * loading script bind_monster.script * loading script bind_physic_object.script * loading script bind_red_forest_bridge.script * loading script bind_restrictor.script * loading script bind_signal_light.script * loading script bind_smart_cover.script * loading script bind_smart_terrain.script * loading script bind_stalker.script * loading script bind_stalker_ext.script * loading script bind_tent.script * loading script bind_trader.script * loading script campfire_manager.script * loading script closecaption.script * loading script combat_restrictor.script * loading script cover_manager.script * loading script db.script * loading script db2.script * loading script dds_cacher.script * loading script death_manager.script * loading script debug_cmd_list.script * loading script dialog_manager.script * loading script dialogs.script * loading script dialogs_agr_u.script * loading script task_functor.script * loading script task_status_functor.script * loading script dialogs_axr_companion.script * loading script dialogs_bar.script * loading script dialogs_darkvalley.script * loading script dialogs_devushka.script * loading script dialogs_escape.script * loading script dialogs_jupiter.script * loading script dialogs_lostzone.script * loading script dialogs_marsh.script * loading script dialogs_mlr.script * loading script dialogs_pripyat.script * loading script dialogs_warlab.script * loading script dialogs_yantar.script * loading script dialogs_zaton.script * loading script difficulty_manager.script * loading script dxr_achievements.script * loading script dxr_encyclopedia.script * loading script dxr_scopes.script * loading script dxr_statistics.script * loading script dynamic_news_helper.script * loading script dynamic_news_manager.script * loading script faction_expansions.script * loading script fast_travel.script * loading script game_relations.script * loading script global_position.script * loading script guide_job.script * loading script gulag_general.script * loading script gwr_worldweapon_binder.script * loading script heli_alife.script * loading script heli_alife_warfare.script * loading script heli_combat.script * loading script heli_fire.script * loading script heli_fly.script * loading script heli_look.script * loading script heli_move.script * loading script heli_snd.script * loading script xr_sound.script * loading script info_portions.script * loading script inventory_upgrades.script * loading script ironman_manager.script * loading script itms_disassembly.script * loading script itms_manager.script * loading script ka_dialog.script * loading script ka_travel.script * loading script ka_travel_dialog.script * loading script knife_manager.script * loading script lanforse_extra.script * loading script level_input.script * loading script level_targets.script * loading script level_weathers.script * loading script loadscreen.script * loading script logic_enforcer.script * loading script lua_ext.script * loading script m_mines.script * loading script medic_effects.script * loading script memusage.script * loading script mlr_utils.script * loading script mob_camp.script * loading script mob_combat.script * loading script mob_death.script * loading script mob_home.script * loading script mob_jump.script * loading script mob_remark.script * loading script mob_sound.script * loading script mob_state_mgr.script * loading script mob_trade.script * loading script mob_trader.script * loading script mob_walker.script * loading script modules.script * loading script xr_walker.script * loading script xr_remark.script * loading script xr_cover.script * loading script xr_sleeper.script * loading script xr_camper.script * loading script xr_combat.script * loading script xr_death.script * loading script xr_hit.script * loading script xr_combat_ignore.script * loading script xr_combat_zombied.script * loading script xr_patrol.script * loading script xr_smartcover.script * loading script xr_companion.script * loading script xr_animpoint.script * loading script xr_reach_task.script * loading script ph_car.script * loading script ph_door.script * loading script ph_idle.script * loading script ph_hit.script * loading script ph_on_hit.script * loading script ph_button.script * loading script ph_code.script * loading script ph_death.script * loading script ph_minigun.script * loading script ph_oscillate.script * loading script ph_sound.script * loading script sr_no_weapon.script * loading script sr_teleport.script * loading script sr_idle.script * loading script sr_light.script * loading script sr_timer.script * loading script sr_psy_antenna.script * loading script sr_postprocess.script * loading script sr_particle.script * loading script sr_cutscene.script * loading script sr_monster.script * loading script sr_crow_spawner.script * loading script sr_silence.script * loading script sr_deimos.script * loading script xr_campfire_point.script * loading script xr_meet.script * loading script xr_actions_id.script * loading script xr_wounded.script * loading script xr_danger.script * loading script xr_abuse.script * loading script xr_gather_items.script * loading script xr_help_wounded.script * loading script xr_corpse_detection.script * loading script rx_ff.script * loading script xrs_facer.script * loading script xrs_kill_wounded.script * loading script move_mgr.script * loading script news_manager.script * loading script npc_death_sound.script * loading script ogse_wpn_explode_fx.script * loading script pda.script * loading script pda_actor.script * loading script pda_backpack_travel.script * loading script pda_flagger.script * loading script pda_smart_terrain_warfare.script * loading script ph_appforce.script * loading script phantom_manager.script * loading script post_combat_idle.script * loading script psi_storm_manager.script * loading script ranks.script * loading script release_body_manager.script * loading script release_item_manager.script * loading script restrictor_manager.script * loading script rx_utils.script * loading script safe_release_manager.script * loading script savegame_conditions.script * loading script savegame_timer.script * loading script se_new_attachable_item.script * loading script sim_board.script * loading script sim_squad_warfare.script * loading script simulation_objects.script * loading script slot_hud.script * loading script smart_covers.script * loading script smart_covers_combat_front.script * loading script smart_covers_loophole_crouch_front_left.script * loading script smart_covers_loophole_crouch_front.script * loading script smart_covers_loophole_crouch_front_right.script * loading script smart_covers_loophole_stand_front_left.script * loading script smart_covers_loophole_stand_front_right.script * loading script smart_covers_combat_prone.script * loading script smart_covers_loophole_prone.script * loading script smart_covers_animpoint_stay_wall.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_wall.script * loading script smart_covers_animpoint_stay_table.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_table.script * loading script smart_covers_animpoint_sit_high.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_high.script * loading script smart_covers_animpoint_sit_normal.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_normal.script * loading script smart_covers_animpoint_sit_low.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_low.script * loading script smart_covers_animpoint_sit.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit.script * loading script smart_covers_animpoint_sit_ass.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_ass.script * loading script smart_covers_animpoint_sit_knee.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_knee.script * loading script smart_covers_animpoint_stay_ohrana.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_ohrana.script * loading script smart_covers_animpoint_stay_bar.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_bar.script * loading script smart_covers_animpoint_sit_wait.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_wait.script * loading script smart_covers_animpoint_stay_wait.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_wait.script * loading script smart_covers_animpoint_pri_a15.script * loading script smart_covers_loophole_animpoint_pri_a15.script * loading script smart_covers_anim_pri_a22.script * loading script smart_covers_loophole_anim_pri_a22.script * loading script smart_covers_combat.script * loading script smart_covers_cover_lesnik.script * loading script smart_covers_cover_loophole_lead_forester_idle_talk.script * loading script smart_covers_loophole_crouch_back.script * loading script smart_covers_loophole_crouch_left.script * loading script smart_covers_loophole_crouch_right.script * loading script smart_covers_loophole_lead_forester_idle.script * loading script smart_covers_loophole_lead_forester_talk.script * loading script smart_covers_loophole_lesnik.script * loading script smart_covers_loophole_stand_back.script * loading script smart_covers_loophole_stand_left.script * loading script smart_covers_loophole_stand_right.script * loading script smart_terrain_warfare.script * loading script sound_manager.script * loading script sound_theme.script * loading script spawn_nimble_items.script * loading script sr_camp.script * loading script stalker_generic.script * loading script state_lib.script * loading script state_lib_animpoint.script * loading script state_mgr_scenario.script * loading script state_mgr_pri_a15.script * loading script state_mgr.script * loading script state_mgr_animation.script * loading script state_mgr_animation_list.script * loading script state_mgr_animation_list_animpoint.script * loading script state_mgr_animstate.script * loading script state_mgr_animstate_list.script * loading script state_mgr_animstate_list_animpoint.script * loading script state_mgr_bodystate.script * loading script state_mgr_direction.script * loading script state_mgr_goap.script * loading script state_mgr_mental.script * loading script state_mgr_movement.script * loading script state_mgr_smartcover.script * loading script state_mgr_weapon.script * loading script story_objects.script * loading script stpk_utils.script * loading script suppressor_hotkey.script * loading script surge_manager.script * loading script task_manager.script * loading script task_objects.script * loading script tasks_agent_rescue.script * loading script tasks_anomaly_scanner.script * loading script tasks_assault.script * loading script tasks_bounty.script * loading script tasks_clear_map.script * loading script tasks_defense.script * loading script tasks_delivery.script * loading script tasks_dominance.script * loading script tasks_faction_control.script * loading script tasks_fate.script * loading script tasks_fetch.script * loading script tasks_measure.script * loading script tasks_multifetch.script * loading script tasks_pump_station_defense.script * loading script tasks_recover_mutant_data.script * loading script tasks_smart_control.script * loading script tasks_stash.script * loading script tasks_top_10.script * loading script tasks_veh_destroy.script * loading script trade_manager.script * loading script trans_outfit.script * loading script treasure_manager.script * loading script txr_actor_effects.script stack trace: [error][ 3] : System nie może odnaleźć określonej ścieżki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 8 godzin temu, kanon1022 napisał: Witam nie mogę odpalić tego moda , pojawia się tylko pierwszy ekran uruchomienia jakiś konfiguracyjny i tyle dalej nie idzie wczytać gry. Pobierz z torrenta. Jak pobierzesz to będziesz miał 4 pliki do rozpakowania. Utwórz na pulpicie nowy folder, rozpakuj to co pobrałeś z torrenta i wszystko wrzucaj do tego nowego folderu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 @kanon1022 nadal źle instalujesz. Brakuje tekstur. Odznacz też w opcjach menu startowego Support for AVX CPU, bo wybuchnie ci lapek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 @Anton Gorodecki Mogę grać ruszyło , ale mam po polsku część po angielsku tak ma być . Pierwszą grę instalowałem z torrenta ,gra się odpalała i były różne języki w grze ale był spawner. Drugi raz pobrałem z pierwszego posta tylko nie z torrenta gry nie mogłem odpalić , dopiero jak wypakowałem grę to odpaliła , ale nie ma spawnera , i też są różne języki ang i pol , sidor po angielsku. Nie znam angielskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 36 minut temu, kanon1022 napisał: @Anton Gorodecki Mogę grać ruszyło , ale mam po polsku część po angielsku tak ma być.... i też są różne języki ang i pol , sidor po angielsku. Nie znam angielskiego. A widział co instaluje? Jak byk jest napisane, że wersja testowa, nieukończona. Sporo rzeczy nieprzetłumaczone. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 @tom3kb Wielkie dzięki , którą wersję instalacji polecasz , z torrenta czy pobierać po kolei plik po pliku. Druga opcja jest więcej przetłumaczona , menu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 @kanon1022 ale to nie powinno być różnicy czy pobierasz z torrenta czy z jakiegoś innego hostingu, kwestia kto co lubi. Ja np z torrentów nie korzystam. Jak jest jakaś wersja x.yz to i tu jest to samo. No chyba, że widać, że to różne wersje, w takim wypadku ja bym zawsze pobierał najnowszą, połataną. Akurat w Anomaly jeszcze nie grałem bo czekam na pełne spolszczenie bo nie chcę sobie psuć wrażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 @tom3kb Są trochę inne jedna jest więcej spolszczona np. menu , dopisałem -dbg jak to włączyć , w jednej jest spawner w plikach z hostingu nie ma albo nie umiem włączyć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.