Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Gra z fixem się włączyła, spolszczenie działa w menu. Ale nie mogę się do gry włączyć bo wysypuje taki błąd. Miał ktoś coś podobnego? Wiecie jak to naprawić? Zmiana grafiki nie pomaga, szukałem w necie to nikt na redditach nie znalazł (a przynajmniej ja nie znalazłem) rozwiązania.

EDIT:

Włączenie gry jako administrator też nie

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : 
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 1028
[error]Description   : invalid parameter
 

stack trace:

 

Edytowane przez Mokebe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczącej samego moda i co się w nim dzieje, co stało się z porucznikiem Szulgą i jego oddziałem?
Z tego co pamiętam, to jakiś npc mówił, że stracili pozycję w Janowie, ale wszyscy zostali zabici?
W ogóle Powinność w tej pięknej modyfikacji wygląda na praktycznie upadłą frakcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Grim Reaper napisał:

Mam pytanie dotyczącej samego moda i co się w nim dzieje, co stało się z porucznikiem Szulgą i jego oddziałem?
Z tego co pamiętam, to jakiś npc mówił, że stracili pozycję w Janowie, ale wszyscy zostali zabici?
W ogóle Powinność w tej pięknej modyfikacji wygląda na praktycznie upadłą frakcje.

Szulga jest w janowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Monolithalian Szulga nie jest w Janowie. Z tego, co można dowiedzieć się od przywódcy wolności, Lokiego. @Grim Reaper, fragment dialogu z Lokim w spoilerze w luźnym tłumaczeniu:
 

Spoiler

- A co się stało z powinnościowcami, którzy tutaj stacjonowali? Gdzie są teraz?

- To nie jest łatwe pytanie. Nie tak dawno temu, stalker o imieniu Aleksander pojawił się i pomógł znacząco tutejszym ludziom - człowiek ten zrobił wiele dobrych rzeczy. Dzięki niemu, każdy utrzymywał roztropny balans na stacji. Napięcia na tle frakcji w budynku nawet zaczęły opadać. To jest, dopóki monolit nie wychylił łba znad ziemi i zaczął spoglądać w naszym kierunku.

- Co się stało potem?

- Cóż, pułkownik Szulga - dowódca powinnościowców którzy tutaj byli - zdecydował, że nie będzie miał zamiaru znowu znosić sekciarzy przemierzających swobodnie Zonę. Zabrał tak wielu ludzi, jak tylko mógł, powiedział "Nie martw się, wrócimy na czas picia" i wymaszerował prosto do Prypeci. Mózgozwęglacz reaktywował się niedługo po tym i... więcej ich nie widzieliśmy.

- Czy poświęcenie było tego warte?

- ...Nie. Mając na uwadze ryzyko wpuszczenia ich wszystkich te lata temu... teraz pewnie piją obok wypranych i chodzących trupów.

 

Edytowane przez stalker1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Monolithalian Ja miałem tak samo, udało mi się z nim pogadać w taki sposób, że zrobiłem sobie quicksave przed próbą rozmowy z nim. W przypadku doktorka jest tak, że on zawsze tam siedzi, ale po zrobieniu quicksave przed nim i wczytaniu go doktor będzie stał na nogach i przez chwilkę będziesz miał możliwość pogadania z nim, musisz się niestety wstrzelić w moment i patrzeć, w którym miejscu pojawia ci się napis odnośnie rozpoczęcia rozmowy, jak już to wyczaisz to jak wczyta ci się gra szybko "celujesz w to miejsce myszką i klikasz przycisk, żeby rozpocząć rozmowę a potem radzę cały czas klikać szybko 1 żeby jak najszybciej przeskoczyć wszystkie dialogi i zakończyć rozmowę. O czym gadali to sobie zobaczysz potem w PDA, a z doktorkiem już od dawna jest jakiś problem, podobno to naprawili, ale Ty teraz opisujesz ten błąd, a ja widziałem ostatnio taką samą sytuację na streamie z Anomaly więc chyba jednak nie udało im się tego naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey. Chciałem podmienić dźwięk z tłumikiem mojego Fav SR25 na ten z TAZ 2.0. Tu pojawił się mały zgrzyt, bo w Anomaly po rozpakowaniu plików .db nie ma dźwięków do Sr25 ani pliku config.ltx dla tej broni - używa on dźwięków m16. Ten z kolei nie ma dźwięku z tłumikiem w m16 sounds. Pogubiłem się w tym nieco. Może ktoś bawił się w port broni z TAZ 2.0 do Anomaly...? Najbardziej zależy mi właśnie na SR25 i MK14 EBR...Ten 2 ma w Anomaly naprawdę słaby wygląd odbiegający od reszty broni moim zdaniem. Jeśli komuś nie przypadł do gustu Barrett m98b polecam mój mały addon z MODDB: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons/barrett-m98-bravo-new-model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.05.2020 o 18:05, Szczepan9205 napisał:

@Monolithalian Ja miałem tak samo, udało mi się z nim pogadać w taki sposób, że zrobiłem sobie quicksave przed próbą rozmowy z nim. W przypadku doktorka jest tak, że on zawsze tam siedzi, ale po zrobieniu quicksave przed nim i wczytaniu go doktor będzie stał na nogach i przez chwilkę będziesz miał możliwość pogadania z nim, musisz się niestety wstrzelić w moment i patrzeć, w którym miejscu pojawia ci się napis odnośnie rozpoczęcia rozmowy, jak już to wyczaisz to jak wczyta ci się gra szybko "celujesz w to miejsce myszką i klikasz przycisk, żeby rozpocząć rozmowę a potem radzę cały czas klikać szybko 1 żeby jak najszybciej przeskoczyć wszystkie dialogi i zakończyć rozmowę. O czym gadali to sobie zobaczysz potem w PDA, a z doktorkiem już od dawna jest jakiś problem, podobno to naprawili, ale Ty teraz opisujesz ten błąd, a ja widziałem ostatnio taką samą sytuację na streamie z Anomaly więc chyba jednak nie udało im się tego naprawić.

 

Kurde nie dam rady, a nie ma jakiegoś pliku który by to naprawił ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Monolithalian  Na pewno byłoby można, ale to jest robienie moda od nowa. To byłoby tak, jakby autor powieści już po jej wydrukowaniu, podrzędnym osobom w ich wypowiedziach dodał po jednym zdaniu. Książkę trzeba drukować od nowa.

A skoro zostało to ograniczone, na pewno są jakieś merytoryczne przyczyny.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Monolithalian napisał:

czy dało by się przenieść/podmienić pliki dialogowe monolitu z moda "last day" do anomaly ? 

Rozpakuj sobie archiwa sound.db z Anomalii. Sprawdź strukturę (i nazwy) plików.

Zrób to samo z plikami dźwiękowymi (gamedata\sounds\characters_voice) z Last Day.

Następnie sprawdź "jakimi głosami" mówią Monolitowcy w Anomalii (pliki character_desc_XXX linijki przykładowo, oczywiście:) typu <snd_config>characters_voice\human_02\monolith\</snd_config>).

Później w wybranych ścieżkach np. ...characters_voice\human_02\monolith w Anomalii trzeba "dołożyć" pliki z LD.

Utwórz sobie folder ...gamedata\sounds\characters_voice w Anomalii i wrzucaj pliki a potem słuchaj Monolitowców:happy:

Tyle teorii. Praktykę będziesz musiał sprawdzić sam.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postępowałeś zgodnie z instrukcją instalacji? Co zawiera log? U mnie struktura plików wygląda tak (+ spolszczenie):

Bez tytułu.png

DODANO: 

1 minutę temu, kanon1022 napisał:

Co trzeba zmieniać w pliku fsgame.

Nic nie trzeba w nim zmieniać.

Instalowałem z torrenta i gra działa poprawnie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki , pobierałem z torrenta i nie było tak jak podałeś , pobieram drugi raz z serwerów zobaczymy jak będzie . Co trzeba zmieniać w pliku fsgame.

@Anton Gorodecki Ja z torrenta nie miałem tych plików po wypakowaniu co Ty.

@Anton Gorodecki Po uruchomieniu zaczyna się wczytywać i wylot.

Spoiler

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2495.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Found commandline file!
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
File System Ready...
FS: 53195 files cached 54 archives, 9729Kb memory used.
Init FileSystem 0.527194 sec
'xrCore' build 7608, Dec  5 2019

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading d:/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Available render modes[1]:
[renderer_r1]
command line "d:\anomaly 1.5.0\bin\anomalydx8avx.exe" -smap4096  -smap2048 -dbg 
Executing config-script "user.ltx"...
[d:/anomaly 1.5.0\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [x-ray]: Full Memory Stats
* [win32]: free[137438796896 K], reserved[34632 K], committed[121880 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[38935 K]
* [x-ray]: economy: strings[27035 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=$
dir[1]=D:\ANOMALY 1.5.0\
dir[2]=D:\ANOMALY 1.5.0\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft
devices OpenAL Soft
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is 
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
! Unknown command:  r2_lut
! Unknown command:  r2_tf_mipbias
~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res'
~ Valid arguments: integer value in range [64,2048]
[d:/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command:  
[d:/anomaly 1.5.0\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is OpenAL Soft
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
* GPU driver: 26.21.14.4614
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4040 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 4096K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'models\lfo_black_soft_lens_weapons'
! Version conflict in shader 'models\lfo_glass_lens_weapons'
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
* loading script _G.script
* loading script class_registrator.script
* loading script ui_main_menu.script
* loading script smart_terrain.script
* loading script se_level_changer.script
* loading script se_actor.script
* loading script se_stalker.script
* loading script se_heli.script
* loading script se_zones.script
* loading script se_item.script
* loading script se_smart_cover.script
* loading script se_car.script
* loading script se_artefact.script
* loading script se_monster.script
* loading script sim_squad_scripted.script
* loading script ui_options.script
* loading script txr_utils.script
* loading script alun_utils.script
* loading script utils.script
* loading script axr_main.script
* loading script game_registrator.script
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
* [x-ray]: Starting Main Loop
Starting engine...
compiling shader hud_font
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
* loading script xrs_dyn_music.script
* loading script xrs_debug_tools.script
* loading script debug_cmd_list.script
* loading script db.script
* loading script actor_proxy.script
* loading script axr_keybind.script
* [x-ray]: Full Memory Stats
* [win32]: free[137438298204 K], reserved[60984 K], committed[594220 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: process heap[199331 K]
* [x-ray]: economy: strings[27202 K], smem[0 K]
* loading script ui_load_dialog.script
* loading script ui_mm_faction_select.script
* loading script ui_item.script
* loading script itms_manager.script
* loading script warfare_options.script
*  0.0 : [  55] $null
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   3] $user$distort
*  0.0 : [   6] $user$rendertarget
*  0.0 : [   5] $user$rendertarget_color_map
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   1] $user$tonemap
*  0.0 : [   1] $user$viewport2
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] amik\anomaly\electric_radial
*  0.0 : [   1] amik\explosions\anim_dirtexp_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_0
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\decal_concrete
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explo_end
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_flash_atlas
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_smoke03
*  0.0 : [   1] amik\explosions\final_expl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\ring_grey
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke128_3w
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_cannon
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_white_tiled3
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\962e6155
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\blood
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\m
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt
*  0.0 : [   1] amik\nature\list
*  0.0 : [   1] amik\nature\stonedebris1
*  0.0 : [   1] amik\nature\wood_part
*  0.0 : [   1] amik\static\gas_light\flame_zippo
*  0.0 : [   1] amik\weapons\00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_6
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_8
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trail
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_04
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_05
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\357mag
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\50_ae
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x7x28
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\6x5x50
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x54
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x7x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x92x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace_01
*  0.0 : [   1] fozest\fire_spark_04
*  0.0 : [   1] fozest\small_fire_looped10x4
*  0.0 : [   1] fozest\small_fire_looped10x4_dist
*  0.0 : [   1] fozest\smoke02
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradien2
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient_02
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_full_clear
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_full_cloudy
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_full_verycloudy
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun2
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_cloudy_dark
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_fog
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_fog3
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_gradient_day_clear
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_morning
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_sunset
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] ghost_particles\dist\distortion_default
*  0.0 : [   1] ghost_particles\eft_style\eft_flame
*  0.0 : [   1] ghost_particles\eft_style\empty
*  0.0 : [   1] ghost_particles\eft_style\f4_sparks
*  0.0 : [   1] ghost_particles\eft_style\smoke01
*  0.0 : [   1] ghost_particles\eft_style\smoke02
*  0.0 : [   1] ghost_particles\glow\glow01
*  0.0 : [   1] ghost_particles\shells\r_pop\12ga
*  0.0 : [   1] ghost_particles\shells\r_pop\545x39
*  0.0 : [   1] ghost_particles\shells\r_pop\9x19
*  0.0 : [   1] ghost_particles\shells\r_pop\9x39
*  0.0 : [   1] ghost_particles\shells\shell_762x39
*  0.0 : [   1] ghost_particles\shells\shell_9x18
*  0.0 : [   1] ghost_particles\smoke\generic_smoke_white_00
*  0.0 : [   1] ghost_particles\smoke\smoke_loop_5x5
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_blue
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1_soc
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_rays
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   1] glow\glow_yellow
*  0.0 : [   1] new_pfx\explosions\eplosion04_dxt5
*  0.0 : [   1] new_pfx\smoke_animated_2
*  0.0 : [   1] new_pfx\wblood_4
*  0.0 : [   1] new_pfx\wblood_6
*  0.0 : [   1] pfx\gunparts
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_17
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lightings
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lens_base
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_electrostatic
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_08
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_g-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_rain
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_rez_electra2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_rez_electra3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells_pisto1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells_pistol
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_c
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_f
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_g
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_n
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_o
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_o2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_o3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_p
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\12ga
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\45acp
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\545x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\556x45
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x51
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x54
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x18
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x19
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\fake_shells
*  0.0 : [   1] pfx\snowo
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   1] shoker_mod\explosions\explosion_smoke01
*  0.0 : [   1] shoker_mod\explosions\final_expl
*  0.0 : [   1] shoker_mod\explosions\firesmokeparticle
*  0.0 : [   1] shoker_mod\pfx\pfx_ak_shells_1
*  0.0 : [   1] shoker_mod\pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] shoker_mod\pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] shoker_mod\pfx\pfx_shells3
*  0.0 : [   1] shoker_mod\pfx\pfx_smoke_1
*  0.0 : [   1] sky\af1_foggy\05-00
*  0.0 : [   1] sky\af1_foggy\05-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af1_foggy\06-00
*  0.0 : [   6] sky\af1_foggy\06-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af1_foggy\08-00
*  0.0 : [   2] sky\af1_foggy\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af1_foggy\09-00
*  0.0 : [   1] sky\af1_foggy\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af1_foggy\11-00
*  0.0 : [   1] sky\af1_foggy\11-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af1_foggy\13-00
*  0.0 : [   2] sky\af1_foggy\13-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af1_foggy\15-00
*  0.0 : [   3] sky\af1_foggy\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af1_foggy\17-00
*  0.0 : [   2] sky\af1_foggy\17-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\04-30
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\04-30#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_clear\05-00
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_clear\05-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\06-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\06-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\07-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\07-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\08-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\08-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\09-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\09-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\10-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\10-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\11-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\11-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\12-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\12-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\13-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\13-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\14-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\14-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\15-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\15-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\16-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\16-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\17-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\17-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\18-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\18-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\19-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\19-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_a_clear\20-00
*  0.0 : [   6] sky\af3_a_clear\20-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\20-30
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\20-30#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\21-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_clear\21-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_a_cloudy\05-00
*  0.0 : [   3] sky\af3_a_cloudy\05-00#small
*  0.0 : [   4] sky\af3_a_cloudy\06-00
*  0.0 : [   4] sky\af3_a_cloudy\06-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_a_cloudy\07-00
*  0.0 : [   6] sky\af3_a_cloudy\07-00#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\08-00
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\08-00#small
*  0.0 : [  16] sky\af3_a_cloudy\09-00
*  0.0 : [  16] sky\af3_a_cloudy\09-00#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\10-00
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\10-00#small
*  0.0 : [   9] sky\af3_a_cloudy\11-00
*  0.0 : [   9] sky\af3_a_cloudy\11-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_cloudy\12-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_cloudy\12-00#small
*  0.0 : [   9] sky\af3_a_cloudy\13-00
*  0.0 : [   9] sky\af3_a_cloudy\13-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_cloudy\14-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_a_cloudy\14-00#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\15-00
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\15-00#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\16-00
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\16-00#small
*  0.0 : [   9] sky\af3_a_cloudy\17-00
*  0.0 : [   9] sky\af3_a_cloudy\17-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_a_cloudy\18-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_a_cloudy\18-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_a_cloudy\19-00
*  0.0 : [   3] sky\af3_a_cloudy\19-00#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\20-00
*  0.0 : [   7] sky\af3_a_cloudy\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\05-30
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\05-30#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\06-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\07-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\08-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\09-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\10-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\11-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\11-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_a_partly\13-00
*  0.0 : [   3] sky\af3_a_partly\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\14-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\16-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\17-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\18-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\19-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\19-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_a_partly\20-00
*  0.0 : [   2] sky\af3_a_partly\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\20-30
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\20-30#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\21-30
*  0.0 : [   1] sky\af3_a_partly\21-30#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_blowout\blowout1
*  0.0 : [   6] sky\af3_blowout\blowout1#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout1_1
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout1_1#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2_night#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout3
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout3#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout3_2
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout3_2#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5_night#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6_night#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout7
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout7#small
*  0.0 : [   4] sky\af3_blowout\blowout7_night
*  0.0 : [   4] sky\af3_blowout\blowout7_night#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_foggy\07-00
*  0.0 : [   6] sky\af3_foggy\07-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_foggy\09-00
*  0.0 : [   2] sky\af3_foggy\09-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_foggy\10-00
*  0.0 : [   3] sky\af3_foggy\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\11-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\11-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\12-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\13-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\14-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\14-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\15-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\15-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\16-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\16-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\17-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\18-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\20-00
*  0.0 : [   1] sky\af3_foggy\20-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_rainy\07-00
*  0.0 : [   6] sky\af3_rainy\07-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_rainy\09-00_19-00
*  0.0 : [   3] sky\af3_rainy\09-00_19-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_rainy\13-00
*  0.0 : [   3] sky\af3_rainy\13-00#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_rainy\15-00
*  0.0 : [   3] sky\af3_rainy\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_rainy\16-00
*  0.0 : [   2] sky\af3_rainy\16-00#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_rainy\20-00
*  0.0 : [   6] sky\af3_rainy\20-00#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [  34] sky\skygod_night\cloudy_00-00
*  0.0 : [  34] sky\skygod_night\cloudy_00-00#small
*  0.0 : [  56] sky\skygod_night\foggy_00-00
*  0.0 : [  56] sky\skygod_night\foggy_00-00#small
*  0.0 : [  38] sky\swtc_clear\00-00-fm
*  0.0 : [  38] sky\swtc_clear\00-00-fm#small
*  0.0 : [  26] sky\swtc_clear\01-00-fm
*  0.0 : [  26] sky\swtc_clear\01-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\02-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\02-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\03-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\03-00-fm#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\04-00-fm
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\04-00-fm#small
*  0.0 : [   3] sky\swtc_clear\05-00
*  0.0 : [   3] sky\swtc_clear\05-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\06-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\06-30
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\06-30#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\07-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\07-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\08-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\08-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\09-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\09-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\10-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\10-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\11-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\11-00#small
*  0.0 : [   4] sky\swtc_clear\12-00
*  0.0 : [   4] sky\swtc_clear\12-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\13-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\13-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\14-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\14-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\15-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\15-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\16-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\16-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\17-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\17-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\18-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\18-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\19-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\19-00#small
*  0.0 : [   3] sky\swtc_clear\20-00
*  0.0 : [   3] sky\swtc_clear\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\20-30
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\20-30#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\21-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear\21-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\22-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\22-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\23-00-fm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear\23-00-fm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\00-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\00-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\01-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\01-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\02-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\02-00#small
*  0.0 : [  15] sky\swtc_clear_alt\03-00
*  0.0 : [  15] sky\swtc_clear_alt\03-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\04-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\04-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\04-30
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\04-30#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear_alt\05-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear_alt\05-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\06-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\06-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\07-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\07-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\08-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\08-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\09-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\09-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\10-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\10-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\11-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\11-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\12-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\12-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\13-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\13-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\14-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\14-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear_alt\15-00
*  0.0 : [   2] sky\swtc_clear_alt\15-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\17-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\17-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\18-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\18-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\19-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\19-00#small
*  0.0 : [   3] sky\swtc_clear_alt\20-00
*  0.0 : [   3] sky\swtc_clear_alt\20-00#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\21-00
*  0.0 : [   1] sky\swtc_clear_alt\21-00#small
*  0.0 : [   3] sky\swtc_clear_alt\23-00
*  0.0 : [   3] sky\swtc_clear_alt\23-00#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_cloudy_light\06-00-cloudy-dark
*  0.0 : [   2] sky\swtc_cloudy_light\06-00-cloudy-dark#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_cloudy_light\21-00-cloudy-light
*  0.0 : [   1] sky\swtc_cloudy_light\21-00-cloudy-light#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_dark\05-00-storm
*  0.0 : [   2] sky\swtc_dark\05-00-storm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\06-00-cloudy-dark
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\06-00-cloudy-dark#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\07-00-cloudy-light-rain
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\07-00-cloudy-light-rain#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\09-00-cloudy-dark-rain
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\09-00-cloudy-dark-rain#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\10-00-cloudy-light-rain
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\10-00-cloudy-light-rain#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\11-00-storm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\11-00-storm#small
*  0.0 : [   3] sky\swtc_dark\13-00-cloudy-dark
*  0.0 : [   3] sky\swtc_dark\13-00-cloudy-dark#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\15-00-storm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\15-00-storm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\16-00-storm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\16-00-storm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\17-00-storm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\17-00-storm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\18-00-cloudy-light-rain
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\18-00-cloudy-light-rain#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_dark\19-00-storm
*  0.0 : [   2] sky\swtc_dark\19-00-storm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\19-30-storm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\19-30-storm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\20-00-storm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_dark\20-00-storm#small
*  0.0 : [   3] sky\swtc_storm\08-00-storm
*  0.0 : [   3] sky\swtc_storm\08-00-storm#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_storm\09-00-storm
*  0.0 : [   2] sky\swtc_storm\09-00-storm#small
*  0.0 : [   5] sky\swtc_storm\10-00-storm
*  0.0 : [   5] sky\swtc_storm\10-00-storm#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_storm\12-00-storm
*  0.0 : [   2] sky\swtc_storm\12-00-storm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_storm\14-00-storm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_storm\14-00-storm#small
*  0.0 : [   2] sky\swtc_storm\15-00-storm
*  0.0 : [   2] sky\swtc_storm\15-00-storm#small
*  0.0 : [   1] sky\swtc_storm\20-00-storm
*  0.0 : [   1] sky\swtc_storm\20-00-storm#small
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] ui\ui_options_sliders
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
*  8.1 : [   1] ui\ui_magnifier2
*  9.5 : [   1] ui\moty2018
* 16.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 16.1 : [   1] ui\ui_grid
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1600_cent
* 33.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 42.8 : [   4] fx\fx_noise2
* 64.1 : [   1] ui\ui_actor_portrets_special
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1600_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\new_game\ui_new_game_factions
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1600_cent
* 160.1 : [   1] ui\ui_actor_portrets_mlr
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1600_cent
* 353.4 : [   1] ui\ui_noise
* 512.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1600_cent
* 1024.1 : [   1] ui\new_game\ui_new_game_back_t
* 1024.1 : [   1] ui\new_game\ui_new_game_main
* 1024.1 : [   1] ui\new_game\ui_new_game_maps_1
* 1024.1 : [   1] ui\new_game\ui_new_game_popup
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_background
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_common
* 2048.1 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 2048.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 4096.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu_one
* 4096.1 : [   1] ui\ui_actor_portrets
* 4096.1 : [   1] ui\ui_options
* 32768.1 : [   1] ui\ui_icon_equipment
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader add_point
compiling shader model_def_point_4
compiling shader add_spot
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_4
"d:\anomaly 1.5.0\bin\anomalydx8avx.exe" -smap4096  -smap2048 -dbg 
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 297612 K
* [x-ray]: Prefetching Data
Loading objects...
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader simple
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_def_shadow_2
Loading models...
CResourceManager::DeferredUpload -> START, size = 847
TextureLoading -> thread 1 started!
TextureLoading -> thread 2 started!
TextureLoading -> thread 3 started!
TextureLoading -> thread 4 started!
TextureLoading -> thread 4 finished!
TextureLoading -> thread 1 finished!
TextureLoading -> thread 3 finished!
TextureLoading -> thread 2 finished!
texture loading time: 1988
* [x-ray]: Prefetched Data
* [prefetch] time:   2691 ms
* [prefetch] memory: 917894Kb
* loading script _G.script
* loading script class_registrator.script
* loading script ui_main_menu.script
* loading script smart_terrain.script
* loading script se_level_changer.script
* loading script se_actor.script
* loading script se_stalker.script
* loading script se_heli.script
* loading script se_zones.script
* loading script se_item.script
* loading script se_smart_cover.script
* loading script se_car.script
* loading script se_artefact.script
* loading script se_monster.script
* loading script sim_squad_scripted.script
* loading script ui_options.script
* loading script txr_utils.script
* loading script alun_utils.script
* loading script utils.script
* loading script axr_main.script
* loading script game_registrator.script
S.T.A.L.K.E.R. Anomaly version 1.5.0 Beta 3.0 Update 4
using marshal library
* loading script _g.script
* loading script actor_backpack.script
* loading script actor_menu.script
* loading script actor_menu_inventory.script
* loading script actor_proxy.script
* loading script ai_stalker.script
* loading script alife_storage_manager.script
* loading script artefact_degradation.script
* loading script autosave_on_interval.script
* loading script axr_beh.script
* loading script axr_companions.script
* loading script xr_effects.script
* loading script axr_keybind.script
* loading script axr_fight_from_cover.script
* loading script axr_npc_vs_box.script
* loading script axr_npc_vs_heli.script
* loading script axr_overheat.script
* loading script axr_radio_in_heli.script
* loading script axr_stalker_panic.script
* loading script axr_task_manager.script
* loading script axr_trade_manager.script
* loading script xr_conditions.script
* loading script axr_turn_on_campfire.script
* loading script azazel_mode.script
* loading script warfare.script
* loading script bind_anomaly_field.script
* loading script bind_anomaly_zone.script
* loading script bind_artefact.script
* loading script bind_awr.script
* loading script bind_camp.script
* loading script bind_campfire.script
* loading script bind_car.script
* loading script bind_container.script
* loading script bind_crow.script
* loading script bind_device.script
* loading script bind_door_labx8.script
* loading script bind_dynamo_hand.script
* loading script bind_faction.script
* loading script bind_heli.script
* loading script bind_item.script
* loading script bind_level_changer.script
* loading script bind_monster.script
* loading script bind_physic_object.script
* loading script bind_red_forest_bridge.script
* loading script bind_restrictor.script
* loading script bind_signal_light.script
* loading script bind_smart_cover.script
* loading script bind_smart_terrain.script
* loading script bind_stalker.script
* loading script bind_stalker_ext.script
* loading script bind_tent.script
* loading script bind_trader.script
* loading script campfire_manager.script
* loading script closecaption.script
* loading script combat_restrictor.script
* loading script cover_manager.script
* loading script db.script
* loading script db2.script
* loading script dds_cacher.script
* loading script death_manager.script
* loading script debug_cmd_list.script
* loading script dialog_manager.script
* loading script dialogs.script
* loading script dialogs_agr_u.script
* loading script task_functor.script
* loading script task_status_functor.script
* loading script dialogs_axr_companion.script
* loading script dialogs_bar.script
* loading script dialogs_darkvalley.script
* loading script dialogs_devushka.script
* loading script dialogs_escape.script
* loading script dialogs_jupiter.script
* loading script dialogs_lostzone.script
* loading script dialogs_marsh.script
* loading script dialogs_mlr.script
* loading script dialogs_pripyat.script
* loading script dialogs_warlab.script
* loading script dialogs_yantar.script
* loading script dialogs_zaton.script
* loading script difficulty_manager.script
* loading script dxr_achievements.script
* loading script dxr_encyclopedia.script
* loading script dxr_scopes.script
* loading script dxr_statistics.script
* loading script dynamic_news_helper.script
* loading script dynamic_news_manager.script
* loading script faction_expansions.script
* loading script fast_travel.script
* loading script game_relations.script
* loading script global_position.script
* loading script guide_job.script
* loading script gulag_general.script
* loading script gwr_worldweapon_binder.script
* loading script heli_alife.script
* loading script heli_alife_warfare.script
* loading script heli_combat.script
* loading script heli_fire.script
* loading script heli_fly.script
* loading script heli_look.script
* loading script heli_move.script
* loading script heli_snd.script
* loading script xr_sound.script
* loading script info_portions.script
* loading script inventory_upgrades.script
* loading script ironman_manager.script
* loading script itms_disassembly.script
* loading script itms_manager.script
* loading script ka_dialog.script
* loading script ka_travel.script
* loading script ka_travel_dialog.script
* loading script knife_manager.script
* loading script lanforse_extra.script
* loading script level_input.script
* loading script level_targets.script
* loading script level_weathers.script
* loading script loadscreen.script
* loading script logic_enforcer.script
* loading script lua_ext.script
* loading script m_mines.script
* loading script medic_effects.script
* loading script memusage.script
* loading script mlr_utils.script
* loading script mob_camp.script
* loading script mob_combat.script
* loading script mob_death.script
* loading script mob_home.script
* loading script mob_jump.script
* loading script mob_remark.script
* loading script mob_sound.script
* loading script mob_state_mgr.script
* loading script mob_trade.script
* loading script mob_trader.script
* loading script mob_walker.script
* loading script modules.script
* loading script xr_walker.script
* loading script xr_remark.script
* loading script xr_cover.script
* loading script xr_sleeper.script
* loading script xr_camper.script
* loading script xr_combat.script
* loading script xr_death.script
* loading script xr_hit.script
* loading script xr_combat_ignore.script
* loading script xr_combat_zombied.script
* loading script xr_patrol.script
* loading script xr_smartcover.script
* loading script xr_companion.script
* loading script xr_animpoint.script
* loading script xr_reach_task.script
* loading script ph_car.script
* loading script ph_door.script
* loading script ph_idle.script
* loading script ph_hit.script
* loading script ph_on_hit.script
* loading script ph_button.script
* loading script ph_code.script
* loading script ph_death.script
* loading script ph_minigun.script
* loading script ph_oscillate.script
* loading script ph_sound.script
* loading script sr_no_weapon.script
* loading script sr_teleport.script
* loading script sr_idle.script
* loading script sr_light.script
* loading script sr_timer.script
* loading script sr_psy_antenna.script
* loading script sr_postprocess.script
* loading script sr_particle.script
* loading script sr_cutscene.script
* loading script sr_monster.script
* loading script sr_crow_spawner.script
* loading script sr_silence.script
* loading script sr_deimos.script
* loading script xr_campfire_point.script
* loading script xr_meet.script
* loading script xr_actions_id.script
* loading script xr_wounded.script
* loading script xr_danger.script
* loading script xr_abuse.script
* loading script xr_gather_items.script
* loading script xr_help_wounded.script
* loading script xr_corpse_detection.script
* loading script rx_ff.script
* loading script xrs_facer.script
* loading script xrs_kill_wounded.script
* loading script move_mgr.script
* loading script news_manager.script
* loading script npc_death_sound.script
* loading script ogse_wpn_explode_fx.script
* loading script pda.script
* loading script pda_actor.script
* loading script pda_backpack_travel.script
* loading script pda_flagger.script
* loading script pda_smart_terrain_warfare.script
* loading script ph_appforce.script
* loading script phantom_manager.script
* loading script post_combat_idle.script
* loading script psi_storm_manager.script
* loading script ranks.script
* loading script release_body_manager.script
* loading script release_item_manager.script
* loading script restrictor_manager.script
* loading script rx_utils.script
* loading script safe_release_manager.script
* loading script savegame_conditions.script
* loading script savegame_timer.script
* loading script se_new_attachable_item.script
* loading script sim_board.script
* loading script sim_squad_warfare.script
* loading script simulation_objects.script
* loading script slot_hud.script
* loading script smart_covers.script
* loading script smart_covers_combat_front.script
* loading script smart_covers_loophole_crouch_front_left.script
* loading script smart_covers_loophole_crouch_front.script
* loading script smart_covers_loophole_crouch_front_right.script
* loading script smart_covers_loophole_stand_front_left.script
* loading script smart_covers_loophole_stand_front_right.script
* loading script smart_covers_combat_prone.script
* loading script smart_covers_loophole_prone.script
* loading script smart_covers_animpoint_stay_wall.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_wall.script
* loading script smart_covers_animpoint_stay_table.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_table.script
* loading script smart_covers_animpoint_sit_high.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_high.script
* loading script smart_covers_animpoint_sit_normal.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_normal.script
* loading script smart_covers_animpoint_sit_low.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_low.script
* loading script smart_covers_animpoint_sit.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit.script
* loading script smart_covers_animpoint_sit_ass.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_ass.script
* loading script smart_covers_animpoint_sit_knee.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_knee.script
* loading script smart_covers_animpoint_stay_ohrana.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_ohrana.script
* loading script smart_covers_animpoint_stay_bar.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_bar.script
* loading script smart_covers_animpoint_sit_wait.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_sit_wait.script
* loading script smart_covers_animpoint_stay_wait.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_stay_wait.script
* loading script smart_covers_animpoint_pri_a15.script
* loading script smart_covers_loophole_animpoint_pri_a15.script
* loading script smart_covers_anim_pri_a22.script
* loading script smart_covers_loophole_anim_pri_a22.script
* loading script smart_covers_combat.script
* loading script smart_covers_cover_lesnik.script
* loading script smart_covers_cover_loophole_lead_forester_idle_talk.script
* loading script smart_covers_loophole_crouch_back.script
* loading script smart_covers_loophole_crouch_left.script
* loading script smart_covers_loophole_crouch_right.script
* loading script smart_covers_loophole_lead_forester_idle.script
* loading script smart_covers_loophole_lead_forester_talk.script
* loading script smart_covers_loophole_lesnik.script
* loading script smart_covers_loophole_stand_back.script
* loading script smart_covers_loophole_stand_left.script
* loading script smart_covers_loophole_stand_right.script
* loading script smart_terrain_warfare.script
* loading script sound_manager.script
* loading script sound_theme.script
* loading script spawn_nimble_items.script
* loading script sr_camp.script
* loading script stalker_generic.script
* loading script state_lib.script
* loading script state_lib_animpoint.script
* loading script state_mgr_scenario.script
* loading script state_mgr_pri_a15.script
* loading script state_mgr.script
* loading script state_mgr_animation.script
* loading script state_mgr_animation_list.script
* loading script state_mgr_animation_list_animpoint.script
* loading script state_mgr_animstate.script
* loading script state_mgr_animstate_list.script
* loading script state_mgr_animstate_list_animpoint.script
* loading script state_mgr_bodystate.script
* loading script state_mgr_direction.script
* loading script state_mgr_goap.script
* loading script state_mgr_mental.script
* loading script state_mgr_movement.script
* loading script state_mgr_smartcover.script
* loading script state_mgr_weapon.script
* loading script story_objects.script
* loading script stpk_utils.script
* loading script suppressor_hotkey.script
* loading script surge_manager.script
* loading script task_manager.script
* loading script task_objects.script
* loading script tasks_agent_rescue.script
* loading script tasks_anomaly_scanner.script
* loading script tasks_assault.script
* loading script tasks_bounty.script
* loading script tasks_clear_map.script
* loading script tasks_defense.script
* loading script tasks_delivery.script
* loading script tasks_dominance.script
* loading script tasks_faction_control.script
* loading script tasks_fate.script
* loading script tasks_fetch.script
* loading script tasks_measure.script
* loading script tasks_multifetch.script
* loading script tasks_pump_station_defense.script
* loading script tasks_recover_mutant_data.script
* loading script tasks_smart_control.script
* loading script tasks_stash.script
* loading script tasks_top_10.script
* loading script tasks_veh_destroy.script
* loading script trade_manager.script
* loading script trans_outfit.script
* loading script treasure_manager.script
* loading script txr_actor_effects.script
stack trace:

 
[error][       3] : System nie może odnaleźć określonej ścieżki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kanon1022 napisał:

Witam nie mogę odpalić tego moda , pojawia się tylko pierwszy ekran uruchomienia jakiś konfiguracyjny i tyle dalej nie idzie wczytać gry.

 

Pobierz z torrenta. Jak pobierzesz to będziesz miał 4 pliki do rozpakowania.

Utwórz na pulpicie nowy folder, rozpakuj to co pobrałeś z torrenta i wszystko wrzucaj do tego nowego folderu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki Mogę grać ruszyło , ale mam po polsku część po angielsku tak ma być . Pierwszą grę instalowałem z torrenta ,gra się odpalała i były różne języki w grze ale był spawner. Drugi raz pobrałem z pierwszego posta tylko nie z torrenta gry nie mogłem odpalić , dopiero jak wypakowałem grę to odpaliła , ale nie ma spawnera , i też są różne języki ang i pol , sidor po angielsku. Nie znam angielskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, kanon1022 napisał:

@Anton Gorodecki Mogę grać ruszyło , ale mam po polsku część po angielsku tak ma być.... i też są różne języki ang i pol , sidor po angielsku. Nie znam angielskiego.

A widział co instaluje? Jak byk jest napisane, że wersja testowa, nieukończona. Sporo rzeczy nieprzetłumaczone.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 ale to nie powinno być różnicy czy pobierasz z torrenta czy z jakiegoś innego hostingu, kwestia kto co lubi. Ja np z torrentów nie korzystam.

Jak jest jakaś wersja x.yz to i tu jest to samo.

No chyba, że widać, że to różne wersje, w takim wypadku ja bym zawsze pobierał najnowszą, połataną.

Akurat w Anomaly jeszcze nie grałem bo czekam na pełne spolszczenie bo nie chcę sobie psuć wrażenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.