Gość Opublikowano 6 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Ech... Pamiętam bardzo dobrze jak oszukiwałem sam siebie, że te 10 klatek u Sidora to tylko tymczasowo, że zaraz wyjdę z tego zapierdziałego bunkra i będzie lepiej... Dla Ciebie retro, dla mnie to był wtedy fotorealizm Na premierę Cienia mało kto dysponował sprzętem, który byłby w stanie uciągnąć wszystko na full bez poślizgu a nawet jeśli, to i tak wersja 1.0 miała swoje bolączki. Dłuższego posta powyżej na miejscu moderacji dodałbym do #1 w tym temacie, jako rozsądny tutorial dla słabszych komputerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 6 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 @stalker1997 Fajny teścik Podobne parametry miałem gdzieś w okolicach 2008r. I komp długo od tego czasu stał jako ten "na wsi". Teraz jest tam jeszcze gorszy Do grania w Stalkera i w większość modów wystarczyło wtedy i nawet dziś. Wiadomo, jak ktoś ma takiego złomka to jak instaluje mody, które wyszły ponad 10 lat od premiery do tego w takie, które silnie modyfikują grafikę to trzeba podchodzić zdrowo rozsądkowo i nie odpalać od razu w fullhd i na high i można się wtedy miło zaskoczyć jak ty. @Sierioża Tutorial jest prosty, w przypadku starych kompów. Zaryzykuj i zainstaluj tylko nie wygłupiaj się z ustawieniami grafiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodrise Opublikowano 6 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Heh...aż mi się mój stary Sempron 3Ghz, 1 GB ramu i GeForce 6600LE przypomniał. Na takim sprzęcie ogrywałem pierwszego Stalkera...ale cięło to się niesamowicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Trzecia beta modyfikacji «Anomaly 1.5.0» została wydana do otwartego testowania, ale autorzy już ciężko pracują nad nadciągającymi aktualizacjami. W procesie pracy znajduje się system sortowania przedmiotów w inwentarzu. Także oczekuje się na niektóre ulepszenia elementów interfejsu. Częściowe wyniki pokazano na wideo: https://vk.com/video-176949447_456239200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczuropies515 Opublikowano 7 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Super to wygląda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayer99 Opublikowano 12 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Takie pytanko-prośba do bardziej doświadczonych stalkerów: czy możliwe jest przeniesienie modelu Barrett'a m98 Bravo z moda Road to the north do Anomaly właśnie? Chodzi mi o sprawy silnikowo/legalne jak i też techniczne. Model z RTTN wygląda naprawdę świetnie i chętnie bym się nim pobawił również w Anomaly :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas47 Opublikowano 15 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) Jakby co to wyszedł DUŻY Update: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-update-2 A po nim jeszcze jeden hotfix: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-hotfix-7 Naprawione m.in crash podczas misji na Bagnach na stacji pomp czy też crash po zakończeniu ostatniej linii fabularnej w momencie gdy Striełok znika (akurat dziś mi się trafiło) Aha a jeśli macie taki błąd: FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CInifile::r_section [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 530 [error]Description : fatal error [error]Arguments : Can't open section 'keep_one'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Zastosować się do instrukcji od kolegów z Discorda: To everyone running around with those "loot" mods that edit gamedata/configs/items/settings/death_generic.ltx Your game crashes and your log gives the keep_one FATAL error. People advice you to delete death_generic.ltx or wait until the modder releases an update. But its very easy to fix yourself, just open gamedata/configs/items/settings/death_generic.ltx (use notepad ++) and copy the following lines at around line 805 just above "[keep_items] ;-- don't release" [keep_one] ;-- corpse can have only one copy of these items, useful to avoid bloat caused by xray grenade_f1 grenade_rgd5 grenade_gd-05 grenade_smoke Edytowane 15 Września 2019 przez bartas47 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeF1990 Opublikowano 19 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Nie wiem gdzie się mogę zwrócić z pytaniem, więc pozwolę sobie tutaj. Mianowicie mam problem z mrugającymi elementami otoczenia w Anomaly. Problem uchwyciłem na tym filmiku: https://youtu.be/N3DOiJ87mHs Zmiana renderea i ustawień graficznych niewiele wnosi. Przy każdym wariancie wciąż mrugają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 19 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 @BeF1990 Sprawdź sterowniki do Twojej karty graficznej, zaktualizuj jeśli trzeba. Przeinstaluj grę i po procesie uruchom grę na oświetleniu statycznym (DirectX 8, R1). Próbuj kombinacji ustawień graficznych, związanych z teksturami i dystansem wyświetlania obiektów (w szczególności statycznych). Jeżeli się nie mylę, to na X-Rayu takie rzeczy dzieją się od czasu do czasu (takie coś pojawiało się również u mnie). To tyle, co właściwie mogę ci na razie doradzić. Daj znać, jaki rezultat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 W nowej wersji 1.6 nad którą trwają teraz prace mają zostać dodane celowniki 3D. Takie coś zawsze wiąże się ze spadkiem wydajności ale podobno twórcy wiedzą jak temu zaradzić w swoim dziele 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 1 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 (edytowane) Kolejna aktualizacja: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/downloads/stalker-anomaly-150-update-3 Opis spolszczyłem w spoilerze: Spoiler Jest to trzecia aktualizacja do S.T.A.L.K.E.R. Anomaly B3. Zawiera także wszystko z poprzednich aktualizacji i hotfixów. Musi zostać zainstalowana jako ostatnia. Instrukcja instalacji Wypakuj na już zainstalowaną wersję 1.5.0 S.T.A.L.K.E.R. Anomaly i nadpisz pliki kiedy zostaniesz o to zapytany Notki Akualizacja 3 zawiera wszystkie poprawki z hotfixa 1, aktualizacji 1, hotfixa 2, hotfixa 3, aktualizacji 2, hotfixa 4, hotfixa 5, hotfixa 6, hotfixa 7 i wielu nowych poprawek Nie wymaga nowej gry, zapisy z poprzednich wersji są kompatybilne Kompletny porządek instalacji Anomaly wygląda tak: Anomaly Part 1/3 Anomaly Part 2/3 Anomaly Part 3/3 Anomaly Update 3 Jeżeli jakiekolwiek poprzednie aktualizacje i/lub hotfixy są zainstalowane, można po prostu rozpakować 7-zipem, nadpisując pliki jeżeli jesteśmy zapytani Launcher ma teraz funkcję zintegrowaną, która zamienia skrypt "verify-install.bat" w miejscu "tools" Proszę nie zgłaszać jakichkolwiek błędów jeśli masz jakiekolwiek zainstalowane dodatki, chyba że możesz potwierdzić, że te same błędy dzieją się bez tychże dodatków. Nie możemy wspierać problemów z przestarzałymi dodatkami. Ich autorzy są odpowiedzialni za utrzymywanie ich kompatybilnych z naszymi aktualizacjami Changelog: Aktualizacja 3 ~ Zaktualizowano tłumaczenie RUS = Naprawiono wyloty, które mogły się nadarzyć z misją pompy wodnej na Wielkich Bagnach = Dodano brakujący warunek porażki dla pierwszego zadania od Hip ~ Zredukowano nagrodę za drugie zadanie od Hip * Hollow Boundaries overhaul ~ Polepszono znaczniki by były bardziej precyzyjne i aktualizowały się poprawnie bazując na postępie = Naprawiono dialog z Majorem Hernandezem, który mógł być powtarzany w nieskończoność = Naprawiono podstawową broń Streloka = Naprawiono problem ze Strelokem gdzie nie mógł stać się wrogi, kiedy mu grożono po jego "uratowaniu" ~ Zrewidowano dialogi i opisy zadań = Naprawiono miejsce przycelowania dla SIG550 ~ Rozmontowane hełmy nie będą już miały zaokrąglonego stanu * Naprawy Złomowiska = Naprawiono problemy z dystansem trawy = Naprawiono dds terenu (czarne kropki/ślady) ~ Polepszono niektóre tekstury terenu * Naprawy Radaru = Naprawiono problemy z dystansem trawy ~ Dostosowano trawę terenową tak pasowała ~ Mała poprawka na jasność terenu * Poprawki Czerwonego Lasu = Naprawiono problemy z dystansem trawy ~ Poprawka gammy na teren by naprawić bardzo ciemne miejsca = Naprawa dla hmodel na oświetleniu R3+4 * Big update for trees Duża aktualizacja dla drzew + Nowa kora drzewa by zamienić te stare, niskiej jakości ~ Dostosowano kolor i jasność liści jako że wiele wyglądało okropnie * Poprawka zadania z pompą wodną na Wielkich Bagnach ~ Teraz zadanie jest dostępne dopiero po 2 tygodniach w Zonie ~ Przeciwnicy i skala nagrody zależna od czasu spędzonego w Zonie * Naprawy Kordonu - Usunięto kolejne lewitujące drzewo = Naprawiono krzak, który był do góry nogami = Naprawiono i polepszono oddaloną trawę ~ Mała poprawka na maskę terenu = Naprawiono trawę w Agropromie * Zmieniono nagrody za zadania ze schowkami by zależały od dystansu = Naprawiono exploit z zadaniami kuriera podczas ich anulowania = Przywrócono brakujący tekst zadania ze stacją pomp = Naprawiono współczynnik degradacji broni, który się resetował przy ładowaniu = [Warfare] Naprawiono kilka opcji frakcji pojawiających się jako "Renegaci" = [Warfare] Naprawiono aspekt czystki, który nie działał kiedy emisje kończyły się w sposób pośredni * Naprawy Jantaru = Naprawiono problemy z dystansem trawy ~ Przerobiono trawę terenową by wtapiała się lepiej * Naprawy Martwego Miasta = Naprawiono problemy z dystansem trawy ~ Zredukowano jasność asfaltu, jako że był zbyt jasny * Naprawy Mrocznego Parowu = Naprawiono problemy z dystansem trawy ~ Przerobiono teren, maskę terenu i tekstury dla polepszonych barw i kontrastu * Naprawy Zatonu = Naprawiono problemy z dystansem trawy ~ Przerobiono tekstury terenu dla lepszego koloru i zamieniono złą teksturę * Naprawy Jupitera = Naprawiono problemy z dystansem trawy ~ Zamieniono złą teksturę trawy terenu = Naprawiono problemy z dystansem trawy na Wielkich Bagnach = Naprawiono problem ze Słońcem w ustawieniach pogody = Naprawiono oddaloną trawę na Przedmieściach Prypeci + Dodano niektóre brakujące teksty = Naprawiono prawdopodobieństwo trafienia dla niektórych broni (ash12, m82, remington700, wa2000) * Zrewidowano trochę angielskiego tekstu = Naprawiono wyloty związane z instalacją i usuwaniem dodatków do broni = Naprawiono wylot związany z niszczeniem obiektów + Nowa misja dla ekologa ~ Maksymalny limit atakujących i nagroda za misję obrony stacji pomp ~ Unikaj spamu konsoli od niedziałających zadań i usuń ich cel = Naprawiono problem z portalem w X-16 = Naprawiono błędy okluzji szkła stacji kolejowej na Złomowisku = Naprawiono błąd okluzji w wagonie na Dziczy * Zrestrukturyzowano handling w skryptach EntityCondition and ActorCondition ~ Trochę balansu w krwawieniu i głodzie * Korekta angielskiego tekstu ~ Skorygowano kilka opisów symulacji zadania ~ Frakcja Diegtariewa wyświetla się teraz jako SSU ~ Pomniejsze usprawnienia dla dialogów LL = Naprawiono problem z Doktorem, który sprawiał, że ciężko otworzyć dla niego okno dialogowe * Zaktualizowano logikę zarządzania emisjami i psi-burzami dla zadbania o śmierć NPC podczas wydarzeń = Postacie specjalne nie umierają już podczas emisji i psi-burz ~ Polepszono zmianę poziomów w skryptach = Naprawiono hełm ochronny, który miał bardzo wysoką wytrzymałość * Aktualizacje do wielu opisów kombinezonów ~ Zaktualizowano launcher z funkcją weryfikacji, czy wszystko zostało zainstalowane poprawnie * Zaktualizowano bronie z stosownym parametrem "rodzaju" = Lornetka będzie ulepszona natychmiastowo, nawet jeśli opcja opóźnionych napraw jest włączona = Naprawiono brak obrażeń dla ulepszeń zmiany kalibru 19x8 i 19x9 = Naprawiono zbugowany licznik ukrycia * Gracz nie otrzyma więcej niż 100 śrub by zapobiec wybuchowi obiektów ~ Ulepszono szybką podróż w skrypatch = Naprawa pogody dla w_cloudy1/oświetlenia słońca i problemu ze wschodem księżyca ~ Poprawki dla interfejsu użytkowanika ~ Pomniejsza poprawka dla widoczności przez krzaki dla spokojnych stalkerów = Naprawiono maksymalny udźwig, który czasami był niepoprawny po załadowaniu save'a, zmienie poziomu czy spaniu + Tabele inwentarza i filtrowanie poprzez rodzaj przedmiotu = Naprawiono części i urządzenia, które pojawiały się jako naprawialne u mechaników * Dialogi używają teraz nazwy gracza dla wiadomości związanych z graczem, zamiast "Player" * Ustawienie współczynnika zoomu broni na 0 będzie teraz używać obecnego pola widzenia + Dodano dostosowanie eksportów skryptu Hud = Efekt strzału SWM może teraz być wyłączony (zawsze był włączony) ~ Mała zmiana dla przycisku "Przenieś wszystko". Wcześniej ignorował przedmioty związane z zadaniami i przenosił je, pomimo, że nie powinien = Poprawnie przystosowuje stan hełmu do stanu interfejsu aktora (CoC) + Dodano zwarstwione dźwięki dla helikopterów i karabinów stacjonarnych ~ Okienka interfejsu użytkownika już nie chowają celownika jeśli gra jest w trybie dostosowania Hud'u ~ Zmieniono hotkeye tabeli inwentarza aby używały cyfr rzędowych zamiast bindów slotu przedmiotów ~ Polepszono obsługę stanu NPC i stanu aktora podczas snu ~ Polepszono kontrole widoczności SI + Dodano szybki Debugger by odpalać każdy rodzaj narzędzi * Więcej napraw i ulepszeń Jantaru ~ Sektory i portale dodane dla lepszego klatkarzu ~ Oddalone, niskopoligonowe drzewa i poszerzenie terenu ~ Więcej lewitujących drzew zostało naprawionych = Naprawiono brakujące linie z finałowego dialogu OA z Diegtariewem = Naprawiono początkowe dialogi głównego zadania = Naprawiono problem, gdzie zadania łowieckie Fanatyka i Wilka zapętlałyby się - Usunięto możliwość zainicjowania więcej niż jednego nieugaszalnego płomienia = Naprawiono Spiryta oferującego wódkę Tobie do sprzedania mu * Zaktualizowano ulepszony generator przepływu z poprawnymi statystykami * Dodano lunety i tłumiki do sortownika inwentarza = Odzyskano współczynnik npc_blindness_koeff dla stroju Ghillie ~ Debug Spawner nie będzie już pokazywał specjalnych drużyn/NPCów do zespawnowania * Przepisy i instrukcje nie znikają już w momencie, kiedy je przeczytasz * Czytanie przpisów/instrukcji by zobaczyć sposoby wykonania. Nie ma już konieczności odwiedzania warsztatu za każdym razem = Interfejs gry z danymi wejściowymi tekstu, takie jak interfejs utworzenia schowka, nie będzie już więcej popełniał akcji poprzez bindy w momencie wciśnięcia powiązanych klawiszy * Broni wypadające - przy trafieniu gracza - z ręki, nie będą już się niszczyły po dobyciu ich ponownie = Naprawiono log błędu spowodowany przez dynamiczne wiadomości * Naprawy Warfare * Zoptymalizowano proces nabywania drużyn elastycznej obrony = Naprawiono postaci specjalne, które się nie spawnowały przy starcie nowej gry trybu Warfare = Naprawiono dynamiczne relacje, które nie działały poprawnie podczas walki offline ~ Zredukowano szybkość przyspieszenia i ruchu kotów w przód i już nie spamują w gracza z kombo atakami = Naprawiono exploit zmiany amunicji strzelby, powodujący zmianę zmieszanej amunicji na amunicję jednego typu + Dodane 3 nowe opcje do przełączenia trybu sprintu/chodu/wychylenia = Naprawiono RPG-7 i RG6, które były sortowane z amunicją * Aktualizacja silnika, który preferuje dedykowane nad zintegrowane GPU * Aktualizacja symulatora Alife w trybie Offline ~ Polepszono filter bloom * Zaktualizowane tłumaczenie RUS * Zaktualizowana czarna lista dla spawnera przedmiotów, by uniknąć bardziej technicznych przedmiotów = Naprawiono złe rodzaje przedmiotów ~ Receptury mogą być zdobyte z ciał bez jednorazowego limitu * Warfare i Symulator walki Offline * Zoptymalizowano kod, ujednolicono system dla Warfare i innych trybów. Kontrolowany z głównych opcji z trzema wyborami * Wiele ulepszeń dla Warfare smart info na PDA = Naprawiono tekstury PKM = Naprawiono lunetę Cmore na MK14 = Naprawiono Symulator Walki Offline zabijający wrogów mutantów specjalnych, walki w tym przypadku będą ignorowane * Nowy debugger * Dodano spawner obiektów * Spawner przedmiotów pokaże listę wraz z ikonami ~ Dostosowania do profilu kotów Edytowane 1 Października 2019 przez stalker1997 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 Jak miło popatrzeć, kiedy ktoś nie jest taką leniwą bułą jak ja @tom3kb czy ktoś kto może - wywalcie może te poprzednie fixy z #1 posta, bo już się ich robi sporo. W końcu znajdą się magicy, których to przerośnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikt Opublikowano 9 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Pytanko bo ja raczej zielony jestem w w tych tematach. Gdzie rozpakować addony i czy wymagana jest "czysta" nowa gra? A i jak nie zostać rozpoznanym gdy zakłada się kombinezon innej frakcji? Coś tam pisało na dole ekranu, ale stalkerzy po wejsciu do baru 100rad zrobili ze mnie miazge i 2 h grania na iron modzie nibypsu w gardło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 9 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) @Nikt Zdecydowana większość addonów nie wymaga gry od nowa; a na pewno te, które są zaktualizowane pod update 3. Folder addonu - "gamedata" - wklejasz do głównego folderu Anomaly. Co do kombinezonu, to jedno wiem na pewno. System jest podobny trochę do Hitmana, gdzie dowodzący daną grupą rozpoznają Cię od razu (przykładowo Kapitan wojskowych w Kordonie, przesiadujący w wieży patrolowej). Na dole masz pasek wykrycia. Działa on w sposób intuicyjny, to jest: zielony znaczy niski poziom wykrycia a pomarańczowy bliski wykryciu. Z tego co mi gdzieś przez mgłę świta, to jest jeszcze czynnik reputacji Stalkera, który warunkuje w jakim momencie i sposobności zostaniemy wykryci. Edytowane 9 Października 2019 przez stalker1997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Trochę o tym, co zauważyłem w Anomaly 1.5.0 beta 3.0: Spoiler Można odczytywać wiadomości w PDA (podobne jest w modzie NLC 7): W końcu ktoś to poprawił (w Czystym Niebie taka hałda przechodziła przez cegły: Może też trochę czuć zadaniami "przynieś, podaj", ale za to ciekawy sposób na szukanie oddziału (za pomocą RF-Receiver - jak pika wyraźnie to znaczy, że poszukiwany oddział jest blisko): Po zabiciu mechanika, otrzymujemy nielimitowany dostęp do imadła: Interesujący egzemplarz egzoszkieletu Grzechu: Mapy anomalii: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 10 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 3 godziny temu, kamil190 napisał: Po zabiciu mechanika, otrzymujemy nielimitowany dostęp do imadła: Co do opcji z mechanikami można jeszcze dodać, że mechanikom, którym dostarczyliśmy wszystkie rodzaje narzędzi, od czasu do czasu udostępniają nam za darmo stół. Można wykorzystać błąd, po prostu spamując dialogiem dopóki nie udostępnią nam go za darmo. Zauważyłem również, że im większa reputacja, tym częściej będą udostępniać nam stół za darmo. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) Cytat Jak pobrać tę 4 część? Klikam sobie na alternatywne linki, wszystkie poprzednie części już mając, klikam sobie na 4 część, daje pobierz i wyskakuje mi że wykorzystałem limit google drive, jestem totalnie zielony w takich sprawach. Będę bardzo wdzięczny za pomoc i z góry przepraszam za kłopotliwość taką zapewne błahostką. Edytowane 13 Października 2019 przez Grimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 6 minut temu, Grimm napisał: Jak pobrać tę 4 część? Chodzi Ci o te opcjonalne tekstury? Wchodzisz w https://drive.google.com/drive/folders/1xaUa_TJ9DWrjf1IRbZCV115UfHgx8uXX i klikasz tu: A jak GD przymula (a lubi przymulać), to masz: Anomaly-150-4-Optional-RussianTextures.7z PS: Nick Burkhardt, to Ty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) Dzięki bardzo I tak serial powiem całkiem, całkiem niezły, to raz, a dwa to, przecież świetna ksywa dla stalkera. Grimm - łowca potworów. Kurczę, ja to nie umiem instalować takich rzeczy, pewnie coś źle zrobiłem. Podczas włączania gry, wyskakuje mi AnomalyDX8.exe - błąd systemu Nie można kontynuować wykonywania kodu, ponieważ nie znaleziono obiektu MSVCP140.dll. Nie ważne jaki DX wybiorę jest ten sam błąd tylko numerek DX inny, wiadomo. Zaraz po nim wyskakuje identyczny błąd tylko nie znaleziono obiektu VCRUNTIME140.dll Edytowane 13 Października 2019 przez Grimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 @Grimm Na pewno dobrze zainstalowałeś? W pierwszym poście masz instrukcję wideo. A co do błędu z VCRUNTIME140.dll, to uratuje Cię poradnik: Doinstaluj brakujące biblioteki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 W dniu 13.10.2019 o 21:07, Sierioża napisał: @Grimm Na pewno dobrze zainstalowałeś? W pierwszym poście masz instrukcję wideo. A co do błędu z VCRUNTIME140.dll, to uratuje Cię poradnik: Doinstaluj brakujące biblioteki. Dzięki bardzo wszystko już śmiga, prócz jednego małego problemu, kiedy wchodzę w ekwipunek lub handel. To jakby to opisać... nie rozmazane, po prostu jakiś błąd jak było na starych telewizorach kiedy nie było sygnału. Nie przeszkadza mi to specjalnie, ale irytuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Podrzuć screena. Domyślnie F12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 (edytowane) Tak sobie z nudów odpaliłem i od razu podkopsalem parę zmian bo jakoś tak za mało "atrakcji" i od razu widać, że mod typu który już oglądałem - grafika itd/itp - więc zobaczę/pogram co mi fabula przyniesie. p.s. polecam n/w strony, sporo dodatków ale tylko po (łatwej) rejestracji: https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/addons https://comod.me/resources/categories/addony-dlja-anomaly.4/?page=6 Moje ulubione dodatki: Spoiler https://comod.me/resources/arty-ne-musor.116/ https://comod.me/resources/nerealno-bogatye-tajniki.11/ poprawka spawnera v 2.2: Исправление для spawnerа - Этот фикс позволит вам спавнить важных персонажей (возможность была вырезана с упдате3). - Восстанавливает RPG-7, Bulldog-6 и M79. https://comod.me/resources/bessmertnye-naparniki.5/ https://yadi.sk/d/6Z6JYm3ELit_iQ p.s. 2 teraz szukam rusyfikatora.. Spoiler rusifikator_by_The_Grognag.7zInvCompanions.7zgamedata.rarDebugfix2.2.zipАрты не мусор!.rar Edytowane 19 Października 2019 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 25 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Widziałem że Tomek wrzucił screen z celownikiem 3D. Owszem, dodałem wstępną implementacje, i ona będzie dostępna dla modderów chcących coś działać z nimi, w następnym update. Nie mam za bardzo czasu aby pracować nad optymalizacją owych celowników - jestem pochłonięty odnawianiem oświetlenia statycznego. Może się to załapie do następnego update. Póki co nadziałałem sporo zmian od wydania trzeciego update, większość to niewielkie aczkolwiek znacżace zmiany w silniku, czy też grafice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koboldzisko Opublikowano 31 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Rozpocząłem zabawę z nim i muszę powiedzieć - żona się wkurza, że za dużo przy nim siedzę - a to dobrze świadczy o modzie <devil> czwarty dzień i cztery razy rozpoczynałem grę wybór szrotu i części przeogromny - trzeba to trochę ogarnąć - mega praca Panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.