Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

45C90DDC-F8B6-4855-AFC5-C47330AF.png

Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 03.11.2021 r.
Autor: seaz5150
Autor spolszczenia: @Szczepan9205
Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin)


OPIS:

Spoiler

Kolejna odsłona znacznie ulepszonej wersji moda, którego główną koncepcją jest udoskonalenie Cienia Czarnobyla. Lista zmian oraz nowości jest obszerna - począwszy od nowego silnika gry, a kończąc na odświeżonej ekonomii lub licznych animacjach. 


Cechy moda:

  • projekt bazuje na popularnym OGSE (Old Good S.T.A.L.K.E.R. Evolution 0.6.9.2 + Jek@n's Gameplay Addon) - dodano kilka nowych lub zmienionych na potrzeby moda zadań, nową linię questów po ukończeniu głównej fabuły, a także wprowadzono pewne zmiany w gameplay'u;
  • silnik OGSR - ulepszenia graficzne, nowy render DX11 i wiele innych funkcji;
  • wyższa stabilność;
  • zmiany w ekonomii - amunicja oraz zapasy ułatwiające przetrwanie w niegościnnych warunkach Zony są ograniczone;
  • broń z realistyczną balistyką;
  • animacje używania przedmiotów;
  • pełny arsenał broni z Boomsticks and Sharpsticks;
  • dodano pragnienie, a także radioaktywną żywność;
  • dynamiczne wiadomości;
  • nowe artefakty o unikalnych właściwościach;
  • oddzielne sloty na wyposażenie;
  • nowe kombinezony i hełmy;
  • od teraz niektórzy NPC mogą nam towarzyszyć podczas podróży;
  • w pełni działające detektory artefaktów;
  • ulepszona sztuczna inteligencja;
  • dynamiczne anomalie;
  • około 40 nowych zadań;
  • wysokiej jakości tekstury;
  • nowe modele NPC;
  • możliwość snu w wyznaczonych miejscach;
  • customowy ReShade;
  • wykorzystano AtmosFear i Absolute Nature z Autumn Aurora 2.1;
  • nowy HUD i efekty wizualne.

PiP_2.gif

GALERIA:

Spoiler

Screeny zostały wykonane z użyciem dodatku Dead Zone.

R3_stalkerteam_scr1.jpg  R3_stalkerteam_scr2.jpg  R3_stalkerteam_scr3.jpg

R3_stalkerteam_scr4.jpg  R3_stalkerteam_scr5.jpg  R3_stalkerteam_scr6.jpg

R3_stalkerteam_scr7.jpg  R3_stalkerteam_scr8.jpg  R3_stalkerteam_scr9.jpg


Prezentacja rozgrywki:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Mod jest w wersji Repack. Posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane. 

  • Rozpakowujemy pobrane archiwum z modem w dowolne miejsce. 
  • Mod uruchamiamy przez Radiophobia 3 Launcher.bat.
  • Mod posiada dodatek w postaci ReShade. Aby go zainstalować wystarczy przenieść zawartość dodatku do folderu bin_x64. ReShade działa tylko z renderami DX10 i nowszymi! Usunięcie dołączonego pliku user.ltx spowoduje, że gra powróci do renderowania niezgodnego z ReShade i się nie uruchomi.
  • Mod posiada spawner. Żeby go uruchomić, wystarczy podczas gry wyjść do menu i nacisnąć klawisz F1. 

2. Zawartość pobranego archiwum ze spolszczeniem wypakowujemy, a następnie umieszczamy w głównym katalogu moda w folderze gamedata ze zgodą na podmianę plików, jeżeli Windows nas o taką poprosi.


3. Instalacja polskiego lektora - opcjonalnie: 

  • Jeżeli ktoś z grających zdecyduje się na grę z polskim lektorem (oryginalnie mod posiada Ukraiński dubbing, więc po instalacji spolszczenia ów dubbing pozostanie, jedynie napisy na ekranie będą po polsku), to wystarczy pobrać paczkę z dźwiękami polskiego lektora, wypakować, wrzucić do głównego katalogu gry ze zgodą na podmianę plików. Gotowe.
     

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod w wersji v. 1.17:


Patch 1.18 (z dn. 08.09.2024 - obecnie najnowszy):


Spolszczenie do moda w wersji 1.17:

Łatka/aktualizacja spolszczenia do wersji 1.18:


Polski lektor: 

  • Google Drive - [KLIK]

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

 

Źródła: ejFj9IA.jpg  SiNIXZB.jpg

  • Super 4
  • Dodatnia 7
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wcześniejsze części są dostępne? Jeśli tak dajcie namiar Panowie Stalkerzy obczaję na kanale co za cudo  :)

Panowie sprawa taka jeśli chodzi o Radiophobię 3,wczoraj moda pobrałem ale wywala mnie w pulpit zaraz po wyjściu z bunkra na kordonie,jak jest u Was testowaliście i da się pograć choć trochę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem w stanie udzielić pomocy jeśli chodzi o część pierwszą lub drugą,zaś na temat ostatniej części dźwięk mam ale wywala w pulpit więc ja na razie odpuszczę ostatnią część.Teraz mocuję się z pierwszą częścią mam problem z zainstalowaniem moda.Udało się raz zainstalować ale tylko jest początek,po wgraniu pierwszej mapy w pierwszej części gra odmawia mi posłuszeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, hadam napisał:

Z tym granatnikiem to mam błąd jakiś, AK-47 nie może u mnie używać granatnika, za to każda inna broń już tak

Niekoniecznie jest to błąd... Większość modeli AK-47 nie ma przypisanych dodatkowych akcesoriów, więc granatnik nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen @gawron Znaczy u mnie to działa tak, że mogę normalnie GP koster podpiąć pod broń, broń posiada model z podpiętym granatnikiem, ale nie mogę przełączyć na tryb granatnika. Wielki problem to nie jest, ale na początku myślałem, że mam błąd, okazało się, że reszta broni normalnie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modzik fajny, jest sporo rozwiązań z różnych addonów do Anomaly. Ogólnie dosyć trudny, padasz po paru strzałach, a zazwyczaj po pierwszym 😆 Na szczęście dotyczy to także przeciwników.

Załatwił ktoś może dowódcę posterunku wojskowych na Kordonie? Ja rozwaliłem cały oddział tam stacjonujący podczas misji znalezienia skrzynki stamtąd dla Sidora i przez to że tamtejszy dowódca gryzie piach, ten stary cap się na mnie obraził i nie chce gadać. Nie zna ktoś przypadkiem jakiegoś sposobu by go udobruchać? 😅

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moje pierwsze wrażenie na temat tego moda jest takie, że przyjemnie się w to grywa. Pamiętam, jak grywałem w pierwszą część Radiofobii, gdzie już wtedy bawiłem się w to przednio. Zwłaszcza zaskakiwała mnie sztuczna inteligencja wrogów i do tego kamikaze Monoliciarzy podbiegających do gracza, by oko w oko wysadzić się w powietrze. Tutaj też SI potrafi zaskoczyć. W Radiophobii 3 mamy mniejsze, większe zmiany, w tym graficzne, dodatków jak bronie i tak dalej. Jak słusznie zauważył @Nuclear Messiah, jest sporo zapożyczeń z Anomaly, chociażby animacja jedzenia i picia. Sam od siebie mogę dodać, że momentami miewałem deja vu w Radyjku 3, bo dodatki można było zaimplementować w Lost Alpha DC Extended w wersji 1.4008 poprzez osobny launcher. Tam zaś było pobugowane momentami, tutaj zaś nie miałem problemów póki co z wylotami na pulpit.

Ogólny wniosek z mej strony jest taki, że można w to pograć. Jest to godna kontynuacja pierwszej i drugiej części Radiofobii. :) 

Edytowane przez Skryty
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.