Skocz do zawartości

OP-2.2 - Dyskusja ogólna


vidkunsen
Wiadomość dodana przez Agrael,

W tym temacie prowadzimy wszelkie rozmowy na temat OP-2.2.

Rekomendowane odpowiedzi

Tego nie da się stwierdzić, bo równie dobrze można zapytać o AK-47, czy Wintorez - jeśli znajdziesz, to masz. Są przypadki w modach, że występują pojedyncze egzemplarze danej broni, ale zapewne w zadaniach, które wymagają jakiegoś wysiłku (z tym, że nie fizycznego) i jest to dokładnie opisane w zadaniach, że istnieje tylko jeden egzemplarz takiej broni. Osobiście, jeśli dany typ broni "leży" mi w grze, to jej nie pozbywam się, dopóki nie natrafię na lepszą. Myślę, że to cię już usatysfakcjonuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki doki :)

Pytanko Chimera nie dał mi tego środka na niewidzialność. Skierowany zostałem do Cykopa on coś gada o pięciu wieżach i te sprawy. Wnioskuje po opisie, że chodzi o Radar jednak w tym domu z dziurą w dachu nie ma nic. Ktoś wie gdzie są te kolby?

 

Temat rozwiązany spolszczenie źle prowadzi. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wszedłem na posterunek najemników na Magazynach Wojskowych (broń dla Woronina i wziąłem zadanie na likwidację obozu od Maksa). Nastąpiła wymiana SMS Siwy - Dżoker. Wpadła taka zgraja najemników że musiałem ratować się zmniejszeniem poziomu trudności (tam mam zerowe szanse trafienia - nieśmiertelność). Po wybiciu kilku grup wpadają kolejne...tak ma być? Zdobyłem PDA Dżokera z przejściem Magazyny - Dzicz.

Ta zgraja biega za mną po całej planszy.

Tak miało być?

Edytowane przez maro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie zasada jest taka. Że jak opuścisz lokację to ona nie żyje. Czyli nic się na niej nie dzieje. Tam chyba ktoś miał kartę dla Kuzniecowa chociaż ręki sobie uciąć nie dam. Albo zostaną i będą Ci przeszkadzali do końca gry albo mogą zniknąć. Jak zostaną to pewnie prędzej czy później i tak ich wybijesz. Szczególnie, że obok będziesz miał zadanie dla Wolności.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiecie co zrobić przy misji Freemana na walizkę jak ten najemnik co w tej pakamerze siedział to po zabiciu go nie miał walizki? Robiłem to zadanie z 2 tygodnie temu sobie pomyślałem że jak ten najemnik nie ma walizki to sobie ją sam zrespię i teraz na to przyszedł czas gdy ja sobie o tym przypomniałem. Robiłem to zadanie tak że w ogóle nie gadałem z najemnikiem tylko zacząłem strzelać i wybijać wszystkich najemników. Po przeszukaniu tego dowódcy nie dostałem ani namiarów na schowek, ani on sam tej walizki nie miał. Teraz jak zrespiłem tą walizkę to Freeman w ogóle nie ma opcji dialogu o walizce. Nie dość że nie ma opcji dialogu to jeszcze muszę tachać ze sobą 2kg walizki bo nie mogę jej odłożyć chyba że wczytam save sprzed respienia. Czy można pominąć tą misję czy ona później prowadzi do innych ważniejszych misji? Trzeba cofać się do save sprzed 2 tygodni?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ignachinio Kurde to już chyba lepiej dla mnie w ogóle od nowa grę zaczynać w takim wypadku. Masz jakieś przypuszczenia dlaczego ani nie dostałem namiarów na schowek ani samej walizki? Nie ma czegoś do OP 2.2 takiego jak pamiętam jak w OP 2.1 to zrąbałem sobie misję z leczeniem rannych od doktorka to sobie jakoś bodajże w spawnerze naprawiłem zmieniając coś w tych skryptach misji? Nie ma jakiegoś takiego edytora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

James się nazywa ten najemnik. A dlaczego nie dostałeś namiarów? Bo zacząłeś strzelać. Gra to blokuje, żeby walizka się pojawiała musisz:

-pogadać i zapłacić Jamsowi

-pogadać i zrobić rozpier....

ale kluczowe jest zagadanie, żeby za łatwo nie było. Gra wymaga od Ciebie nawalania się z nimi z tej kanciapy. Albo zapłacenia.

Zadania bardzo ważne dla fabuły jakby nie patrzeć. Ja bym wrócił w sajwach do przed i tyle.

Edytora nie ma chyba takiego co aż tak by ingerował w misje.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem o Jamesa bo wydało mi się, że Freeman coś za mało zadań daje, i pomyślałem że to z powodu ubicia pazeroty. :) Ale skoro nie to i lepiej.  

Mam przy okazji pytanie z innej beczki tj. o kody do drzwi w lab. x-10. Otóż po wpisaniu w naszą wyszukiwarkę hasła kody otrzymuję 0 wyników. Może coś podpowiecie, które drzwi w x-10 da się otworzyć kodem i jakim. A najważniejsze - które to drzwi otwiera się kodem ze schowków Kostii i jaki to kod po złożeniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.