mikrowix Opublikowano 9 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 @kondotier chcesz powiedzieć, że zadanie z transmutatorem nie jest dostępne od samego początku ? Pytam bo fakt pierwszy raz poszedłem z przyzwyczajenia przez płot. Potem niby czytałem dialogi, ale mogłem przeoczyć. Pijawkę zrobiłem wiadomo i wziąłem zaginionego sierżanta. Tak pytam bo dopiero później na Agropromie połapałem się, że coś jest nie tak gdy przy ognisku leżały dwie sztuki broni. To był znak, że raczej przepadł transmutator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 @mikrowix U Kuzniecowa jest ciąg zadań. Pierwsze jest na 10 butelek wódki i bierzesz je od razu przy pierwszym przechodzeniu. Potem są następne. A transmutator jest nagrodą za któreś kolejne, chyba za zdobycie kompromitujących materiałów. Po grze w OP2, grałem w NS2016, więc nie chcę podawać tego co mogę pamiętać z NS2016. Na Agro z lewej strony INB koło drzew, leżą sobie Abakany. To tylko dekoracja, bo ich nie podniesiesz. I są chyba cały czas. Urodzinową wódkę przynosiłeś mu? To po niej są te kompromitujące materiały. Ale trzeba je robić od razu jak się zadanie weźmie. Tu masz filmik z tym zadaniem. Na końcu rozmowa ( 4:15 ) z Kuzniecowem i odbiór trasmutatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 17 godzin temu, cichy napisał: Co do czitów i balansów... Kuźwa, Ludziska - kupujemy gry po kilkadziesiąt/ kilkaset złotych za sztukę, gdzie wszystko jest zablokowane, a ewentualne manipulacje w produkcie za który zapłaciliśmy gruby szmal, kończą się banami - i nic nie możemy z tym zrobić. Kiedy dostajemy produkt za darmo, nad którym w ramach prywatnego czasu, wielu ludzi prześlęczało niejeden tydzień - marudzimy. Niech każdy sam wyciągnie z tego wnioski. Adnotacja tego typu powinna wisieć na tablicy ogłoszeń, żeby każdy smerf Mądrala i Maruda był zmuszony ją przeczytać. Choć na odpowiednie wnioski to już bym za bardzo nie liczył. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 10 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Twórca/twórcy moda proponują 2,3 lub więcej sposobów do przejścia moda, jak znajdziesz inny sposób to masz satysfakcję, że odkryłeś coś nowego, natomiast to co w/w Cichy i dodał Gawron jest nieadekwatne do pokolenia w którym nawet papier do smutnej twarzy ma być kolorowy i perfumowany. Już gdzieś na forum wspomniałem, że aby zagrać w Stalkera należy zapomnieć o grach z zachodu gdzie liniowość, chała, brak sensownej fabuły aż naparza torpedami po gałach. Dodałbym na tejże w/w tablicy Gawron małą gwiazdkę/przypis niczym reklama pewnej sieci sklepów: nie dla ... . p.s. a przy pierwszym małym problemie fabularnym zaczyna się jazda niczym w dokumencie księcia Płockiego z XIV w tzw. n.e.: ...huius curvo facorum (oni gdzieś tam zakręcali - oni tamże zawrócili). Spoiler Edytowane 10 Lutego 2019 przez vidkunsen 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikrowix Opublikowano 10 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) 18 godzin temu, kondotier napisał: U Kuzniecowa jest ciąg zadań. Pierwsze jest na 10 butelek wódki i bierzesz je od razu przy pierwszym przechodzeniu. Panowie by nie było niejasności...Grałem w Soljankę gdy nie było nawet dopełnienia...potem 2 razy z dopełnieniem...potem Soljanka 2016..potem dwa razy OP-2. Większość moda znam na pamięć więc dlatego gram na najwyższym poziomie i bez durnych spawnerów i innych tam dupereli. Najlepsza Soljanka to ta z początków istnienia gdy mod był bardzo trudny. Najgorsza Soljanka to ostatnia 2016 kompletnie bez jaj i połowa klimatu. OP-2 jest dobrym modem, ale niepotrzebnie dodano w nim akrobacje na linach, balkonach i różne głupoty z wchodzeniem ukosem na słupy, suwnice czy dachy itp...to nie ta gra. Podobnie nie podobają mi się dodane postacie na Zatonie typu niebieski tatuś i córka. Nie wiem dlaczego, ale nie pasuje mi to do całości. Mam nadzieję, że nowa wersja będzie tak trudna jak mod w jego początkach. Być może dlatego twórcy chcą zachować spakowane pliki i dobrze robią. Gdzieś na torrencie czytałem jak gostek się wkurzył i napisał że jak wam się nie podoba to nie grajcie i kropka.... Teraz dlaczego pytałem o transmutator...nie za bardzo dokładnie grałem bo nie chcę psuć sobie frajdy w ojczystym języku. Po rosyjsku grałem tylko testowo, ale wydawało mi się dziwne bo nawet na YT (gostek którego lubię) Shkrek nie robił tego zadania, a był na Agropromie. Ja pamiętam, że zadanie na kompromitujące dokumenty daje w nagrodę tą maszynkę, ale nie pamiętam niestety kolejności. Może rzeczywiście jest później, albo potasowali zadania w wersji 2.1 choć wątpię bo poza dodanym zadaniami u różnych NPC nic nowego w sensie fabuły do X-18 nie zauważyłem. No może fajna opcja wykupienia jeńców u Dzika za 40 tys. A co do proponowanej przez kolegę @gawron tablicy...ona niczego nie zmieni ani w PL, ani u sąsiadów. Wystarczy popatrzeć na AMK na ilość "dodaków" osłabiających moda. Mnie jako konserwatystę to przerasta... Edytowane 10 Lutego 2019 przez mikrowix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 16 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Co oznacza ten komunikat, nie jestem fanem rosyjskiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 17 minut temu, Gh0sTp napisał: Co oznacza ten komunikat, nie jestem fanem rosyjskiego ? Po mojemu oznacza to, że wszelkie zmiany jakie wprowadzisz w menu będą działać dopiero po całkowitym wyłączeniu i ponownym włączeniu gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 16 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 @OldMan tu się pojawia problem, gdyż po wprowadzeniu zmian, i wyłączeniu gry, opcje grafiki i języka się resetują do rosyjskiego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 @Gh0sTp Nie grałem jeszcze w OP-2.1 ale z ciekawości postawiłem u siebie i język się nie zmienia. Tylko, że każdą zmianę najpierw trzeba zapisać a potem restart gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 16 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 wywaliłem ze skrótu -nointro i zmiany zapisały się chociaż wersja eng jest beta więc główne rozmowy są w połowie tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Spojrzałem u siebie i u mnie w skrócie jest wpis -nointro. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 16 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 @OldMan I tak się wstrzymuje, bo najważniejsze gałęzie dla dialogów są po rosyjsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 @Gh0sTp Tak, ten komunikat z iksem w kółku informuje, że wprowadzone zmiany staną się aktywne, po ponownym uruchomieniu gry. Jednak tak jak napisał @OldMan , czasem trzeba najpierw wystartować z grą, zrobić twardy zapis i dopiero wyjść na pulpit. Wtedy wszystkie zmiany znajdą się w user.ltx. Popróbuj wtedy uruchomić nową grę i z niej ten wcześniej zrobiony zapis. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ufoludek Opublikowano 18 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) ... Edytowane 1 Marca 2019 przez blant221 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 19 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 No proszę, kolejny tłumacz nam rośnie i umie używać Googla!! Szacunek stalkerze . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 PATCH NR 5: LINKI: https://drive.google.com/file/d/1mRsBbd1h_NJMKcDUn5D9SKT2Dq_fYljb/view https://yadi.sk/d/tkadDbsK-5SlXg NAKŁADAMY NA PATCH 3K i 4.2 ŹRÓDŁO: http://stalker-worlds.ru/forum/topic/10555-ofitcialnaia-tema-moda-obedinennyj-pak-21-opis/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 26 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Opis mainquestu OP 2.1 oraz questów pobocznych wraz z nagrodami: https://stalkerportaal.ru/blog/gid_po_prokhozhdeniju_obedinennyj_pak_2_1_op_2_1_osnovnye_nps/2018-12-28-694 Tudzież opisy głównych postaci ważnych dla przebiegu gry , spis przedmiotów OP 2.1 , i takie tam różne. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 @boberm Dorzuciłem do 1ego postu, na końcu, bo coś czuję, że prędzej czy później wielu graczom może się przydać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 27 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Przepraszam, ze znów poruszam ten temat. Ale czy są prowadzone pracę nad spolszczeniem moda? A jeśli tak to na jakim poziomie zaawansowania są one? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 @Ignachinio Nie triggeruj tłumaczy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 27 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 (edytowane) @tom3kb- @Ignachinio nie triggeruje . On przedstawia w sposób delikatny i z lekkim zaniepokojeniem co do terminu , oczekiwania Community względem Szanownych Tłumaczy. Edytowane 27 Lutego 2019 przez boberm 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 27 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 Pozostając w temacie OP2.1 . Pozwoliłem sobie podrzucić info o niektórych dawcach zadań cyklicznych (czyli takiej ukrytej formie śmieciarstwa) wraz z opisem potrzeb i nagród. Cykliczny.rtf 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Pytanie o tłumaczenie moda, świadczy o nie przeczytaniu informacji o nim. Z samego początku dyskusji o modzie, była informacja że przystąpiono do tłumaczenia. Ale w gorącej wodzie kąpani, nie patrzą na to jak kolosalnym jest ten mod. I nawet posiadanie spolszczenia poprzednich wersji nic tu nie pomoże. Spolszczenie trwać będzie wiele tygodni, zamienianych na miesiące. Ten wpis o 3.5 godzinach translatorowego tłumaczenia można między bajki włożyć. Tym tłumaczeniem można objąć jakiś nikły fragment. A na dodatek translatorowy bełkot, może tylko wprowadzać w błąd. Tak, że trzeba się niestety uzbroić w cierpliwość. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ufoludek Opublikowano 1 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 https://www.youtube.com/watch?v=w11uiS-aTEI @kondotier Proszę bardzo. Sprawdź na własne oczy. Robiłem z tego na dniach transmisję na żywo. Sam dla siebie wykonałem i mylisz się. Nie ma najmniejszych problemów ze zrozumieniem. Mam na koncie z innych gier modyfikację ponad 200 godzin na przykład, bazowane na translatorze angielskim i ani razu do solucji nie musiałem zaglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 @blant221 Po pierwsze. Na tym forum mówiąc o tłumaczeniu, uznajemy że będzie to język polski. U Ciebie jest angielski. Ja tego języka nie znam, więc poprawności tłumaczenia nie mogę ocenić. Ale mając doświadczenie z tłumaczenia sporej ilości modów, wiem że w 3.5 godziny nawet z translatorem, nie da się przetłumaczyć moda rozgrywającego się nawet na jednej lokacji. A co dopiero takiego longiera jak OP. A skoro masz tłumaczenie na angielski, zdradź tajemnicę, jakim programem tłumaczyłeś i jak rozwiązałeś problem zmiany kodowania. Może Twoje rozwiązanie pomoże też w tłumaczeniu na polski. I pytanie zasadnicze, dlaczego tłumaczyłeś na angielski, a nie od razu na polski? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.