Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

W kwestii moich"problemów" z OP 2.1 z postów powyżej - rozwiązały się same.  Fleszkę oddałem  PO pobycie w X-16 , a butle z wypitecznością dla małego  serwowałem po 12+1 godzina i zadziałało. Ciągnie jak miło:020:.  

Nasuwa mi się pewne spostrzeżenie dotyczące samej mechaniki grania w Op-ka. Nie neguję że jestem  raczej cieńki w gonitwach po ekranie i wymachiwaniu giwerami (bliżej mi do kampera jak to kiedyś ujął mój Młody) więc być może ta niedogodność mojej postaci ma wpływ na onoż spostrzeżenie . Ale - ad rem. Bez Spawnera i możliwości czasowej zmiany kondycji naszego Wybranca Losu  rozgrywka jest jak dla mnie  bardzo trudna , a czasami wręcz niemożliwa . Nie chodzi o spawnowanie itemów questowych - tu jest  czytelnie i OK. Chodzi o amunicję i  apteczki które schodzą w ilościach wręcz astronomicznych . Od czasu do czasu  Twórcy serwują koktail z np: plutonu wsparcia czyli 40 kolesi  na "full wypasie" , i dodatkowo z opcją nieledwie nieśmiertelności ( tzn - tylko headshot  ich dymisjonuje ). Rzecz się działa na MW po zdobyciu Placówki Najemników. 

Oczywiście info o tym że nie będzie schowków poza granicami "percepcji" to klasyczny "Fake News" - są , i mają się dobrze.  Nikt nie ruszał chyba questów Kolekcjonera - co i dobrze bo lokalizacje są wystarczająco dobrze opisane w Necie .

Ale ( podobno wszystko przed "ale" to kłamstwo:020:). Ale wsiąkłem i pcham się dalej . Z Trwogą i Duszą na Ramieniu w oczekiwaniu na to co będzie się działo na ekranie gdy dojdę do CEA.

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2019 o 10:07, cichy napisał:

Na chwilę obecną mod jest w fazie testów, tak jak i tłumaczenia. Nie chcę niepotrzebnie zaśmiecać działu dotyczącego tłumaczeń. Prośba: trzymajmy się merytorycznej strony dyskusji.

 

 Jakby co to zgłaszam się do pracy testowania moda i tłumaczenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jest całą masa fajnych dodatków kompatybilnych z ostatnim patchem:

1.png

STRONA Z "ZABAWKAMI": https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/

 

LINK DO SPAWNERA OD KARAVAN150 (W PACZCE JEST PLIK XCORE.DLL  - JEGO TEŻ PODMIENIAMY): https://yadi.sk/d/zEG9fjKXebc4Qg

Sam spawner ma wiele dodatków w postaci funkcji przypisanych do klawiszy (w archiwum jest plik tekstowy z opisem). Jest to również klasyczny SPAWNER aktywowany klawiszem "s".Wszystko śmiga, nic nie trzeba kombinować.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem na bieżąco z linkami do tego moda i mam prośbę do @cichy (lub kogoś innego), aby zechciał wyszukać na właściwej stronie i aktualne (być może) potrzebne rzeczy do moda. Chodzi o spawner, nieśmiertelność kluczowych NPC, darmowe teleporty, udźwig i inne ciekawostki. To może się (ale nie musi) przydać jako alternatywa dla niektórych mniej cierpliwych graczy. Dobrze by było, gdyby wszystkie znalezione takie dodatki, zostały spakowane do jednej paczki i wrzucone do pobrania, potem to się obejrzy, a po analizie i opinii kolegów, spolonizuje się jak się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym samym pomyślałem już jakiś czas temu, tyle że zamiast dodatków chciałem aby ktoś wrzucił lub zrobił nowy temat w którym będzie cały opis moda i wszystko posegregowane jak pobierać i co. Bo z tego co widzę trochę tych patchów jest, ale myślę że takie coś będzie już najlepiej zrobić po spolszczeniu. Co do samych dodatków to jestem za.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1/ ОП_2.1_Скачать_Торрент_(Объединенный_Пак_2.1)-fY5z.zip, 2/ https://yadi.sk/d/98Kr2vYIw837_g
 

ОП 2.1. Спавнер_karavan150.rar ОП_2.1_Скачать_Торрент_(Объединенный_Пак_2.1)-fY5z.zip

Metek58 - z tym się zapozna(60 tematów - 6 stron)j: http://gk-stalker.xyz/forum/categories-48

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod jest chyba ciut trudniejszy od oryginalnego OPka, dużo zadań zostało pozmienianych i rozbudowanych - miodzio. Anomalne granaty przydają się jak nigdy, nie raz ratowały moją skórę :smile_pseudogigant:. A jakakolwiek broń z nabojami szrapnel jest fantastyczna na mutanty. Czekam ze spokojem na spolszczenie :brandy:, a na razie  odwiedziłam 2 nowe lokalizacje więc idę do przodu, przynajmniej odkurzę mój rosyjski :041:.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

Mam 2 pytania odnośnie tego moda:

1. Czy patch 6.2 zawiera w sobie poprzednie łatki i można go zainstalować bezpośrednio na ,,gołą'' wersję moda?

2. Jak prezentuje się trudność tego moda w zestawieniu z Solanką 2016 czy OP-2 (będzie to mój pierwszy mod z serii OP)? Nie ukrywam, że zachęciła mnie ogromna ilość nowości (bronie, lokacje itp.) i nawet jestem w stanie przebrnąć przez język rosyjski, ale czytając o masochistycznym poziomie trudności OP-2 zaczynam się bać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcin95 Odpowiem tylko na jedno pytanie. W porównaniu z każdym OP, a w tym i z OP2.1, NS2160 to spacer po parku. NS 2016 można ukończyć w ciągu 3 tygodni, na OP trzeba będzie miesięcy. A przede wszystkim wcześniejszego zapoznania się z rozwiązaniami różnych sytuacji, pułapek scenariuszowych i sposobu posługiwania się i wykorzystywania dostarczanych przez moda różnych urządzeń. To dla naszych nerwów. Oczywiście że można grać i "w ciemno", ale trzeba się liczyć z zaskakującymi sytuacjami. To na tyle. Jeśli nie masz zbyt dużego doświadczenia z modami, to radzę się na razie wstrzymać. Ale jak zawsze na koniec odpowiedzi - Twoja wola, grać czy nie.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, marcin95 napisał:

Dzień dobry.

Mam 2 pytania odnośnie tego moda:

1. Czy patch 6.2 zawiera w sobie poprzednie łatki i można go zainstalować bezpośrednio na ,,gołą'' wersję moda?

2. Jak prezentuje się trudność tego moda w zestawieniu z Solanką 2016 czy OP-2 (będzie to mój pierwszy mod z serii OP)? Nie ukrywam, że zachęciła mnie ogromna ilość nowości (bronie, lokacje itp.) i nawet jestem w stanie przebrnąć przez język rosyjski, ale czytając o masochistycznym poziomie trudności OP-2 zaczynam się bać.

AD 1. Tak - to patch kumulatywny zawierający w sobie wszystkie poprzednie

AD2.  OP2.1 - jest trudny . Bardzo. Rozwiązania scenariuszowe  s wyzwaniem dla cierpliwości Gracza. Licz się z brakiem wszystkiego - apteczki, amunicja , pieniądze etc.......Jeżeli nie grałęś w OP 2.0 to będzie to dla Ciebie poważne wyzwanie.Nawet na najłatwiejszym poziomie.

Sugerowałbym raczej NS 2016  .

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcin95  Z deszczu pod rynnę. Solianka, to starsza, mało rozgarnięta siostra OP. OP naprawia większość błędów Solianki, a trudność gry ta sama. Chcesz grać, to poczekaj na ukończenie spolszczenia. Ci co już grają, na pewno podzielą się swoimi spostrzeżeniami, dadzą porady, opiszą problemy i rozwiązania. Wtedy zagraj, będziesz mieć przyjemność z gry.

DODANO: A przez przypadek pisząc Solianka, nie myślałeś o NS2016? Jeśli nie grałeś w nią, to zagraj.

Będziesz miał małe przetarcie przed OP 2.1

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boberm Dzięki za pomoc.

@kondotier Tak, miałem na myśli NS2016. Grałem w nią rok temu i miło to wspominam, ale ze względu na jej potencjał uzależniający musiałem zaprzestać. Skończyłem na wyjściu z laboratorium z wielkim mózgiem (wyjście przez tunele to było dla mnie najtrudniejsze zadanie do tej pory). Ciekawe, czy doszedłem chociaż do połowy tego moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Zwinny napisał:

W zwykłym op-2 już na samym początku w kordonie gdzie trzeba rozwalić stado pijawek w tunelu prawie się załamałem a co mówić jakby to było dalej np z dokumentami w agropromie, nawet nie chcę myśleć 

Ano - @Zwinny - bo do tej akcji  używamy narzędzia zwanego Pietrucha :020:. Który obozuje nieopodal.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.