Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz powiedzieć który to plik??

 

Dobra już sobie poradziłem dzięki serdecznie za info i naprowadzenie tyle, że teraz ten dialog nie znika po zakończeniu rozmowy można go klikać cały czas ale to już jest coś będę próbował dalej 😁

Edytowane przez carlopapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.04.2022 o 18:56, Samotnik67 napisał:

Jeśli w spawnerze nie ma jakiegoś itemu jak naprzykład ( UMP-40 czy IZH-27 czy innych przedmiotów) edytujesz plik .script poprzez notepada ++ czy innego typu narzedzia i dodajesz linijke "wpn_mp27",  albo "wpn_ump45_col", (przecinek musi być bo inaczej będzie wylot)

Niech ci będzie chwała i dziękczynienie :D 

 

testowałem na osobnych sejvach i działa - więc poczekam aż będę kończył i wtedy spróbuje... chyba że nie wytrzymam i to zrobię wcześniej - notepada znam w miarę dobrze, specyfika pracy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problemik, robię Szachistę i w czasie znajdywania schowków Szachisty i kolejnych ruchów szachowych nie otrzymuję sms-ów zwrotnych od Kostii tak jak to jest na rosyjskich filmikach lecz fabuła idzie dalej cały czas. Wie ktoś może gdzie tkwi problem?? Dodam że wszystkie notatki Szachisty odnalazłem i oddałem Kostii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

<code>

[17.05.22 19:57:35.500] Loading sectors (R1)...
[17.05.22 19:57:35.506] * Loading HOM: w:\op-2.1\gamedata\levels\jupiter\level.hom
[17.05.22 19:57:35.520] * Loading environment modificator: w:\op-2.1\gamedata\levels\jupiter\level.env_mod
[17.05.22 19:57:35.520]  ERROR CEnvironment::mods_load: w:\op-2.1\gamedata\levels\jupiter\level.env_mod is malformed!

</code>

niech zgadnę - ponowna instalacja ?

<code>

[17.05.22 19:57:39.275] * Starting measure
[17.05.22 19:57:51.092] * MEMORY USAGE: 2074955 K
[17.05.22 19:58:05.792] ~ WARNING kamp[jup_stalk6_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[32688].set idle state.
[17.05.22 19:58:09.888] ~ WARNING kamp[jup_stalk6_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[32688].set idle state.
[17.05.22 20:00:13.885] ~ WARNING kamp[jup_stalk_cemzavod_dvor_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[12213].set idle state.
[17.05.22 20:00:17.210] ~ WARNING kamp[jup_stalk_cemzavod_dvor_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[12213].set idle state.
[17.05.22 20:00:28.628] ~ WARNING kamp[jup_stalk_poluostr_kamp_1] not has any suitable states for npc_id[18422].set idle state.
[17.05.22 20:00:45.150]  [LUA] SCRIPT RUNTIME ERROR
[17.05.22 20:00:45.150]  [LUA] not enough memory

</code>

 

Jupiter i anomalne jajo - raczej nie będę reinstalował bo mam już pierścionki dla Ariadny - pewnie po wojnie mutantów zakończę przygodę z Solanką - nie ruszyłem nawet szachisty, ale chyba go odpuszczę tutaj 

Edytowane przez koboldzisko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kubastalker123 napisał:

Brak dialogu z Gajowym  w Lesie. Czy ta linia fabularna jest ważna?

Jest to Quest opcjonalny, nie powinno to cie zatrzymać z ukończeniem fabuły Solianki, pamietam że do niego nawet nie musiałem gadać bo quest jakoś samemu sie "Zakonczyl" do niego w 2.2 nigdy nie podchodziłem i gadałem, a krzyż miał opcje dialogową zeby isc dalej z jego zadaniem na matke swini.

Jeśli rajcują cie Questy w związku z chomikowaniem to będziesz poprostu miał ciężej żeby siekiere dać NPC w Pieczarze, na jego Cykliczne zadania łancuszkowe w związku unikalnej broni białej. ( Siekiere będziesz mógł otrzymać od jednego z techników w barze za wykonanie jego Cyklicznych zadań z chomikowaniem.)

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
1 godzinę temu, kubastalker123 napisał:

Drzwi ze sterowni monolitu na CA2 są zamknięte. Można je jakoś otworzyć?

Bo idę 2 raz CA2 i nie mam jak tam się dostać.

to twoje pierwsze wejście do bunkra sterowania ? jak tak to będzie jak w cieniu czarnobyla

 

one się otworzą jak będziesz daleeeeeeko w grze - wejście na cea-2 jest z poziomu teleportów monolitowców i z poziomu sarkofagu - z poziomu bunkra sterowania otwierają się daleko w grze - bodajże przy astrologu

Edytowane przez koboldzisko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kubastalker123 napisał:

Drzwi ze sterowni monolitu na CA2 są zamknięte. Można je jakoś otworzyć?

Bo idę 2 raz CA2 i nie mam jak tam się dostać.

Na CEA-2 możesz wleżc w każdym momencie, nawet jeśli jesteś w bardzo wczesnej fazie gry, żeby przedostać sie na CEA-2 skorzystaj z "Sztuczki Gaussa" Stań przy drzwiach i wywalaj broń która jest długa (Gauss, SWD, PKM, Pecheng, itp) za pomocą G, jak staniesz w odpowiednim miejscu przy drzwiach to drzwi powinny sie odchylic pod takim kątem że będziesz se mógł przejść i zabrać broń.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to była długa droga - pełna łez, krwi i potu, ale zrobiłem to - ukończyłem Narodną Solankę OP 2.1

 

... no bez Cichych łowów i bez schowków Weskera... bo to już trochę za bardzo sado-maso

 

To była wspaniała przygoda... Żona się ucieszyła, że odzyska męża... jeszcze nie wie, że szykuję się na Drogę we mgle i Masona...

 

Dziękuję wszystkim za rady i pomoc - no i dalej do boju

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.