Skocz do zawartości

PROBLEMY FABULARNE w Reborn Duplikat 7.63


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

Do Szklanego tunelu idziesz od Warlabu, do przejścia na Poligon. Za barierką idziesz w prawo do narożnika mapy, pod takie grube uschnięte drzewo. Pod takim powykręcanym najgrubszym konarem, gdzieś koło jego końcówki jest teleport do Szklanego. Musisz się trochę pokręcić pod nim.

To link do schematu szklanego: http://www.picshare.ru/view/6677031/

Czarny kolor to parter, zielony - piętra. Są dwa oddzielne.

Już dawałem linka do FAQ - ale tu szukaj: http://www.reborn-stalker.ws/forum/66-438-1#159315

Generatory Генераторы masz na 2 stronie pod koniec. Otwórz Карта переходов

Ze szklanego jest wejście do Warlabu, to sobie resztę stworków pozabijasz.

Skoro na górze teleport się Ci jeszcze nie otworzył, to wchodź przez ten w Warlabie.

Czasem do takiego teleportu trzeba podejść dwa, trzy razy. Wszystko zależy od informacji w jakim jest stanie.

Bo one się muszą najpierw przebić na inna lokację, potem okrzepnąć. A po wykorzystaniu znowu jakiś czas gromadzą moc na przeniesienie człowieka. To skomplikowane, ale celowo zrobione.

 

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polazłem do Szklanego i w pewnym momencie był teleport na Magazyny Wojskowe, wcześniej przy cysternie czy czymś okrągłym też był ale odmówiłem, teraz się cofnę i sprawdzę gdzie mnie przeniesie. Z generatorów zawsze mogę się cofnąć do Warlabu i do tunelu z tym, że chciałem się dostać na Martwy Kordon. Mam zadanie znaleźć rysownika i nie wiem jak się dostać na tamtą lokacje nawet nie wiem jaką ma nazwę, mam tylko znacznik na mapie,starałem się w miarę iść zgodnie z poradnikiem bo mod jest dla mnie dość trudny i zaczynam się motać. Jak grałem w ver. 7,62 ( coś mi to przypomina z wojska a było to ho ho ) to na Martwy trafiłem na początku gry bo polazłem do Metra. W tej grze też poszedłem ze względu na art teleportacyjny i zwiedziłem całkiem inne lokacje. Mam jeszcze jedno pytanie jak przechodzić w inny wymiar, wiem jak to jest z Agropromem na Jantar i z powrotem a z innymi lokacjami nie za bardzo.

Z generatorów poszedłem przez CEA do Przedmieścia i nie umiem znaleźć przejścia na Predbannika,

Edytowane przez bolo
następne pytanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teleport MW przenosi faktycznie na MW. Ale idź tam gdzie poszła Zarka, teleport za nią przeniesie Cię na do walabu, a z niego na MZ2. Powalczysz z Monolitem i przy takiej kuli jak generator, jak do niej się zbliżysz, otworzy ci się przejście na Strażnicę. Jak pogadasz z ważnym, to dostaniesz w nagrodę kupę teleportów oznaczonych na mapie. Jest też chyba ten o który pytasz.

Jak wszedłeś z generatorów na Poligon, to Kejt uratowałeś tak jak miałeś powiadomienie smsem? Bo dopóki tego nie wykonasz, będzie ci w smartfonie to zadanie blokowało wyświetlanie innych branych lub przysyłanych zadań, prowadzących scenariusz. Jak masz słabe wyposażenie i niewiele amunicji, to się za to zadanie na razie nie bierz. Wróć zapisem  na Generatory i via Szklany i Mózgozwęglacz na Strażnicę.

W FAQ zobacz ile tam na Strażnicy jest rożnych teleportów. W różne rejony mapy. Wejdź w ten co prowadzi gdzie chcesz iść.

Rysownik jest zaznaczony na Cmentarzysku pojazdów. To martwa strona mapy, więc po ziemi wchodzisz tam z innej martwej lokacji, lub Skoczkiem Azbestowym z Wysypiska. Chyba już tego Skoczka masz. Dawał go Dziadek, albo zabierałeś po wejściu do tej niedostępnej części kopalni. Teleport z beczki na korytarzu koło Dziadka. Sposób zabrania w poradniku cichego. Tamże inne teleporty do zony.

Jest w tym temacie porada, gdzie znaleźć to, co ci zostanie zabrane, po teleportacji lub wejściu na cmentarzysko.

Nie doczytałeś, że nie wolno się trzymać kolejności z poradnika cichego. Był robiony dla starszej wersji moda. Korzystasz tylko z niego wybiórczo, jak coś znaleźć i gdzie.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PIOTR - Jeżeli "w to się gra", jest Duplikatami, to najpewniej odpowie Ci ten, co go już skończył. W każdym bądź razie, są to na pewno tygodnie. Wszystko zależy jak poprowadzisz rozgrywkę. Ja grałem w niego - z konieczności - na raty i kilka razy od początku. Tak, że mój czas gry jest niemiarodajny.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanon1022 - Twój problem nie wymagał zakładania nowego tematu i to jeszcze z tytułem wprowadzającym w błąd, bo się mieści w ramach Problemów fabularnych. Tam  znalazł byś odpowiedź. Lub jak wskazał smox, w temacie Poradniki.

A to, nawet bez znajomości rosyjskiego da Ci odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest nagroda za pomoc. Obiecali Ci taką przy teleporcie. Nie tylko sztuka broni z helikoptera. Miałeś 5sztuk, cztery musisz im wyrzucić, stojąc tyłem do każdego z przyprowadzonych. A te zawaliska, to pokonuj na niskim kucaniu, bez wychodzenia. Plecak we wnęce po lewej, chyba za drugim zawaliskiem.

No i jak wrócisz do Prypeci, nie bierz pomocy przewodnika za zabijającą strefę. Mnie zaprowadził, powiedział że jesteśmy na miejscu, ale jego znacznik nie zniknął, nawet jak go monolit zabił. Możesz zrobić sztuczkę. Zrobić zapis, zobaczyć którędy prowadzi, a jak znacznik nie zniknie, wgrać sava i iść samemu. Ale musisz wtedy pamiętać, aby znaleźć ERa za przedszkolem i pogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za szybko chciałem to zrobić.  Ten mod jest taki trudny bo jeden strzał i prawie ginę a apteczek nie ma  ,czy może mod  źle zainstalowany na początku gry cały czas ginę w laboratorium potwory atakują przez ściany tak ma być.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanon1022 - Tu odpowiedź na pytanie z "INFORMACJA"

Cyt: "Ten mod jest taki trudny bo jeden strzał i prawie ginę a apteczek nie ma  ,czy może mod  źle zainstalowany na początku gry cały czas ginę w laboratorium potwory atakują przez ściany tak ma być."

Tak, mod nie tylko trudny, ale i logicznie skomplikowany.

Niestety, ale twoje ginięcie w podziemiach Radaru, to efekt złego prowadzenia gry, a nie buga w modzie. Leczy wódka, a i apteczka i antyrady do znalezienia.

Spawn snorków i pijawki losowy. Mod ma opcję "lepszej realności", tzn. ze jak spawn mutantów jest akurat za mocny, albo coś idzie nie tak, to wgrywamy poprzedniego sava. Przy jego ładowaniu masz na dole w pewnym momencie informację, że wgrywana jest "lepsza rzeczywistość", czy coś tak.

A w Twoim przypadku, że to początek moda, wgrywasz sava po rozmowie z Zarką, o ile go zrobiłeś. A jak nie, to zacznij nowa grę. Może Ci się poszczęści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest brak zadań pobocznych zamiast dialogu jest text ze "mam pewnie inne rzeczy do roboty".

Ogólnie od początku mam problemy z tym modem jednak jest ciekawy i idę dalej. Póki co próbuje się dostać na Magazyny Wojskowe i nie wiem jak.

Moze zacząć moda od początku?

Gdzie są save moda? Na dysku C ich nigdzie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noisy - taką odpowiedź dostajesz, jeśli nie wykonałeś poprzednio wziętego zadania. Dopiero jego rozliczenie otwiera dialog na następne.

Tu taka mała cziterska podpowiedź. Jak bierzesz zadanie, a posyła Cię ono na drugi koniec mapy, to zapamiętaj gdzie jest item, wyjdź z dialogu poprzez Esc i zadanie weź na lokacji gdzie on jest. NPCa do rozliczenia masz wtedy pod bokiem, rozliczasz i możesz brać kolejne.

A na Magazyny Wojskowe "po ziemi" ( bo można okrężną drogą przez metro) idziesz po otwarciu bramy strzałem z dubeltówki. Ale wcześniej trzeba wykonać to zadanie które Cię blokuje i parę innych.

Nie pchał bym się tam, dopóki nie zrobisz zadania na znalezienie Beryla na Agro i nie doprowadzisz naukowców z Bagien, na Jantar. Wejście na magazyny skutkuje całym ciągiem zadań, do zrobienia po kolei. Zamyka się wtedy pewien cykl zadań.

Zapomnij o kolejności zadań z podstawki i innych modów. Czytaj SMSy, informacje na ekranie i zawarte w znalezionych smartfonach. To są "przewodnicy".

Ale mod pozwala na dość dużo swobody, więc możesz iść przez Agro, Jantar, tunelem przy zakładzie pod most w Rudym lesie i z Rudego lasu masz dwa teleporty. Jeden bezpośrednio na magazyny, a drugi przez ATP. Ale ta droga trochę gmatwa scenariusz.

O savach powiadomił Cię gawron.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.