Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, anatol napisał:

 

Mod z dodatkiem graficznym wygląda tak.

 

@anatol, tak, to on wygląda u Ciebie, na Twoim kompie. Chyba na tyle długo grasz w Stalkera, by wiedzieć, że instalowanie wszelkich dodatków graficznych ma sens tylko na mocnych kompach. Kompach, które pozwalają grać w moda na max. ustawieniach. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie screeny robione w dzień były by bardziej przydatne :D...Bo nocą guano widać i tak oprócz zmienionej szaty graficznej HUD nic się nie zmieniło sądząc po tym co pokazałeś,a po opisie dodatku widać że jest znacznie wiecej zmian.

Edytowane przez FeRu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak swoją drogą to instalując ten dodatek graficzny przeczytajcie najpierw jak go poprawnie zainstalować.

Czyli:

1. Instalujemy moda,

2. Instalujemy patch 2.09

3. Z katalogu gamedata kasujemy wszystko OPRÓCZ katalogów buc i shaders

4. Wgrywamy dodatek graficzny

5. Gramy.

 

Z tego co widzę to codziennie wychodzi nowa wersja tego dodatku. Pamiętajcie też, że spolszczenie nie jest tworzone w oparciu oparciu o 'graphic pack' i może z nim nie działać poprawnie.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie sprawdziłem zawartość dodatku i nie  ma tu jakichś oszałamiajacych zmian wartych instalacji.W sumie można nawet wrzucić tekstury z mojego dodatku do OLR2.5 i wyjdzie to nawet ładniej bo lepszy zestaw tekstur wybrałem ale jak kto uważa jeśli komuś się podoba to śmaiło może go zainstalować.Z wydajnością nie powinno być problemów jedynie więcej pamięci będzie mod zżerał z racji nowych tekstur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacjent1972 a twój komp uciągnie tą cała juchę :020:. Trzeba się będzie dobrze zastanowić co włączyć a co nie.

Cytat

6 minut temu, pacjent1972 napisał:

Mój komp? :D Nie żartuj. :005: Nie ma wyjścia. 

Siwy dym z bebechów ale ma to wszystko być na ekranie :)

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego w modzie kategorycznie robić nie wolno. Jest to tłumaczenie z rosyjskiego forum moda. Wybaczcie "chrpowatość", mam nadzieję, że będzie zrozumiałe.

Kogoś z Administracji proszę o przeniesienie tego do pierwszego postu.

 

W związku z tym, ze wśród graczy jest wielu eksperymentatorów, którzy chuligańsko obchodzą się z grą i potem nie mogą zrozumieć skąd biorą się bugi - tu będzie tworzona lista działań, których kategorycznie nie można robić - nie dlatego, że w modzie tego nie przewidzieliśmy, a dlatego że sam silnik gry na takie działania nie jest przygotowany. Wyjaśnianie, dlaczego tak robić nie można w załączeniu.

Czego nie można: nie wolno robić save dokładnie w chwili śmierci NPC.
Dlaczego nie można: w tym przypadku obróbka śmierci danego NPC zakończy się niepowodzeniem, i w save on zachowa się w półobrobionym stanie. Przy załadowaniu save obróbka takich obiektów przez grę nie jest przewidziana. Save będzie 100% uszkodzony.

Czego nie można: robić save początku nowej gry w bunkrze Sidorowicza przerywając jego monolog, a następnie załadować tak zapisaną grę.
Dlaczego nie można: save odbywa się w momencie, gdy logika gry jeszcze nie zdążyła zainicjować obiektów i pracować prawidłowo - jeśli załadować takiego save to konsekwencje będą całkowicie nieprzewidywalne.

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było wiedzieć gdzie się zdjęcia zapisują.

 

Swoją drogą, no to coś lichawo mi to ogse chodzi, na minimum a tutaj porządnie chrupie... Ramu wystarczająco, no dziwna sprawa, te snajpery, mizerie odpalam, op pewnie też, a to coś lichawo leci, no :< Procek do najszybszych nie należy, no ale przy postaciach by mi lagowało, a problem, że ogólnie wydajność moda jest lipna po ustawieniu na zero. Założe się, że to wina cieniowania i tego ich nowego systemu.

Nie mam też możliwości zapisywania za pomocą konsoli gdyż to co wpiszę po chwili ulega skasowaniu.

 

 

Nie KUTYCH a KŁUTYCH.

ss_marvin_05-08-16_23-58-48_(l01_escape).jpg[/spoiler

Edytowane przez Tario
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy instalce repacka warto założyć sobie folder docelowy w Program Files i wybrać go w instalatorze ścieżka dostępu gdzie ma być zainstalowany mod bo domyślna instalatora jest C:\Program Files i tam wszystkie pliki gry mamy wtedy porozrzucane. Oczywiście możemy wybrać dowolny dysk i folder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.