Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna


Vorenus

Rekomendowane odpowiedzi

Mod ukończony. 

Generatory wyłączone. Zona zniknęła. Rozmowa z Duchem. Głaskanie teraz już spokojnego nibypsa. I...

Freeplay. 

Automatyczny powrót do Sidora i znowu można zanurzyć się w Zonę. 

Kilka spostrzeżeń.

Mod, przynajmniej u mnie, zdecydowanie lepiej funkcjonuje na DX10 niż DX9. Dziewiątka jest ciemna. Mało co widać mimo intensywnej pracy na suwakach. Właściwie to połowę moda przegrałem na dziewiątce, żeby potem odetchnąć na dziesiątce. Wyloty dwa.  Czyli bardzo stabilny.

Korzystałem, często z opcji God bo wkurzał mnie ciągły kill mimo napiętej uwagi. W związku z tym był jednak spory minus. Nie mogłem spać nawet ja wszedłem w tryb normalny. Czyli włóczyłem się po nocach zamiast spokojnie pospać. 

Jestem zdecydowanym przeciwnikiem amunicji na pasie, ale jak się gra długo ( u mnie ponad miesiąc ) to można się przyzwyczaić. Odruchowo pakujesz co trzeba, albo zwiewasz i ładujesz pas. Można przeżyć. Choć nie zawsze.

Spawner. 

Potrzebny żeby czasami sobie ulżyć. A takich momentów jest sporo. Jak kto chce. 

Pogoda i grafika.

W nocy ciemno, jak to w nocy, poranek piękny, dzień - leje, wieczór - znowu piękny. Czyli - piękne są tylko chwile.  Łączę te dwa elementy bo jak leje to grafika jest - sami wiecie. Owszem, wczytywałem savy z dnia, ale rzadko to pomagało.  

Fabuła.

Tu 10/10. Na początku posiłkowałem się Cinemanem, ale później zrezygnowałem bo mod prowadzi za rękę. Owszem, warto rzucić okiem na podpowiedzi bo czasami, w tak zwanym ferworze coś umknie, a nie powinno.  

Polonizacja.

Dla mnie super. Małe błędy są nieważne. Jest dosadna i konkretna. Brawo ! Czyta się z przyjemnością.

Czyli co ? 

Grać i cieszyć się.

PS.

Polecam ztuningowaną Ładę. Jeździ się rewelacyjnie.    

            

  

Spoiler

ss_user_06-09-19_19-01-22_(la21_generators_2)_w_default_preblowout_19_00_to_default_preblowout_20_00_gt_19-08.thumb.jpg.9c83848a0de86205bf0ce9eea1881ef0.jpg

ss_user_06-09-19_19-03-34_(la21_generators_2)_w_default_preblowout_19_00_to_default_preblowout_20_00_gt_19-23.thumb.jpg.101e6fe675530e8bbcd46a6d34dedb0f.jpg

Edytowane przez DaarMoo
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na dx11 i wg mnie o wiele lepiej  działa niż na dx10. @DaarMoo fajnie że Ci się podoba polonizacja. Nie jest idealna bo to wciąż wersja testowa, ale poprawiam na bieżąco wszystkie babole jakie znajdę ja lub inni. Przebudowuje   też niektore dialogi by brzmiały lepiej i dosadniej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam problem, w Lost Alpha DC 1.4007 chciałem zwiększyć udźwig i niestety nie ma pliku actor, zmieniłem wartości  pliku system i lost_alpha. W menu gry mi pokazuje wartość jaką ustawiłem przez wartość domyślną, proszę o pomoc, jakoś nie widzi mi się grać z udźwigiem 55 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma pliku actor.ltx, ale jest... la_skills.ltx bodajże. Tam można zmienić wagę. A jak się pomyliłem i to nie ten, to ściągnij sobie N++, otwórz wyszukiwarkę, daj wyszukiwanie w plikach, wskaż folder config w LA i szukaj po słowie "weight". Tylko, że pewnie grę masz spakowaną, więc musisz ją przedtem wypakować. AXR ToolSet pewnie sobie z tym poradzi.

Ewentualnie ktoś z grających i/lub posiadających ww. plik Ci go podeśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, nigdzie nie ma tego pliku od skoku, standardowy  jak dla mnie to ciut za słaby, w każdym modzie zwiększam te parametry, jak się da oczywiście a w tym nie wiem jak to zrobić.

Teraz odpaliłem grę i  wylot z takim logiem:

ATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CSafeFixedRotationState::create
[error]File          : c:\users\mihai\documents\la_engine_release\engine_repo\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\phvalidevalues.h
[error]Line          : 81
[error]Description   : dBodyStateValide(b)
 

Co to oznacza?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo  Dawno w tego moda nie grałem, wiec nie pamiętam przy której wersji była paczka z czitami na interesujące Cię wartości. Jak ją znajdziesz, będziesz miał w niej te potrzebne pliki wraz z ich lokalizacją. Sądzę, że nie ma w nich aż tak wielkich zmian, aby nie można było ich wykorzystać do 1.4007.

Na błędach tego typu się nie znam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod ukończony, zabierałem się do niego od lat ale ciągle na drodze stawały lepsze mody i w ogóle. W końcu posłużył do testowania nowych bebechów w moim komputerze. A i polecam nie instalować .NET Framework albo uważać na aktualizacje w Windowsie, przez nie Launcher moda odmówił posłuszeństwa. Pomogła instalacja starej wersji Launchera LINK ale też możemy usunąć fsgame.ltx z folderu Bin i posiłkować się tamtejszym plikiem EXE.

Burza w szklance wody to najlepsze określenie dla tego moda. Myślałem że przy takich zasobach i oczekiwaniach dostanę niezłego moda, ale nawet w wersji Director Cut nie było to nic ponadprzeciętnego.

Jakie elementy były dobre? Nowe mapy i przerobione stare. I to w zasadzie tyle.

Na czym się wyłożyli? Animacje - tu ciężko to nazwać amatorką bo widziałem mody gdzie nowe animacje były lepsze. Szczególnie ta z kopaniem stalkera by ten przekręcił zawór, albo ta gdzie naukowcy niosą drewniane skrzynki.  Głosy postaci poza 2 aktorami (z którego jednego kojarzę z Evil Islands - Lost in Astrae) to taka słabizna że inne mody z nowymi głosami wypadają lepiej. Fabularnie - w sensie gdy twórcy grzebali w niej - momentami też leży, a wciśnięcie motywu z Half Life to już szkoda gadać.

Wspomniałem o animacjach ale sceny przerywnikowe to oddzielna liga. Potrafią się popsuć. Pod koniec gry wyłączałem Generatory, była scena gdzie Naznaczone miał gadać z przedstawicielem Świadomości Z i wbiegając tam na pełnym gazie będziemy świadkiem sceny, gdzie pojawi się postać wyglądająca jak my, ale z losowym imieniem, i będzie mierzyła się wzrokowo z przedstawicielem sami-wiecie-czego by po dłuższej chwili odpaliła się właściwa scena.

Spoiler

ss_luk_10-10-19_09-59-18_(la13u_warlab).thumb.jpg.4a028052bfb0c0b408c7867a49a3e6a0.jpgss_luk_10-10-19_09-59-20_(la13u_warlab).thumb.jpg.4d893739d45c0a223f68fe8c250b1ef3.jpgss_luk_10-10-19_09-59-36_(la13u_warlab).thumb.jpg.25f3a23a29e0accc8e4e90ef2c06cfe3.jpgss_luk_10-10-19_09-59-45_(la13u_warlab).thumb.jpg.a763a1648f0328241f2284e6907dfe17.jpg

Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. A i po tej scenie zginąłem.

Grałem z oryginalnymi głosami ale nie wiedzieć czemu Prorok, dowódca Monolitu na Radarze, gadał po angielsku.

Skok Wiary gdzie chodziliśmy po niewidzialnym moście był świetnym pomysłem. Tylko jak wyczuwać następny krok? Śruby przelatują a zapis co krok mi się nie widział. Pomocna okazała się pogoda - w grze często padało a deszcz nakreślał mi ścieżkę. Niezły bajer, jeden z tych momentów w grach który zrobił na mnie wrażenie.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tom3kb oficjalny czy nie dla mnie osobiście liczy się aby mod doczekał się finalnej wersji . Mam świra na punkcie tego LA , wiem co o nim ludzie myślą to kontrowersyjna modyfikacja kochasz lub nie nawidzisz .  Możliwe że tak mógł wyglądać CC gdyby go nie okroili , oczywiście grafika była by gorsza bo w LA robi wrażenie co nie znaczy że stary Cień był brzydki . Na targach E3 w 2004 r . pokazano Dead City i stare wysypisko długo nie mogłem zrozumieć dlaczego to wszystko wycieli nie wspomnę o Jeziorze Jantar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.