Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna


Vorenus

Rekomendowane odpowiedzi

Jak chcecie, smox. Oficjalne spolszczenie (bo to, które robimy, będzie zaimplementowane w samej grze, najpewniej, jak ukaże się patch) ukaże się dość niedługo, więc nie wiem, czy dublowanie wysiłków ma sens. Tak czy inaczej, Wasza decyzja.

 

Jeśli ma to być oficjalny patch też nie widzę sensu dublowania prac, mam tylko nadzieję że pozostali polonizatorzy z Waszej ekipy nie będę robić problemów z tym że pliki będą dostępne na naszym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem dłużej i przykro mi, ale muszę to napisać. Zawiodłem się na LA i tyle. Nie idzie w to grać. Może gdybym nie grał w rosyjskie mody, to by mi się podobało. Jednak choćby Fotograf czy Człowieczy los, ale i wiele innych modów rozkładają LA na łopatki.

 

Za jakiś czas, jak zostaną poprawione błędy, dokończone spolszczenie, no i poprawiona inteligencja NPC, to spróbuję jeszcze raz.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też grałem ale.. trudno powiedzieć czy się zawiodłem. Trzeba zaznaczyć to że ja w LA wielkich ''nadziei'' nie pokładałem, nie czekałem jak niektórzy na tego moda co dzień patrząc czy coś się ruszyło w kierunku jego wydania. Poza tym w LA mnie wywaliło już z 5 razy do pulpitu od tak, bez niczego. 

Mod nie dla mnie w skrócie. Aktualnie gram znów w Tajne Ścieżki 2.. no niema porównania, dużo lepiej się bawię grając w TŚ2 który moim zdaniem bije na głowę LA, tak samo Fotograf. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba kwestia gustu @Smox, Dla mnie Lost Alpha jest znacznie lepsza niż F.O.T.O.G.R.A.F, chociażby dla samego faktu że Dez0wave stawia na klimat i jakość zamiast dodawanie mnóstwo zbędnych rzeczy które albo nie mają sensu lub odstają od reszty, Co jest typową cechą rosyjskich modyfikacji. Niestety, Lost Alpha też ma błędy i niedopracowania, więc radzę poczekać aż zostanie wydany przynajmniej pierwszy patch. Osobom które mają zamiar nadal grać polecam ten mod, zamieniający tekstury broni na te z LURK i LWO. Ogólnie to należą się gratulacje dla Dez0wave za premierę, mimo że zostało to zrobione w nieprzychylnych okolicznościach. Bardzo mi się podoba to co widziałem ale przyznam że Lost Alpha mnie też nie powalił na łopatki. Zaraz wyjaśnię dlaczego. Mapy są świetne i w przeciwieństwie do tych używanych przez pozostałe mody, bardzo dopracowane. Pogoda wygląda świetnie na trybie ODL i jest bardzo klimatyczna. Tryby DX9 i DX10 wizualnie mniej mi się podobają i odnoszę wrażenie że jeszczcze trochę  optymalizacji je czeka. Dlatego polecam ODL a jeśli ktoś naprawdę chce grać w trybach wyższych, nie zapominajcie o wyłączeniu cieniu traw które strasznie obciążają komputer. Teraz jeśli chodzi o rzeczy które mi się nie spodobały... Uwaga spoilery: Niestety są trzy aspekty które dla mnie zaniżają ocenę Lost Alpha. Na pierwszy ogień pójdzie fabuła - jest to alternatywna wersja fabuły z SoC. W sumie samo w sobie to nie jest złe ale dla mnie pewne zadania zbyt przypominają te z podstawki. W Garbage np. dostajemy misję obrony bramy Duty przed Dzikami lub pomóc Stalkerowi osaczonemu przez bandytów. Brzmi znajomo? Oczywiście są też unikalne zadania ale np. pierwsze napotkane na Garbage nie było żadnym wyzwaniem. Motyw ucieczki z Dark Valley jest po prostu kiepsko wykonany. W żadnym momencie nie czułem że muszę uciekać z powodu ataku wojska ale tylko dlatego że twórcy chcieli by tak fabuła się potoczyła. Monolit bez problemu sobie radzi z atakiem trzech żołnierzy  co przyczynia się do brakuje napięcia w zadaniu. Kolejny problemem liniowość. Lost Alpha jeszcze bardziej ogranicza wolność gracza niż SoC. Np. z Cordon nie możemy wejść do Garbage, dopóki nie porozmawiamy z Sidrovichem po uratowaniu Foxa, mimo że sam Sidrovich po uratowaniu wysyła wiadomość do gracza że jak chce to może iść od razu do Garbage. Jak byłem w Great Metal Factory, chciałem pójść do Army Warehouse ale gra mi nie pozwala. Z tego co widzę fabuła nie jest tak skomplikowana by aż takie restrykcje wprowadzać. Ostatnia jest Sztuczna Inteligencja, która jest jednym słowem, kiepska. Zdarza się że nie zauważa gracza z bliskiej odległości a nawet jak już zauważy to minie trochę czasu zanim zacznie strzelać. Też mutanty mają ograniczenie jak daleko mogą pójść więc podobnie jak w SoC, wystarczy znaleźć odpowiedni punkt by mutanty podbiegały i wycofywały się przed graczem. Wiele zadań przez to cierpi np. Obrona bramy Duty przed Dzikami z Dark Valley. Po zabiciu paru sztuk reszta przestaje biec w stronę bramy i tylko kręcą się w kółko. Ogólnie są mody ze znacznie lepszą Sztuczną Inteligencją niż to co zaprezentowano w Lost Alpha. Myślę że Lost Alpha jest rozczarowująca dla pewnych osób przez hype który robili twórcy jak i pewni fani na ModDB. Pewne elementy były już w innych modach przez co wykonanie ich przez dez0wave nie powala. Pewnie jakby Lost Alpha została wydana w tym stanie dwa-cztery lata wcześniej to byłaby całkiem inna sprawa. Nie wiem nad czym spędzili 6 lat produkcji ale odnoszę wrażenie że wynikało to z nie najlepszej organizacji i wprowadzaniu zbyt wielu zmian. Z tego co pamiętam to wcześniej planowano  fabułę o pierwszej wyprawie Streloka do Zony. Ktoś może  użyć argumentu że Lost Alpha jest w takim stanie przez wyciek. Nie przekonuje mnie to jednak bo premiera i tak miała nastąpić w tym roku i nie jestem pewien czy wspomniane niedociągnięcia zostały by naprawione w przeciągu paru miesięcy. Mam nadzieje że się  mylę i w niedalekiej przyszłości patche poprawią wszystkie wspomniane problemy.

  • Dodatnia 4
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrowersje to chyba za mocne słowo @gawron. Po prostu twórcy za bardzo rozkręcili się pisząc jak to Lost Alpha będzie inna od wszystkich modów a teksty testerów jaka niesamowita gra jest, na publicznych forach jeszcze bardziej pogorszyła sprawę. Ogólnie myślę, że nasilniejszym punktem Lost Alpha są mapy i silnik. Nie zdziwiłbym się jak po wydaniu SDK ludzie zrezygnowali z tworzenia modów dla SoC.

 

Tak w ogóle gra nie działa poprawnie pod Windows XP. Pierwszy update do Lost Alpha zostanie wydany 1 Maja i wraz z nim powinna działać już poprawnie pod XP. Myślę, że warto poczekać te trzy dni. Dezodor też napisał w komentarzach, że zalecane jest granie przynajmniej na R2, gdyż R1 ma problemy z nowymi mapami i planowali usunąć ten tryb całkowicie.

[Edit]

Tak dodam od siebie, że jeśli niebo jest za jasne w trybie R2, wystarczy w konsoli wpisać r2_tonemap off.

Edytowane przez Colt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrowersje to chyba za mocne słowo @gawron. Po prostu twórcy za bardzo rozkręcili się pisząc jak to Lost Alpha będzie inna od wszystkich modów a teksty testerów jaka niesamowita gra jest, na publicznych forach jeszcze bardziej pogorszyła sprawę. Ogólnie myślę, że nasilniejszym punktem Lost Alpha są mapy i silnik. Nie zdziwiłbym się jak po wydaniu SDK ludzie zrezygnowali z tworzenia modów dla SoC.

 

Tak w ogóle gra nie działa poprawnie pod Windows XP. Pierwszy update do Lost Alpha zostanie wydany 1 Maja i wraz z nim powinna działać już poprawnie pod XP. Myślę, że warto poczekać te trzy dni. Dezodor też napisał w komentarzach, że zalecane jest granie przynajmniej na R2, gdyż R1 ma problemy z nowymi mapami i planowali usunąć ten tryb całkowicie.

[Edit]

Tak dodam od siebie, że jeśli niebo jest za jasne w trybie R2, wystarczy w konsoli wpisać r2_tonemap off.

Witam

 Kontrowersja jest słowem akurat pasującym do  obecnej sytuacji z LA.

Z jednej strony- być może nadmierne oczekiwania będące wypadkową czasu opracowania ,przepływu informacji , subiektywnych opinii etc...

Z drugiej strony - lekko rozczarowujaca rzeczywistość.Faktycznie - okoliczności przyrody wręcz fenomenalne, wspaniale przebudowane mapy ....i chyba to wszystko co można w tym momencie powiedzieć . AI - jedyne co można stwierdzić to to że jest. Questy - liniowa podstawka z lekkim retuszem .

PS

O bugach nie ma co pisać - to normalne że w tym momencie będą występować w dużej i różnorodnej postaci.Ot - przyległość wieku dziecięcego( choć lekko mnie wnerwiło gdy po przebindowaniu klawiszologii wyjechałem do Win z logiem .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekam na poprawione spolszczenie LA, ale jak się ukaże poprawione i nadal będą błędy typu, że plik w rus ma 6KB, a w spolszczeniu 2KB, to jak pierdyknę tym modem, to nawet po latach go nie odnajdę. Jak mogą być w spolszczeniu pliki (np. broni) po angielsku!? To spolszczenie, czy parodia? Fakt, odwalono sporo roboty, ale miejcie litość nad graczami! Czy tego oczekiwali? Wiem, że nie muszę w to grać... ale już nawet nie chcę, cholerka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny bugtrap:

Expression    : fatal errorFunction      : CScriptEngine::lua_errorFile          : script_engine.cppLine          : 75Description   : <no expression>Arguments     : LUA error: ....k.e.r. - lost alphagamedatascriptsui_safe.script:108: attempt to call global 'get_netpk' (a nil value)

Pojawia się po wprowadzeniu poprawnego kodu do sejfu Borova w Dolinie Mroku, co w sumie uniemożliwia dalszą grę. To już kolejny wylot, z którym się spotykam grając w Lost Alpha. Może trzeba było wypuścić moda trochę później, pomimo wycieku... Póki co czekam na jakiegoś patcha, który poprawi ten i wcześniejsze błędy.

 

A co do wrażeń:

 

Mapy są zrobione dosłownie epicko, w żadnym innym modzie nie spotkałem się nawet z podobnymi lokacjami. Całkowicie przebudowane robią wrażenie. Graficznie w ogóle jest super, nawet na statycznym oświetleniu w rozdzielczości 1152x768 z maksymalnymi detalami. Fabuły spodziewałem się zupełnie innej, sugerując się starymi wywiadami, jakoby mod miał opowiadać historię Striełoka i jego pierwszej wyprawy do centrum Zony, chyba nie byłem na bieżąco. Sztuczna inteligencja woła miejscami o pomstę do nieba. Kilka razy głośno się roześmiałem, gdy żołnierz strzegący mostu w Kordonie chciał mnie wypłoszyć granatem z kryjówki, a zamiast tego granat odbił się od przeszkody na jego drodze i zabił swojego właściciela :D To spowodowało chyba, że obecny tam snajper zupełnie zgłupiał i zamiast strzelać do mnie, to podszedł do miejsca, gdzie granat miał wybuchnąć i zaczął celować w ziemię. Czasem jesteśmy dla przeciwników niewidzialni, a czasem strzelają po zauważeniu nas. Używanie zakładki "Kontakty" w PDA często powoduje wylot. Na niektóre lokacje nie da się wejść mając ustawione oświetlenie statyczne, tylko dynamika DX9 wzwyż. Niektóre mutanty też czasem nie są lepsze. Chimera nie jest jakimś wymagającym przeciwnikiem, a te podskakujące poltergeisty w Dolinie Mroku mają chyba trochę zbyt duży zasięg ataku łapą. Psy, mięsacze i dziki po staremu, za to pijawka... Jak na razie najniebezpieczniejszy mutant, jakiego miałem okazję do tej pory spotkać, szczególnie na tych wysokich poziomach trudności. Przyssie się do ciebie jak w CoP, a potem wali łapami jak w podstawce SoC. Na szczęście wytrzymałość potworków nie jest w żadnym stopniu przesadzona jak w niektórych innych modach (np. LWToD). Podczas ucieczki samochodem przed helikopterem jakoś nie czułem się faktycznie zagrożony, jedynie przymuszony do wejścia na tą lokację, bo taki jest quest. To samo się tyczy samego ataku wojska na bazę Monolitu w Dolinie Mroku. Strzelanina trwała może pół minuty, a nie brałem w niej udziału. Co do wersji językowej to nie mam nic przeciwko językowi angielskiemu. Wolałbym oczywiście rosyjski i polskie napisy ale ludzie od voice actingu odwalili kawał dobrej roboty. Brawo.

 

Jak już wspomniał kolega @Colt, silnik jest faktycznie mocną stroną moda. Przebudowany daje więcej możliwości, aniżeli ten podstawowy X-Ray z Cienia Czarnobyla. 

 

Więcej grzechów nie pamiętam, bo bugtrap. Ogółem tak - jest przerobiony silnik, są nowe mapy, nowe unikalne zadania, które mi się podobały, małe smaczki (np. otwieranie drzwi w samochodach - brakowało mi tego zawsze), jest znaczna część rzeczy, która miała być obecna w grze od samego początku. Ale  cały czas wieje mi od tego moda starym Cieniem Czarnobyla. Oczywiście, że przez nowe lokacje fabuła potoczy się inaczej, ale to mimo wszystko dalej "Zabij Striełoka". Niech wyjdą patche usuwające większość błędów, działające spolszczenie i wtedy będę mógł powiedzieć więcej o Lost Alpha. Oby to były pozytywne wrażenia, bo na razie mam bardzo mieszane uczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba kwestia gustu @Smox, Dla mnie Lost Alpha jest znacznie lepsza niż F.O.T.O.G.R.A.F, chociażby dla samego faktu że Dez0wave stawia na klimat i jakość zamiast dodawanie mnóstwo zbędnych rzeczy które albo nie mają sensu lub odstają od reszty, Co jest typową cechą rosyjskich modyfikacji. Niestety, Lost Alpha też ma błędy i niedopracowania, więc radzę poczekać aż zostanie wydany przynajmniej pierwszy patch. Osobom które mają zamiar nadal grać polecam ten mod, zamieniający tekstury broni na te z LURK i LWO. Ogólnie to należą się gratulacje dla Dez0wave za premierę, mimo że zostało to zrobione w nieprzychylnych okolicznościach. Bardzo mi się podoba to co widziałem ale przyznam że Lost Alpha mnie też nie powalił na łopatki. Zaraz wyjaśnię dlaczego. Mapy są świetne i w przeciwieństwie do tych używanych przez pozostałe mody, bardzo dopracowane. Pogoda wygląda świetnie na trybie ODL i jest bardzo klimatyczna. Tryby DX9 i DX10 wizualnie mniej mi się podobają i odnoszę wrażenie że jeszczcze trochę  optymalizacji je czeka. Dlatego polecam ODL a jeśli ktoś naprawdę chce grać w trybach wyższych, nie zapominajcie o wyłączeniu cieniu traw które strasznie obciążają komputer. Teraz jeśli chodzi o rzeczy które mi się nie spodobały... Uwaga spoilery: Niestety są trzy aspekty które dla mnie zaniżają ocenę Lost Alpha. Na pierwszy ogień pójdzie fabuła - jest to alternatywna wersja fabuły z SoC. W sumie samo w sobie to nie jest złe ale dla mnie pewne zadania zbyt przypominają te z podstawki. W Garbage np. dostajemy misję obrony bramy Duty przed Dzikami lub pomóc Stalkerowi osaczonemu przez bandytów. Brzmi znajomo? Oczywiście są też unikalne zadania ale np. pierwsze napotkane na Garbage nie było żadnym wyzwaniem. Motyw ucieczki z Dark Valley jest po prostu kiepsko wykonany. W żadnym momencie nie czułem że muszę uciekać z powodu ataku wojska ale tylko dlatego że twórcy chcieli by tak fabuła się potoczyła. Monolit bez problemu sobie radzi z atakiem trzech żołnierzy  co przyczynia się do brakuje napięcia w zadaniu. Kolejny problemem liniowość. Lost Alpha jeszcze bardziej ogranicza wolność gracza niż SoC. Np. z Cordon nie możemy wejść do Garbage, dopóki nie porozmawiamy z Sidrovichem po uratowaniu Foxa, mimo że sam Sidrovich po uratowaniu wysyła wiadomość do gracza że jak chce to może iść od razu do Garbage. Jak byłem w Great Metal Factory, chciałem pójść do Army Warehouse ale gra mi nie pozwala. Z tego co widzę fabuła nie jest tak skomplikowana by aż takie restrykcje wprowadzać. Ostatnia jest Sztuczna Inteligencja, która jest jednym słowem, kiepska. Zdarza się że nie zauważa gracza z bliskiej odległości a nawet jak już zauważy to minie trochę czasu zanim zacznie strzelać. Też mutanty mają ograniczenie jak daleko mogą pójść więc podobnie jak w SoC, wystarczy znaleźć odpowiedni punkt by mutanty podbiegały i wycofywały się przed graczem. Wiele zadań przez to cierpi np. Obrona bramy Duty przed Dzikami z Dark Valley. Po zabiciu paru sztuk reszta przestaje biec w stronę bramy i tylko kręcą się w kółko. Ogólnie są mody ze znacznie lepszą Sztuczną Inteligencją niż to co zaprezentowano w Lost Alpha. Myślę że Lost Alpha jest rozczarowująca dla pewnych osób przez hype który robili twórcy jak i pewni fani na ModDB. Pewne elementy były już w innych modach przez co wykonanie ich przez dez0wave nie powala. Pewnie jakby Lost Alpha została wydana w tym stanie dwa-cztery lata wcześniej to byłaby całkiem inna sprawa. Nie wiem nad czym spędzili 6 lat produkcji ale odnoszę wrażenie że wynikało to z nie najlepszej organizacji i wprowadzaniu zbyt wielu zmian. Z tego co pamiętam to wcześniej planowano  fabułę o pierwszej wyprawie Streloka do Zony. Ktoś może  użyć argumentu że Lost Alpha jest w takim stanie przez wyciek. Nie przekonuje mnie to jednak bo premiera i tak miała nastąpić w tym roku i nie jestem pewien czy wspomniane niedociągnięcia zostały by naprawione w przeciągu paru miesięcy. Mam nadzieje że się  mylę i w niedalekiej przyszłości patche poprawią wszystkie wspomniane problemy.

 

To sobie ponarzekałeś kolego. Myślę że nie ma sensu tak zniesmaczać na dzień dobry modyfikacji na która czekaliśmy lata. Niech każdy zagra, ukończy moda i sam oceni. czepianie się już na początku wszystkiego nie jest ok w stosunku do twórców i graczy z całego świata, jak tych tu z ST.

Każdy ma prawo oceniać ale żeby od razu tak krytykować.

Pozdrawiam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co, ***Holligans***, spodziewałeś się tylko pochwał? Jeśli komuś nie przeszkadza tak mało obiecujący mod i do niego tak dopasowana polonizacja, to niech gra. Zapewne oczekiwano czegoś więcej i stąd ta krytyka, więc nie dziw się.

 W każdej beczce miodu jest kropla dziegciu :dry: . Idąc tą drogą w każdej grze, modzie do Stalkera jest jakiś "klocek". A niech tam, niech narzekają Ci co lubią grać niech grają. Tyle na temat.

Edytowane przez ***Holligans***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma prawo oceniać ale żeby od razu tak krytykować. Pozdrawiam.

Krytyka to też ocena. A szczerze mówiąc, podpisuję się wszystkimi czterema rękami pod tą krytyką. Tylko pytanie jest teraz, czy autorzy moda odbiorą to jako krytykę konstruktywną, czy jak za czasów PRL-u, krytykujesz, to jesteś wrogiem ludu pracującego miasta i wsi oraz socjalistycznej Ojczyzny :P Pod względem graficznym mod powala na kolana (przynajmniej Kordon, który zdążyłem zwiedzić). Ale reszta...cóż, wiele modów, np. Soljanka czy Tajne Ścieżki biją Lost Alpha na razie na głowę. A szczerze mówiąc nie rozumiem, dlaczego ten mod jest tak niedopracowany - głownie chodzi mi tutaj o brak spolszczenia i w ogóle wczorajsze problemy z jego (spolszczenia) uruchomieniem. Wystarczyło przecież odpalić grę żeby się przekonać, że nie działa. A ludzi było tam zaangażowanych sporo, wystarczy przeczytać plik credits.txt dołączony do "spolszczenia". No i co to za spolszczenie ? Normalnie brak słów. Rany, gdyby nasi tłumacze ze StalkerTeam odwalili taki fajans przy jakimś modzie, to nie wyobrażam sobie tematu z pretensjami i opeerem tutaj i kpin na Stalker.pl. Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sobie ponarzekałeś kolego. Myślę że nie ma sensu tak zniesmaczać na dzień dobry modyfikacji na która czekaliśmy lata. Niech każdy zagra, ukończy moda i sam oceni. czepianie się już na początku wszystkiego nie jest ok w stosunku do twórców i graczy z całego świata, jak tych tu z ST.

Każdy ma prawo oceniać ale żeby od razu tak krytykować.

Pozdrawiam.

 

Jeśli byś uważnie przeczytał to co napisałem w dwóch pierwszych akapitach, może byś zauważył zdania w których napisałem że Bardzo mi się podoba to co widziałem i Dla mnie Lost Alpha jest znacznie lepsza niż F.O.T.O.G.R.A.F. To prawda że o problemach napisałem znacznie więcej, ale nie po to by się czepiać bo żadnej mi przyjemności nie sprawia. Wymieniłem rzeczy które dla mnie niestety nie wyglądają najlepiej i kto wie, może polska część ekipy dez0wave przeczyta to co napisałem i weźmię pod uwagę, bo  bardzo chciałbym by Lost Alpha była jak najlepszą grą.

 

Rozumiem że ty możesz mieć podobne zdanie jak ludzie z ModDB, gdzie twórcom należą się same pochwały, tylko dla samego faktu że spędzili 6 lat pracy nad modem. Ja również czekałem długi czas na wydanie Lost Alpha. Samo chwalenie jednak nie pomoże w poprawieniu jakości moda i szkoda że tak wiele osób ma problem ze zrozumieniem tego.

[Edit]

 

A szczerze mówiąc nie rozumiem, dlaczego ten mod jest tak niedopracowany - głownie chodzi mi tutaj o brak spolszczenia i w ogóle wczorajsze problemy z jego (spolszczenia) uruchomieniem. Wystarczyło przecież odpalić grę żeby się przekonać, że nie działa. A ludzi było tam zaangażowanych sporo, wystarczy przeczytać plik credits.txt dołączony do "spolszczenia". No i co to za spolszczenie ? Normalnie brak słów. Rany, gdyby nasi tłumacze ze StalkerTeam odwalili taki fajans przy jakimś modzie, to nie wyobrażam sobie tematu z pretensjami i opeerem tutaj i kpin na Stalker.pl.

Biorąc pod uwagę że Rosyjskie jak i Włoskie tłumaczenie były gotowe na dzień premiery bez problemów, pewnie osoby odpowiedzialne za spolszczenie olały sobie sprawę.

Edytowane przez Colt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metek, widzę, że ciężko wam idzie to pojąć.

Spolszczenie oficjalnie w temacie na forum stalker.pl ma status "alfa". W chwili jego wrzucania nie wiedzieliśmy jeszcze, czy działa, bo nawet nikt nie miał LA pobranego. Nie jest też pełne (co było na wstępie zaznaczone), ale wrzuciliśmy to, co jest, by nie blokować ludzi, którzy po angielsku rozumieją tylko napis "new game" i "exit", z resztą dzięki temu od razu wiedzieliśmy, co nie gra w plikach. Nikt nie miał złych intencji, ale gdy z dnia na dzień dowiadujemy się, że dezodor wypuszcza (tak nawiasem, niedokończone) LA, to przetłumaczyć wszystko DOBRZE i NA CZAS nie dało rady.

Edytowane przez Darth ReX
  • Dodatnia 2
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metek, widzę, że ciężko wam idzie to pojąć.

Spolszczenie oficjalnie w temacie na forum stalker.pl ma status "alfa". W chwili jego wrzucania nie wiedzieliśmy jeszcze, czy działa, bo nawet nikt nie miał LA pobranego. Nie jest też pełne (co było na wstępie zaznaczone), ale wrzuciliśmy to, co jest, by nie blokować ludzi, którzy po angielsku rozumieją tylko napis "new game" i "exit", z resztą dzięki temu od razu wiedzieliśmy, co nie gra w plikach. Nikt nie miał złych intencji, ale gdy z dnia na dzień dowiadujemy się, że dezodor wypuszcza (tak nawiasem, niedokończone) LA, to przetłumaczyć wszystko DOBRZE i NA CZAS nie dało rady.

 

Zadam tylko jedno pytanie i może ktoś mi na nie odpowie wiążąco czy będzie można zagrać w LA z rosyjskimi dialogami i napisami polskimi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra bardzo mi się podoba, choć niestety zdarzają się crash'e.

Nie wiem czy tak jest zawsze ,ale jeden "wylot" przydarzył mi się gdy uruchomiłem kontakty w PDA będąc (oczywiście w grze!!!) pijanym.

Kordon jest zupełnie odmienioną lokacją. Lekko przypomina ten z ShoC'a , jak dla mnie jest prawie jak nowa lokacja z rozbudowanymi (most, tunel pod nasypem ) lub zmienionymi (fabryka w której są bandyci, wioska kotów)  miejscami z podstawki.

Zadania fabularne lekko przypominają te z podstawki, część z nich jest ich rozwinięciem oraz jest wiele nowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.