DaarMoo Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Skończyłem. No cóż. Mod bardzo długi, naprawdę długi jak pisał @kondotier. Będąc w połowie myślałem, że to koniec. W modzie brakuje jednak, moim zdaniem, tematu przewodniego, który wprowadza większą tajemniczość i napięcie do końca gry. Ale grało się fajnie i to jest najważniejsze choć fabuła prościutka. To o czym wspominałem we wcześniejszych postach - walenie po pysku - kompletnie chybiony, denerwujący pomysł, tym bardziej, że wystarczyło odejść kilka kroków, wywalić nadmiar sprzętu i spokojnie porozmawiać. Trudno. Poza tym, bardzo stabilny. To też duża zaleta. Bardzo kolorowe i dobre oświetlenie w nocy. To świetny pomysł, bo w niektórych modach noc nadaje się tylko do spania, a tak mamy te same lokacje, ale zupełnie inaczej wyglądające. Godny polecenia. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 A ja sobie gram i jestem jak na razie zachwycony. Nie chcę wiedzieć w którym momencie fabuły jestem, ale mam mały problem i chciałbym, żeby ktoś z Was naprowadził mnie na dobry tok myślenia. Otóż poszedłem po tajną broń Monolitu, wróciłem do Barmana, który wysłał mnie do Sacharowa. Ten zażyczył sobie pazury czarnej chimery, więc mu je dostarczyłem i... już. Nikt więcej niczego nie chce. W PDA jedyne zadanie, jakie wisi, to odnalezienie zaginionego syna. Jeśli dobrze rozumuję, to muszę po prostu zrobić jeszcze jakiegoś questa, którego nawet nie ruszyłem, żeby historia poszła dalej, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Szukając zaginionego syna, znajdziesz po drodze i kwesty. Pogadaj z NPCami. Mod dość swobodnie pozwala na wybór kolejnych zadań, bo nie jest liniówką. A na koniec masz freeplaya. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Ma ktoś jakieś sensowne rozwiązanie na wylot przy wejściu na Generatory? Cytat Expression : fatal error Function : CRender::texture_load File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp Line : 295 Description : <no expression> Arguments : Can't find texture 'aaz\actor\act_toliń' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Nie masz takiej textury "'aaz\actor\act_toliń'" zobacz czy przypadkiem nie ma nazwy bez kreski nad n. Tutaj: textures\aaz\actor\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 @Allen dzięki, rozwiązanie oczywiście banalne, u mnie był "act_tolic", zmiana nazwy pomogła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Mam wylot, gdy zabijam Monolitowca na CEA: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...les (x86)\thq\shadow\gamedata\scripts\xr_kamp.script:922: attempt to index field '?' (a nil value) stack trace: Co poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 25 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 @matri32 Spróbuj wkleić ten plik do gamedata\scripts\ https://yadi.sk/d/8GKzyOs5tcM3b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 26 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Dzięki, już przeszedłem z CEA na Sarkofag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Witam.Przy przechodzeniu do Leśnego Legowiska wywala mnie z czymś takim: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : _out_of_memory [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\xrDebugNew.cpp [error]Line : 359 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Out of memory. Memory request: 72230 K Miałem to samo przy wejściu na Generatory ale po poprawieniu nazwy pliku textures\aaz\actor\ wszedłem. Grałem prawie cały czas na dynamicznym oświetleniu i nie było problemów (tylko z przechodzeniem na niektóre lokacje). Zmieniłem na statyczne , zmniejszyłem ustawienia i nic.Mój "sprzęt" to Core dwa duo 2,5 GHz RAM 2 GB Radeon hd6350 512 MB. Pamięć wirtualną zwiększałem od 5 GB do nawet 8 GB.Nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 @tybet64- 2GB RAM na tego moda, to sporo za mało. Plik wymiany ( pamięć wirtualna ) możesz zwiększyć nawet do 12 GB, o ile masz na tyle wolnego miejsca na dysku. Ale to bardzo spowalnia wczytywanie. No i jeszcze ten nie za mocny procesor. Na lokacji już będzie trochę lepiej. Może ktoś kto ma tego moda zainstalowanego, wejdzie Ci do lasu, ale przy wychodzeniu będzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Ja grałem z 2GB pamięci ale na monitorze 17 cali, rozdziałka to chyba 800x600 albo 1024x768. Ustawienia średnie albo niskie ale to było kilka lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 2 GB jest akurat bo(u mnie, 6-y rok przebiegu): Całkowita pamięć fizyczna 2 048,00 MB Dostępna pamięć fizyczna 960,89 MB Całkowity rozmiar pamięci wirtualnej 2,00 GB Dostępna pamięć wirtualna 1,96 GB Obszar pliku strony 4,85 GB XP SP 3 Tylko, że - alternatywa - albo dasz nisko tekstury i inne takie podobne, na maksa pole widzenia albo lepszy sprzęt i masz 10000 odcieni zieleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zmniejszyłem rozdzielczość i pozmniejszałem co się dało i nic. Na legowisko wywala.Na generatory wchodzę już bez problemu na normalnych ustawieniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Na statycznym oświetleniu nigdy nie było tam problemu. Na dynamicznym nawet z mocnym komputerem wariowało w niektórych modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Do Legowiska pójdę z innej lokacji to może przejdę bo teraz próbowałem z Wysypiska.Ale przynajmniej na Generatory wchodzę.Też trochę jest do zrobienia.Chciałbym go całego przejść bo jest rzeczywiście super. Dobre jest to lanie w zęby jak jestem przeładowany.Na początku nie wiedziałem co jest grane i zacząłem grać od nowa ale na szczęście poczytałem i się dowiedziałem za co w pysk dostaję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 @tybet64- Spróbuj takiego myku. Na posterunku Powinnościowców zostaw jak najwięcej z posiadanego ekwipunku. Będąc blisko teleportu na Wysypisku, zrób twardy zapis. Wyjdź z moda. Z katalogu zapisów wszystkie inne zapisy usuń, lub gdzieś przenieś. Zrestartuj komputer. Uruchom moda z tego zapisu co Ci został i przejdź na nową lokację. Jak się uda przejść, zrób parę kroków do przodu i dopiero wtedy zapisz. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Niestety nic z tego.Coś mi się zdaje że to będzie coś innego niż brak pamięci.W innych modach jak przechodziłem na Legowisko to też mnie wywalało ale po wgraniu autosave'a zaskakiwało.Znajdę gdzieś mapkę z przejściami na Legowisko/? Może to z Wysypiska jest jakieś felerne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 3 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Niestety zrezygnowałem. Wszystko zrobiłem oprócz tego pechowego Legowiska. Po za tym mod super. Edytowane 3 Maja 2017 przez Ranger801 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Coś a propos Legowiska. Dla tych, którzy będą mieli coś podobnego. Pykam w moda po raz drugi i mam ten sam problem. Brak dialogu z Miedzianym, ojcem Leonidem i hersztem bandytów. Rozwiązanie jest jedno. Save w pobliżu postaci i wczytanie go. Jeżeli zrobimy save'a nie widząc NPC-a dialog nie zaskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Witam.Znowu zacząłem grać w tego moda.Wszystko idzie dobrze(na statycznym) tylko że stronę tytułową mam z "Upadłej Gwiazdy"+ "DEJA VU". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 @tybet64 - sam tytuł dużo mówi "to już było". Wstaw screena z tą stroną tytułową, bo trudno spamiętać jakie były w tylu modach. Mod stawiany na czystą podstawkę? Nic Ci z poprzednich nie zostało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Dzięki.Na razie pogram tak jak jest. Może uda mi się tym razem wejść do lasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 30 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 @tybet64 a co z tym screenem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 takie coś. Ale działa dobrze, bez wylotów.Poprzedniego wywaliłem całkowicie (tak mi się zdaje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.