Agrael Opublikowano 24 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 " Moja ulica murem podzielona Świeci neonami prawa strona Lewa strona cała wygaszona Zza zasłony obserwuję obie strony " Fragment ciekawej piosenki jaką możemy posłuchać u Brodacza. Całkiem klimatycznie - szczególnie podczas emisji. Tak sobie pogrywam w Misery i muszę przyznać, że nie jest to zły mod. Zmian i ciekawych rozwiązań jest sporo.. Ot.. ciekawa pozycja dla kogoś, kto chce wrócić do stalkera po przerwie i poćwiczyć przed rozpoczęciem przygody z innymi modami. Pokręcę się jeszcze trochę po Zatonie w poszukiwaniu schowków i czas wyruszać do Jupitera. Według moda spędziłem już miesiąc w zonie. Czyli jak dobrze pójdzie to za dwa lata dojdę do Prypeci Trochę tych schowków już znalazłem. W tym modzie to nawet zużyta bielizna może się przydać. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Podbicie tematu. Zacząłem nową grę jako snajper. Poprzednio dotarłem na Jupiter, ale nie byłem zadowolony ze swoich postępów. Tym razem gram znaczniej uważniej, dzięki czemu natknąłem się na dodatkowe " zadanie " na Zatonie. W grze możemy natrafić na dziennik Aluna, który opisał w formie zagadek lokalizację swoich schowków. Jest ich 7: Nasze poszukiwania zaczynamy od Stacji Benzynowej. Pierwszy schowek wraz z fragmentem dziennika znajduje się na jej dachu. Wszystkie dzienniki trzeba zbierać chronologicznie, inaczej nie pojawi się plecak w danym miejscu. 1. Spoiler Pierwsza zagadka jest prosta. Z czym się kojarzą czerwone macki ? Ano z pijawkami. A gdzie ich najwięcej ? Ano w Stacji Antenowej Krug. W momencie, gdy Głuszec wskakuje do tunelu, my przeskakujemy na drugą stronę i znajdujemy plecak, a w nim kolejny fragment dziennika. 2. Spoiler W zamian za przejście. A po czym można przejść ? Heh.. Most Przeobrażeńskiego. Wchodzimy po drabince na samą górę mostu od strony Leśniczówki, a następnie kierujemy się w stronę zakładu utylizacji. Mniej więcej w połowie drogi leży porzucony plecak. 3. Spoiler Skoro palec się czerwieni to musiał się chłop oparzyć. A gdzie jest dużo ognia na Zatonie ? Oczywiście w spalonym gospodarstwie. W piecu rzecz jasna. 4. Spoiler Z tą zagadką miałem problem. Skojarzyła mi się z mostem, ale przeszukałem cały i nic. Kolejnym puntem, z którego można ewentualnie skoczyć jest Zakład Utylizacji Odpadów, a dokładniej to miejsce, w którym wylewana jest woda z nieczystościami. Plecaka należy szukać w napromieniowanej wodzie na terenie Zakładu. Screen dla pomocy: 5. Spoiler Łatwe. Dźwig Portowy. Ten od strony barki Noego. Trochę trzeba poskakać. 6. Spoiler Zagadka skojarzyła mi się z ukrzyżowaniem Jezusa. Na Zatnie jest tylko jedno " święte " miejsce, które wszystkich rzekomo '' uchroni " - Barka Noego. Schowek bardzo łatwo znaleźć. 7. Spoiler Ostatnia i zarazem najtrudniejsza zagadka ( a przynajmniej według mnie ). Kompletnie nie wiedziałem, o co w niej chodzi i gdzie szukać, ale większość plecaków była mniej więcej w okolicy Mostu więc tam szukałem. Po dwóch godzinach udało się... Plecak jest w wodzie i trzcinie, za mostem. Oto jego lokalizacja; Jeżeli ktoś wie, o co w tej zagadce chodziło to ja z chęcią poczytam. Zwłaszcza że straciłem na nią masę czasu. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 21 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Ostatnio już przeze mnie podbicie tematu. Mod ukończony i najprawdopodobniej już nigdy do niego nie wrócę. Co takiego można powiedzieć na temat Misery 2.2 ? Z pewnością nie jest to mod dla kogoś, kto jest nerwowy. Mutanty w Misery oraz NPC są tak upierdliwi, że brak słów, a Snorki to najgorsze stworzenie, na jakie możemy trafić w Zonie. Twórcy moda zdecydowanie przesadzili z realizmem, jaki chcieli wprowadzić do gry. Są pewne granice - oni je przekroczyli. Wystarczy parę mało celnych strzałów wrogiego NPC, żeby nasz kombinezon zamienił się w ser szwajcarski. Zapis, wczytywanie, zapis, wczytywanie, zapis, wczytywanie - i tak w kółko w nadziei, że tym razem to on dostanie pierwszy kulkę między oczy. I faktycznie. Za którymś razem się uda. Podchodzisz, zabierasz fanty odwracasz się, a tutaj ni z tego ni z owego pojawia się snork, który nieważne jak skoczy - zawsze zada obrażenia. A więc co można pochwalić ? Z pewnością grafikę. Mod prezentuje się naprawdę ładnie. Do tego stopnia ładnie, że można się wczuć w ten szary, pozbawiony nadziei świat. Szkoda tylko, że chwilę później wylatuje zza drzew snork i.. Tak.. Ilość przedmiotów w Misery była na początku przytłaczająca, ale też i na wagę złota. Kupowanie wyposażenia u handlarzy mija się z celem, bo jest ono najzwyczajniej w świecie zbyt drogie. Najlepiej samemu szukać fantów, które są rozsiane po wszystkich lokacjach. Artefakty natomiast są bezużyteczne. Znalazłem ich sporo, ale żadnego nie używałem. Przynosiły więcej szkód niż pożytku. Momentami gra była na tyle monotonna, że postanowiłem zająć się szukaniem schowków. W grze mamy te klasyczne z podstawki ze zmienioną zawartością, jak i dodane, ale nie są jakoś bardzo sprytnie poukrywane. Z pewnością ich zawartość może się przydać. Jakby ktoś chciał pobawić się w poszukiwacza to proszę: Zaton. Spoiler Jupiter. Spoiler Wschodnia Prypeć. Spoiler Ogółem to schowków znalazłem lekko ponad 200, ale wiele się na nich nie wzbogaciłem, bo eskortując Strieloka i wojaków do helikoptera miałem w kieszeni jakieś 700 Rubli. Czy moda polecam ? Nie wiem.. Jak ktoś nie ma co robić ze swoim życiem i chce pouciekać przed snorkami to, czemu by nie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightwolf_Starlight Opublikowano 6 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) Jeśli ktoś chciałby "mniej nędzną Nędzę", jest mod na to: https://www.moddb.com/mods/stalker-misery/forum/thread/les-miserables (najnowsza wersja jest kompatybilna z Misery 2.1.1) A z innej beczki: gdzie w plikach Misery 2.1.1 mogę nadawać nieśmiertelność/zwiększyć HP do absurdalnych wartości NPC-om? Chciałbym mieć spory zasięg A-life (jeśli nie obejmujący całą mapę aby uniknąć "doładowywania" jej fragmentów), aby kiedyś móc strzelać z karabinu snajperskiego na snajperskich dystansach (taki np. SWD - zasięg skuteczny: 600-800 metrów, maksymalny: 1300 metrów. źródło: internety), ale nie chciałbym aby NPC tacy jak Noe ginęli od przypadkowych mutantów/bandytów (zwłaszcza zanim ukończę zadania z nimi związane). W vanilli, jeśli celuje się przez takiego SWD, widać jak mutanty i bandyci się poruszają ale nie reagują na pociski, które do nich ślemy, Same pociski też nie robią im najmniejszej krzywdy, ponieważ są poza zasięgiem A-life; są "offline". Ale zwiększenie zasięgu A-life spowoduje śmierć ważnych dla zadań (czy to głównych, czy pobocznych) NPC-ów. A na mapie Jupiter jest parę takich fajnych miejscówek, które całkiem zacnie wznoszą się ponad okoliczny teren: cementownia (przy bagnach, w podstawce są tam narzędzia dla Azota), wieża chłodnicza, wieża z Oazą... + pytanie jeszcze na koniec: da się zmienić zasięg A-life w środku gry? Pamiętam że chyba się dało przy instalacji Misery, kiedy wybieraliśmy opcjonalne komponenty. Edytowane 6 Grudnia 2019 przez Nightwolf_Starlight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRUESTALKER Opublikowano 1 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Witam mam pytanie odnośnie mechaniki moda , gdyż są tak zwane atrybuty każda klasa ma innego ,,perka" oraz każda klasa ma obsługe broni i moje pytanie brzmi czym się różni obsługa broni na maxa a na jedna ,,kratke". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fixman0 Opublikowano 3 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 Czy orientuje się ktoś czy jest możliwość grania w misery po polsku razem z głosem lektora wypowiadającym niektóre kwestie tak jak to było w podstawce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Krause Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Panowie,mam jedno małe,acz niesamowicie dla mnie ważne pytanie.Mianowicie,czy zabijanie wrogich stalkerów podczas misji wpłynie bezpośrednio na relację pomiędzy mną a danym ugrupowaniem?Czy jeśli podczas zlecenia "Transakcja" w wariancie ochrony Morgana zabiję wrogich bandytów i samotników,zaistnieje możliwość,że podczas polowania trafię na wrogi oddział stalkerów,albo znacznie większą ilość wrogich oddziałów bandytów? Ostatnio zacząłem grać w misery z założeniem "ironman playthrough" i teraz kiedy utrzymałem się przy życiu ponad trzydzieści godzin wykonując większość misji na Zatonie,nie chciałbym znowu wystrzelić w kitę po błędnej ocenie sytuacji,sami rozumiecie Panowie,stalker myli się tylko raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Warto, żeby Morgan zginął, bo wtedy wejdziesz w posiadanie jego PDA. Możesz zrobić, jak uważasz. Zabicie nawet wszystkich ( bandytów i stalkerów ) nie spowoduje tego, że dane ugrupowanie będzie do ciebie wrogo nastawione. Dopiero później, gdy będziesz miał możliwość opowiedzenia się po stronie Brodacza lub Sułtana spowoduje całkowitą wrogość stalkerów albo bandytów. Podobnie jest z wolnością i powinnością. W zależności od tego, którą frakcję poprzesz ( możesz też zachować neutralność ) jedna z nich będzie do ciebie wrogo nastawiona. Misery nic nie zmienia pod tym względem. W podstawce jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Krause Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Dziękuję za odpowiedź,o to właśnie mi chodziło.Teraz rozgrywkę traktuję bardziej jako freeplay,a misje jako urozmaicenie,niemniej jednak staram się zachować neutralność,polować na mutanty,zbierać artefakty i przede wszystkim przeżyć (jak wspomniałem wcześniej po każdej śmierci usuwam wszystkie zapisy).No nic,jeszcze raz dziękuję i życzę pomyślnych wiatrów,Zona wzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 W Misery grałem podobnie. Zbierałem każdy mniej lub bardziej wartościowy przedmiot. Zadań nowych brak, a więc skupiłem się na znajdowaniu schowków. Warto zainteresować się dziennikiem Aluna. W 5 poście na tej stronie opisałem, gdzie można znaleźć jego wszystkie części, a w 6 masz lokalizację tych schowków, które znalazłem i gra zaznaczyła je na mapie. Jeżeli chcesz, to skorzystaj. W 80% przypadków w schowkach są same duperele, ale jak na początek gry - przydatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Krause Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Schowki już wyczyściłem,szczególnie je sobie cenię grając szturmowcem,ze względu na świetny AK w kamuflażu którym bardzo przyjemnie mi się strzela.Od pewnego czasu drugą rzeczą jaką robię tuż po znalezieniu anomalnego koła dla Brodacza,to wycieczka na dach stacji.Notabene,podczas pierwszej wycieczki po trzeci schowek nauczyłem się rzeczy kluczowej w sztuce przetrwania,żeby NIE zrzucać kontrolerów z mostów.A więc,szedłem po gaz i zgarnąć przy okazji schowek,klasyczne sprawdzenie terenu i zobaczyłem skubańca na dolnej kondygnacji.Długo się nie namyślając znalazłem osłonę i posłałem go do piachu przy użyciu zardzewiałego AK,po czym dumny z siebie poszedłem wyciąć z niego nagrodę.Ponowne oględziny terenu i w momencie kiedy go skórowałem wpadł mi do głowy świetny pomysł,a mianowicie,że bardzo ciekawie byłoby go zrzucić z tego mostu.Dużo nie myśląc złapałem go za nogę i przyciągnąłem do krawędzi.Na szybko wyliczyłem,że jak zrobię w jej stronę jeden krok to kontroler zawiśnie i będę mógł go zrzucić.Co tu dużo mówić,spadłem razem z kontrolerem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 To widzę, że mocno się wczułeś w Misery, ale to akurat dobrze - większa frajda z gry Źle tego moda nie wspominam, ale jak już doszedłem do Prypeci to czekałem na napisy końcowe. W pewny momencie zaczął mnie nie tyle, co nudzić, a irytować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Krause Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 (edytowane) Panowie,czy ktoś byłby w stanie udzielić mi paru wskazówek,odnośnie modyfikacji plików handlarzy,a mianowicie,jak zwiększyć ilość oferowanych przez nich towarów w początkowej fazie gry? Oczywiście zapoznałem się z tym tematem https://stalker.pl/forum/viewtopic.php?f=78&t=21550 ,jednak nie byłem w stanie wyciągnąć żadnych konstruktywnych wniosków,ponieważ nie mogłem zlokalizować najwyraźniej właściwego [supplies_generic] i wszystkie moje próby kończyły się fiaskiem. [Edit] Bo wymarzył mi się freeplay z prawdziwego zdarzenia i spawnowanie broni,a następnie zakupywanie różnych przedmiotów u handlarzy żeby potem je wyrzucić,lekko zmniejsza immersję gry. Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez Hans Krause Zamieszczenie informacji dodatkowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Hans Krause - są mody do m.in. tego moda który powiększa asortyment handlarzy do wszystkich podstawek i wielu modów, gdzieś na forum podkopsalem parę linków ale nie były popularne to sobie dałem z tym tematem spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Krause Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Dziękuję za odpowiedź,poszukam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 @Hans Krause Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KashanTEM Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) Dzień dobry. Chcąc po raz pierwszy zagrać w MISERY w wersji 2.2, wszystko szło dobrze, aż do pewnego czasu. Napotkałem na grupę snorków i próbując je zabić wyciągnąłem obrzyna z plecaka i nagle... CRASH. Wywaliło mnie z takim logiem: Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : error handler is invoked! [error]Function : handler_base [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp [error]Line : 764 [error]Description : application is aborting stack trace: Przełączyłem oświetlenie na statyczne, ale i tak to nic nie dało. Edit: Okazuje się, że kasacja CAŁEJ gry oznacza, tylko podstawkę. Musiałem jedynie usunąć te pliki które, nie były zawarte w instalatorze gry Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez KashanTEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Misery 2.2.1 - czy jest jakiś addon dzięki któremu można by było używać noża i lornetki bez przymusu umieszczania ich w eq ? I czy jest też coś na kondycje bohatera ? Albo zwiększenie wagi. Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) @Monolithalian Zwiększenie wagi zazwyczaj edytuje się w plikach actor.ltx i system.ltx. Wyszukujesz linijke inv_weight i tam zmniejszasz lub zwiększasz wartość na taką jaką chcesz. Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez wariat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit_raf@o2.pl Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Znalazłem oazę w misery i przeżyłem : D Wziąłem serce.. Ogólnie bardzo dużo dzisiaj- pociągnąłem fabułę mega- nowiutki karabin znalazłem, dużo schowków, obyłem się jeszcze bardziej z zoną.. Tylko za artefakt z oazy dostałem strasznie mało W jakie pliki mogę wejść żeby sobie zmienić na tyle ile chcę dostać? Pozdro stalkery! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Hmm nie wiedziałem zbytnio gdzie szukać rozwiązania więc spytam tu bo sprawa tyczy się Misery.... Ktoś wie o co chodzi z takim logiem wylotu? -----loading g:\s.t.a.l.k.e.r\misery+gunslinger\gamedata\configs\system.ltx FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::Load [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 274 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Duplicate section 'booster' found. stack trace: Domyśliłem się z Arguments, że coś jest zdublowane, ale nie wiem zbytnio czego mam dokładnie szukać lub ewentualnie w jakim pliku... Ktoś ma może jakieś pomysły lub się spotkał z podobnym błędem? Dodam, że błąd zaczął występować po odpaleniu świeżo zainstalowanego moda i zmianie klasy ze szturmowca na snajpera - gra poprosiła o ponowne uruchomienie, wyłączyła się i po tym jak próbowałem ją odpalić to od razu wywala błąd jak tylko się pokaże to malutkie okienko z obrazkiem, które zawsze się pojawia zanim gra się uruchomi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 Nie chce się szukać, prawda? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 29 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Tym razem szukałem w wyszukiwarce no i nic nie znalazłem w tej kwestii więc spytam, bo w google też szukałem i zbytnio nic nie znalazłem, może ktoś będzie wiedział o co chodzi. Otóż skończyłem dziś Misery+Gunslinger, ogólnie moda przeszedłem od początku do końca bez większych problemów, zdarzały się wyloty typowe dla Mizerii, ale sam gunslinger raczej żadnych nie spowodował. Jedyny problem miał miejsce dopiero na samym końcu, po tym jak trzeba dokonać wyboru czy zostać w Zonie czy ją opuścić, przy wybraniu opcji o opuszczeniu Zony wszystko jest ok, włącza się cutscenka końcowa i potem filmiki końcowe i creditsy. Za to jak wybierze się opcję pozostania w Zonie to zaczyna się cutscenka, kamera zaczyna cofać się w kierunku śmigieł i wtedy następuje wylot z takim logiem: FATAL ERROR Expression : no_assert Function : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrserverentities\xml_str_id_loader.h Line : 112 Description : item not found, id Arguments : pri_a16_freedom_yar Spotkał się ktoś już z czymś takim lub ewentualnie ma pojęcie jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 29 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Wiem, że nie jestem żadnym informatykiem itd. ale już zrobię trochę coś od siebie. Najpierw podaj loga, tam jest wszystko zapisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samotnik67 Opublikowano 29 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 (edytowane) 21 minut temu, Szczepan9205 napisał: FATAL ERROR Expression : no_assert Function : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrserverentities\xml_str_id_loader.h Line : 112 Description : item not found, id Arguments : pri_a16_freedom_yar Spotkał się ktoś już z czymś takim lub ewentualnie ma pojęcie jak to naprawić? Wygląda mi na to że Gra ma problem Zrespienie Wujka jara do prypeci, prawdopodobnie ma on jakis przypisany Przedmiot w inwentarzu a gra nie moze znależc/wczytać tego własnie przedmiotu Przydał by sie tutaj Pełny log ja bym spróbował wejść do plików gry i poszukać pliki postaci Wujka Jarka i ewentualnie usunąc problematyczny Item. Dobrze to instalowales? Edytowane 29 Lipca 2020 przez Samotnik67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.