Ranger801 Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 W trakcie gry wejdź do menu i wciśnij F1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przewodnik_43 Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 I tu jest problem... w konsoli wpisałem coś takiego: bind cam_1 kf1 bind cam_2 kf2 bind cam_3 kf3 Jest to komenda na widok z drugiej, trzeciej, i pierwszej osoby, może znasz tą komendę. W każdym razie wiem że muszę, kliknąć kf1 to już jest coś, dziękuje ci za odpowiedź, bo wiem że wystarczy wpisać ''bind cam_1 kf4'' i kf1 będzie wolne, a gdybym nie wiedział że za menu, władcy zony odpowiada klawisz kf1, pewnie dalej bym nie widział co zrobić. Ps: Powyżej jest komenda, którą należy wpisać w konsoli, aby mieć widok z pierwszej drugiej i trzeciej osoby, komenda jest do każdej części stalkera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEB2E Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Podczas gry wciśnij esc by przejść do menu i potem f1 -,- Edytowane 11 Lutego 2017 przez SEB2E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przewodnik_43 Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Jeszcze mam takie jedno małe pytanie. Otóż w składzie na wysypisku, w barze dokładniej, są stalkerze różnych frakcji powinności, wolności itp... na mapie pisze że są to ''Ważne postacie'' a jedyne, o czym można z nimi pogadać to : -Nie jestem tu dla pogaduszek. -W porządku, cześć. I o co z tym chodzi ? kim i do czego oni są ? bo przecież napis ''Ważna postać'' nie jest od tak. Nie można z nimi handlować, zwerbować do drużyny więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Miały być "użyte" w przyszłych wersjach, ale wiadomo jak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nieaktywny Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 @Przewodnik_43 Jeśli dobrze pamiętam to jak miałeś dobre kontakty z Wojskowymi to ci proponowali lot helikopterem. Tylko , że nie pamiętam czy faktycznie cię biorą na helikopter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon72 Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Nie proponowali lotu helikopterem, tylko dawali naszej postaci jakies urządzenia, dzięki którym patrolujące helikoptery nie strzelały do nas. Urządzenia te trzeba aktualizować co jakis czas, inaczej przestaną działać. Aktualizować je możemy tylko u tych wojskowych za dosyć wysoką cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) przewodnik_43 - jest wiele spałnerów do nieba ale nie każdy działa bezkolizyjnie, metodą prób i błędów znjadź i dobierz sobie taki optymalny do danego moda. p.s. ja stosuje ten (n/w strona z trajnerami do wielu wersji) i szafa gra: http://www.gamecopyworld.eu/games/pc_stalker_clear_sky.shtml dRoLLe.nfo clear_sky_v1.5.10_trn_p8.rar Edytowane 11 Lutego 2017 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przewodnik_43 Opublikowano 12 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Dobra dzięki za odpowiedź, już wszystko wiem. Jak napisał @Junx tak wiem, że postacie miały być ''użyte'' w przyszłych wersjach, ale ostatecznie zrezygnowano z tego moda, i postacie tak stoją jak słupy. Wątpie, że Smoq2 wróci do moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Nie znalazłem przy tym modzie informacji o spolszczeniu. Jest, czy trzeba korzystać z języka moda. I czy jest jakaś inna, wcześniejsza wersja ze spolszczeniem, na naszym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 To jest polski mod po polsku więc spolszczenie nie jest potrzebne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Skoro jest po polsku, to przydałaby się o tym informacja w #1. A że wstawiający dawno się na forum nie pojawiał, proszę kogoś z uprawnieniami, aby dokonał takiej aktualizacji #1. I jeszcze pytanie. Opisany jest jako beta. To był 2010 r. Czy coś wiadomo o jakiejś jego późniejszej aktualizacji ? DODANO Pobrałem moda z naszej pobieralni. Zainstalowałem na czystą podstawkę, dodałem fixa, uruchomiłem i pulpit z takim logiem: FATAL ERROR [error]Expression : I [error]Function : CInifile::Load [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 256 [error]Description : Can't find include file: [error]Arguments : m_rat.ltx stack trace: Sprawdziłem w pliku system.ltx i faktycznie tej linii nie ma. Nie ma też pliku w całym modzie. Czy jest mozliwość dopisania tego szczura do pliku, czy trzeba moda pobrać z innego źródła? Wiem że to staroć, ale może ktoś ma ten plik system.ltx prawidłowo działający. PODBICIE - brak przerywnika. Również proszę o ten plik ze szczurem, bo bez niego będą nici. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) @kondotier ja bym na twoim miejscu ściągnął z Mega i porównał. A może wrzucić plik z innego moda. Gram teraz w Doppelgangera. Tam szczury są. Ale gdzie szukać tego pliku ? Edit: Znalazłem folder ze szczurami. Edytowane 12 Czerwca 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 @DaarMoo - dziękuje, ale już poprzednia sprawa nie aktualna. Pobrałem moda "u źródła", nowa instalacji i ruszył bez problemu. Wybrałem jak zwykle stalkera, więc zobaczę jak się gra samotnikowi. A to dowód że wszystko gra. Był robiony sporo czasu temu, na inny sprzęt. Z automatu wstawia statykę. Jeśli grałeś na wyższych ustawieniach, to działa, czy robi problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Przykro mi, ale nie pamiętam @kondotier. Grałem w niego dawno. Co do ustawień to zawsze je podnoszę. Nie powinieneś mieć problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Pograłem trochę, połaziłem po kilku lokacjach i ostatecznie przystąpiłem do Najemników. Ale chyba sobie go odpuszczę. Widzę, że faktycznie tej becie czegoś brakuje. Miała testować alive i chyba nie była później już potrzebna, albo autor się znudził. Nie jestem na razie w stanie ustalić zasad strzelania. Z przodu, z tyłu, hedszoty? Cały magazynek w głowę, a on tylko stęka. Nic nie skutkuje, aby nagle wrogi NPC od jednego strzału padł. Ale nie ten z postrzelaną głową, tylko inny. Całkowicie nieskuteczne granaty. No i parę jeszcze innych bolączek. A szkoda że nie został dokończony, bo ma fajne rozwiązania i można by było zabawić się w opanowanie Strefy . A samemu grzebać i zmieniać niektóre wartości mi się nie chce, a niektórych bym nie potrafił. Jeszcze jutro trochę się pogimnastykuję i zapadnie decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 PODBICIE TEMATU Niestety, ale sam bawię się tym modem, więc aby wyświetlić temat, muszę uciekać się do takich sztuczek. Pograłem jeszcze trochę i pomału zaczynam łapać zasady gry w niego. Już zająłem Agroprom, powstała na nim nowa baza i teraz czas na zajmowanie nowych lokacji. Problemy z bronią jakie opisywałem w poprzednim wpisie, biorą się chyba z ustawień celności, rozrzutu i skuteczności dla broni. Trzeba do przeciwnika podejść na odpowiednią odległość i z odpowiedniej strony, aby broń stała się skuteczną. Trochę też jest "przedobrzony" balans handlu. Potrzebujemy dużej ilości bandaży, bo nawet przy lekkim postrzale, nasz GB krwawi jak zarzynany prosiak. A za bandaż musimy zapłacić kwotę uzyskaną ze sprzedaży kilku karabinów. Ze wzrostem reputacji klanowi handlarze płacą coraz lepiej, ale i tak za mało. Zmieniłem na wysoką możliwość pojawienia się artefaktów w anomaliach, ale mimo kilku dób w grze, jeszcze na takiego nie natrafiłem, mimo detektora w ręce przy każdej anomalii. Z braku czego innego, będę się dalej bawił w niego, bo ma jedną niezaprzeczalną zaletę. Można grać w niego nawet z dużymi przerwami, bo nie ma zadań do zapamiętania. Jest jedno, zając kolejną lokację i to wszystko. Byłoby dobrze, gdyba jakiś nasz Mechanik zrobił fiksa poprawiającego te dwa mankamenty jakie podałem powyżej. Cena sprzedawanej broni nie powinna być niższa niż co najmniej kupna 3-4 bandaży, a skuteczna odległość dla karabinów, większa niż od północnej bramy INB, do południowej wieży snajperskiej. Może w dalszej grze wyjdą jeszcze jakieś "przedobrzenia". Ale po usunięciu tych dwu wskazanych, mod będzie całkiem przyjazny w rozgrywce. A na jego autora smoq2 - nie mylić z naszym @smox - chyba nie ma co liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 @kondotier, jak zainstaluję sobie jakiegoś moda, to zawsze zmieniam w nim, by było tak jak lubię. Zaczynam od zwiększenia udźwigu, nie po to by taszczyć w plecaku nie wiem ile, ale by móc biegać. Druga sprawa to likwiduję kiwanie postaci na boki i "bujanie" celownika. Jak mam problem z pieniędzmi, to zwiększam cenę nieużywanej amunicji np. 9x18 mm. Jeżeli broń jest kiepska, to zmień jej parametry, zwłaszcza celność. Wrogowie i tak zazwyczaj w nas trafiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Cytuj Cena sprzedawanej broni nie powinna być niższa niż co najmniej kupna 3-4 bandaży Zmniejszyłem cenę bandaży do 50 rubli: items.ltx Wrzucić do gamedata\config\misc 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Dzięki @Ranger801 - dzisiaj już nie, ale jutro skorzystam. I jakbyś miał ochotę, to dobrze by było aby strzelbę Cazzini i Viper5 można było wsadzi do slotu nr 2, w którym przynajmniej teraz, można umieścić tylko pistolet. Slot jest tej samej wielkości co karabinowy. @smox - też zmieniłem udźwig, ale po to aby do handlarzy dotargać tyle złomu, aby na kilka bandaży wystarczyło. Apteczek dużo mi nie trzeba, bo znalazłem arta błyskawicznie regenerującego zdrowie. Ale trzeba go przed walką zdejmować, bo stajemy się podatniejsi na jego utratę. Może jeszcze jakiś art na powstrzymanie krwawienia się znajdzie. Broń ulepszona u rusznikarzy - za zajęcie lokacji jest duża, jak na tego moda kasa - zwiększyło jej skuteczność, bez skuteczności NPCów. A Sidor ma amunicję ppanc, to wystarczy. Zająłem już Kordon, teraz by wypadało zabrać się za Bagna i mieć spokój za plecami. Nie będzie łatwo, bo czystoniebowcy są dobrze uzbrojeni i opancerzeni. Jest atrakcyjnie naparzać się z nimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Cytuj I jakbyś miał ochotę, to dobrze by było aby strzelbę Cazzini i Viper5 można było wsadzi do slotu nr 2, w którym przynajmniej teraz, można umieścić tylko pistolet. Slot jest tej samej wielkości co karabinowy. A czy nie było w tym modzie jakiegoś wymyślnego sposobu że wkładasz broń normalnie do slotu używasz zielonego przedmiotu w ekwipunku przedstawiającego dwie bronie i strzałki między nimi i dzięki temu broń przekładała się do drugiego slotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Generalnie ten mod jest lekko kulawy, szczególnie jeżeli chodzi o uzbrojenie frakcji jak i ich relacje. Generalnie moim zdaniem powinno powstać takie coś że mógłbyś wypowiadać danej frakcji wojnę itp. Wyposażenie powinno zostać zmienione aby żołnierze nie latali z bizonami bo śmiesznie to wygląda. Generalnie mod ma ogromny potencjał, lecz szkoda że nikt nie chce się za niego zabrać :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 @Ranger801 - jest taki znaczek, ale na to że przenosi nie wpadłem. Tylko czy do drugiego slotu też będzie można wstawić długą broń? Sprawdzę i napiszę. @Zievmowit - w opisie moda - w paczce z nim masz tekstowy plik z opisem - podał autor, że jego celem jest sprawdzenie alivu. A to że mod jest grywalny nawet dla nie testujących, to inna sprawa. A jego nazwa w której jest wyraz Total, oraz dialog na początku gry informuje, że to wojna wszystkich ugrupowań przeciw wszystkim ugrupowaniom, z której wyłączeni są tylko samotnicy, za naruszenie których tracisz reputację. Broń jest dopasowana do ugrupowań, podobnie jak w podstawkach. Też mówię, szkoda że smoqu2 go nie dokończył. Byłby dobrą bazą do jakiegoś nowego moda. A tak, to teraz jest miłą strzelanką dla nie lubiących trzymania się fabuły, robienia skomplikowanych zadań, a tylko krążenia po strefie i strzelania do wszystkiego co się rusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Cytuj @Ranger801 - jest taki znaczek, ale na to że przenosi nie wpadłem. Tylko czy do drugiego slotu też będzie można wstawić długą broń? Sprawdzę i napiszę. Jeżeli dobrze pamiętam to ja zawsze nosiłem shotguna i karabin więc da się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 @Ranger801 - dzięki za pomoc, sprawdziłem i masz rację. Da się. Tylko po co to udziwnienie, swoją wielkością zajmujące tylko miejsce w plecaku. Jeśli już to jedna cela na stałe przypisana by na to wystarczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.