Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
  • Agrael przestał(a) promować temat
  • 3 tygodnie później...

@Hrothgar a faktycznie były z nim problemy ale ja na Komie dałem radę z tego co widzę.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Tajna Droga
  • 3 miesiące temu...

Zagrałem w moda po latach i stwierdzam, że jest to pierwszy taki mod, w którym ni w ząb nic nie pamiętam. Gram jakby pierwszy raz. I jestem z wyboru go do gry, bardzo zadowolony. Gra się spokojnie, bez udziwnień, ale nie wolno tracić uwagi.

No i dla tych co jeszcze w niego nie grali, kilka zrzutów na zachętę.

Nocne i dzienne pejzaże.

ss_fred_04-07-22_12-54-03_(l01_escape).jpg   ss_fred_04-07-22_15-29-49_(l01_escape).jpg

Samochody trzymające się drogi.

ss_fred_04-07-22_20-11-23_(l01_escape).jpg   ss_fred_04-07-22_20-52-03_(l01_escape).jpg

Są i "całuśne" dziewczyny.                                                                      Aż GB dostaje zawrotów głowy.

ss_fred_04-07-22_15-55-07_(l01_escape).jpg   ss_fred_04-07-22_15-17-24_(l01_escape).jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

Kto dołączy?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

No i mod ukończony. Potwierdziło się to, że prawie nic z niego nie zapamiętałem. Zaledwie kilka szczegółów, więc grałem jak w świeżaka. I nie żałuję. Atrakcyjna gra, ciekawy scenariusz i większość nowo wprowadzonych enpeców kwestowych z nowymi twarzami. To pozwoliło odetchnąć od 'znudzenia" tym samymi od podstawki.

I jest to pierwszy chyba mod ( patrząc na datę wyjścia ) który wprowadził kobiety i to nie jedną, a kilka.

Kto jeszcze w niego nie grał, zachęcam do zapoznania się z nim. Jak wiele modów z tamtych czasów, ma problemy z silnikiem który nie wyrabia. Zmusza to do zejścia mocno z ustawieniami i oświetleniem. Sporo mi pomogło dodanie do skrótu pulpitowego komendy -noprefetch.

I na koniec kilka zrzutów z końcowej części moda.

Ostatni dialog w modzie i... trzeba szukać następnego.

ss_fred_04-15-22_14-54-29_(generators) — kopia.jpg

A po drodze było różnie. Ostro, ale też i zabawnie.

  Pokaż ukrytą zawartość
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Tajna droga
  • 5 miesięcy temu...

Ludzie, jak wy możecie w to grać?? Przecież ta gra to jest jakaś totalna paranoja i idiotyzm, który z góry skazuje gracza na niemożliwość gry. Próbowałem zagrać w tego moda, ale przejście z tunelu do pieczary na początku gry i potem poruszanie się w niej to jest istny cyrk. Najpierw dobija nas promieniowanie, przed którym nie da się w absolutnie ŻADEN sposób zabezpieczyć, tak że po pojawieniu się  na nowej lokacji lądujemy na dzień dobry ze zdrowiem wynoszącym kilka procent, a potem od razu dopada nas pijawka, której zabicie graniczy z niemożliwością. WTF? Przecież to jest totalna paranoja stworzona przez jakiegoś zakompleksionego ruskiego idiotę, który nie wiem co chcę komu udowodnić. Nie rozumiem w ogóle celu tworzenia czegoś takiego i takiego oszukiwania gracza! Kończę tym samym przygodę z tym całym absurdem jakim jest  świat modów rosyjskich autorów, bo szkoda więcej nerwów i czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chszarz ale ty jesteś maruda albo masochista, albo masz totalnego pecha bo grasz tylko w to co jest strasznie trudne (dla ciebie) lub wali ci jakimiś błędami albo w ogóle wszystkie klęski na raz na ciebie spadają 😁

  Cytat

Kończę tym samym przygodę z tym całym absurdem jakim jest  świat modów rosyjskich autorów, bo szkoda więcej nerwów i czasu.

Rozwiń  

Czyli żegnamy z graniem w mody do Stalkera bo oprócz modów robionych przez ludzi ze wschodu (Rosjan i Ukraińców) to mody robione przez inne community to policzysz na palcach jednej ręki no i może jeszcze nogi 😁

Ps. Ja pomimo występujących błędów w tym modzie, głównie problemów z niektórymi zadaniami bardzo dobrze go wspominam KLIK no ale opinia jest jak (_!_) każdy ma swoją. Więc, że mi się podobał to tobie wcale nie musi tylko, że w sumie co ty w niego pograłeś.

Ps2. No i w sumie przez podbite statystyki gracza to tu się dla mnie grało bardzo łatwo.

😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chszarz no przerwa nie zaszkodzi (sam też sobie robię) po takich samych wtopach, a potem jak odsapniesz to na start bym radził sobie wybrać jakieś takie krótsze modziki np jak współczesne fpsy na 6-8 godzinek, szybko pykniesz to nawet się nie zdążysz zdenerwować, a jak ci się nie znudzi to później ewentualnie wybrać takie 10-20h lub dłuższe.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem jeszcze raz na chwilę do tego moda i sytuacji w pieczarze, tym razem bez spinania się i po opadnięciu emocji naprawdę muszę obronić moje spostrzeżenie że takie skumulowanie trudności jakie tam występuje wymaga według mnie naprawdę nie wiem jakich umiejętności i taktyk żeby to przejść. Dwie pijawki o najwyraźniej podkręconych parametrach odporności, kilka snorków i do tego jeszcze dwa pseudogiganty co już jest w ogóle boss levelem i to wszystko rzuca się na nas. i to na początku gry gdzie nie mamy jakichś super broni do dyspozycji. Chyba że trzeba jakoś szybko przebiec i uciec temu wszystkiemu. może to jest jakaś metoda. A poza tym nie mówiąc już o poziomie promieniowania w tunelu przed wejściem do pieczary. W oryginale taki poziom promieniowania określał skraj mapy i nigdy nie było potrzeby przechodzenia przez taki obszar. W innych modach też często jest analogicznie. Nie chcę robić z siebie jakiegoś pechowca czy czegoś w tym stylu, chociaż wiem że w nerwach lubię przesadzać :) Ale tutaj naprawdę są powody do narzekania.

Zrobiłem sobie tryb God mode przez edycję pliku i odkryłem że tych mutantów tam jest jeszcze jakieś dobre 5 razy więcej niż myślałem na początku i szczęka mi opadła. Do tego nie da się (albo bynajmniej ja nie umiem) tak przebiec żeby je ominąć i nie zostać zaatakowanym. Dochodzi jeszcze dodatkowo brak przejść tam gdzie są one wskazane na minimapce. Tam gdzie na minimapce jest przejście, tam w rzeczywistości jest ściana i przejścia nie ma. Ta pieczara to istny labirynt i przechodząc przez takie coś bycie nie zaatakowanym przez ogrom mutantów jaki tam jest graniczy chyba z cudem. Więc tym bardziej jakiekolwiek stwierdzenie że mod ten jest nie możliwy do przejścia nie jest chyba przesadą, nawet jakby ktoś się uparł i nie wiadomo jak bardzo chciał przesadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.