Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

lup_pantery-cover_by_meta.jpg

Tytuł oryginalny: Хабар Пантеры
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 26.04.2022 r.
Autorzy: @LENA_D, Enframed
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Każdy z nas chciałby odnaleźć w Zonie coś zupełnie innego. Jeden poszukuje odpowiedzi na nurtujące go pytania, inny natomiast pragnie wszelkich bogactw, zaś trzeci - szczęścia dla wszystkich, za darmo. 

Grupa Najemników dociera do Martwego Miasta i zakłada na jego terytorium swoją bazę. Wcześniej wszelkie zgromadzone zasoby były przechowywane w licznych kryjówkach, których strzegli członkowie ugrupowania - jednym z nich jest najemnik o ksywce Pantera, a jej zadaniem jest dostarczenie zgromadzonych łupów z laboratorium X-8 do wspomnianego Martwego Miasta, gdzie będą lepiej strzeżone.

Pantera wynajmuje Striełoka i płaci mu za wykradnięcie ciężarówki z wojskowego parkingu przy południowym punkcie kontrolnym, jednak pojazd zostaje przechwycony przez helikopter i zniszczony. Bohater opowiadanej historii - agent SBU, Major Diegtiariow dowiaduje się o całym zajściu i udaje się do Strefy Wykluczenia.

Na gracza czekają znane już wszystkim zadania z Zewu Prypeci, ale także zupełnie nowe linie fabularne. Docierając do Prypeci, będziesz musiał udowodnić, że świetnie się sprawdzasz w roli detektywa, ale i również dobrze władasz bronią palną.


Fabuła:

Spoiler

Nazywam się Aleksander Diegtiariow i jestem majorem w służbie SBU. Po przybyciu do Strefy Wykluczenia moi przełożeni przydzielili mi następujące zadania:

  • Ustalenie przyczyny, w której skutek oddział dowodzony przez ppłk. Kowalskiego nie wykonał tajnej operacji "Sarkofag-1", a także określenie stanu wysłanej załogi.
  • Według informacji operacyjnych odbierany jest słaby sygnał z prośbą o pomoc. Można przypuszczać, że ma on związek z zaginionym oddziałem. Przybliżona lokalizacja to miasto Prypeć. W przypadku odnalezienia zaginionych należy potwierdzić polecenie natychmiastowej ewakuacji.
  • Otrzymano informację o nielegalnym przebywaniu na terenie Zony zagranicznych naukowców, którzy znajdują się pod wojskową eskortą. Prawdopodobne miejsce ich położenia to Wschodnia Prypeć. Należy przeprowadzić dochodzenie w celu ustalenia ich działań.

Major Diegtiariow odnajduje wrak ciężarówki i natrafia na ranną Panterę oraz Striełoka, a następnie odprowadza najemniczkę do bunkra Sidorowicza. Tam uzyskuje informacje o karabinach Gaussa, które są w posiadaniu członków ugrupowania "Monolit". Z PDA Pantery dowiaduje się o jej kryjówce z łupem. Ponadto otrzymuje wiadomość o prawdopodobnym spotkaniu przywódcy najemników z naukowcami w Prypeci. Major potajemnie udaje się do miasta na spotkanie, a następnie podąża śladami Pantery, obserwując jej poczynania.

Jego obserwacje prowadzą do tajnej kryjówki Pantery w Laboratorium X8. Niestety pech chciał, że się spóźnia, a po łupie nie ma śladu. Z porzuconej notatki oraz laptopa wynika, że łup został wysłany za pomocą drona, jednak został zestrzelony w pobliżu fabryki Jupiter. Diegtiariow z pomocą Striełoka ustala przyczyny niepowodzenia operacji przeprowadzonej przez wojsko i ewakuuje jego ocalały oddział z Prypeci. Następnie udaje mu się zdobyć pieniądze, dzięki którym opłaca przewodnika Garriego i dociera do stacji Janów.

W pobliżu fabryki Jupiter major Diegtiariow ponownie angażuje się w poszukiwanie łupu Pantery - tym razem szczęście mu dopisuje. Znajduje teczkę najemniczki, a w kryjówce pod kompleksem przeciwlotniczym Wołkow artefakt Serce Oazy. Dowiaduje się również, że Pantera jest w posiadaniu jeszcze jednego drogocennego artefaktu - Atomu, za który jest oferowana astronomiczna suma pieniędzy. Artefakt ten jest częścią Monolitu, który zauważalnie osłabił jego oddziaływanie. Major może oddać walizkę Panterze lub zwrócić się do technika z prośbą o jej otwarcie, jednak jest to możliwe tylko na Zatonie. W miarę upływu czasu Diegtiariow dowiaduje się o tragedii, jaka spotkała zagranicznych naukowców na Zatonie.

Użyte projekty: 

Spoiler

Pozostali autorzy i podziękowania: 

Spoiler
  • Grafika UI: Enframed
  • Intro: Kir.Gen, slesar6razriada
  • Plakaty: Romero
  • Edycja tekstur: olivius74
  • Testerzy: Иваныч,Таня, olivius74, DDT,  kapa, Enframed

Podziękowania: 
Андрей Непряхин, Greshnik13rs, optivankievIvanDanko, Enframed, kapa

  • Wskazówki dotyczące schowków: Bambarbeya
  • Dubbing protagonisty: Иваныч

Modyfikacja Łup Pantery została wydana bez dokończenia prac fabularnych na lokacji Zaton. Pierwsza ekipa odpowiadająca za moda rozpadła się z powodów osobistych, a wraz z nią zostały usunięte wszystkie najnowsze aktualizacje oraz archiwum moda.

Postanowiono przetestować i naprawić wszystkie znane błędy. 

Jeśli ktokolwiek będzie chciał dokończyć ostateczną lokację lub wykorzystać modyfikację w swoich projektach, zespół nie będzie miał nic przeciwko temu. Jedyną prośbą autorów jest podanie źródła modyfikacji - KLIK.

Serdeczne podziękowania dla chłopaków, którzy nie opuścili zespołu w jego najtrudniejszym okresie: olivius74, DDT, kapa, Enframed, slesar6razriada


Uwaga! 

  • Oświetlenie statyczne jest niestabilne i może powodować problemy z pamięcią, dlatego zaleca się, aby w ogóle na nim nie grać.
  • Uważnie czytaj wszystkie notatki, dialogi i wskazówki,

Powodzenia, stalkerze!

GALERIA:

Spoiler

Łup Pantery_stalkerteam_scr1.jpg  Łup Pantery_stalkerteam_scr3.jpg

Łup Pantery_stalkerteam_scr5.jpg  Łup Pantery_stalkerteam_scr6.jpg

Łup Pantery_stalkerteam_scr4.jpg  Łup Pantery_stalkerteam_scr2.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Mod jest w wersji Repack - posiadanie podstawowej wersji gry nie jest wymagane. 

  • W pobranym uruchom należy uruchomić plik Хабар Пантеры.part01.exe. Następnie podać ścieżkę instalacji. Skrót gry będzie się znajdował na pulpicie. W menadżerze modów znajdują się opcjonalne "otwarte celowniki" - dla tych, którzy nie korzystają z celowników 3D. 

Dodatki: 

  • DeadZone:
    Należy rozpakować Xtension.DeadZone.7z z głównego linku do katalogu gry.

Instalacja spolszczenia:

Archiwum ze spolszczeniem wypakowujemy, kopiujemy zawartość wypakowanego archiwum, czyli folder gamedata do katalogu z modem i wklejamy. Jeśli Windows poprosi nas o zgodę na podmianę plików, to zgadzamy się. Po pomyślnym dodaniu spolszczenia można uruchomić grę.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • GoogleDrive - [KLIK]
  • MEGA - [KLIK]
  • Yandex - [KLIK]
  • Torrent - [KLIK- wymagana rejestracja 

Spolszczenie:

Mod w częściach:

Fix umożliwiający otwarcie drzwi do laboratorium w Żelaznym Lesie (wymagany): 

  • GoogleDrive - [KLIK]
    (Nowa gra nie jest wymagana) 

Dodatek graficzny Dead Zone:

 Jeśli chciałbyś wesprzeć autora spolszczenia:

Źródło: AP-PRO_LOGO.png.5af8a41dd682d74089b58cc2dd2edcbd.png
 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://ap-pro.ru/forums/topic/3458-habar-pantery/

zew, 9,97 GB 

Основная игра:

Скачать с Google Drive - pobrać z google

Скачать с disk.yandex - pobrać z yandeksa

В архиве запускаем Хабар Пантеры.part01.exe. Указываем путь, ждем и готово. Ярлыки будут на рабочем столе. В Менеджере модов, содержится правка на "Открытые прицелы" для тех кто играет без ЗD-прицелов. Включать - по желанию

Текстурный пак:

Распаковать Xtension.DeadZone.7z из основной ссылки в каталог игры

Po rozpakuwaniu odpalamy część Хабар Пантеры.part01.exe. pokazujemy gdzie wstawic moda. Dostępny jest dodatek na celowniki otwarte - muszka i szczerbinka tradycyjna, bez optyki do własnego widzimisię.

Paczka tekstur:

Rozpakować plik Xtension.DeadZone.7z - tekstury pakowąc do moda według w/w schematu czyli według wlasnego widzimisię.

Yandex: https://disk.yandex.ru/d/WOpsGmEvnMoXVg

p.s. nie grać na statycznym bo wyloty

Pobrane, odpalone, zagrane.

... Ja major SBU Diegtarijow .... znalazłem Strzelca i Panterę ... - tyle wstępu w skrócie.

Spoiler

ss_tomahawk_04-27-22_16-55-05_(pripyat).thumb.jpg.c2413bea9556d60784c322dc85c44705.jpgss_tomahawk_04-27-22_16-54-50_(pripyat).thumb.jpg.205b9a45041a8f6431834268fb2f821e.jpgss_tomahawk_04-27-22_16-54-46_(pripyat).thumb.jpg.de78b8ad16006e5f83e1d9397303cb5e.jpgss_tomahawk_04-27-22_16-54-26_(pripyat).thumb.jpg.5a89450622b7b1673684c169c89afc28.jpg

 

ss_tomahawk_04-27-22_16-49-13_(mainmenu).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod pobrany z tych odsyłaczy częściami, które dał @metek58 .

Uruchomiony bardzo prostym instalatorem bezproblemowo.

Sądzę, że wszyscy znają wygląd wsch. Prypeci, więc wrzucę w większości tylko zrzuty pokazujące to co nowe, czyli tekstury HUDu.

ss_fred_04-27-22_12-50-38_(mainmenu).jpg

Spoiler

 

ss_fred_04-27-22_13-02-10_(pripyat).jpg

ss_fred_04-27-22_13-04-11_(pripyat).jpg

ss_fred_04-27-22_13-22-32_(pripyat).jpg

 

Na snorki i inne mutanty tracimy amunicję tylko jak nas atakują, bo nic z nich nie wydobędziemy.

ss_fred_04-27-22_16-54-49_(pripyat).jpg

Jak na razie, to jakbym grał w ZP, ale od końca. Całkiem przyjemna odmiana.

Уважаемая @LENA_D   Можете устранить случай появления тумана после перезагрузки игры? Как он появляется, ничего не видно дальше конца носа.

ss_fred_04-27-22_15-19-19_(pripyat).jpg   ss_fred_04-27-22_15-38-34_(pripyat).jpg

Tłumaczenie: Możecie usunąć pojawianie się mgły, po przeładowaniu gry? Jak ona się pojawia, nic nie widać dalej końca nosa.

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LENA_D

Получилась мне неприятность. Получил задане найти аккумулятор к лифту. Оно находится в КПК, но аккумулятор в никакой машине возле Березки его нет. Даю снимки и сохранку для проверки.

ss_fred_04-28-22_14-07-03_(pripyat).jpg   ss_fred_04-28-22_14-25-44_(pripyat).jpg

                     

000.dds    000.scop

Tłumaczenie: Spotkała mnie nieprzyjemność. Dostałem zadanie znaleźć akumulator dla windy. Mam go w PDA, ale akumulatora nie ma w żadnym samochodzie koło Bieriozki. Załączam zrzuty ekranu i zapis dla sprawdzenia.

ДОПОЛНИТЕЛьНО: Уже нашел, буханка спряталась в тумане.

ss_fred_04-28-22_20-48-10_(pripyat).jpg    ss_fred_04-28-22_20-36-10_(pripyat).jpg

 

I TAKA UWAGA OGÓLNA.

Sporo zadań jakie dostałem, jest podawane głosem. A że ich treść jest odmienna od tej jaka była w ZP, będą wymagały również spolszczenia. Jedynie infa o emisji będzie można wziąć z gry ZP.

Brak akumulatora, to mój pierwszy problem z modem. Grałem płynnie i bezwylotowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier To chyba nie jest Pantera :P Laborantka to oddzielna postać (przynajmniej tak wynika z plików), a wygląd Pantery masz przedstawiony na miniaturce w 1 poście. No chyba, że dialogi z nią wskazują na to, że to Pantera w przebraniu to zwracam honor :P 

Swoją drogą pytanie do kogoś ze smykałką do tłumaczenia - nudziło mi się trochę i złożyłem spolszczenie do tego moda bo nie ma w nim zbyt wielu zmian względem Zewu Prypeci w 90% plików, ale nie dokończyłem tego spolszczenia bo mam teraz dużo na głowie - żeby było kompletne to trzeba by porównać pliki z dialogami dla Jupitera i Zatonu z tego moda z tymi z oryginalnego spolszczenia Zewu Prypeci (duża część dialogów jest z ZP i jest niezmieniona, ale niektóre linijki są zmienione na potrzeby moda - czasem różnią się tylko 1 słowem) - ktoś byłby chętny się tego podjąć? To podesłałbym wtedy to co złożyłem i jakby ktoś ów dwa pliki przejrzał i wprowadził poprawki tam gdzie trzeba to byśmy mieli kolejne spolszczenie.

Reszta plików tekstowych do tego moda jest gotowa i to co zostało dodane przez autorów ŁP jest już dodane i przetłumaczone.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działam na Jupiterze. Zrobiłem sporo, poznajdywałem też sporo. Ale wyskoczył mi problem z pozyskaniem detektora Swarog. Mam już zadanie na sprawdzenie nim chłodni. Mam trzy Welesy i na wszelki wypadek jeszcze trzemam ECHO i Otklika. Ale nie ma mechanika, który by mi udoskonalił detektor. Robił to w oryginale Nowików, ale teraz nie ma nic w dialogach na ten temat.

Zadania od Hermana i Oziorskiego wyczerpane, narzędzia dla Azota i elektroczęści też odnalezione.

@Anton Gorodecki  Widzę, że chyba też bawisz się tym modem. Robiłeś już to zadanie i skąd miałeś Swaroga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, kondotier napisał:

Widzę, że chyba też bawisz się tym modem.

He, he... Lepiej bym tego nie ujął. Nie gram w tego moda. Ściągnąłem go ponieważ chciałem wybebeszyć z niego Monolith UI dla ZP.
Co do Swaroga, to odpowiedź na twoje pytanie znalazłem tutaj:

https://ap-pro.ru/forums/topic/3458-habar-pantery/?do=findComment&comment=166576

https://ap-pro.ru/forums/topic/3458-habar-pantery/?do=findComment&comment=166578

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 Sporo zadań jest czysto z ZP, ale bez zrobienia zadań z ŁP do nich nie dojdziesz. A jak nie znasz języka rosyjskiego, to skąd będziesz wiedział co jest grane. Pierwsze zadania dla ŁP masz w znalezionych notatkach i trzeba je przeczytać. Ale też sporo zadań jest stawiane głosem i tu nawet przy spolszczeniu części wizualnej dialogów, nie znający rosyjskiego mieć będą kłopoty. A tylko kilka takich zadań ( od Kowalskiego ) brzmi identycznie jak te z ZP. Ogłądając wideo poradniki od różnych grających, widać że można zadania moda wykonywać w różnej kolejności. Tak więc nawet z ich pomocą, nie pograsz, bo nie wszystkie pokazują co należy.

Pogadaj na PW z @Szczepan9205 o jego spolszczeniu. Będziesz świetnym testerem, bo szybko wyłapiesz to, co uniemożliwi Ci, lub uprzykrzy grę.

@Szczepan9205  Aby spolszczenie było grywalne, muszą zostać przetłumaczone pliki dźwiękowe. te z ZP tylko częściowo będą pasowały, ale i tak nimi trzeba zastąpić te z moda. Na Jupiterze większość dialogów - pomijając te zadania z ŁP - jest zgodna z ZP. Ale ze względu na zmianę położenia narzędzi i otrzymywania na nie naprowadzenia od ważnych enpeców ( Zwierzobój i Herman ), ich dialogi uległy mocnej zmianie.

Testerem Twojego spolszczenia może być @Samotnik67 . On najszybciej wychwyci te braki w spolszczeniu, które trzeba dorobić.

Ja dla sprawdzenia moda, wolę na razie grać w oryginale.

@Anton Gorodecki Kolejny raz :018: . Muszę stwierdzić, że to niezbyt komunikatywne i logiczne rozwiązanie. Trzeba będzie pogadać z Hermanem o handlu, bo może już go ma, a ja nie sprawdzałem ( Weles i Swarog ponoć wyglądają tak samo ). Tyle dobrze, że przy okazji padła podpowiedź o 3 Welesach do zadania. Nie pozbędę się  posiadanych.  

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Tego, że dużo jest dialogów w formie audio to wyczytałem z opisu moda jeszcze zanim go pobrałem, ale jeśli się okaże po tym jak spojrzę w odpowiednie pliki, że nie uda się w tym modzie zastosować tej samej metody dodawania napisów, której @Anton Gorodecki użył w Kontrakcie na Nowe Życie i ja w Dolinie Szeptów + Gunslinger to można równie dobrze odpuścić to spolszczenie bo ja osobiście nie znam na razie innej metody dodawania napisów do dialogów audio, a jednym wyjściem oprócz tego byłoby nagranie tych dialogów po polsku, a weź teraz znajdź chętnych do użyczenia głosu... I najważniejsza sprawa - dopóki nie znalazła by się jakaś dobra duszyczka, która by w tych plikach z dialogami dla Jupitera i Zatonu wyłapała różnice między Łupem Pantery, a oryginalnymi dialogami z Zewu to nie ma sensu dawać komukolwiek tego niedokończonego spolszczenia do testów bo tylko w Prypeci będzie można grać zgodnie z dialogami które wymyślili autorzy bo na te jeszcze mi starczyło czasu, a ja tak pisałem - mam teraz trochę na głowie i nie mam zbytnio czasu się tym zajmować i w obecnej formie plik dialogami dla Jupitera i Zatonu to 1:1 pliki z dialogami z Zewu Prypeci bo tak jak wspominałem wcześniej - większość dialogów jest stara, ale niektóre konkretne są zupełnie od nowa napisane lub różnią się od tych z Zewu 1 lub kilkoma słowami.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.