Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

wersja 1.6.02

FATAL ERROR [error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)[error]Function      : FileDownload[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreFS.cpp[error]Line          : 169[error]Description   : can't open file : [error]Arguments     : d:nowy folder (4)gamedatatexturesitemitem_?4.thm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Mam problem,a mianowicie po wyjściu z podziemi dowiaduję się że mam ok.1 godziny życia i muszę znalezć antidotum i włącza się czasówka,niestety nie wyrabiam się w czasie i trup.Czy można jakoś wydłużyć czas na znalezienie antidotum albo, jak najszybciej znalezć tą chol...ą odtrutkę.Pomocy,bo mod CUDO i chciałbym go skończyć.Panowie tłumacze,świetna robota poza kilkoma literówkami wszystko gra,mod niesamowicie stabilny i to na windowsie 8(na którym STALKER rzadko lub wcale nie działa).Jeszcze raz proszę o szybką odpowiedz i z góry wielkie dzięki.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@muezin70 Czasu powinno ci spokojnie wystarczyć ale dla pewności biegnij na sprincie, 2 sztuki antidotum są w plecaku w podziemnej kryjówce do której wchodzimy przez otwarty czerwony kontener. @litosns Bronie są podmienione i wyglądają świetnie, jest też parę nowych np Styer.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o folder bin ale działa więc jest ok. Na początku był paruski xD usunąłem localization.ltx i item. PS. Widzę że okienko ładowania się zmieniło :P

 

Dobra mod paruski bo spolszczenie zainstalowałem do folderu gry zamiast gamedata xD teraz jest ok.

 

 

 

 

 

 

 

No no no. Modziwo niezłe jest :D. Fajna fabuła, w cały dzień uzbierałem 30 tysięcy rubli. Śmieszne to. Nie zdążył się dzień skończyć a mój kumpel już zdążył pobić kogoś. Robię questy dla wojska teraz. Miałem 2 dni na zrobienie 1 questa zrobiłem go w niecały dzień. Pierwszy Crash tak btw. Pewnie już był ale postuje go:

FATAL ERROR [error]Expression    : error handler is invoked![error]Function      : handler_base[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrCorexrDebugNew.cpp[error]Line          : 764[error]Description   : pure virtual function call stack trace:0023:69737365 msxml6.dll
Edytowane przez litosns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oprawa graficzna na mapkach jest przepiękna... Aż zatyka dech, niestety wygląd inwentarza bardzo brzydki, niektóre bronie są ledwo widoczne.

 

Razi też powtarzalność czynnośći które musimy wykonać żeby zaliczyć kolejne zadania. Biegania od Ajnasza do Kajfasza po kilka razy jest mało atrakcyjne. Niepotrzebnie też mod podpowiada wiele rozwiązań do których można dojść samemu, jest przez to dziecinnie prosty.

 

Stabilność jest genialna, mam jednak problem - moja postać nie możę przecisnąć się przez otwory w ścianach - w podziemnym laboratorium utknąłem dwa razy. Teraz przy znalezieniu wyjścia utknąłem na dobre nie mogąc wyjść z tej pieczarki- tunelu w której spindramy się pod górkę po ułożonych podestach i wieńczącej się dziurą w ścianie będącą przejściem do pomieszczeń kompleksu.

Nie edytowałem żadnych plików i nie grzebałem w niczym więc nie mam pojęcia dlaczego nie mogę przecisnąć się przez te wynikające z fabuły przejśćia.

Jest na to jakaś rada? Ściąganie kombinezonów niczego nie zmienia, chowanie broni w sloty również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bobem - dziękuję Ci za odpowiedź ale póki co edycja pliku nic nie zmieniła - utknąłem przy tym wejściu i ani drgnie do przodu. Przydałaby się funkcja niskiego przykucnięcia jak było w SoC ale jej niestety nie ma. Wcześniej próbowałem zmniejszyć wzrost mojej postaci ale to też nie pomogło. Pierwszy raz spotkałem się z takim czymś - gra jest oczywiście oryginalna. Jeszcze raz jednak dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłupiałem... Dotarłem do Baru i oniemiałem. Mistrzostwo świata, nie sądziłem, żę można zrobić tak kapitalną lokację, zagospodarowanie, umeblowanie, wyposażenie... Ojjj... przepiękny kawał roboty, Stalker zmienia całkiem oblicze na takich mapkach. Szkoda wielka, żę merytoryczność fabuły, jej konstrukcja i prowadzenie gracza za rękę psuje tą perełeczkę.

Może jakiś patch wprowadzający:

- głód - jak w Misery (choć bez tak potwornej żarłocznośći) ale też z likwidacją tego łatwego "bufetu" w Zonie

- potrzebę snu (ze śpiworem i miejscami noclegowymi )

- konieczność wymiany baterii w UPD

- większe ceny kiedy nabywamy towar i remontujemy lub ulepszamy sprzęt

- grabienie zwłok przez NPC-e

- ładniejszy wygląd inwentarza

- przebudowa systemu powiadamiania o zadaniach i prowadzenia za rękę do celu w UPD

- system zbierania artefaktów - ich odczuwalna szkodliwość i potrzeba pojemnikw

- mniej przedmiotów łatwych do znalezienia - naboje, medykamenty, żywność

 

Byłby mod który zapamiętałbym na b. długo. Chyba taka krzyżówka Misery i Drogi we mgle byłaby ukoronowaniem modów pod CoP.

 

Póki co jednak wielkie uznanie za zagospodarowanie i wygląd mapek - 10/10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.