Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zajímalo by mne podle čeho stanovil autor módu parametry zbraní.S oblibou hraji v steahlt módu (žena v noci spí) takže se snažím na max využívat tlumiče.V tomto módu ale tlumič drasticky sníží účinnost zbraně viz příklad na PM:

Bez tlumiče:
hit_power 				= 4.1
;hit_impulse	 		 	= 10
hit_type 					= fire_wound
fire_distance				= 500
bullet_speed				= 315

S tlumičem:
silencer_hit_power 				= 0.35
;silencer_hit_impulse	 			= 10
silencer_fire_distance 			= 430
silencer_bullet_speed	 			= 290

Musel jsem drasticky upravit parametr v weapons_silencers.ltx abych dosáhl účinku zbraně bez tlumiče:

Před úpravou:
bullet_hit_power_k				= 0.8
bullet_hit_impulse_k				= 0.7
bullet_speed_k	 			= 0.8
fire_dispersion_base_k			= 1.25
cam_dispersion_k				= 0.8
cam_dispersion_inc_k			= 0.9

Po úpravě:
bullet_hit_power_k				= 10.0
bullet_hit_impulse_k				= 1.2
bullet_speed_k	 			= 1.4
fire_dispersion_base_k			= 1.25
cam_dispersion_k				= 0.8
cam_dispersion_inc_k			= 0.9

Když se podíváte je to stejné u všech zbraní.Nemá autor módu nějakou averzi vůči tlumičům?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem, gdzie na Kordonie są narzędzia. Coś mi się jakieś obrzeże dachu kojarzy, tylko którego?

Kto z grających pamięta? Nie mam czasu po filmikach szukać.

DODANO.

Pytanie już nie aktualne, bo znalazłem. W tym modzie, to nie ATP, ale Punkt rejestracji wejść do zony. Taki napis wisi nad pasażem wejściowym.

Ze względu na fikuśne schowanie ( byłem tu już i nie zauważyłem ) dla przyszłych graczy daję screena. Krok do przodu i dach je zasłoni.

ss_user_08-21-16_18-42-56_(escape).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak už jsem psal výše v příspěvku,nelíbila se mně degradace zbraně po nasazení tlumiče.Dále mně vadilo že všichni střílejí bez problémů a přesně,ale když prohledáte mrtvolu má u sebe nepoužitelný šrot.Trochu jsem to opravil,kdo chce zde je oprava účinnosti zbraně s tlumičem a zachovalejší zbraně u NPC.

https://ulozto.cz/!E3yRZmHhn/gamedata-zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie powyższego wpisu Hoobbyego.

Na stronie moda w poradach, jest takie wyjaśnienie. Używajcie tłumików, wtedy możecie wystrzelać całą grupę np. szabrowników, nie zwracając na siebie uwagi. Ale do tego jest potrzebna spora odległość. Osłabienie spowodowane tłumikiem, zmusza nas do bliższego podejścia.

Strzelając bez tłumika, powodujemy ściągniecie na siebie ognia całej grupy. Ale za to możemy go prowadzić z dużo większej odległości, która działa jak tłumik. Nie wywołuje reakcji.

Skuteczność broni tak naszej, jak i przeciwnika, jest piorunująca. Jeden strzał, jeden trup. Gdyby nie to, walka w modzie szybko by się znudziła.

Tak że do przyszłych graczy będzie należał wybór. Czit Hobbyego na tłumiki, czy czit Rangera801 na uspokojenie kołysania broni przy celowaniu. Można dać jedno i drugie.

Miałem problem strzelając z Wychłopa w czasie burzy. Nie wiedziałem czy nie trafiłem, czy broń ze względu na uszkodzenie nie oddała strzału. Odgłos strzału ginął w gromach i grzmotach.

I jeszcze schowek i drugie narzędzia na Wysypisku. Znalezienie samodzielne graniczy z cudem.

I tak. Schowek pod dachem hangaru. Wchodzimy z dachu, po przeciwnej stronie od dźwigu.

ss_user_08-25-16_21-32-39_(garbage).jpg

Narzędzia do prac podstawowych. Hałda od strony szrotowiska.

ss_user_08-27-16_22-06-23_(garbage).jpg

Pozostałe narzędzia są, za wyjątkiem tych na Rdzawym jeziorze, są łatwo dostępne i pokazane w filmikach poradnikowych

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z dodaniem spolszczenia, kilka uwag tak od autora moda, jak i wynikających z własnej gry.

WPIS PRZENIESIONY TUTAJ: https://stalkerteam.pl/topic/8666-złotykufer-2-dyskusja-i-problemy-z-grą/Mod działa tylko na oświetleniu statycznym i dynamiczny. Wyższe nie pozwalają go uruchomić.

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hoho, wspaniała robota @kondotier @yellow @gawron @metek58 @smox ! Dzięki wielkie! :D

Zabieram się jeszcze dzisiaj za pobieranie, ale do tego czasu podstawowe pytanie: jak z wymaganiami / wydajnością? Mój demon prędkości to złom, dusi się przy większości modów, niektóre czyniąc niegrywalnymi (vide OP-2). Poza tym 2,3 gb przy mobilnym internecie o ograniczonej ilości transferu to kiepski pomysł, dlatego wolę się ubezpieczyć :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając mocny komputer, trudno mi coś powiedzieć. A mod i tak wymaga oświetlenia statycznego.

Grałeś w Złoty kufer? Wymagania podobne. Daj najniższe ustawienia, nie gromadź rzeczy nie potrzebnych i nie używanych w zakładanych schowkach. Nie miej w kat savedgama nadmiaru zapisów i powinien pójść. Nie ma w nim fajerwerków.

Do czasowego przechowania inwentarza, spokojnie można wykorzystać sejfy które otworzyliśmy kodem, kluczem lub oboma na raz. Nic nie ginie. Na takim sejfie postawić znacznik z wpisaniem kodu, aby nie musieć go pamiętać i nie pozbywać się ( sprzedawać lub wyrzucać ) kluczy. Można zachować też motaki z kodami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem, ale zassałem już jakiś czas temu i na śmierć o nim zapomniałem. Odpaliłem przed momentem na próbę, wszystko gra i huczy, oprócz standardowych "mikrozwiech" np. przy wejściu na Skadowsk, kiedy wszystko się doczytuje. Czyli będzie śmigać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża - chyba pomyliłeś mody. To jest Złoty kufer 2 i zaczyna się u Leśnika w Rudym lesie.

Ze Skadowskiem i Zatonem mamy do czynienia w Złotym kufrze. Ma on własne spolszczenie. https://stalkerteam.pl/topic/7834-stalker-złoty-kufer/#comment-87388

Ale jeśli go postawiłeś i wcześniej nie grałeś, zagraj. Nabierzesz pewnych nawyków, bardzo przydatnych w Złotym kufrze 2 i dowiesz się dlaczego Skif znalazł się w Rudym lesie.

No i pisz o tej grze w Złoty kufer w jego temacie.

 

@jurek48 - nie piszesz jak pobierałeś. Z którego linka. Przecież z Mega nie będzie się ściągał tak długo. Natomiast z Yandeksa poprzez stronę autorską moda, szybko się pobierze jeśli jesteś na nim zarejestrowany. No i bierz pod uwagę 2 godz. różnicy czasowej pomiędzy nami a Rosją. Łatwiej ściągnąć, kiedy oni śpią i nie obciążają hostingu.

W ZWIĄZKU ZE WSTAWIENIEM POLONIZACJI, DALSZĄ DYSKUSJĘ I OPIS PROBLEMÓW Z GRĄ PROWADZIMY W TEMACIE:

https://stalkerteam.pl/topic/8666-złotykufer-2-dyskusja-i-problemy-z-grą/

ADMINISTRACJĘ PROSZĘ O ZAMKNIECIE TEMATU DLA WPISÓW.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ZWIĄZKU Z WSTAWIENIEM POLONIZACJI, DALSZĄ DYSKUSJĘ I OPIS PROBLEMÓW Z GRĄ PROWADZIMY W TYM TEMACIE.

Kilka uwag tak od autora moda, jak i wynikających z własnej gry.

Mod działa tylko na oświetleniu statycznym i dynamiczny. Wyższe nie pozwalają go uruchomić.

Od samego początku zbieramy części mutantów po jednej od każdego i gromadzimy najlepiej u Sacharowa.

Zbieramy wszystkie części od mutantów z podziemi. Czerwonych snorków, oczy połamańców i oprócz tych zbieranych po jednej,  pazury chimery, łapy nibygigantów, ogony psi psa, ręce kontrolera. Choć będą potrzebne gdzie indziej, gromadźmy je też u Sacharowa. Zabierzemy w odpowiednim czasie.

Zbieramy też znajdywane części radiowe i niesiemy do Kardana. Tak samo zbieramy nibykompasy do 10 sztuk.

Części mutantów i części radiowe można ( po odpowiednim dialogu ) oddawać w miarę znajdywania, jednak lepiej je gromadzić i mieć kontrolę czego jeszcze brakuje.

Unikamy w ten sposób problemu wielokrotnego ganiania po lokacjach w poszukiwaniu dawców.

Tuszkany najłatwiej zabić przez rozdeptanie. Opcja "Uderz tuszkana" klik użyj. Po kilku spotkaniach z nimi, nabiera się wprawy.

Wszelkie mutanty, nawet te najgroźniejsze, najłatwiej zabić NOŻEM. Za zabicie nożem zombifikowanych stalkerów, otrzymujemy punkty i osiągnięcia. NÓŻ w tym modzie, to groźna broń, korzystamy jak najczęściej.

Broń z tłumikiem jest mniej skuteczna, ale pozwala na likwidację przeciwnika bez groźby zginięcia. Za to bez tłumika, jest atrakcyjniej. A przeciwnicy to nie nowicjusze.

Na głębokim przysiadzie, może my się dostać w różne szczeliny.

GG ma ogromne pragnienie i wypija ogromne ilości wody, pobieranej z zaznaczonych na mapie konwi do manierek. U Barmana z kranu. Manierki są w zestawach dla nowicjuszy, można kupić u handlarzy (najtaniej u Sacharowa ).

Pierwszą da nam Leśnik.

Raz na dobę GG musi zjeść gorący posiłek. Upieczone ziemniaki, podgrzaną konserwę, upieczoną słoninę, ugotowaną zupę lub makaron. Pieczemy przy ognisku, gotujemy na kuchenkach gazowych. UWAGA: surowe ziemniaki, słonina serek topiony i kiełbasa z inwentarza, po wejściu w pole radiacji i tam przebywanie, stają się radioaktywne. Mamy o tym informację na ekranie.

Większość inwentarza pozyskujemy ze schowków i sejfów. Kody do nich i klucze, rozrzucone po całej zonie. Trzeba szukać.

Na upartego, można moda przejść tylko z nożem i pistoletem. Tylko po co.

Jest pięć kompletów narzędzi dla rusznikarzy. Każdy ulepsza co innego.

Detektory są do każdego rodzaju anomalii. Ale można względnie szybko znaleźć uniwersalnego Niedźwiedzia, a gdzieś po 2/3 gry uniwersalnego Welesa. Inne rodzaje detektorów są za zadania.

Radzę pobrać na swój komputer mapki z podpowiedziami gdzie szukać schowków, kluczy i notatek z kodami. W razie problemu zrzut Alt Tab moda na listwę i zajrzenie do ściągawki.

Na lokacji Rdzawe jezioro, gdy za sprawką anomalii latamy, częściową zdolność kierowania postacią na krótki czas, odzyskujemy strzelając ze strzelby.

Jest do zebrania kilkanaście osiągnięć.

To by było na tyle, co mi przyszło do głowy.

I życzę miłej gry, gry bez pospiechu, przez sporo, sporo czasu.

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz założyć konto też tak miałem, no i w przeglądarce jeszcze włączyć dodatek Mega dla dużych plików bo tak to chyba do 1Gb można pobierać.

Kiedyś to wystarczyło ale od jakichś dwóch miechów wołają o zarejestrowanie się, jak się zalogujesz to ciągniesz bez problemu.

A i też zawsze biorę pobierz przez przeglądarkę.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem "epitet" jak go nazwałeś szanowny kolego @jurek48, inaczej nie umiem ująć tej sprawy. Trzeba być "kaleką" w świecie internetu by nie umieć poradzić sobie z tak prostą sprawą. No bez urazy, ja mam 44 lata i pobieram czasami z najbardziej niedostępnych linków, tu sprawa tak prosta że aż śmieszna. Nie róbmy panowie przedszkola.

  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką wypowiedź, coś Ci podpowiem. W Rudym lesie, bez względu na jakim jesteś etapie zadań, idź drogą w stronę teleportu na Jantar. Dokładnie przejrzyj oba autobusy.

Przy okazji poćwiczysz "zadeptywanie" tuszkanów bez noża i strzelania. A jedno i drugie warto zrobić. Za tuszkany NPCe dobrze płacą.

I dobrze się przyjrzyj prawym górnym rogom tablic informacyjnych, tak tej przy bramie koło mostu, albo tej gdy wchodzisz na teren kopalni. Koniecznie. To co zobaczysz zapisz sobie na papierze, albo postaw znacznik i tym go opisz.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.