smox Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 W każdej anomalii jest inna częstotliwość. Ustawiaj po kolei i naciśnij Enter. Jak nic się nie będzie działo, to ustaw następną i Enter. Tak do skutku 13 minut temu, tom3kb napisał: Także nie wiem czy w ogóle zaczynać wypakowywać jutro czy lepiej zarzucić od razu Op-2 albo DejaVu. Nie bardzo rozumiem. Zamierzasz grać w OP-2, moda który ma bardzo duże wymagania, a zastanawiasz się czy pójdzie Ci OGSE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) 12 minut temu, smox napisał: Nie bardzo rozumiem. Zamierzasz grać w OP-2, Bo Op-2 już grałem na podobnym złomie i nie było problemu Trochę mnie śmieszyły te wymagania w opisie OP-2 Cytat Potrzebne do komfortowej gry: system 64bit, dysk SSD, nie mniej niż 4GB ramu, karta graficzna z min. 1 GB ramu, procesor z częstotliwością nie mniejszą niż 2.5Ghz. Zapomnijcie o zintegrowanej grafice. Na podobnym złomie jak mam teraz było komfortowo i bez wylotów na średnich ustawieniach, choć w niskiej rozdziałce. Tak czy siak po weekendzie zdam relację jak poszło, wiem, że tu różne kompy ludzie mają, nawet leciwe więc co mi szkodzi podpytać jak im ewentualnie chodziło. Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Jeżeli grałeś w OP-2, to i w OGSE powinieneś grać bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 @smox Dobra to pakuję płyty żeby jutro nie zapomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) No i próba instalacji OGSE na drewnianym kompie skończyła się niepowodzeniem. Po odpaleniu instalatora od razu wyskoczył komunikat z info, że nie masz 3 GB ramu to sobie nie pograsz. Także osoby z staruszkami wyposażonymi w 2GB pamięci nawet nie pobierajcie bo szkoda czasu. No nic odpalę sobie na full na drugim kompie. Ale za to jest też pozytyw, Op-2 zainstalowane i odpalone na niskich i potem średnich w 800x600, jest ok, na średnich od czasu do czasu sobie chrupnie ale idzie spokojnie pograć. Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 @tom3kb- a próbowałeś zwiększyć plik wymiany? To 1GB więcej, powinien pociągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) @kondotier Nie będę się męczył, myślałem, że ten mod bardziej ingeruje w gameplay i questy olewając grafikę ale popatrzyłem co twórcy dodali do moda odnosnie grafiki więc zainstaluje go w domu i pogram na full ustawieniach, a na tamtym kompie będę pykał w mniej wymagające mody, teraz Historia Dzika, potem Deja Vu, Tajne Ścieżki i Fotograf też mam do skończenia, jeszcze mam Ten Episode 3 co był niedawno spolszczony, z tymi problemów nie będzie. No i Op-2 działa to już i tak jestem tam ustawiony na 2-3 lata z graniem Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Ten mod jest chyba jedynym, tak przyjaznym dla gracza. Kiedy jest się w ustawieniach grafiki, po najechaniu kursorem na linię opisu, otwiera się dodatkowe okno, podpowiadające jakie zmiany nastąpią, w razie przesunięcia suwaka, lub włącz/wyłącz opcji. Zmian w takim przypadku nie robimy w "ciemno", a działamy przemyślanie. Łatwo więc możemy "namówić" moda do współpracy z naszym komputerem. A takich ustawień jest trochę i ho ho. Zmian możemy dokonywać na każdym etapie gry. W żadnym innym modzie, czegoś takiego nie spotkałem. Wspomnę jeszcze o Kiwaczku (Czerubaszka), który już w trakcie gry, przymila się nam z propozycją podpowiedzi, gdy się zaplączemy. Możemy się zgodzić, albo kazać mu iść spać na jakiś czas. Nawet wściekłego to uspokoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) @up Zainstalowałem na drugim kompie i na razie ustawiłem tylko na high bo faktycznie tych różnych opcji do ustawienia to tam jest masa. Ale wielki plus za to, że jest i po rosyjsku i angielsku a nawet LOL po francusku. I takie podejście to mi się podoba, cały świat sobie pograć może. @edit Jak w tym modzie się śpi, wchodzę do piwnic w kordonie i mam ikonkę domku zieloną czyli chyba info, że mogę tu spać ale jak podchodzę do łózka to nie mam żadnej opcji snu. Trzeba mieć śpiwór czy co? Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Tak, trzeba mieć śpiwór. Ikonka domku oznacza, że miejsce jest bezpieczne. W dalszej części gry dostajemy specjalny artefakt, chroniący podczas snu i możemy bezpiecznie spać wszędzie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony2001 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Przepraszam za pytanie ale ktoś planuje te cacko spolszczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Spolszczenie jest w toku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naznaczony2001 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 9 godzin temu, smox napisał: Spolszczenie jest w toku. Czekam z niecierpliwością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 4 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Chciałem z ciekawości sprawdzić dlaczego ten mod ma takie oceny i wszyscy się tak nim zachwycają......Zasiadłem chwilkę o 18 a już k*&^a jest 3cia nad ranem :D.....Świetne rozbudowanie fabularne, kapitalne dodatki graficzne i inne bajery (mod u mnie działa wszystkie opcje oprocz trawy na maksimum) i jest to bez wątpienia najładniejsza odsłona Cienia w jaka grałem...Nie chodzi tylko o bajery graficzne ale i klimat grafiki. Mnóstwo dodatków sprzętowych,jedzenie,kombinezony (znalazłem kurtkę w schowku w Kordonie która pozwala na ciągły sprint bez męczenia się...Kapitalna opcja) mnóstwo nowych broni i dodatków do nich jednak modele niektórych pukawek mogły by być lepsze (np mp5 czy Vintorez) jest całą masa innych weapon packów z ładniejszymi modelami...ale i tak nie ma co narzekać. Questy dodane do fabuły bardzo ciekawe i rozbudowane sporo zostało przywróconych zadań z buildów czy dokumentów archiwalnych będąc dodatkowo rozbudowane...takze w kwestii questowej jest miodzio....Dopiero odwiedziłem Agroprom po tylu godzinach grania....a Gameplaye pokazują że im dalej tym będzie ciekawiej. Wersja angielska jest świetna i bez problemu gram bo "My english is perfect" ,bałem się że jak w wielu innych modach będzie to głownie translator ale póki co jest świetnie. Tylko kilka modeli broni nie ma opisów po eng...ale jak wiadomo to wciąż jest mod w fazie rozwojowej. Lokacje przerobione ciekawie jednak szkoda że nie ma np Wysypiska z buildu 2205 który wg mnie był najlepszą wersją tej lokacji i bez problemu można by było tam umiescić zadanie od Biesa bo park maszyn już tam jest. Ech ide spać bo juz ledwo patrze na oczy ale podsumowujac pierwsze kilka godzin moda to jest on KA-PI-TAL-NY!..Wcalęsię nie dziwię dlaczego nie wychodzi z Top 5 AP-PRO.ru od długiego czasu. Jak tylko sie obudzę i ogarnęwszystkie sprawy wracam do OGSE....Klondike 2.0 którego ogrywałem od 2ch dni chyba poczeka aż skończę ten mod bo mnie niemiłosiernie wciagnął. Czekam na spolszczenie i każdemu polecam....Jest to najlepszy mod tego typu do STALKERA....Oby wyszły podobne mody do CS i COP w przyszłości. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 A właśnie jak to jest ze spolszczeniami przeważnie? Jak się je wrzuca to nowa gra jest wymagana? Bo jak nie to tłukłbym spokojnie dalej, a potem dokończył po polsku Teraz mam dylemat czekać czy grać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Tak, by spolszczenie było całkowite, potrzebna jest nowa gra. Jak wrzucisz je w trakcie gry, to wszystko co zostało zapisane w PDA będzie "po starem", dopiero nowe zadania, opisy, nazwy itp. będą po polsku. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 4 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Po wrzuceniu spolszczenia w trakcie gry, oprócz tego co wymienił @smox, w robalach będą również wszystkie imiona NPC. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Czyli jak np jakaś postać ma na imię wymyślmy np Dragon i ma 3 questy. Pierwszego np zrobię w wersji angielskiej, a po następne wrócę jak wrzucę spolszczenie to on wciąż będzie miał to imię, a nie polskie Smok. I rozmowa będzie wyglądać: Marked One: Cześć, Smoku. Dragon: Cześć Naznaczony. To chyba się wstrzymam z graniem, bo mogę sobie namieszać później w głowie Albo w queście będą mnie wysyłać do jakiegoś stalkera, którego ciężko mi bedzie odnaleźć, bo przetłumaczoną będzie miał ksywkę na jakąś polską, a u mnie na mapie będzie to jakiś anglik. Edytowane 4 Maja 2016 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 @tom3kb- może być jeszcze gorzej, bo nicki mogą się wyświetlać w robalach. I to jest tragedia tłumaczy, gdy taki nick w robalach wyskoczy na końcówce testowania. Trzeba grę zaczynać od nowa. Stąd taka przewlekłość tłumaczenia, albo wypuszczanie BT i następnie patchy z poprawkami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 10 godzin temu, kondotier napisał: Stąd taka przewlekłość tłumaczenia, albo wypuszczanie BT i następnie patchy z poprawkami. Teraz kwestia jak jako tłumacze wolicie pracować, testowanie w swoim gronie plus jeszcze jakieś osoby chętne do testów. Czy może jednak po zrobieniu spolszczenia wypuścić je jako Beta dla wszystkich. Jeśli mod jest duży, kupa zadań i rozmów to może druga opcja to nie głupia metoda, w OP-2 wydaje mi się, że to zdało egzamin, zainteresowanie modem było duże, tutaj wygląda, że jest podobnie. Większa liczba graczy grających jednocześnie, jedni szybciej drudzy wolniej, większa szansa na feedback odnośnie błędów. Zrobić jakiś oddzielny temat do wrzucania screenów z ewentualnymi błędami żeby nie zaśmiecać ogólnego i byłoby chyba nieźle. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Masz rację @tom3kb. Wypuścimy ogólnie dostępną betę spolszczenia do testów. Postaramy się zrobić to jutro lub w sobotę. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 3 godziny temu, tom3kb napisał: Teraz kwestia jak jako tłumacze wolicie pracować, testowanie w swoim gronie plus jeszcze jakieś osoby chętne do testów. Czy może jednak po zrobieniu spolszczenia wypuścić je jako Beta dla wszystkich. Jeśli mod jest duży, kupa zadań i rozmów to może druga opcja to nie głupia metoda, w OP-2 wydaje mi się, że to zdało egzamin, zainteresowanie modem było duże, tutaj wygląda, że jest podobnie. Większa liczba graczy grających jednocześnie, jedni szybciej drudzy wolniej, większa szansa na feedback odnośnie błędów. Zrobić jakiś oddzielny temat do wrzucania screenów z ewentualnymi błędami żeby nie zaśmiecać ogólnego i byłoby chyba nieźle. Brawo! 2 godziny temu, smox napisał: Masz rację @tom3kb. Wypuścimy ogólnie dostępną betę spolszczenia do testów. Postaramy się zrobić to jutro lub w sobotę. Profesjonalne podejście @smox. Już zacieram łapska! 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Bardzo dobre wieści, właśnie kończę OLR to może zdążę na te beta testy spolszczenia OGSE. Im więcej osób będzie miało możliwość zagrać tym większe szanse na wyłapanie większości ewentualnych błędów choć mam nadzieję że nie będzie ich tak wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Prośba o odnowienie linku z dodatkiem do moda chodzi o dodanie nowego menu inwentory stare linki wygasły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 5 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Poprawki i modyfikacje do moda: http://forum.ogse.ru/viewtopic.php?f=1&t=2685&start=2535 Poprawka na sloty broni i nowe menu inventory to poprawka W.A.S.P. Mod tłumaczony jest już razem z nią. Paczka graficzna (trzecia od góry) powinna być kompatybilna z polonizacją ORAZ ZAWIERA W SOBIE dodatkek W.A.S.P. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.