Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ten Pack 2.0.5, to naprawdę fajny dodatek, oprócz wspomnianych dodatkowych 4 slotów, dodaje do handlu między innymi gładkolufowego "Dzika", który w dalszej wędrówce może pomóc rozwiązać wiele problemów. Spodobał mi się także "Piernacz", 27 strzałowy pistolet z możliwością prowadzenia ognia ciągłego.

zkGYRRi.jpg JuXZd45.jpg

xW5lZ1e.jpgP3euZp2.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest kumulatywny, wystarczy spojrzeć na instalację.

OGSE 0.6.9.3 download (Final 2.08)

OGSE 0.6.9.3 Final 2.0

Процедура установки:
1. Скачиваем все файлы установщика в одну папку (6 файлов - 1 exe и 5 bin, всего 4,5 Гб).
2. Запускаем установщик, следуем указаниям.
3. Читаем ридми (обязательно!)
4. Ставим патч 2.08 (зеркало).
5. Играем.
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, anatol napisał:

Patch 2.07 miał 187MB a patch 2.09 ma 79MB.

Skąd masz ten numer patcha? Na stronie moda jest info o 2.08 i nic więcej.

Ciekawa sprawa, na tej stronie http://forum.ogse.ru/viewtopic.php?f=1&t=2624, na samej górze widnieje OGSE 0.6.9.3 download (Final 2.08)

Czy to (Final 2.08) oznaczałoby wersję finalną patcha? 

Edit//Jednak chyba nie, bo jak zajrzałem na pierwszy post o tym modzie, to tam przy 2.0 też widnieje dopisek Final.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Czy to (Final 2.08) oznaczałoby wersję finalną patcha? 

Nie, to chodzi o to, że OGSE 2.0 to jest taka wersja Final moda ale jak zwykle gdy wydaje się, że coś jest skończone to zawsze znajdują się jakieś babole ;)

I stąd te fixy 2.01 - 2.07, 2.08, mi się to podejście podoba bo chociaż numerują wszystko po kolei i wiadomo co wrzucać.

 

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, tom3kb napisał:

Nie, to chodzi o to, że OGSE 2.0 to jest taka wersja Final moda ale jak zwykle gdy wydaje się, że coś jest skończone to zawsze znajdują się jakieś babole ;)

Oglądałem na Youtube poradnik przejścia tego moda, zaczęty na początku grudnia 2015 i nie widziałem, by gracz miał jakieś problemy. @tom3kb dobrze mówi, kilku testerów nie wyłapie tego co gracze po wydaniu moda. Oprócz baboli (jak to określił @tom3kb), widzę, że autorzy ciągle "dopieszczają" moda. Po zainstalowaniu patcha 2.08, podczas deszczu na monitorze pojawiają się zacieki deszczu.

 

ss_jarek_04-01-16_09-30-37_(l02_garbage).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie efekty to nie sprawka tylko patcha. Można je w opcjach włączać i wyłączać kiedy się chce. Jest to w zaawansowanych ustawieniach.

Porównałem ten ostatni patch z poprzednim i w istotnych plikach dla tłumaczy, nic nie ma zmienionego. O czym to świadczy? A o tym, że to końcowe już zmiany, oczywiście, w moim odczuciu.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Ładne efekty graficzne :). Ciekaw jestem, jak twórcom udało się upchać tyle efektów graficznych do tego modziwa. Poza tym mam pytanie związane z rozrywką w OGSE 0.6.9.3. Czy w OGSE takie zachowanie sztucznej inteligencji jest na miejscu i można oczekiwać, że takich momentów będzie multum? Pytam, gdyż...

Spoiler

Miałem jedną misję w Kordonie związane z wyjaśnieniem obecności kilku żołnierzy koło pola anomalii niedaleko za miejscem wejścia do bunkra Sidorowicza. Po paru chwilach i motywie z jedzonkiem dla żołnierzy, okazało się, że chcieli pewnego artefaktu, który spowodował spore zamieszanie u wojsk i znajdował się właśnie w tym polu anomalii. Udało mi się to zabrać i postanowiłem zabrać ten artefakt do Sidorowicza. Żołnierze, kiedy widzieli, że uciekam z łupem, otworzyli ogień w moją stronę. W wiosce, kiedy byłem niby bezpieczny, toczyła się walka między stalkerami-kotami, Wilkiem itp. a żołnierzami, którzy przyszli nacierać z obu stron. Przybyli ci ze strony pól anomalii, którym byłem winien ten artefakt i przybyła druga grupa wojska ze strony posterunku. Okazało się, że w dodatku armia wezwała wsparcie w postaci szturmowego helikoptera Mi-24 :D. Nawiązała się straszliwa masakra, mało kto miał szanse z żołnierzami, a w ogóle z helikopterem. Okazało się, że zginęły postaci, w tym Wilk i Dziadek, który przebywał w jednej z kilku chatek w wiosce. Chciałem wykonać dla nich zadania, wesprzeć w ich problemach :023:. Wczytałem poprzedni zapis gry i zamiast dać artefakt, dałem żołnierzowi i jest cisza i spokój. Zero burd i masakry. 

Poziom trudności dałem na doświadczony i tak agresywnej sztucznej inteligencji nie widziałem, prócz w Oblivion Lost 2.2, gdzie też tak podobnie było. Za to nie było tego helikoptera latającego nad Kordonem, kiedy doszło do ostrego momentu. Grałem w parę modów, gdzie sztuczna inteligencja nie była aż tak nieprzewidywalna, była typowo oskryptowana, że tak stwierdzę. Szło przeczuć co się stanie, a tutaj w OGSE zonk. :D

Edytowane przez seb-stryl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, seb-stryl napisał:

@smox Ładne efekty graficzne :)

Daj spokój @seb-stryl, ładne to one by były na max. ustawieniach. Ja gram ledwo na średnich i sporo opcji mam wyłączonych.

 

1 godzinę temu, seb-stryl napisał:

Czy w OGSE takie zachowanie sztucznej inteligencji jest na miejscu i można oczekiwać, że takich momentów będzie multum?

Nie wiem jak jest na innych poziomach trudności. Gram na stalkerze i jest ok. Tych żołnierzy koło anomalii udało mi się załatwić granatami. Z posterunku nikt nie przyszedł. Zaatakowali wioskę dopiero po moim powrocie z Wysypiska, po podsłuchaniu najemników. Śmigłowiec co prawda latał, ale nie strzelał. 

Widocznie istotny jest poziom trudności.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Racja, OGSE ma swoje wymagania sprzętowe. Tyle dobrze, że jest sporo opcji graficznych, w menu głównym i launcher'ze, co też dowodzi o tym, że twórcy pomyśleli o użytkownikach, którzy mają nie najnowszy sprzęt. Z poziomem trudności, to sam sprawdzę co i jak porównując je między nimi. Zachowanie sztucznej inteligencji zaskoczyło mnie i to dość porządnie, nie spodziewałem się ostrego odwetu z którejś ze stron. Helikopter nie dość, że używał szybkostrzelnego działka, to i jeszcze w dodatku jakby wciąż mu mało, odpalał rakiety w stronę ludzi, gdzie często wychodzili na otwarte pole przestrzeni w poszukiwaniu łupów. :D

Edytowane przez seb-stryl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram trochę w tego moda i muszę przyznać, że jest świetny. Za jedno z zadań dostajemy namiary na pluszaka o imieniu Чебурашка, w spolszczeniu będzie Kiwaczek. Otóż ten Kiwaczek nie tylko daje nam zadanie, ale cały czas nosimy go w ekwipunku i udziela nam pomocy. Mówi co mamy zrobić jeżeli mamy problem z jakimś zadaniem. Udziela też bardziej szczegółowych porad. Właśnie mam zadanie na odszukanie schowka bandyty w Parowie. Wiem tylko, że jest gdzieś w pobliżu. Kiwaczek podpowiedział bym szukał pod krzewem obok ogrodzenia. To znacznie zawęża obszar poszukiwań.

 

ss_jarek_04-08-16_22-23-48_(k01_darkscape_ogse).jpg

Jeszcze w żadnym modzie duch Czarnego stalkera nie wyciągał dla mnie artefaktów z anomalii.

 

ss_jarek_04-09-16_07-47-54_(k01_darkscape_ogse).jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.