kondotier Opublikowano 22 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 KojoTPL - problemy z modami występują bardzo często, gdy kolejne mody stawiamy na tę samą podstawkę, tylko po usunięciu poprzedniej gamedaty.Dlatego ciągle proponuję ( wolna wola graczy ), aby podstawki traktować jak święte krowy, a mody stawiać na ich kopiach. Jak to robić, zostało już wielokrotnie opisane.Przy kopii dziewiczej podstawki, moda zawsze stawiamy na świeżą. Wtedy wszystkie pliki w których mody zapisują swoje parametry, np. user.ltx, należą do nowego moda, a nie poprzednika. Tak samo, jeśli mod robi zmiany w kat. bin. Zawartości plików w bin dla polskiej podstawki, jest różna od plików podstawki rosyjskiej, dla której są robione mody. Dlatego są nawet zalecenia, aby przed postawieniem moda, pousuwać jakieś pliki. Są nawet takie mody, których na polskiej podstawce się nie da postawić i trzeba mieć rus podstawkę, albo grać na repaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 22 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Moja rada: postaw sobie podstawki w wersjach: 1.0, 10004, 10006 i najnowsza w produkcji 10007 i potem je kopiuj i na nie nakładaj(na kopie) te swoje wybrane mody, podstawki zawsze masz pod ręką i są nie skażone pozostałościami po innych modernizacjach, to samo dotyczy innych podstawek np. najczęściej modowany zew 1602!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KojoTPL Opublikowano 22 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Dzięki za rady postaram się ich trzymać:) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Witam! Mam problem z zadaniem -Czystka- dla Żwawego mianowicie z Bandosów nie dropią żadne uszy. Edytowane 25 Marca 2016 przez Strielon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Siemka, powiecie mi jak otworzyć drzwi na drugi poziom w laboratorium x18? Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 @Górski spójrz proszę w zakładkę PDA - "Znalezione PDA" - będą tam kody do drzwi pierwszego i drugiego poziomu Laboratorium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Jako, że od czasu do czasu jestem zmuszony do grania w stalkera na bardzo drewnianym sprzęcie jest szansa, że wreszcie trochę z musu nadrobię klasyki. W pierwszym szeregu stoją 4 mody Zaurusa. Apokalipsa już skończona to małe podsumowanie. Fabuła nie jest jakaś mocno odkrywcza (wiele modów po nim wprowadzało nowe ugrupowanie, które chce namieszać w Zonie, a że w nie grałem wcześniej to zaskoczenia nie było) ale widać, że Zaurus miał przemyślaną historię i wiedział co chce osiągnąć. Zadań jest całkiem sporo, moda uznałbym za średnio długiego. Mod nie dodaje bajerów graficznych więc działa na złomie. Dodano parę nowych giwerek i wariacji na temat pancerzy. Dialogi mogły by być bardziej rozbudowane, mamy sporo nowych postaci, które będą pojawiać się w następnych modach. Teraz trochę minusów, a było sporo rzeczy, które mnie mocno irytowały. Absurdalny spawn wrogów i to szczególnie w rejonach przejść miedzy lokacjami, i to zawsze w tych samych miejscach, no masakra ile razy musimy się nawalać z tymi kilkunastoosobowymi grupami. Bardzo szybko zdobywamy przekokszoną broń Sztylet, z tirem naboi i potem w zasadzie nie ma sensu używać czegoś innego, i nie ma za bardzo jak przy takiej liczbie wrogów. Zadanie na zdobycie 6mln rubli WTF o_0 (koło 4mln można zarobić na questach, w tym ze 2,5 dostajemy za friko po gadce z npcami) za pierwszym razem tu moda przerwałem bo bym chyba musiał z rok zbierać te wszystkie pukawki za grosze), teraz w jednym queście znalazłem egzoszkielet pozwalający nosić 500kg i robiłem za wielbłąda przez pół gry zbierając każdy rupieć, zarzynając kombinezon prawie do zera bo jego naprawa pod koniec to prawie bańka, a zwykle Egzo to śmieszne 70kg udźwigu. Pod koniec moda zostajemy przegonieni kilka razy od ostatnich lokacji np na Kordon żeby sobie zagadać z jedno zdanko z jakimś Npcem, no kuźwa a przez radio albo pda nie można Kilka zadań i podpowiedzi co dalej robić tylko na gębę, wiec jeśli nie zrobimy notatki w zeszyciku in real life albo screena to możemy utknąć w modzie na długo, jak np zrobimy sobie przerwę w graniu. 0gólnie daję modowi takie naciągane 6/10 jako, że jest to pierwsza część serii i liczę, że w dalszych częściach będzie wszystko bardziej podszlifowane. Ps. zacząłem już cz2 Poszukiwacze i sam początek historii bardzo mi się spodobał Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez tom3kb 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idKFa12321 Opublikowano 30 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Witam. Byłby ktoś zainteresowany dodatkiem do niedawno wydanego moda? Oto lista rzeczy które dodaje: -duużo humoru (tylko dla osób z dystansem) -nowe przedmioty, m.in. fajki oraz stimpaki, czyli szybszy sposób na leczenie podczas walki! -22 nowe armory, większość niestandardowych np. egzoszkielet oraz bułat Bandytów, egzoszkielet Czystego Nieba 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 30 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Szanuję. Mod będzie pod moim patronatem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 31 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 15 godzin temu, idKFa12321 napisał: Witam. Byłby ktoś zainteresowany dodatkiem do niedawno wydanego moda? Oto lista rzeczy które dodaje: -dużo humoru (tylko dla osób z dystansem) -nowe przedmioty, m.in. fajki oraz stimpaki, czyli szybszy sposób na leczenie podczas walki! -22 nowe armory, większość niestandardowych np. egzoszkielet oraz bułat Bandytów, egzoszkielet Czystego Nieba Jeśli jednak byłby ktoś zainteresowany to nie widzę linku do tego "dodatku". Post jest mało zrozumiały, mamy rozumieć że dodatek powstaje czy powstał ale autor nie wstawił linku. Jeśli powstaje to należałoby zaznaczyć że mod jest w produkcji na etapie (...) (?). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigRaS Opublikowano 9 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Czy wy też macie anomalie teleportującą przy wyjściu z kordonu na wysypisko? Nie mogę opuścić przez nią kordonu, gdyż teleportuje mnie za szlaban. Da się to jakoś obejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 9 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Załatw wszystkie sprawy na kordonie i idz do kapitana posterunku. Na wysypisko trafisz w swoim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigRaS Opublikowano 9 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Problem w tym że misję w kordonie już skończyłem, byłem także w Jantarze i barze ale wróciłem do Kordonu (jak widać to nie było dobre posunięcie, gdyż teraz nie mogę z niego wyjść). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 A patrzyłeś na wcześniejszych stronach, były takie problemy: Ogólnie masz problem. Nie modyfikowałeś moda samemu, nie dorzucałeś jakichś modów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TigRaS Opublikowano 9 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Zwiększałem tylko udźwig postaci w istniejących plikach moda. Sugerując się podanymi przez Ciebie postami chyba muszę pobrać na nowo dodatek. Edytowane 9 Grudnia 2016 przez TigRaS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Cześć. Mam problem z lab x18. Otóż wszystko wykonałem poprawnie,zadania itp, lecz nie jestem w stanie odtworzyć żadnych drzwi, kod 1243 nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Problem nadal aktualny.:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Już nie pamiętam dokładnie fabuły tego moda. Popatrz na te filmiki, może znajdziesz rozwiązanie Twojego problemu - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 2 godziny temu, Zievmowit napisał: Problem nadal aktualny.:/ Na pierwszej stronie tematu w poście @kobal-a masz poradnik do całego moda, tak na szybko zerknąłem, to jest napisane, że masz wrócić do Baru pogadać z Kablem, a on ci za wykonanie zadania da kody. Przeczytaj sobie dokładnie bo nie wiem czy o ten moment chodzi bo tam chyba parę razy do X18 się idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Potwierdzam, kody - misje na daje kabel, jest tez misja na złom i pancerz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Tyle że ja żadnej karteczki ani nic nie dostałem :< EDIT: były w PDA Edytowane 5 Lipca 2017 przez Zievmowit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano 14 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : CSafeFixedRotationState::create [error]File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\phvalidevalues.h [error]Line : 81 [error]Description : dBodyStateValide(b) stack trace: Problem z patchem? Proszę o pomoc, z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 @Br3k3N - a na jaką wersję podstawki nałożyłeś moda? Bo jest wymagana v.1.0004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano 14 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 @kondotier Miałem 1.0006 ale zmieniłem na 1.0004 działało wszystko ładnie, do czasu aż zrobiłem zapis w barze "100 radów" i potem go wczytałem, odrodziły się przy mnie dwie pijawki które zabiłem, po wczytaniu zapisu tak około miną 2-3 minuty i wyskakuje błąd, dodam że aktualnie wybierałem się do lab. X18 więc musiałem coś zepsuć, ponieważ tak jak pisałem gra działała bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 @Br3k3N - więc logicznym będzie wczytać zapis wcześniejszy od tego w barze, a najlepiej na nowo wejść do baru z zapisu przed nim. Możesz też spróbować w ciągu tych 2-3 min, wyjść z baru na Magazyny wojskowe, skąd przyszedłeś i wrócić ponownie. Wygląda na to, że nastąpił nieprawidłowy spawn pijawek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.