bolo7 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) https://drive.google.com/file/d/0B2IUe5MgSdC2OVNKUUtWQzRaVFE/preview https://drive.google.com/file/d/0B2IUe5MgSdC2OXhmcmxSMnVSUmc/preview Drugi link, to fix na zwiększenie ilości ustawień graficznych i FOV.Pobieramy kombinacją klawiszy ctrl+s. Edytowane 13 Czerwca 2014 przez bolo7 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpuzon85 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Witam, mam takie pytanie czy któryś z modów zmieniających balistykę i ogólne zachowanie broni działa z lost alfa. Mod jest spoko i działa mi jak należy ale ten rozrzut przy strzelaniu wkurza niemiłosiernie. Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 14 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Seznam oprav v nadcházejí opravě LA:http://www.dezowave.com/lost_alpha_patch_changelog_v1.3002.txt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czuper Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ja mam z kolei pytanie o opcje zapisu i ładowania. Dlaczego to tak długo trwa? Sama rozgrywka bardzo płynna ale taki zapis gry trwa od paru sekund do nawet minuty, ładowanie to samo, przejscie z kordonu na Wysypisko trwało u mnie 15 minut. Przecież to tragedia jest. Nawet jak chcę nacisnąć Escape to muszę czekać czasem nawet minutę zanim pokażą się opcje menu. Co tu jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Może trzeba z folderu zapisów, usunąć ich choćby z połowę. Zobacz, może to jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czuper Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 (edytowane) Nie no są 4 sejwy na krzyż. Korzystam właściwie tylko z quicksave'a więc to na pewno nie to.Doszedłem do wniosku że mój problem wynika wyłącznie z faktu że gra uruchamia się w trybie zgodnosci z win xp i dlatego czasami tak muli. A ja mam win 7. Najlepsze że nie mogę jej uruchomić w żaden inny sposób niż w trybie zgodnosci z XP. Inaczej od razu wywala. Oto log po próbie uruchomienia gry ze zgodnościa pod win 7.* Detected CPU: AMD Athlon(tm) X4 760K Quad Core Processor [AuthenticAMD], F15/M3/S1, 3846.00 mhz, 56-clk 'rdtsc'* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2* CPU threads: 4Initializing File System...using fs-ltx fsgame.ltxFS: 53280 files cached, 7924Kb memory used.Init FileSystem 1.607120 secLost Alpha 'xrCore' build 5565, May 1 2014EH: E52F6BF982292D12899856B86928CEA3Initializing Engine...Starting INPUT device...Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrRender_R3.dllrefCount:m_pAdapter 1Executing config-script "user.ltx"...[d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphaappdatauser.ltx] successfully loaded.Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrGame.dll! Unable to find SoftwareGSC Game WorldSTALKER-SHOC in registry* [win32]: free[4055520 K], reserved[53568 K], committed[85152 K]* [ D3D ]: textures[0 K]* [x-ray]: crt heap[17130 K], process heap[17130 K], game lua[0 K], render[0 K]* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]SOUND: OpenAL: enumerate devices...SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Presentdevices Generic HardwareSOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Głośniki (2 — SB Audigy)SOUND: OpenAL: All available devices:1. Generic Software, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no]2. Generic Software, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no]3. Głośniki (2 — SB Audigy), Spec Version 1.1 (default) eax[4] efx[no] xram[no]4. Cyfrowy interfejs audio (2 — SB Audigy), Spec Version 1.1 eax[4] efx[no] xram[no]Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigdefault_controls.ltx"...[d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.Executing config-script "user.ltx"...Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigrspec_default.ltx"...! Unknown command: ;please! Unknown command: ;aa[d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedatacon] successfully loaded.Executing config-script "d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigdefault_controls.ltx"...[d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphagamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000][d:s.t.a.l.k.e.r. - lost alphaappdatauser.ltx] successfully loaded.SOUND: Selected device is Generic Software* sound: EAX 2.0 extension: present* sound: EAX 2.0 deferred: present* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bplStarting RENDER device...* GPU [vendor:1002]-[device:9440]: ATI Radeon HD 4800 Series* GPU driver: 8.17.10.1129* CREATE: DeviceREF: 1* Vertex Processor: PURE HARDWARE* Texture memory: 2767 M* DDI-level: 9.0* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)* GPU vertex cache: unrecognized, 16* NVAPI is missing.* Starting rendering as 2-GPU.* DVB created: 1536K* DIB created: 512K! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref_v'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v_tuchi'! Version conflict in shader 'def_shadersdef_vertex'! Version conflict in shader 'def_shaderslod_old'! Version conflict in shader 'default'! Version conflict in shader 'effectslightplanes'! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world'! Version conflict in shader 'effectswatertest-1'! Version conflict in shader 'la_shadersufp_blend'! Version conflict in shader 'particlesadd'! Version conflict in shader 'particlesalpha_add'! Version conflict in shader 'particlesblend'! Version conflict in shader 'particlesblend_hard'! Version conflict in shader 'particlesdark'! Version conflict in shader 'particlesset'! Version conflict in shader 'selflight'count of .thm files=1034* NULLRT supported* ...and used* HWDST/PCF supported and usedcompiling shader dumbcompiling shader dumbcompiling shader accum_maskcompiling shader accum_sun_maskcompiling shader copy_pcompiling shader accum_volumecompiling shader copycompiling shader accum_sun_nearcompiling shader accum_suncompiling shader accum_sun_cascadecompiling shader accum_sun_cascade_farcompiling shader accum_volumetric_suncompiling shader accum_volumetric_sun_cascadecompiling shader accum_omni_unshadowedcompiling shader accum_omni_normalcompiling shader accum_omni_transluentcompiling shader accum_spot_unshadowedcompiling shader accum_spot_normalcompiling shader accum_spot_fullsizecompiling shader accum_volumetriccompiling shader accum_volumetriccompiling shader accum_indirectcompiling shader bloom_buildcompiling shader bloom_filtercompiling shader bloom_filter_fcompiling shader ssao_calccompiling shader combine_1compiling shader depth_downscompiling shader bloom_luminance_1compiling shader bloom_luminance_2compiling shader bloom_luminance_3compiling shader combine_1stack trace:0023:72F38D99 MMDevAPI.DLL, Ordinal2()0023:72F34C6A MMDevAPI.DLL, Ordinal3()0023:72F31674 MMDevAPI.DLL, Ordinal15()0023:72F3191B MMDevAPI.DLL, Ordinal15()0023:772D64F5 ntdll.dll, RtlTestBit()0023:772B54F4 ntdll.dll, TpCallbackIndependent()0023:74CA33CA kernel32.dll, BaseThreadInitThunk()0023:772A9ED2 ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()0023:772A9EA5 ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain() Edytowane 16 Czerwca 2014 przez Allen Logi tagujemy w code, duższe wartości logów zamieszczamy w spoilerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 (edytowane) To raczej wygląda na jakiś konflikt programów używających biblioteki MMDevAPI.DLL, ten błąd często sie zdaża w grach. Edytowane 15 Czerwca 2014 przez Allen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 (edytowane) Nie jestem mistrzem świata . Dlatego mogę napisać co ja zrobiłbym w takiej sytuacji . Od nowa zainstalowałbym grę , jeśli dalej byłaby lipa , pobrałbym grę , patcha i polonizację z innego źródła niż poprzednio . Pamiętając aby , wszystko rozpakować właściwymi programami . Wszystko pobierałem z : http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?board=35.0 i wszystko śmiga jak złoto . Edytowane 16 Czerwca 2014 przez gawron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Offtop ale... @gawron Od tego "z tond" aż oczy bolą ;) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Masz rację , zapędziłem się . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czuper Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udało się w końcu. Nie uwierzycie jaka to była pierdółka. Chodziło o opcje dźwiękowe. W samym windowsie miałem ustawione jako urządzenie domyślne głośniki. Przestawiłem na cyfrowy interfejs audigy i gra odpaliła w domyslnym trybie zgodności. Wszystko działa pieknie i ślicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Też to było dziwne, te fluktuacje programowe, ale przeszedlem już raz i teraz gram po raz drugi, właściwie to "se" robię fre plaja i gram na maks osiągnięciach. Daję radę i mam xp z sp. 2 lub 3?? nie pamietam. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 (edytowane) Gdzie jest ta fleszka na latam po podziemiach i nie mogę( niby jest oznaczenie ) jej znaleźć ? Edytowane 19 Czerwca 2014 przez gucio46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo7 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 http://www.youtube.com/watch?v=lHlhdzvPCMg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) Przerobione Statyczne Oświetlenie (R1) wygląda miodzio :D bardzo klimatycznie. Zmiany w Patchu 1.3002 Co zostało sprawdzone Stalker Re-Animation Project Lost Alpha H&K MP5 AK74u AKM Streloka Teraz wygląda lepiej PM 2 Rewolwery https://www.dropbox.com/s/bx3cnccpt9rvujw/Magnum_2.png https://www.dropbox.com/s/vv7h71dt705h8fn/Magnum_4.png Z jakiejś przyczyny nie chcą działać... Re-Animation Project zapowiada się świetnie :D Edytowane 22 Czerwca 2014 przez litosns 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Litosns! AKM Striełoka - teraz wygląda lepiej to fajnie skompilowaleś, To jest Moskwa i skrin przypomina mi fajna gierkę "Ty Jestes Pusty" - "You Are Empty".Widok po przekroczeniu Bramy oraz "ojciec" Bagiennego Doktora"... ;) https://www.google.pl/search?q=you+are+empty&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xvSnU4rLCMiG4gTl5oHICw&sqi=2&ved=0CB4QsAQ&biw=1035&bih=849 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Za AKM'a dziękuj grupie KingFriday'a bo jego współpracownik to zrobił. Całkiem niezłe.Ale zwróć uwagę na Statyczne Oświetlenie. To dopiero zaczęło wyglądać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Przyznaję, jest na czym oko zawieśić. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Nevíte někdo něco bližšího o této hře?:https://www.kickstarter.com/projects/1577656602/areal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 25 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Z tego co zrozumiałem jest to projekt , ĸtóry powstaje . Prezentuje się ciekawie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Hobby i Gawron, to wg. mnie tez fajny projekt, buldog(ak z krótkim ryjem) sie fajnie prezentuje, artefakty też, jest Niegrobow, Duszyński a za sceny walki odpowiada ktoś z Riazania - Tarmaszew.Sa niebieski wilki ;), ciekawe co autor tego projektu brał?, fajna fotka wintara, jednym słowem niech im sie uda dokończyc projekt. p.s. do tej pory nie wiem czy to kamaz, ził czy kraz??? - ten długi opancerzony. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Ktoś kumaty w angielskim i/lub rosyjskim może poczytać i streścić, o co chodzi ;) http://areal.west-games.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Ktoś kumaty w angielskim i/lub rosyjskim może poczytać i streścić, o co chodzi ;) http://areal.west-games.com/ Co to ma do LA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 5 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 No właśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 (edytowane) Witam.Pojawił się długo oczekiwany, nowy patch :Pozdrawiam Edytowane 12 Lipca 2014 przez Allen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.