Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, boberm napisał:

Lekkie pzrejęzyczenie i zbyt skrótowe myślenie - winienem napisać Numpad +. U mnie działa .

Żadne przejęzyczenie, zrozumiałem Cię od razu. :) Mimo wszystko nadal nie działa. Opisany przez @trurl3 także nie działa, a i sprawdziłem co radzi @kondotier. Zaptaszkowałem tego huda w opcjach, aż miło... ale nadal się nie pojawia. Nie jest to jakaś wielka niedogodność, ale mimo wszystko...

 

edit: Ehh człowiek ślepy czasami... wielkie podziękowania dla @kondotier za wstawienie screena gdzie jak BYK jest napisane, żeby zmienić linijkę hud_indicators_visible OFF/ON w pliku user.ltx :) Wszystko działa, hud jest.

Edytowane przez Czujny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OP 2.1 tyle czekania i jest  :) Ciekawi mnie czy faktycznie wzięli się za silnik i będzie mniej wylotów itp... :)  Ale poczekam na spolszczenie  i patche ....  Z OP 2.09 psułem sobie save ;( dlatego postanowiłem poczekać na OP 2.1 ;)
Pozdrawiam użytkowników  StalkerTeam Tłumaczy , expertów i ogólnie miłych ludzi :)

Edytowane przez WojownikAdanosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kobal napisał:

W koncu się doczekałem. Właśnie ściągam te cudo. Polonizację przygotuję, prędzej czy później ze wskazaniem na później. Bardzo krucho u mnie z wolnym czasem. No. chyba, że ktoś już ją robi. 

Chętnie pomogę, mam trochę czasu... emerytura... ;)

Widzę, że w tym modzie pliki tekstowe są wielojęzyczne. to może (może) trochę ułatwić tłumaczenie.

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, WojownikAdanosa napisał:

 Ciekawi mnie czy faktycznie wzięli się za silnik i będzie mniej wylotów itp...

           Dojechałem do Jantaru. Stabilnie i spokojnie. Jesten poza domem i w chwili obecnej pogrywam na A Aspire  ( I5 plus 16 GRam plus SSD 256) - nie na natywnej rozdzielczości , ale na 1366 x 768  na  maksymalnych ustawieniach - i OPek daje radę . Ergo - nie jestem informatykiem - ale wydaje mi się że mod jest pożądnie przygotowany w kontekscie stabilności i wydajności.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kobal @trurl3 jeśli szukacie kogoś do pomocy, to ja chętnie zgłaszam swoją kandydaturę. Co prawda mój rosyjski jest na przeciętnym poziomie ;) ale co prostsze rzeczy mogę wam zdjąć z barków. Słyszałem od Trurla, że są też teksty w j. angielskim, a że w tym poruszam się perfekcyjnie (nieskromnie mówiąc), to jak najbardziej mogę też wziąć je na warsztat.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, trurl3 napisał:

Heh, kochani, dziękuję za odzew, ale nie podejmuję się organizować tłumaczenia... Trochę wypadłem z kursu. :) Ale przynajmniej w ten sposób @kobal będzie wiedział, że ekipa się tworzy. Potrzebny jest prowadzący... Myślę, że wykorzysta zgłoszenia.

Myślę, że skoro @kobal tłumaczył poprzednie OP, to jak najbardziej powinien tutaj grać pierwsze skrzypce i zarządzać zasobami ludzkimi, które pojawiły się tłumnie i wyraziły chęć pomocy w tłumaczeniu. ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew i za oferty pomocy. Na razie chce skonczyć finalną polonizację Ostatniego Stalkera. To znaczy już jest gotowa w wersji 1.1. Teraz tylko na szybko jeszcze ją testuję. Zapewne ogarnę temat najdalej do piątku. Na weekend planuję rozpakować OP 2,.1, przyjrzeć się zmianom w stosunku do poprzedniej wersji i ocenić zakres prac. Wtedy też zobaczymy czy będzie potrzebna większa ekipa.  Zawsze uważałem, że tłumaczyć najlepiej maksimum we dwóch, dlatego, że człowiek mniej więcej pamięta co i jak przetłumaczył i się tego trzyma w innych plikach. A jak tłumaczy kilka osób to czasami potem wychodzą komiczne pomyłki. Ale pomoc przy tłumaczeniach plików z bronią, pancerzami i amunicją na pewno będzie mile widziana. Jest to robota potwornie nudna, czasochłonna, pełna dziwnych technicznych skrótów i opisów których tak naprawdę nikt nie czyta i co gorsza nikt tej całej masy broni i pancerzy w ogóle nie używa. A na dodatek rosjanie chyba biorą sobie za punkt honoru by w każdym modzie ta sama bron czy pancerz miała inny opis. Jednym zdaniem w sam raz robota dla entuzjastycznie nastawionego do życia ochotnika :) 

Dam znać co i jak w sobotę albo w niedzielę.

  • Super 1
  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisami broni i pancerzy masz rację, to zajmująca czas i monotonna robota. Mi jednak sprawiało to radochę, jak dokopywałem się do znaczeń w rosyjskim opisie, bo to zawiły temat z nazwami detali, czy funkcjami broni i pancerzy. Cierpliwości mi chyba nie brakuje, bo od około dwóch lat siedzę nad polonizacją wielkiego moda do Gothic NK o nazwie Odyseja 2.0 i jest dość dużo zrobione. Kolega @smox też długo przy tym siedział, ale źle to wpływało na jego zdrówko i odstąpił. Zdrowie jest najważniejsze.

Jak zajdzie potrzeba, to jak wyżej pisałem, mogę pomóc z bronią i pancerzami.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciszę się że @kobal  pozytywnie myśli o pracy nad OP 2.1. Z  całym szacunkiem pochylam się nad Jego decyzją. I ponawiam akces pomocowy - niewiele umiem , ale służę swoją osobą - szczególnie że w najbliższym czasie wygospodaruje trochę czasu dla własnych zainteresowań. 

Analogia  może niezbyt właściwa , ale w każdej pracy potrzebni są "inżyniery od myślenia" i "chopy od łopaty" - służę swoją.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda to prawda... Ale tak naprawdę najlepiej tłumaczy się samemu... Tylko że jest to zadanie niemalże ponad siły dla jednego. Wiem coś o tym ;). Co do rozpakowania - znalazłem w materiałach skrypt specjalnie do rozpakowania OP-2.1, a przynajmniej tak twierdzi autor. Rozpakowanie ma być przeprowadzane przy udziale silnika gry... Kopiuje się go do katalogu gry i po jej uruchomieniu wybiera kombinacje klawiszy. Rzeczywiście powstaje folder 'unpacked' zawierający ponad 13 GB treści jeśli wybierze się opcję rozpakowania wszystkiego. Widziałem także gotowe wypakowane foldery ze skryptami, ale nie wiadomo z jakiej wersji gry ... w tej chwili jest już dostępny  trzeci patch kumulatywny .

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.