kanon1022 Opublikowano 12 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 @kondotier Szukam tych skrzynek jestem na Agropromie , wziąłem zadanie od Leo na dostarczenie fleszki z rozkazem tam wszyscy nie żyją , chciałem od razu poszukać tego kontenera ,ale droga jest zablokowana co trzeba zrobić,żeby wejść do tych podziemi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 12 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 https://stalkerportaal.ru/blog/poslednij_stalker_gid_po_prokhozhdeniju/2018-09-04-683 10. Udajemy się do lochów Agropromu (wejście do dziury, jak w Niebie), zbliżamy się do drzwi - jest zamknięte. Wkładamy latarkę do szczeliny, świecimy nią, na ścianie - pojawia się zamek szyfrowy. Wprowadź kod z PDA 11. W lochu przeszukujemy zwłoki przy wejściu, znajdujemy maskę gazową od jednego ze stalkerów, którą bierzemy. 12. Przejdź przez kompleks, odszukaj tajnik Striełoka (ten z podstawki), wejdź do niego 13. Nachodzisz schowrek z notatką, idź do zamkniętych drzwi, zapal latarkę, zobacz kod blokady, wpisz kod "1331" Nie otworzysz laboratorium na Agropromie samemu, masz się dogadać z ekipą z WDW, w Laboratorium jest PDA przebite nożem - weź, drugie PDA jest na 2 piętrze kompleksu przy w/w laboratorium, jest na blacie koło trupa trepa. W podziemiach szukaj diwnych rysunków - tam są schowki. Pamiętaj: WDW z Jantaru, laboratorium, kompleks, latarka i dopiero w podziemia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 @kanon1022 Jeśli od Leo wróciłeś na Agro przez Wysypisko, to wybrałeś złą drogę. Jak szedłeś na MW to stalkerzy przy teleporcie podpowiadali Ci że trzeba iść przez Rudy Las. Ale nie musisz zapisami wracać na magazyny. Idź teraz na Jantar tym przejściem za bagienkiem. Pogadaj z żołnierzem w bunkrze o szczurze i koniecznie wyjdź na zewnątrz. Tam dostaniesz wiadomość radiową że sztikery dla skrzynek to tylko naklejki i możesz je zabrać albo nie. Ale ze ściany trzeba ściągnąc, aby zaliczyć zadanie. Potem jako zbyteczne można wyrzucić. Nie będą potrzebne. Wracasz do bunkra, gadasz z żołnierzykiem, odklejasz sztikery i po rozmowie znów wychodzisz na zewnątrz. Znów wiadomość, a w PDA zadanie zebrać ekipę. Gdybyś szedł z Rudego lasu, wiedział byś że ekipa siedzi w zakładzie koło wejścia do labu. Idziesz i rozmawiasz. Razem idziecie na Agro. Tak jest prawidłowo. Możesz iść bez nich, ale nie radzę, bo nie zostanie Ci nic amunicji na podziemia, a będzie jej trzeba sporo. A tak wojaki pozwolą Ci ją zaoszczędzić. Zanim wejdziesz do podziemi, znajdź mój wpis o Apokalipsie św.Jana. Aby utworzyć 2 kody, trzeba znać jej fragment. Opis działań od @vidkunsena jest tłumaczeniem translatorowym, stąd w nim są błędne określenia. Jak szczelina dla "latarki". Latarka w cudzysłowie, bo to przyrząd podobny do latarki, ale na specjalne promienie przesuwające horyzont zdarzeń. Znajdujesz go w bunkrze na ziemi koło stolika z PDA przygwożdżonym nożem. Zabierasz te trzy rzeczy i do podziemi. Jak nie kupiłeś sobie maski, to zabierz z trupa w podziemiach. Bez niej nie dasz rady. W sali z osadnikami żyje sobie stworek prawie niewidoczny, śmiertelnie zabójczy. Jak zginiesz niby bez powodu, to znaczy że go spotkałeś. Nie baw się z tym urządzeniem na środku pomieszczenia, dopóki stworka nie rozwalisz. Od noży też pada. Do ukrycia Striełoka będziesz chodził dwa razy. Pierwszy raz po kod do tego urządzenia, a drugi raz po wyłączeniu po skrzynkę. Oba razy będzie wesoło. I kolejna informacja. Po sprawdzeniu zestrzelonego śmigłowca, jest filmik i po nim wiadomość głosowa. Ktoś do nas mówi że będzie czekał przy bunkrze. Idziemy na spotkanie. Do Leo jak wrócisz, to go nie będzie. Na fleszce była informacja że idą do Limanska. Ale o tym dowiesz się grubo później od Gieny Hakera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 12 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) @kondotier Odszukałem twój wpis o tych kodach, ale i tak nie mogę otworzyć tych drzwi,ani 1331,ani 1332 nic nie dają. Przy pierwszym podejściu liczbę bestii 666 podwajamy = 1332 i robimy "krok wstecz" czyli odejmujemy 1 i mamy 1331. Przy drugim podejściu "czytamy 2 razy" czyli 666666 i krok wstecz. Mamy 666665. Cała filozofia. Edytowane 12 Listopada 2018 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 @kanon1022 A zabrałeś notatkę mówiąca o Apokalipsie ze schowka przy rurach? Sam mój wpis nie wystarcza. Patrz: 10 min już w podziemiach, 19 min otwieranie drzwi apokalipsą. http://www.youtube.com/watch?v=kK6XhUGcUIM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 PODBICIE TEMATU. Mam prośbę do tych, którym udzielam podpowiedzi. Potwierdzajcie jakoś, że do Was dotarła. Najprościej będzie kliknąć reputację, jeśli pomogło. Bo teraz to pozostaję w nieświadomości, czy nie piszę "sobie a muzom". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 13 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 @kondotier Wszystkie podpowiedzi były pomocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 14 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Oj, figlarz z Ciebie @kondotier . Przecież lubisz pisać. Dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 @DaarMoo Owszem, dając podpowiedź robię ją pełną. Ale brak odpowiedzi to jak "picie do lustra". A tego nie uznaję. DODANO: @kobal Robiąc zadanie na schowek Nestora w X10, znalazłem tam arty jak na screenie. Całkowicie w robalach. Wampir Świetlik Widocznie są oddzielnie w jakimś pliku. Nazwy wyłapałem z gameplaya. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 14 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 A we freeplayu dopada mnie Ciemność. Co kilka minut obraz rozmywa się, zmienia kolory, w końcu robi się czarny aby wrócić do normalnego. Spoiler Spoiler Podczas tych "seansów" przelatują tuż obok mnie różne dziwne odgłosy. A to pijawki, a to psi-psa, albo całkowicie nieidentyfikowalne. Groza jednym słowem. Kończę grę bo za 30 artami nie będę biegał. Nie chce mi się i uważam to za bezsens. Ale mod przedni, szczególnie ze względu na dużą ilością nowych pomysłów. I to kompletnie niespotykanych. To duży plus. Choć na początku jest wiele zadań, które chce się zaraz wypełnić, to trzeba jak zwykle wykazać się dużą cierpliwością. Zdecydowanie bardziej złożony niż cztery wcześniejsze części Zaurusa. No cóż. Zagrać mus. Teraz za sugestią HugTv - a robię wersję alternatywną. Czyli nie odpowiedź pierwsza, w dialogu, tylko druga, ta nieprzyjazna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 @DaarMoo Gram trzeci raz. I ani po rosyjsku, ani po polsku, ani z tym patchem we freeplayu nie miałem takich zdarzeń. To szukanie spec artów nie jest takie trudne. Zasadniczo znajdujemy je na Wysypisku i Agropromie. Poganiałem trochę i znalazłem ich sporo. Wstawiam sava ze sporą ilością znalezionych. 653 do naukowca limansk.dds 653 do naukowca limansk.sav Jak chcesz, skorzystaj. W lodówce w piwnicy w Limansku jest jeszcze siedem. Do przeszukania został Kordon, bo tam jeszcze żaden mi się nie trafił, Jantar tam gzie siedział desant, w Limansku za rzeczką i w DM za stacją benzynową pod płotem. Są też na Bagnach, jak samym lewym skrajem idzie się do tej wieży obserwacyjnej, aż do Uzbeka, oraz koło cerkiewki, w stronę północną do tej koparki przy cmentarzu. Na Kordonie koło tego radiaktywnego śmietnika, w elektrotunelu i koło ruin za mostem. W PDA oprócz zbierania artów jest jeszcze zadanie "Niedokończona rozmowa". To finalizacja zadania kiedy do X18 bierzemy najemnika, a następnie jego kumpli do DM na sprawdzenie co tam robią najemnicy. Znacznik prowadzi do Sortowni, ale to chyba bug, bo Jałta z kolesiami już jest u Baszara. Będąc na bagnach możesz jeszcze raz z Jałtą pogadać. Trochę to dziwne, bo inne zadania zostały wykasowane. Na mapie masz żółte kółeczka. Są zaznaczone miejsca napraw i schowki na Wysypisku i Kordonie gdzie jest amunicja, noże i broń. DODANO: A tu screen ze spec artami już wypakowanymi w schowku na Bagnach. Niektóre się trafiły podwójnie. Ten nie rozpakowany ma już rozpakowanego duplikata. Czuję, że znalezieni pozostałych 9 będzie trwało i trwało. Na niektórych lokacjach jeszcze się w ogóle nie pojawiły. Jeszcze mod sypie zwyczajnymi artami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 15 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 @kondotier Odkryte "krzaczki" znalazłem i poprawiłem. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Dzięki @kondotier. Może rzeczywiście poszukam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Miałem zadanie na szukanie "szklanego sztyletu" i niby jest on w schowku na bagnach gdzieś koło cerkwi ale za chiny nie mogę go znaleźć. Na trzech grobach widzę jakieś znaki takie P z iksem ale nic z nimi nie mogę zrobić? Jeden z mnichów powiedział mi, że mogę zebrać poświęconej ziemi z cmentarza ale mam nie popsuć nagrobków ale to tylko jakaś rozmowa i nigdzie żadnej interakcji nie ma, przynajmniej na razie. Teraz nie wiem czy to nie jest znowu zadanie, które mamy w PDA ale da się je rozwiązać gdzieś dużo później w fabule? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilspl Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 @tom3kb Może szukasz nie na tym cmentarzu? Jeden jest przy kościele, drugi na górce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 10 minut temu, Pilspl napisał: Może szukasz nie na tym cmentarzu? Przejrzałem oba, może za bardzo zafiksowałem się z tymi nagrobkami Porozglądam się jeszcze jak tam zajdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 @tom3kb Na górnym cmentarzu, po lewej stronie prawosławny krzyż z daszkiem, za betonowym graniastosłupem. Znacznik schowka nie na krzyżu, a na mogile. Trzeba po niej pojeździć kursorem. Jak sam nie dasz rady znaleźć to sobie zobacz w 2min. Powodzenia. @kobal Jeszcze taka informacja o robalach. Kiedy mamy w ustawieniach samorozładowanie się amunicji, to podnosząc broń z amunicją wyświetla się informacja o jej ilości. Też jest w robalach. To samo gdy broń wyrzucamy, lub wkładamy i wyjmujemy ze schowka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 @kondotier Dzięki, kurde jak bym miał tak samemu ten cały cmentarz mierzyć piksel po pikselu to bym chyba zgłupiał, nie lubię takich zadań, trzeba mieć chyba niezłego farta żeby takie coś trafić samemu Tak z ciekawości, próbował ktoś wejść do "świata mroku" mając tylko 3 klucze albo wie co się wtedy stanie? Da się wtedy Spoiler jakoś stamtąd wyjść? Jakiś inny sposób? Czy zostajemy tam uwięzieni i nie można nic zrobić tylko trzeba wczytać save z przed wejścia, bo nie da się gry dalej toczyć (trochę była by lipa szczególnie dla tych co mogą nie mieć zapisów). Czy może to kolejne zakończenie jak to ze zdobyciem paszportu i ucieczką z Zony? Czy też mając tylko 3 klucze nie da się tam wejść, potrzeba wszystkich 6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 No i dopadł mnie na Magazynach wojskowych FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 220 Czyli chciał nie chciał pobieranie paczki dla statyki i granie na niej przez jakiś czas. :( @edit Chociaż widzę, że nawet to na razie nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 17 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 @tom3kb W modach od zaurusa, od tych pierwszy do tego ( też takie miewam ) taki wylot się lubi przytrafić. Po prostu zaurus nie przewidział każdej drogi gracza. I nie ma to najmniejszego związku z ustawieniami grafiki. Takie miejsce gdzie ten wylot się przytrafia trzeba obejść szerokim łukiem. Albo wyjść z lokacji i wejść, ale z innej strony. Ale to jednak małe kółeczko. Na jakim etapie gry jesteś. Bo może znajdę sava który Ci będzie pasował. DODANO: Przypadkowo udało mi się przeskoczyć za tekstury moda i efektem jest Limansk mało znany. Spoiler I tak wygląda noc na Jantarze z użyciem noktowizora. Mam już pojedynczo 25 artów z podbieraków, plus dwa o odpowiednich nazwach ze schowków. Dwie lokacje mi jeszcze żadnego nie dały ( poprzednie gry dawały po kilka ). Gdyby nie znalezione podwójnie miałbym komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Szanowni koledzy, wchodzę do X10 i wywala mnie z takim logiem: FATAL ERROR [error]Expression : I != levels().end() [error]Function : GameGraph::CHeader::level [error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h [error]Line : 171 [error]Description : there is no specified level in the game graph : 220 Proszę o pomoc. Znalazłem we wcześniejszych postach taki problem i możliwe, że popełniłem błąd, mianowicie zamiast wejść do X10 to polazłem oddać fleszkę i pieniądze Leo. Cofnę się i wejdę od razu do X10, może to pomoże. Pomogło, problem rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 @bolo - Czy jesteś po rozmowie z Dedmenem o wejściu do X10? Choć przypuszczam, że skoro chcesz wejść, to go nie pominąłeś w dialogach. Do Leo nie ma sensu się specjalnie wybierać, bo albo go nie będzie, a jak będzie to nie ma dialogu. Jeśli Gieni Hakerowi oddałeś już fleszki do odszyfrowania, to czekaj aż przy wejściu na MW dostaniesz od niego informację o wojskowych stalkerach i dopiero postępuj zgodnie z informacją. A na Leo i tak natrafisz robiąc inne zadania. A samo pójście do Leo, nie powinno wywołać takiego błędu. Możesz sprawdzić na moim zapisie, na którym wszedłem bez problemu, ale po rozmowie z Dedmenem. 194 do podziemi.dds 194 do podziemi.sav 195 w srodku.dds 195 w srodku.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Sprawdziłem Sortownie, Kordon, Wysypisko, Agroprom, Doline Mroku - nie ma żadnego artu na parasolkę. Ani jednego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 @DaarMoo - Podczas scenariuszowej części gry z patchem, miałem ich znikomą ilość. Pojawiły się dopiero we freeplayu. Ale nie w tych miejscach gdzie miałem ich nawet po dwa w jednym miejscu. Ale są miejsca gdzie miałem w poprzednich grach i w tej aktualnej, oraz gdzie mieli je inni rus gracze. Podam Ci gdzie np. miałem je na Wysypisku. A więc na wszystkich trzech stertach. Na tej przy cysternach leży luzem, na obu pozostałych w żelastwie, ale z dziurami że ich widać. Kolejny jest na dachu ustępu przy hangarze. Następny jak idziesz do DM, przy lewej skarpie bliżej teleportu. Był też na takim zagłębieniu ze złomem, na prawo od koparki. Jest też w bajorze koło pchlego, ale trzeba wejść na niskim kucaniu, to od razu go widać pod wodą. Najlepiej chodzić nocą, bo się z daleka błyszczą. Na razie tyle ich uzbierałem. Jeszcze dwa są nierozpakowane w plecaku. Gdyby nie to, że niektóre są podwójne, co raczej nie powinno mieć miejsca, miałbym prawie komplet. Wkurzające jest to, że aby w niektórych miejscach pojawił się spec art, trzeba wyciągnąć z anomalii ileś tam zwykłych. To jest właśnie taka robota głupiego. Ale to nie jest pierwszy mod w którym jego autor robi freeplaya z zadaniem, które zmusza nas do ugrzęźnięcia w modzie na dłuższy czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 19 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Łażąc po tych lokacjach oczywiście posiłkowałem się Twoimi podpowiedziami. No tak. We freeplayu. Za pierwszym razem kilka znalazłem. Zobaczymy jak za drugim. A i jeszcze. Nie wiem jak to się wiąże, ale jak zacząłem iść alternatywną ścieżką ( odpowiedzi negatywne w dialogach ) na samym Kordonie znalazłem 5 artów. Przerwałem jednak tą grę ze względu na dużą ilość znanego errora. Tak jak zauważyłeś @kondotier alternatywne rozgrywki w modzie nie są mocną stroną Zaurusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.