Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukam, gdzie to znalazłem. A jak by co dam link do swojego dropboxa. Ale dopiero po południu.

OK, znalazłem. Na tej stronie:

https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/

w spojlerze:

Распаковка модификации:

Sa instrukcje zastosowania skryptu a także gotowe rozpakowane pliki aż do 3-go patcha.

Jak by co, to tu jest rozpakowanie pokazane na YouTube:

 

Ja gdzieś indziej znalazłem jeszcze gotowy skrypt z możliwością wyboru rodzaju rozpakowania, ale na razie nie mogę tego znaleźć . Różnica jest taka, że tam był zamieszczony gotowy skrypt, a tu jest tylko treść skryptu. W każdym razie to działa.

 

Inna sprawa, że opisano tutaj także kilka poprawek, których nie udało mi się uruchomić w grze, nie wiem dlaczego. Prawdopodobnie ni spełniłem jakiegoś warunku

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim poście dałem link do strony. Tam też można pobrać ten patch,

NO nie całkiem. Tam jest wersja xCore pod trzeci patch - cokolwiek to ma znaczyć.

Trzeci patch mozna pobrać stąd: http://stalker-worlds.ru/forum/topic/10555-ofitcialnaia-tema-moda-obedinennyj-pak-21-opis/#entry308525

Albo z mojego Dropboxa:  https://www.dropbox.com/s/wv1l7t48oghju1e/op-2.1-patch3k.exe?dl=0

A tu jest Unpacker o którym pisałem: https://www.dropbox.com/s/on22t1hc3gzb0hr/gamedata_unpacker.7z?dl=0

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@trurl3 poradziłem sobie, właśnie wypakowuje pliki, potem zrobię konkretny post jak to wykonać. 

INSTRUKCJA DO WYPAKOWANIA OP-2.1

1. Należy pobrać gamedata - Unpacker_op21.7z

2. Włączamy grę 

3. Klikamy F1, w ten sposób "uruchamiany" unpacker'a, następnie klikamy co chcemy konkretnie wypakować.


1-configs
2-scripts
3-levels
4-meshes
5-textures
6-sounds
7-shaders
8-spawns
9-anims
0-inne
A-całość*

* Przy całości polecam iść coś robić bo na HDD zajmuje około 20-25 minut, na SSD będzie prędzej.

Jak poznać czy unpacker "działa", jeśli muzyka oraz wideo w Menu wam "zamarznie" to znak, że działa, po operacji wróci całość do normy.


 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie unpoacker zadziałał, ale samo włączenie jest nieco problematyczne - nie wiesz czy działa bo niby nic się nie dzieje. Inna sprawa że rozpakowke robiłem po 1 patchu... Czerwony napis Develoer Mode to normalka - ten mod tak ma. Autorzy twierdzą, że z czasem to ma byc usunięte. Ale tak czy inaczej nie udało mi się zastosować żadnej poprawki pomimo zmiany w fsgame.ltx która powinna umożliwić korzystanie z gamedata.

Edycja: Rzeczywiście, po zainstalowaniu 3-go patcha chyba ten sposób nie działa

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chyba wiem. Napis developer mode pojawia się jak grzebiesz w bin, czyli montujesz unpackera. Możliwe że też jak próbujesz odpalić moda z gamedaty. Jak odpaliłem czysta wersję jak fabryka kazała to napisu nie było. Może też odzywa się ten antyczit. Poza tym ten unpacker coś tam zaczął rozpakowywać ale nie działa ta lista komend do wybierania opcji. W konsoli pojawia się komunikat że te skrypty nie działają. Mod miesza mi w lokalizacji windowsa. Raz zmiania mi na rosyjski, drugi raz na angielski. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udalo mi się rozpakować gamedatę OP-2.1 czysta grę bez patchy. Skorzystałem z wstawionego wyżej przez Trurl3 i Junx unpackera. Tylko rozpakowanie wyglądało u mnie trochę inaczej. 

Skopiowałem unpackera do folderu z grą

zmodyfikowałem fsgame.ltx ( gamedata z false na true )

odpaliłem grę

w menu startowym nacisnąłem od razu "A"  ( chciałem rozpakować całą gamedatę )

ucichła muzyka w menu więc uznałem że coś się dzieje. Odczekałem pół godziny i wyłączyłem grę. W folderze z grą pojawił się folder unpack a w nim prawdopodobnie wszystkie rozpakowane pliki. Czy na pewno wszystkie to się okaże. Tak czy owak lepszego pomysłu i tak nie ma.

W procesie polonizacji oprócz mnie i Trurl3 weźmie udział Metek58 do czarnej roboty. Czujny, Bobern, Smox dziękuję za ofertę pomocy, czekajcie w odwodzie jakby co. Na pewno pierwsi dostaniecie dostęp do ewentualnych testów.

@Trurl3 - podaj mi na priv jakiegoś maila do siebie to prześlę ci link do Dropboxa

  • Super 1
  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli jasności... Chodzi o ten kumulatywny patch. Najpierw wypakowujemy pliki z "surowej" gry w postaci unpack, a potem nakładamy na te wypakowane pliki ten kumulatywny patch. Czy dobrze kumam? Ile powinien ważyć ten folder unpack, by wiadomo było, że mam wszystko? @kobal, daj tu namiar na te pliki z OP-2.0, to pobiorę, jeśli są na forum dostępne. Jeśli tu dobrze wszystko załatwię, to moje pytania na dropie częściowo będą zbędne.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kobal napisał:

Czujny, Bobern, Smox dziękuję za ofertę pomocy, czekajcie w odwodzie jakby co. Na pewno pierwsi dostaniecie dostęp do ewentualnych testów.

Jeszcze za wcześnie o tym mówić (bo to pewnie parę miechów zejdzie) ale nie wiem czy z tym modem nie lepiej będzie zrobić jak wcześniej otwarte beta testy, jak będzie tłukło jednocześnie ileś tam osób to szybciej wyłapie się babole. Jedni grają szybciej, drudzy wolniej, trzeci dokładnie czytają rozmowy :)

Ewentualnie, po zrobieniu spolszczenia dać info o potrzebnych kilku testerach. Na pewno sporo osób się skusi na testowanie OP 2.1.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metek58, masz ściągnąć tylko polonizację do OP-2.0 która ma ci posłużyć jako materiał pomocniczy przy tłumaczeniu. Nie musisz ściągać żadnych patchy. Nigdzie tej polonizacji nie będziesz wgrywał. Po prostu jak weźmiesz jakiś plik do tłumaczenia to najpierw go sobie porównasz z jego odpowiednikiem z OP-2.0 i możliwe, że będziesz miał o wiele mniej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, tom3kb napisał:

Jeszcze za wcześnie o tym mówić (bo to pewnie parę miechów zejdzie) ale nie wiem czy z tym modem nie lepiej będzie zrobić jak wcześniej otwarte beta testy, jak będzie tłukło jednocześnie ileś tam osób to szybciej wyłapie się babole. Jedni grają szybciej, drudzy wolniej, trzeci dokładnie czytają rozmowy :)

Ewentualnie, po zrobieniu spolszczenia dać info o potrzebnych kilku testerach. Na pewno sporo osób się skusi na testowanie OP 2.1.

Raczej nie tak to będzie wyglądać. To ogromy mod i czas potrzebny na przejście całego moda to zapewne z miesiąc jak nie więcej. Więc jakieś konkretne testy w ogóle nie wchodzą w rachubę. Po prostu po ukończeniu polonizacji przetrzymamy ją z kilka dni a udostępnimy tylko kilku osobom, które rokują że będą grać a nie gadać o graniu by niejako wypuścić ich do przodu. Ci wyłapią większość błędów tekstu czy też możliwych wylotów. Będzie trochę czasu na poprawki i reszta będzie mogła już grac w miarę komfortowo.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę się pobawiłem tym modem. W podanym linku od @trurl3: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/ są dostępne wszelkie narzędzia niezbędne dla edycji / czitu 2.1.

ewqqwe.png

Są dostępne gotowe zmienione "gamedata" dla każdego patcha. Nic na włąsną rękę nie trzeba kombinować. Ja osobiście ścinanam się z tym modem od jego wyjścia. Poniżej moja gamedata i bin dla podmiany - w wyniku instalacji w/w nie mam napisu DEVELOPERS MODE, piszczenia podczas zapisów. Dodany mam spawner, zmieniony udźwig i kilka korek.t w pancerzach i broni.

ZMIANY WPROWADZAMY NA WŁASNE RYZYKO - PRZED NAŁOŻENIEM PLIKÓW ROBIMY KOPIĘ ZAPASOWĄ TAK Z PLIKÓW W BIN JAK I EWENTUALNIE POSIADANEJ GAMEDATA. NIEKTÓRE POPRAWKI "GRYZĄ" SIĘ ZE SOBĄ - DOCHODZIMY DO KOMPILACJI METODĄ PRÓB I BŁĘDÓW, JAK RÓWNIEŻ CZYTAMY PODPOWIEDZI KOLEGÓW W PLIKACH TEKSTOWYCH.

 

gamedata: gamedata.7z

bin: bin.7z

MÓJ ZAPIS - TROSZKĘ TARGAM: zapis 27.7z

ABY HUD BYŁ WIDOCZNY MOŻNA RÓWNIEŻ DODAĆ FRAZĘ: hud_indicators_visible on - DO PLIKU USER.LTX.

Tak to wygląda:
 

Spoiler

 

ss_a_01-31-19_07-51-52_(l01_escape).jpg

ss_a_01-31-19_07-50-37_(mainmenu).jpgss_a_01-31-19_07-52-03_(l01_escape).jpg

 

 

 

Rzecz jasna gram na patch 3 - wcześniejsze zapisy działają bez zarzutu.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy patch 4.2 - stawiamy po 3k - czyli po kumulatywnym nr3:

LINKI:  https://yadi.sk/d/t6-Yq0_T7hO05w , https://drive.google.com/file/d/1DkQqUUWqKWRH-bANuUfcNJKCc2RpITWj/view

ŹRÓDŁO:http://stalker-worlds.ru/forum/topic/10555-ofitcialnaia-tema-moda-obedinennyj-pak-21-opis/

Grę kontynuujemy od ostatniego zapisu. Rzecz jasna przed nałożeniem patcha przemianowałem moja gamedata na "1" i przywróciłem oryginalny bin. Po instalacji ponownie przywróciłem swoją gamedata i pliki do bin - wszystko działa.
 

Spoiler

 

ss_a_02-01-19_06-19-34_(l01_escape).jpg

ss_a_02-01-19_06-19-44_(l01_escape).jpg

ss_a_02-01-19_06-20-03_(l01_escape).jpg

 

 

Co do pytania Kolegi @kondotier - w linku z AMK są gotowe pliki do podmiany na niezrywające się plecaki i inne "duperele" - ja osobiście wolę korzystać z plików przygotowanych przez Fachowców, niż samemu grzebać i robić coś na czym się nie znam.

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po patch 4.2, w katalogu BIN podmieniam tylko plik: xrCore.dll

Wcześniej należy zrobić kopię pliku oryginalnego. Pozostaje napis DEVELOPERS MODE, ale nie ma konfliktów podczas zapisu i wylotów podczas zmiany lokacji. Wykorzystałem też spawner BY NAXEC i dodałem pliki system, actor i katalog weapons i misc - niepełny - tylko te pliki które moim zdaniem są przydatne. Moja GAMEDATA: gamedata.7z

Podrasowałem przysiad i bieg, oraz udźwig. Pozostałe zmiany pozostają do wyboru Grającym.

ss_a_02-03-19_07-55-40_(l02_garbage).jpg

ss_a_02-03-19_07-55-58_(l02_garbage).jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...Pytanie z jakiego źródła pobieraliście moda. Pobrałem mod z oficjalnego torrentu...wszytko niby działa, uruchomił się itp...

Problem polega na tym, że gdy chcę zrobić twardy zapis to nie mam klawiatury, a w logu jest wpis... Unable to find Hotkey entry in registry'. Zapis szybki działa normalnie.

Może znacie jakiś link do pobrania czystego moda bez dodatków typu spawner itp. po prostu czystą podstawkę pod instalację kolejnych patch bo na pewno będą.

Próbowałem rozpakować moda tak jak mówił @Kobal...dało się bez problemów, ale mój problem pozostał...brak klawiatury przy zapisach gry. Takich cudów to jeszcze nie widziałem. Mój pc nie jest specjalnie odporny na mody bo dopiero co skończyłem nowy mod Zaurusa i nic się specjalnego nie działo..:020:. Jeżeli chodzi o czerwony napis to powoduje go nawet utworzenie pustego folderu gamedata...

 

 

Edytowane przez mikrowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - w skrócie gry na pulpicie są dwa miejsca gdzie odznacza się uruchomienie gry z atrybutem ADMINISTRATOR.

Po drugie - ja włączam sobie zawsze klawiaturę rosyjską i z numeryka robię zapisy. Jeżeli ktoś zna jakiś inny sposób, to proszę o podzielnie się uwagami. Podobnie jak z HUD, jest kilka sposobów jego aktywacji (numeryczny "+", jak i poprawka w user.ltx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.