Skocz do zawartości

Dead Air - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

„L” to latarka czołowa, latarka ręczna musi być w okienku i działa pod klawiszem „O”. Czołówka wymaga naładowanego UPD. Co do przeładowania to odpowiednie ammo musi być na pasku lub z ekwipunku przenosimy ją na broń. Strzelby i shotgun’y ładujemy pojedynczo. Dodatkowo podpowiem, że mapy i zestawy do ich tworzenia pokazują po ich „użyciu” anomalie na PDA, pamiętniki schowki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie. W Moda grałem już trochę czasu. Klimat ciężki i satysfakcjonujący jak na STALKERa przystało. Problemem oczywiście jest brak jakiegoś głównego celu, jak poniektórzy użytkownicy pisali powyżej, co sprawia, że dla niektórych modyfikacja w tym momencie nie jest dla nich. Jako podstawa jest po prostu wyśmienita i nie mogę się doczekać jakichś ciekawszych dodatków lub aktualizacji fabularnych dla modyfikacji, bo przyznać muszę, że takie latanie w tą i wew tą potrafi znudzić.

Ale ja nie w sprawie opinii właściwie piszę. Podczas wędrowania po Jantarze i po okolicach stwierdziłem, że pora może się wziąć za jakieś laboratorium i sprawdzić jak wypada w akcji. Najbliższym, oczywiście, było Laboratorium pod Jantarem, czyli X-16. Zakup ekwipunku potrzebnego do przeżycia nie wymagał większego wysiłku, chociaż musiałem zmodyfikować hełm pod preferencję ochrony psionicznej, aby mi łba nie zwęgliło. Poszło wszystko bez problemu, przedostałem się przez całe laboratorium i zebrałem dokument. Dostałem się do tej dziury pod łaźnią, schodzę na dół w następną dziurę no i ładowanie ekranu... Przypuszczałem, że trochę nerwów napsuję sobie z Nibyolbrzymem, ale cóż... wylądowałem od razu na włazie u góry poza kanałem... Tak jakbyśmy wychodzili drabinką z kanału. Byłem tym faktem zdziwiony i przypuściłem w pierwszej chwili, że to być może jakiś błąd. Tak więc wczytałem grę jeszcze raz i to samo. Zorientowałem się także, że właz studzienki jest po prostu zamknięty.

I tutaj moje pytanie: wiadomo, dlaczego autorzy wzięli się na taki zabieg?

Grałem poprzednio w Zew Czarnobyla i Zew Nędzy i w parę innych modyfikacji, ale z czymś takim się jeszcze nie spotkałem.

Z góry dziękuję za opinie i odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Głupie pytanie.

Oprócz cudów-wianków z warstwą gejmplejową to w dalszym ciągu pozostaje stary, "dobry", Call of Chernobyl, tak? Bo z czystej ciekawości bym wreszcie sprawdził o co tyle szumu było po premierze, ale jakoś nie uśmiecha mi się pobierać 6 gigaklocków, jeśli nie ma nic więcej. Nawet ta siekierka mnie nie przekonuje w pełni... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawner/Trainer v 0.98b ( STALKER Dead Air: Спавнер, Трейнер (v0.98b) )

98080322.jpg

75698424.jpg

pobieranie:

https://cloud.mail.ru/public/6UK9/tgUcmqaZT

http://www.playground.ru/cheats/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat_dead_air_trejner_trainer_17_lirw_ghl_updated_24_07_2018-81559/

 

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2018 o 13:17, bloodrise napisał:

nie wiem dlaczego blokuje mi chrom pobieranie tego cuda ( trainera). Pisze, że zainfekowany i wyciek danych Oo.

Pobierz program Internet Download Manager i włącz integrację z swoją przeglądarką i pobierz. Działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wiechu666 dodatki ze strony moddb działają nie tylko z wersją rosyjską, także Dynamic News. Większość modyfikacji obsługuje angielską wersję językową. Jeżeli dodatek powoduje konflikt w plikach językowych, to zazwyczaj do paczek są dodawane pliki lokalizacyjne. Dynamic News Revamp z moddb jest do obu wersji, jeśli się nie mylę.

Edytowane przez stalker1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stalker1997 Jest jeszcze problem z wersją angielską. Po zainstalowaniu moda niby jest już wgrana (w opcjach można zmienić). Tylko ta wersja tak nie do końca działa. Napisy wyglądają mniej więcej tak: _start_new_game. Żeby to poprawnie działało trzeba wgrać tłumaczenie czy mam jakiś błąd w plikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wiechu666Nie, nie. To nie błąd w plikach. Musisz zmienić w ustawieniach gry język z pol na eng.

Drugą opcją jest to, że możesz zmienić po prostu nazwę folderu lokalizacji, który jest domyślnie na ścieżce gamedata/config/text. eng zamieniasz na (jeśli podstawowo wersja dodatku jest angielska) pol i powinno działać. W jedną i drugą stronę do żadnych wylotów z gry nie powinno dojść, bynajmniej tak było w moim przypadku.

Edytowane przez stalker1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie mogę tego odpalić

 

Spoiler

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2493.00 mhz, 18-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, 3DNowExt!, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 56549 files cached 30 archives, 8604Kb memory used.
Init FileSystem 1.032003 sec
'xrCore' build 7090, Jul  5 2018

EH: D8524A36AF9B3F32084FDA4649221CFA

-----loading d:\program files (x86)\dead air\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\program files (x86)\dead air\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line 
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-COP\ in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* [win32]: free[4058664 K], reserved[42860 K], committed[92716 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[20849 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[16706 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Program Files (x86)\Dead Air\
dir[1]=D:\Program Files (x86)\Dead Air\
dir[2]=D:\Program Files (x86)\Dead Air\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList DirectSound Software
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound3D
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
2. DirectSound, Spec Version 1.0  eax[0] efx[no] xram[no]
3. MMSYSTEM, Spec Version 1.0  eax[0] efx[no] xram[no]
4. MMSYSTEM, Spec Version 1.0  eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\program files (x86)\dead air\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\dead air\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
* GPU driver: 25.21.14.1735
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4092 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'models\helicopter'
! Version conflict in shader 'models\lightplanesself'
! Version conflict in shader 'models\model_puh'
! Version conflict in shader 'models\model_refl'
! Version conflict in shader 'models\xbrainglass'
! Version conflict in shader 'models\xdistortcolorlinv'
! Version conflict in shader 'models\xglass'
! Version conflict in shader 'models\xglass2'
! Version conflict in shader 'models\xlens'
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
compiling shader postprocess
!  appdata\shaders_cache\r1\postprocess.ps\0100000
Can't compile shader hr=0x80004005
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.