StalkerCell Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Gram na DX11, ustawienia można powiedzieć średnie i przy kombinezonie Wastelander mam ten efekt (zakładam, że przy innych hełmach/maskach też powinien być, sprawdź w ustawieniach Visual>Player>Gas Mask czy masz pozaznaczane opcje co tam są) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 18 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 @Monolihtalian , tak jak powiedział StalkerCell, sprawdź w ustawieniach. Co ciekawe, różne maski i kombinezony mają różne efekty. Sprawa ma się o tyle ciekawie, że w przypadku uszkodzenia hełmu/kombinezonu pęknięcia znacznie utrudniają rozgrywkę. Bardzo fajny ficzer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 19 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 W dniu 16.05.2020 o 00:18, StalkerCell napisał: Gram na DX11, ustawienia można powiedzieć średnie i przy kombinezonie Wastelander mam ten efekt (zakładam, że przy innych hełmach/maskach też powinien być, sprawdź w ustawieniach Visual>Player>Gas Mask czy masz pozaznaczane opcje co tam są) 17 godzin temu, Voldi napisał: @Monolihtalian , tak jak powiedział StalkerCell, sprawdź w ustawieniach. Co ciekawe, różne maski i kombinezony mają różne efekty. Sprawa ma się o tyle ciekawie, że w przypadku uszkodzenia hełmu/kombinezonu pęknięcia znacznie utrudniają rozgrywkę. Bardzo fajny ficzer. Sprawdzałem i nic takiego tam nie ma, widocznie działa to tylko na wysokich ustawieniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 (edytowane) @Monolihtalian Efekty masek i szkła podstawowo działają od DX9 w górę, jeśli się nie mylę. Jednakże, jest modyfikacja dla DX8 i efekt jest podobny. Możesz pobrać ją tutaj. Edytowane 21 Maja 2020 przez stalker1997 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 (edytowane) Nadejszła wiekopomna chwila. POLONIZACJA S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.0., aktualnie w wersji rozwojowej oznaczonej 0.6. Niżej znajdziecie dwa linki pozwalające pobrać polonizację. Z tej strony chciałbym prosić o wrzucenie ich na wewnętrzny upload, jeśli jest taka możliwość – ja, szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, jak to zrobić, a linki najprawdopodobniej za 30 dni wygasną. https://easyupload.io/xdaib0 [v.0.82] https://files.fm/u/62w5pjyh [v.0.82] SPOSÓB INSTALACJI Wklej folder "gamedata" z archiwum do głównego folderu z grą S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.0. W razie konieczności zastąp istniejące pliki. Nowa gra nie jest wymagana do działania modyfikacji, aczkolwiek niektóre pliki (głównie nazwy NPC) mogą nie wyświetlać się poprawnie. W paczce dostępny jest plik readme z bardziej szczegółowymi informacjami. ____________________________________________________ Spolszczenie nie jest ukończone i tak, jak wspominałem wcześniej – ilościowo większość plików jest już przetłumaczona, niestety zostały te najbardziej obszerne. Sytuacja osobista nie pozwala mi dłużej tłumaczyć osobiście (choć nadal nadzoruję prace). Chciałbym prosić, jeśli ktoś czuje się na siłach, do zgłoszenia się na adres anomaly.polonizacja@gmail.com z chęcią pomocy, nawet najdrobniejszej – jeśli zgłosi się 10 osób i każda przetłumaczy po 1 pliku, tłumaczenie skończymy w ciągu kilku dni ? Tabela pokazująca stan tłumaczenia. Każdy może się z nią zapoznać i zobaczyć, jak niewiele brakuje nam do w pełni spolszczonego Anomaly – pliki oznaczone na biało to te całkowicie nieruszone, jest ich raptem kilkanaście. Tłumacze dalej działają, ale z racji innych obowiązków, dzieje się to raczej w dość niewielkim tempie. Ze swojej strony mogę dodać, że w miarę możliwości zapewniam wszelkie wsparcie informacyjno/merytoryczno/techniczne i gwarantuję osobiste sprawdzenie spójności i korektę tekstu. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zaangażowali się w projekt: tłumaczom Gizbarus, hunter0, Pietka_Chudy oraz osobom, które wsparły projekt merytorycznie i technicznie – Triksterowi i Niedźwiedziowi/Czipiemu. To im należy się największe uznanie, więc nie żałujcie plusików czy kozaczków, jeśli są zarejestrowani na tym forum ? Edytowane 23 Czerwca 2020 przez Voldi 7 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 @Voldi Anomaly tłumaczycie z angielskiego czy rosyjskiego? Bo mamy mamy tu tłumacza @Szczepan9205 co tłumaczy z wersji english , a ostatnio nie ma żadnego moda do zabawy to może byłby chętny? Bo chyba to by nie przeszkadzało. Zobaczymy czy coś odpisze? Ps. dodałem linki do pierwszego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 @tom3kb Jak najbardziej do @Voldi pisałem PW parę dni temu, że mogę pomóc 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 4 godziny temu, Voldi napisał: Nadejszła wiekopomna chwila. Przejrzałem (przetłumaczone) pliki i jest jeszcze "kilka" mankamentów natury ortograficznej i gramatycznej (stylistyki się nie czepiam; wiem też, że niektórych problemów "językowych" np. w dynamicznych wiadomościach nie da się przeskoczyć), ale jedno trzeba wam oddać Panowie - tworzycie część historii polskiego S.T.A.L.K.E.R.A., polonizując jedną z najlepszych modyfikacji do naszej ulubionej serii. I za to należą się Wam ogromne podziękowania 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalkerCell Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 (edytowane) A mnie coś nie trybi to spolszczenie, przy próbie uruchomienia Anomaly z wrzuconą gamedatą po prostu wywala grę, log też jest jakiś dziwny (wklejam calutki zapis): Spoiler * Detected CPU: AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor [AuthenticAMD], F15/M1/S1, 3194.00 mhz, 52-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT * CPU cores/threads: 4/8 Found commandline file! Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx File System Ready... FS: 53458 files cached 55 archives, 10927Kb memory used. Init FileSystem 0.936567 sec 'xrCore' build 7608, Dec 5 2019 EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166 -----loading d:/program files (x86)/stalker anomaly\gamedata\configs\system.ltx -----loading d:/program files (x86)/stalker anomaly\gamedata\configs\system.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R4.dll Available render modes[1]: [renderer_r4] command line "d:\program files (x86)\stalker anomaly\bin\anomalydx11avx.exe" -smap1536 Executing config-script "user.ltx"... [d:/program files (x86)/stalker anomaly\appdata\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R4.dll Loading DLL: xrGame.dll * [x-ray]: Full Memory Stats * [win32]: free[137434353396 K], reserved[4445976 K], committed[154036 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: process heap[42165 K] * [x-ray]: economy: strings[27036 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]= dir[1]=D:\Program Files (x86)\Stalker Anomaly\ dir[2]=D:\Program Files (x86)\Stalker Anomaly\bin\ dir[3]=C:\WINDOWS\system32\ CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft devices OpenAL Soft SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is SOUND: OpenAL: All available devices: 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "d:/program files (x86)/stalker anomaly\gamedata\configs\default_controls.ltx"... ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res' ~ Valid arguments: integer value in range [64,2048] [d:/program files (x86)/stalker anomaly\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:/program files (x86)/stalker anomaly\gamedata\configs\rspec_default.ltx"... ! Unknown command: r2_dof_kernel ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_msaa' ~ Valid arguments: st_opt_off/2x/4x/8x [d:/program files (x86)/stalker anomaly\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:/program files (x86)/stalker anomaly\gamedata\configs\default_controls.ltx"... ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res' ~ Valid arguments: integer value in range [64,2048] [d:/program files (x86)/stalker anomaly\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. [d:/program files (x86)/stalker anomaly\appdata\user.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is OpenAL Soft * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1C82]: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti * CREATE: DeviceREF: 4 * Texture memory: 4018 M * GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40) * GPU vertex cache: unrecognized, 24 * NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1) * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 4096K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'models\lfo_black_soft_lens_weapons' ! Version conflict in shader 'models\lfo_glass_lens_weapons' * HWDST/PCF supported and used * [x-ray]: Starting Main Loop Starting engine... stack trace: [error][ 8] : Za mało zasobów pamięci, aby można było przetworzyć to polecenie. Nie mam pojęcia o co chodzi z tym że za mało zasobów pamięci, dla pewności zmieniłem na oświetlenie statyczne, jednak nic to nie dało Edytowane 25 Maja 2020 przez StalkerCell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 @StalkerCell W ustawieniach rozszerzonych pozmniejszaj jakość tekstur, odległość widzenia, a przede wszystkim gęstość trawy i wszystko co związane z cieniami, najlepiej prawie na zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalkerCell Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Problem pojawił się dopiero po wrzuceniu polonizacji, przed tym normalnie grałem na DX11, poza tym gra się natychmiast crashuje po odpaleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Hmm....mam ten sam problem co @StalkerCell . Anomalia wywala do pulpitu zaraz po próbie odpalenia, nawet nie ma menu głównego. Myślę, że to może być problem z brakiem integracji plików z gamedatą. Zaś, gdy usunę plik localization.ltx, gra się odpala, ale w języku angielskim. Zobaczymy, co @Voldi odpowie, czy też być może inni znajdą rozwiązanie problemu. Za każdym razem, jeśli wybierze się renderowanie typu DirectX, np. Directx 8, czy 9, gra za każdym razem wywala do pulpitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 16 minut temu, seb-stryl napisał: Zaś, gdy usunę plik localization.ltx, gra się odpala, ale w języku angielskim. Miałem podobny motyw w Drodze na Północ (Road to the North), modyfikacja ma własne preferencje względem tego pliku. Musiałem po jego edycji ustawić we właściwościach pliku jako „Tylko do odczytu" żeby dało się grać w innym języku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Jeżeli zmiana we właściwościach pliku localization.ltx na "tylko do odczytu" pomoże na problemy z uruchamianiem i wywalaniem się Anomaly do pulpitu to dajcie znać tu w temacie. Załapałem się do grupy tłumaczącej Anomaly i mam kontakt z @Voldi to dam mu znać, że jest problem i jeśli zmiana pomoże to powiem, żeby w następnej wersji wprowadził zmiany do pliku Ja dopiero jak przetłumaczę pliki, które dostałem do tłumaczenia będę w stanie sprawdzić czy metoda opisana przez @ZapomnialemLoginu pomaga bo będę musiał sprawdzić w grze czy wszystko gra zanim odeślę pliki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalkerCell Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 @Szczepan9205 mi niestety nie pomogło, jak wywalało tak nadal wywala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 (edytowane) Hmm...wygląda na to, że modyfikacja potrafi być kapryśna, jeśli chodzi o integrację plików, skoro nie pomaga zaznaczenie "tylko do odczytu". Sam próbowałem tego i jest tak samo. Być może problem leży gdzie indziej. A to nie jest tak, że w pliku localization.ltx ma być też oznaczone, które przetłumaczone pliki mają być w grze z folderu gamedata/config/text/pol/*.xml? Edytowane 25 Maja 2020 przez seb-stryl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 (edytowane) @Anton Gorodecki mankamenty będą, bo przy takiej ilości tekstu i ograniczonych zasobach ludzkich nie da się ich po prostu uniknąć. Jeśli cokolwiek rzuci wam się w oczy, róbcie screeny, opisujcie sytuacje i wysyłajcie na maila podanego w readme, tylko dzięki Wam tłumaczenie ma szansę stać się jeszcze lepszym i bardziej poprawnym! W dynamicznych wiadomościach też da się to jeszcze sporo poprawić, zapomniałem o tym napisać. Jeśli znajdzie się paru chętnych, mogę podesłać plik odpowiedzialny za relację z moim "kodem" dołączonym do elementów składowych wiadomości. Mnie zabrakło werwy, żeby to wszystko przetestować, ale tak naprawdę jeśli dostanę choć screeny, to dowiem się, jak działa schemat i będę w stanie choć trochę poprawić go gramatycznie. Zapraszam chętnych na PW. Wiadomości są nieco mniej czytelne (bo pojawiają się w nich różne cyfry), dlatego z wersji do uploadu zostały wycięte. @StalkerCell czym wypakowałeś? Polecam 7-zip, jak do wszystkiego właściwie. Miałem podobny problem w momencie, gdy chciałem jedno pole zostawić puste - gra wywalała z powodu "braku pamięci". Spróbuj może usunąć gamedatę (pamiętaj o zostawieniu pliku axr_options, bo on w tej gamedacie jest i w angielskiej wersji) i wrzucić spolszczenie raz jeszcze. @seb-stryl plik localization.ltx wskazuje, z którego folderu gra ma zaciągać wszystkie pliki tekstowe. Tym, którym udało się uruchomić spolszczenie (a udało się komuś w ogóle, poza mną? Dajcie znać.) w opcjach wyboru języka nie pokaże się nic z tego względu, że gamedata zaciąga tylko folder "pol" - musiałyby być równocześnie w samej gamedacie foldery "rus" i "eng", żeby dało się zmienić język, więc ten plik raczej nie ma żadnego związku, a wywalenie go spowoduje, że gra w ogóle pominie folder w gamedacie i zaciągnie pliki config z plików .db. Sprawdźcie fsgame.ltx, może macie tam inne wartości. U mnie jest tak: $game_data$ = true | true | $fs_root$ | gamedata\ [...] $game_config$ = true | false | $game_data$ | configs\ To jedyne co mi przychodzi do głowy. Ja z odpaleniem tłumaczenia nie miałem żadnych problemów, w żadnej konfiguracji, choć najrozsądniej w moim wypadku było grać na DX9. Odpalacie Anomaly w trybie administratora? Edytowane 25 Maja 2020 przez Voldi 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalkerCell Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 @Voldi wypakowywałem 7-Zipem, kilkukrotnie wklejałem i efekt ten sam, w fsgame te same wartości, nawet z administratorem nie chce zatrybić. Pierwszy raz się spotykam z tym, żeby spolszczenie taki ambaras wywołało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Jedyne co mi przychodzi do głowy, to całkowite postawienie gry od nowa z już wklejonym spolszczeniem i próbowaniem wtedy. Może mądrzejsze głowy znajdą rozwiązanie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczuropies515 Opublikowano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Późno zobaczyłem posta, ale problem jest taki sam jak u kolegów wyżej. Nie miałem w ogóle wcześniej ściągniętego Anomaly, dopiero teraz to zrobiłem i wypakowałem 7zipem. Archiwum nie było uszkodzone, wszystko zweryfikowane. Po wrzuceniu spolszczenia i sprawdzeniu w fsgame czy wszystko działa włączyłem launcher, odpaliłem grę i nie włączyło jej nawet do menu. Crash, bez niespodzianek, brak pamięci. Mimo to wrzucę go w spoiler. Zmieniałem ustawienia, tryb debug nawet włączyłem grę w okienku ale nic nie działa. Najwyraźniej spolszczenie jest na razie wadliwe. Jest ktoś komu załączyła się gra ze spolszczeniem? Spoiler * Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5-6400 CPU @ 2.70GHz [GenuineIntel], F6/M14/S3, 2710.00 mhz, 22-clk 'rdtsc' * CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2 * CPU cores/threads: 4/4 Found commandline file! Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx File System Ready... FS: 53013 files cached 54 archives, 9383Kb memory used. Init FileSystem 1.235055 sec 'xrCore' build 7608, Dec 5 2019 EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166 -----loading d:/anomaly\gamedata\configs\system.ltx -----loading d:/anomaly\gamedata\configs\system.ltx Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R4.dll Available render modes[1]: [renderer_r4] command line "d:\anomaly\bin\anomalydx11avx.exe" -smap2048 Executing config-script "user.ltx"... ~ Invalid syntax in call to 'renderer' ~ Valid arguments: renderer_r4 [d:/anomaly\appdata\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R4.dll Loading DLL: xrGame.dll * [x-ray]: Full Memory Stats * [win32]: free[137434418688 K], reserved[4382300 K], committed[152420 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: process heap[40659 K] * [x-ray]: economy: strings[27035 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present dir[0]=°ľ dir[1]=D:\Anomaly\ dir[2]=D:\Anomaly\bin\ dir[3]=C:\Windows\system32\ CleanDeviceSpecifierList CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft devices OpenAL Soft SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is SOUND: OpenAL: All available devices: 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 eax[0] efx[no] xram[no] Executing config-script "d:/anomaly\gamedata\configs\default_controls.ltx"... ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res' ~ Valid arguments: integer value in range [64,2048] [d:/anomaly\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:/anomaly\gamedata\configs\rspec_default.ltx"... ! Unknown command: r2_dof_kernel ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_msaa' ~ Valid arguments: st_opt_off/2x/4x/8x [d:/anomaly\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:/anomaly\gamedata\configs\default_controls.ltx"... ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_tf_mipbias ~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res' ~ Valid arguments: integer value in range [64,2048] [d:/anomaly\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded. ! Unknown command: r1_tf_mipbias ! Unknown command: r2_dof_kernel ! Unknown command: r2_lut ! Unknown command: r2_lut_texture ! Unknown command: r2_tf_mipbias ! Unknown command: r3_gbuffer_opt ~ Invalid syntax in call to 'renderer' ~ Valid arguments: renderer_r4 [d:/anomaly\appdata\user.ltx] successfully loaded. SOUND: Selected device is OpenAL Soft * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 524296 kb, 38848 lines, 13820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1401]: NVIDIA GeForce GTX 960 * CREATE: DeviceREF: 4 * Texture memory: 4053 M * GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40) * GPU vertex cache: unrecognized, 24 * NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1) * Starting rendering as 2-GPU. * DVB created: 4096K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'models\lfo_black_soft_lens_weapons' ! Version conflict in shader 'models\lfo_glass_lens_weapons' * HWDST/PCF supported and used * [x-ray]: Starting Main Loop Starting engine... stack trace: [error][ 8] : Za mało zasobów pamięci, aby można było przetworzyć to polecenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Aby uruchomić polską wersję językową Anomalii, proszę rozpakować poniższe archiwum i skopiować jego zawartość do katalogu ze spolszczoną grą: gamedata.7z 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 @Anton Gorodecki może podpowiedz co poprawiłeś albo w czym był problem to jak chłopaki będą robić kolejne wersje spolszczenia to naprawią już u siebie i nie będzie trzeba dorzucać dodatkowych plików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Dorzuciłem jedynie poprawiony plik z oryginalnego spolszczenia. Błędy tkwiły w braku tekstu w linijkach od 2654 do 2738 tegoż pliku. Jak do tego doszedłem? Wrzucałem najpierw grupami, a później po kolei pliki do pustego folderu "pol", aż do momentu pojawienia się błędu. Tak zlokalizowałem dany plik. Później w tym pliku szukałem błędów. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldi Opublikowano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Rzeczywiście, przyznaję się do błędu. Jest to dokładnie ta sama sytuacja, o której wspominałem w jednym z powyższych postów - gra nie akceptuje, jeśli w polu tekstowym nie ma żadnej wartości. Cyfry zostały usunięte przypadkowo - tak jak wspominałem wcześniej, w swojej wersji tego pliku mam oznaczone cyframi kodowanie dla części składowych różnych komunikatów. Usuwając je musiałem też niechcący usunąć wspomniane przez Antona stringi. @Anton Gorodecki dzięki za hotfixa, poprawiam u siebie. 1 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 26 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Teraz działa poprawnie. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.