Skocz do zawartości

Anomaly 1.5.0 (Beta 3) - dyskusja ogólna


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

@kocur21 Chodzi o to, że jak sobie odpalisz w Notepad++ jakikolwiek z tych plików tekstowych wersji 1.6 no to w prawym dolnym roku będzie napis Windows 1251 lub 1250. W skrócie 1251 to kodowanie dla języków, które nie wykorzystują znaków diaktrycznych takich jak ą,ę,ó,ł itd, także co by nie mieć krzaczków w opisach tak jak na Twoim screenie musisz otworzyć sobie plik tekstowy(ja zawsze zaznaczam cały tekst), wchodzisz w Format->Zestaw znaków->środkowoeuropejski i wybierasz Windows-1250. No i w każdym pliku tekstowym masz na samym początku linijkę:

<?xml version="1.0" encoding="windows-1251" ?>

Ja zawsze zmieniam 1 na 0, choć nie wiem czy trzeba (taki już sobie nawyk wyrobiłem :P). 

No i w sumie to tyle, zrób tak jak Ci napisałem to będziesz miał polskie znaki.

A z tym "bar_dolg_general_petrenko_stalker_task_rioc_garbage_0" to musisz poszukać w angielskich plikach takiej linijki to będziesz wiedział o co chodzi :P

Chyba, że ja Cię źle zrozumiałem i wiesz o tym wszystkim co napisałem no to powodzenia w tłumaczeniu i dodawaniu nowej zawartości ;)

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem...połowę, same pliki to odpalam w notepad++ dodaje drugi plik klikam sobie alt +d i mam porównanie tych samych plików. Kodowanie muszę sobie zobaczyć jakie jest, w spolszczeniach z poprzedniej anomaly jest "encoding="windows-1250" po prostu skopiowałem z jednej anomaly do drugiej i kszaczory były bez żadnej ingerencji z mojej strony w plik. Może jeszcze przed pracą sobie zobaczę...albo bedę grał -.- w każdym razie dziękuje, mam prośbę do was, czy może mi ktoś udostępnić cały folder eng z najnowszej Anomaly \gamedata\configs\text\eng. Kolega stronę wcześniej podrzucił rar ale tam są tylko 3 pliki:

-st_items_ammo.xml

-st_items_weapons.xml

-st_items_weapons_addons.xml

A co z plikiem localization.ltx w Anomaly-1.5.0-RC15\gamedata\configs, w poprzedniej Anomaly plik wygląda tak

[string_table]
        font_prefix                      = _cent
        language                         = pol

a w najnowszej tak

[string_table]
        font_prefix                      =
        language                         = pol

Coś tam się ucieło, poważna sprawa czy nie, wpływa to na jakość znaków polskich?

Nie ma zadań, dialogów itd. Póki Pijaw...baby :D  nie ma w domu mogę ogarnąć co nie co w wolnej chwili bo potem się zacznie..."znowu przy komputerze siedzisz" blablabla

Edytowane przez kocur21
edycja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kocur21 napisał:

Coś tam się ucieło, poważna sprawa czy nie, wpływa to na jakość znaków polskich?

Sekcja [string_table] dla języka polskiego powinna wyglądać w następujący sposób:

 font_prefix                      = _cent
 language                         = pol

ale zapewne już do tego sam doszedłeś metodą prób i błędów, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończyłem właśnie ogrywać 4 akt w Anomaly, więc mogę podzielić się wrażeniami :D
-Główna fabuła składa się tak naprawdę z 3 aktów, 4-ty jest niejako zakończeniem alternatywnym dla aktu 3-go. Przez pierwsze 3 postanowiłem grać dla bezpieczeństwa samotnik, najpierw  przez pewien czas oddając się questom pobocznym i "głównej linii samotników". O ile zadania poboczne wiadomo, mogą być generyczne, tak przez długi okres czasu sądziłem że i linia główna tej frakcji jest zapętlona. Na szczęście nie i poprowadziła mnie również ku spełniaczowi.
 Co do zadań pobocznych to szybko robią się wtórne, zwłaszcza że przez większość czasu (Grając głównie za dnia), moimi zadaniami były raptem: Kurier (dostarczenie paczki), eliminacja mutantów, eliminacja stalkera, dostarczenie naszywek ugrupowań.
Poza nimi raptem kilka razy: Dostarczenie przedmiotu, dostarczenie broni, znalezienie artefaktu. 
-Wątek Legendy ZONY jest zrealizowany w standardowy dla stalkera sposób, idź od A do Z, znajdź X, pogadaj z Y. Ale na szczęście dialogi i wyjaśnienia po spotkaniu (SPOILER) Stierłoka i jego grupy są dość spójne, postaci na tyle ciekawe na ile mogą być. Do tego dochodzi kilka "wyborów moralnych". Akt 2 był dla mnie mniej przyjemnym, nieustanna walka z (SPOILER) dziesiątkami żołnierzy Grzechu i Monolitu, uzbrojonymi i wyposażonymi w najlepsze eq była żmudna i ciężka. F5 i F9 to moi najlepsi przyjaciele. Walka w Generatorach i potem ponownie w  CZAeS bardzo schematyczna, ale sam wątek frakcji na miejscu. Osobiście wolałem rozwiązanie z LA, ale i tu przynajmniej ich ładnie umotywowali.
Akt 3 troszkę "rozwleczony", przez pewien czas myślałem jak @DaarMoo że już go skończyłem, ale grałem dalej i poznałem zwieńczenie historii które można również ukończyć dwojako. 
Co do aktu 4-go... sam początek jest cholernie ciężki. Mało amunicji, słaby pancerz, a wszyscy dookoła nastawieni wrogo. Pierwsze godziny (chociaż wątek długi nie jest i ograniczona się do zrobienia tego co w aktach poprzednich) to skupienie się na przeżyciu, zdobyciu broni. A najlepiej jakiegoś frakcyjnego pancerza który pozwoli się swobodniej przemieszczać. Zakończenie to alternatywa dla zakończenia aktu 3-go, ale i sam akt 4-ty można zakończyć na parę sposobów.
Tyle ogólnikowo o samej fabule, co do reszty:
-Mod technicznie jest bardzo dopracowany, nie krzaczy, nie zacina się, chodzi płynnie a wszystkie ustawienia możliwe są do zmiany. Dodatkowo dograć można wiele addonów usprawniających rozgrywkę.
-Strzelba jest OP. Przez trylogię Nieściura pierwsze 2 akty i pół trzeciego, grałem z TOZem-34 jako bronią główną i jedyne czego nie mogłem powalić na jedną salwę były chimery i nibyolbrzym. 
-Inteligencja i zarządzanie towarzyszami trochę kuleje, a jest to niestety przykra konieczność. Wypychają zza osłon, wbiegają pod celownik, potrafią się rozbiec w różnych kierunkach. Wciąż lepiej to zrealizowane niż np. w FW od CS, ale nie perfekcyjne.
-Początkowy ekran wyboru frakcji i ustawień na moje jest zbyt mało rozbudowany. Większość opcji (w tym istotne dla rozgrywki jak patrole śmigłowców) trzeba ustawić już w grze, w odpowiednich zakładkach, a potem i  tak zacząć NOWĄ grę bo nie wszystkie ustawienia odpalają się w rozgrywce.
-Po ograniu 3 aktów zaczęła mnie męczyć mechanika gry odnośnie pozostawianego lootu przez przeciwników (Monoliciarz z 5-ma PMami zamiast np. z jedną solidną giwerą), wina skryptu który odpowiada również za wybór startowego ekwipunku gracza. Dodatkowo niewielka ilość naboi jako loot i zmasakrowane przedmioty. O ile gł. wątek polecam przejść bez addonów które to zmieniają, by było ciężko, tak później polecam dograć: Realistic Loot Droops (pełny zakres zużycia pancerza i broni, zależny od rangi zabitego stalkera),  Stalker npc rank weapons loadouts (Nigdy więcej monolitowca z 5ma  makarowami, a 1-2 porządne i groźne giwery, podobnie u Frakcji), oraz Stash Overhaul (bo niestety schowki, nawet fioletowe, w vanilli to gówno...)
-Tryb Faction War to podaka. Niedopracowany, zbugowany i totalnie niezbalansowany. Do tego z Clear Sky nie ma startu. Dowodzenie frakcją jest chaotyczne i zbugowane (znikające oddziały i terytoria) a Monolit i Wojsko są zbyt OP. Po 2 godzinach kontrolują na spółkę całą ZONE z paroma wyjątkami i tłuką się między sobą, gdzie niestety Monolit ma przewagę. Nawet instalacja WarfareAlifeOverhaul niewiele zmienia. 
 Najlepsze wojny frakcji wciąż w starusieńkim modzie do Clear Sky :/ 
-Ogromna ilość nowych pancerzy (Warianty frakcyjne starych, wycięte z oryginału i dodane nowe), broni, przedmiotów użytkowych.
-Mutanty z Metro (Lurker)... no cóż... dla mnie całkowicie niepotrzebny i nie pasujący :/ Myślałem nawet czy go nie usunąć z plików.

Cóż, na krótko, to chyba tyle :) Może komuś się taki nieskładny opis przyda :P
Czekam na wersję 1.6 i zmiany które przyniesie (Oby naprawili Faction War ;-;)
Ogromne podziękowania dla @Voldigo i ekipy za spolszczenie moda!

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wszyscy się już przesiedli na nową betę ale co tam.

Połączyłem ze sobą kilkadziesiąt addonów, biorąc chyba wszystko najlepsze, co pojawiło się na wersję Anomaly 1.5 Update 4 Hotfix 8, przetłumaczyłem też ich pliki tekstowe, uzupełniając spolszczenie dostępne na pierwszej stronie. Paczka gotowa do użycia, żadnego JGSME i odpowiedniej kolejności wrzucania addonów. Wrzucasz foldery do głównego katalogu gry, nadpisujesz wymagane pliki i grasz. Wymagana czysta instalacja  Anomaly 1.5 Update 4 Hotfix 8, pewnie z 3/4 addonów nie działa na najnowszej becie.

 

Dostępna podstawowa wersja + opcjonalnie dodatek Boomsticks & Sharpsticks oraz spolszczenie (będzie działać też bez B&S)

Kolejność instalacji:

1. Główna paczka addonów Escape from Chernobyl

2. Dodatek Boomsticks for Escape from Chernobyl (opcjonalnie)

3.  Spolszczenie

 

Jeśli wrzucicie dodatek Boomsticks for Escape from Chernobyl należy ponadto:

- ustawić Hud FOV na 0.67 lub więcej (uzbrojenie z czystego Anomaly zostało dostosowane)

- zmienić przypisanie klawisza dla granatnika podwieszanego (klawisz "V" służy teraz za szybki atak nożem)

 

Pod klawiszem "H" wyświetlane jest nowe pełne zdrowie postaci, pod "B" sprawdzanie ilości amunicji w magazynku (więc nie przypisujcie nie pod te klawisze)

 

Obecnie jest jakiś problem z uploadem na moddb, na razie wrzuciłem pliki na google drive.

 

Lista użytych addonów:

Clean Veles, HD+DD Models 1.2.1 Beta, Model Redux v0.1- Monolith, T.H.A.P EXO-Device Addon, Hip by Demosfen, New Armor and Item Icons, New Weapon and Item Icons, Death Animations (2.4 - 3.0), Hollywood FX v1.1, Modern Torch, Modern Headlamp, NVR [Update 4 Compatible], Anomaly Scopes Revision v1.023,  Open Scopes Ano1.5b3, STALKER EFT Binocs, EFT Inspired Main Menu, Nav's Mask Remade v1.2, Anomaly HD Portraits, Absolute Nature Redux, Weather Edits, Personal Custom GUI v2.1, High Resolution Maps v1.2, High Resolution Mutants v1.01, SVD Animation Replacer v1.7, FN FAL Animation Set 2.0, Kiparis Animation Set, JSRS Sound Mod, Misery Boots v2.3, Injury Audio Extended, Voiced Actor [3.0], EFT: Impact, Crack, Fly-By Sounds, EFT: (SMG) Reload Soundpack v1.1, EFT Aim Rattle, New Main Menu Music, Total Artifact and Atachment Overhaul v11, Aim Down Sights Tweaks, Fluid Relations v1.0, Returning of White Dots, Dialogue Expanded v2a, GhenTuong Tasks Pack v2, Arszi's Immersive Dynamic Tasks 1.0.2, Arszi's Mutant Bleeding, Arszi's Campfire Roasting, Arszi's Thirst Overhaul, Trader Overhaul Complete 1.24 (Outfit Version), Anomaly Magazines, Anomaly Magazines (EXTENDED) v2.8.2, Ammo Check Plugin, Body Health System v3.4, EFT Full Medic Item Overhaul v2.4, EFT Medical Interface v1.4, EFT Health 1.1, Stalker NPC Rank Weapon Loadouts, Faction Change Adjustments, Better Sorting Addon, Faster Tooltips Addon.

 

Addony dodane z Boomsticks for Escape from Chernobyl:

Boomsticks and Sharpsticks (wersja z 31 sierpnia 2020r), ЦЕМЕНТ's viewmodels: FIXED EDTION, Knife works in inventory addon, Quick Melee - No Equip addon.

 

Zawartość spolszczenia:

S.T.A.L.K.E.R Anomaly 1.5.0 PL v.0.9.7z, Polish voices for CoC.

Lista przetłumaczonych addonów:

Boomsticks and Sharpsticks (wersja z 31 sierpnia 2020r), Anomaly Magazines (EXTENDED), EFT Full Medic Item Overhaul v2.4, Trader Overhaul Complete - Outfit version (dodane tłumaczenie nowych pancerzy), Dialogue Expanded v2a, GhenTuong Tasks Pack v2, Arszi'S Immersive Dynamic Tasks 1.0.2, Arszi's Campfire Roasting.

Dodatkowo przetłumaczone kwestie w skryptach: ui_item (ilość ładownic w pancerzach), ammo_check (wyświetlana ilość amunicji).

Edytowane przez Ronnie1910
  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. Z faktu, że nie mam ostatnio zbyt wiele wolnego czasu, a prace nad Anomaly nie stoją w miejscu wrzucam tu mały update spolszczenia do wersji 0.91. W dużym skrócie - większość plików jest po korekcie i kosmetycznych poprawkach formatowania, poprawiłem znalezione przez Was i siebie błędy.

Wrzucam, bo co ma się marnować, a widzę, że tu działa już kilka niezależnych od siebie projektów dot. nowych/modowanych wersji. Jeśli chcecie, korzystajcie. Przy własnych modyfikacjach wpisujcie tylko autorów pierwowzoru :)

S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.0. PL v.0.91.7z

Edytowane przez Voldi
  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey wie ktoś jak można zwiększyć udźwig w grze próbowałem moda na zmianę slidera w meniu na 500+ ale nie działa, w grze opcja się nie zapisuje - może jest jakaś komenda albo cokolwiek gram na modzie Escape from charnobyl  educja skryptu ui_options nie pomaga po akceptacji ustawienia nie zapisują się w grze.

 

 

Edytowane przez Andre86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Andre86 napisał:

Hey wie ktoś jak można zwiększyć udźwig w grze próbowałem moda na zmianę slidera w meniu na 500+ ale nie działa, w grze opcja się nie zapisuje - może jest jakaś komenda albo cokolwiek gram na modzie Escape from charnobyl  educja skryptu ui_options nie pomaga po akceptacji ustawienia nie zapisują się w grze.

 

 

W skrypcie difficulty_manager wyszukujesz te dwie linijki:

factors_game["weight"]                = 

    -- Set up maximum carry weight 
    local cw = 

i po znakach "=" wpisujesz liczbę jaką chcesz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem, mianowicie zadania z dodatków wyświetlają mi się w formie skryptu, nie poprawnego opisu (Zdjęcie).  Przeinstalowałem moda w całości by nie winić za ten stan rzeczy innych addonów, obecnie są zainstalowane dwa: Arszi's Immersive Dynamic Tasks 1.0.3 i GhenTuong Tasks V2. Wszystko zainstalowane według instrukcji (Najpierw Araszi, Potem GhenTuong, na końcu patch o kompatybilności).
Występuje problem o którym wiadomo: \configs\misc\task\tm_garbage.ltx. 
 Tylko że poza tymi dwoma Addonami, nie instaluję nic więcej. Problem z spolszczeniem? Czy może coś innego, może ktoś również miał i wie jak to poprawić :v 

119903647_974998916331868_4444556751989634102_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

@__Sereth Prawdopodobnie te dodatki są w j. angielskim i są nieprzetłumaczone na polski. Jedynym sposobem na pozbycie się tych skryptów, jest wklejenie plików, których może nie ma w text/pol, a które to są w text/eng. Gdy się to zrobi, powinno nie być tych "yan_stalker...". Tylko że wtedy trzeba uważać, bo można nadpisać niektóre spolszczone pliki* i częściowo gra będzie po angielsku (*o ile są takie same pliki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlatego że te dodatki korzystają z plików tekstowych w folderze "eng" a spolszczenie ma swój własny folder "pol". I gra nie widzi odnośników do nich

Masz tu moje spolszczone pliki, wrzuć je do folderu gamedata/configs/text/pol.

https://drive.google.com/drive/folders/1j2ltu9fe6fzXg-UcpK68BbIOtnASsnBL

  • Super 1
  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, jestem totalnym laikiem i idiotą.
Miałem już kiedyś anomaly, niestety formatowanie no i minęło pare miesięcy.
Totalnie nie pamiętam jak zainstalować hotfixy updaty i addony.
Grę już mam, po prostu nie wiem do jakiego folderu wrzucić pliki wypakowane z updatu, addonów i hotfixów.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grimm do głównego folderu moda. Tam gdzie zainstalowałeś Anomaly.

Np d:\Anomaly czy jak to jest u ciebie :)

Wszystko co pobierzesz będzie miało jakiś folder gamedata jak będziesz  wrzucał to prawdopodobnie "zapyta się" czy nadpisać pliki to się zgadzasz. I to wszystko.

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Diegtiariow

Anomaly - Premiera patcha RC18. Nowa gra nie jest potrzebna.

 

Zmiany:

Spoiler

- Poprawiono problem z wyborem wyposażenia przy aktywnym wpisywaniu w polu imienia;
- Mały fix «Odłamku "Monolitu"»;
- Zaktualizowany system psioniczny od Arszi;
- Poprawiony offset celowania dla SIG SG550 Arrow z celownikiem Acog;
- Poprawki obrażeń kontrolera, a także medykamentów dla przywrócenia psi-zdrowia;
- Poprawiony potencjalny wylot, związany ze spawnerem debuggera;
- RU: zaktualizowanie lokalizacji;
- Zmieniono parę tekstów wewnątrz skryptów, które teraz używają zlokalizowanego tekstu;
- Poprawiono otwarcie inwentarza przy próbie złapanie ciała (Shift+F);
- Z wielu animacji usunięto warunek «stop at end» — przejścia w tryb celowania teraz powinny być płynne;
- Poprawiony błąd z niedostępnym naborem dla tworzenia medykamentów na stole warsztatowym po dostarczeniu dla medyka zestawu (uwaga: zestaw jest dostępny w najbliższym lokalnym warsztacie);
- Bezpłatny dostęp do warsztatu teraz powinien być bardziej pewny (wcześniej technik proponował dostęp zarówno bezpłatnie, jak i pod warunkiem opłaty)
- Ciężki kombinezon «Duch wolności» dostał wcześniej brakujący efekt daszka dla hełmu;
- Poprawiona lornetka, która nie pojawiała się w asortymencie u handlarzy;
- Dodano możliwość przetarcia maski i przełączenia latarki podczas celowania z pistoletu;
- Dodano ustawienia «Rozrzut dla broni przeciwników» i «Mnożnik rozrzutu broni» we wkładce rozgrywka.

[SILNIK]
- Klik LPM/PPM poza polem wpisywania teraz będzie liczył się za potwierdzenie wprowadzenia («Enter»);
- [R3/R4] Próby poprawienia problemów z `sun cascade`;
- Skryptowe konsolowe komendy już więcej nie resetują konsoli;
- Automatyczne oddalenie z trybu celowania więcej nie wydarzy się, kiedy odtwarza się skryptowa animacja;
- Zmiana nazwy z "dev_param_[1-8]" na "shader_param_[1-8], a także dodano ich dostępność poza trybem debugowania;
- Ulepszona obsługa błędów w czasie spawnu obiektów przez grę;
- Dla skryptów powiązanych z czasem gry, kiedy gra jest zapauzowana, dodano eksport "time_continual";
- Bardziej odpowiadająca metoda wyłączenia schodów dla `actor`a, również wyłączono schody dla mutantów;
- Jeszcze więcej błędów zapisuje się w logu i zostaje przetworzona zamiast wylotów wyskakujących na pulpit;
- Zmieniona konfiguracja buildu dla `VerifiedDX11.exe` (uwaga: dany .exe przeznaczony jest tylko dla debugowania, skąd zmniejszono wydajność, a zatem bardziej odpowiedni dla programistów i modderów).

 

Linki do pobrania patcha RC18:

Spoiler

RC18:

Google Drive: [KLIK]

Yandex: [KLIK]

 

 

Źródło: [KLIK]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem, pograłem jeden wieczór i chyba nie dam mu szansy.

Z kwestii technicznych najbardziej drażni przejaskrawione niebo, które w momencie patrzenia się przed siebie po prostu przepala horyzont widoczny nad koronami drzew. Fix pobrany z moddb nie pomaga. Nie pomaga też ustawianie wartości r2_tonemap_middlegray oraz r2_tonemap_lowlum. Prócz tego przez to przejaskrawienie w koronach drzew chamsko widać poziome równe paski ciągnące się przez cały ekran. Okropne.

Fabuła zniechęciła mnie już na samym początku. Zadania poboczne to typowe wynieś, przynieś, pozamiataj (ileż można?), a główne dla samotników zaczyna od razu z grubej rury (znajdź Striełoka i dowiedz się jaką ma super tajną misję). Serio? Jestem kotem, który ledwo co dostał się do Strefy i od razu rzucają mnie na głęboką wodę? Nie trzyma się to kupy i psuje imersję.

Nie sposób też pominąć standardowego idiotyzmu w kwestii fantów zdobywanych na martwych stalkerach. Wszystko popsute, nie nadające się do użycia i w dodatku śmierdzi starymi onucami. ;)

To jest ten niesamowity Anomaly o którym tyle się nasłuchałem jaki to rewolucyjny mod? :blink:

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anomalia jest bardzo dobrym projektem, ale niestety nie ma szans z stricte fabularnymi modami. 

9 minut temu, Czujny napisał:

niesamowity Anomaly o którym tyle się nasłuchałem jaki to rewolucyjny mod?

He, he, he, a w czymże jest taki rewolucyjny? W tym, że czerpie garściami z najlepszych rozwiązań swoich poprzedników i z NLC? :047:  

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Anton Gorodecki napisał:

Anomalia jest bardzo dobrym projektem, ale niestety nie ma szans z stricte fabularnymi modami. 

He, he, he, a w czymże jest taki rewolucyjny? W tym, że czerpie garściami z najlepszych rozwiązań swoich poprzedników i z NLC? :047:  

Nie wiem. Pytaj tych, którzy mi kiedyś gorąco polecali tego moda i zachwycali się nim. ;) Z imienia i nazwiska jednakowoż wywoływać nie będę, bo jeszcze jakiś konflikt interesów się tu pojawi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.